Riu Palace / Playa del Carmen

Heidi

Onko kokemuksia hotellista? Jenkit valittavat, että sängyt ovat kovia ja että sänkyíhin on viritetty muovit lakanan alle....pitääköhän paikkaansa?

6

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ako

      Mielestäni koko Playa del Carmen oli jo vuonna 2000 dollarin pilaama kaupunki, vaikka olikin vasta turismitaipaleensa alkuvaiheessa. Cozumelin saari ja pohjoisessa Cancunin kaupunki olivat jo täysin amerikkalaisia paikkoja silloin, joten uskoisin että Carmen on sitä samaa jo nyt.

      En siis pitäisi murehtimista mistään suomalaisille myytävistä hotellista kovin suurena ongelmana, vaan sitä, mistä löytäisi aidompaa Meksikoa. Noin 200 km säteellä Carmenista ei oikein löydy.

      Toki jos haluaa vain hiekkarantaa, aurinkoa, hyvää seuraa ja drinksuja, eikä ole niin väliä, missä maassa paikka on, Carmen oli 2000 hyvä valinta.

      --ako

    • tahkonkiertäjä

      Hei!
      Olen samaa mieltä Akon kanssa siitä, että miksi lähteä jonnekin Meksikoon suremaan sitä onko sänky liian kova?
      Itse olen matkustellut Euroopassa sekä Etelä- ja Pohjois-Amerikassa. Olen yrittänyt vältellä hotelleja, koska ne hotellit joihin minulla olisi varaa, ovat joka maassa surkeita. Suosittelen perhemajoitusta, se on todella mahtavaa: kaikki yrittävät parhaansa, maan tapojen mukaan. Jos et tunne ketään joka voisi sinut majoittaa, niin ota yhteys johonkin järjestöön joka välittää näitä osoitteita. Yksi ehto taitaa kuitenkin olla - että olet valmis majoittamaan itsekin joskus jonkun matkailijan joka tulee Suomeen.

      • Hai

        Kiitokset vastauksistanne. Kyse oli vain siitä että jenkkien mielestä sängyt ovat kivikovia ja niissä on heidän mukaansa jostakin syystä tosiaankin muovisuojat patjojen päällä. Olinkin utelias kuulemaan hieman eurooppalaisempaa näkökulmaa kyseisestä asiasta koska amerikkalaisilla on kuitenkin kuten varmaankin tiedättekin kaikista asioista hieman erilaiset näkemykset kuin meillä. Ei kai tässä kukaan ole matkustamassa Meksikoon murehtimaan luksushotellinsa sängyn kovuutta!!!! Maailmaa kiertäneenä olen tottunut majoittumaan hyvin sekä nauttimaan elämästä kaikin tavoin. Tähän viitaten ymmärtänette hyvin että reilaamiset kautta vastaavat itsensä etsimismatkat eivät vastaa käsitystäni lomanvietosta. Kyllähän varmaan muillakin on tapana tutustua omaan matkakohteeseensa etukäteen ja tietää varmasti mitä siltä odottaa. Ihmiset vain saavat elämyksiä itselleen niin erilaisista kokemuksista. Pliis, kun tuntuu siltä, että te keskitytte matkustamiseen tavalla josta en välitä niin normittakaa tuosta teidän mielestä paremmasta tavasta matkailla johonkin otollisempaan maaperään, kiitosh!


      • tahkonkiertäjä
        Hai kirjoitti:

        Kiitokset vastauksistanne. Kyse oli vain siitä että jenkkien mielestä sängyt ovat kivikovia ja niissä on heidän mukaansa jostakin syystä tosiaankin muovisuojat patjojen päällä. Olinkin utelias kuulemaan hieman eurooppalaisempaa näkökulmaa kyseisestä asiasta koska amerikkalaisilla on kuitenkin kuten varmaankin tiedättekin kaikista asioista hieman erilaiset näkemykset kuin meillä. Ei kai tässä kukaan ole matkustamassa Meksikoon murehtimaan luksushotellinsa sängyn kovuutta!!!! Maailmaa kiertäneenä olen tottunut majoittumaan hyvin sekä nauttimaan elämästä kaikin tavoin. Tähän viitaten ymmärtänette hyvin että reilaamiset kautta vastaavat itsensä etsimismatkat eivät vastaa käsitystäni lomanvietosta. Kyllähän varmaan muillakin on tapana tutustua omaan matkakohteeseensa etukäteen ja tietää varmasti mitä siltä odottaa. Ihmiset vain saavat elämyksiä itselleen niin erilaisista kokemuksista. Pliis, kun tuntuu siltä, että te keskitytte matkustamiseen tavalla josta en välitä niin normittakaa tuosta teidän mielestä paremmasta tavasta matkailla johonkin otollisempaan maaperään, kiitosh!

        mä vaan yritin kertoa että jos olet jossakin ulkomailla jonkun vieraana, niin saat todellista VIP-kohtelua. Luksushotellissa olet vain yksi sadoista tai jopa tuhansista turisteista kitisevien jenkkien kanssa samassa sopassa.
        Kukaan ei muista sua jälkeenpäin, ja itse et erota oletko Meksikossa vai jossain muualla, kun hotellikonseptit on aivan samoja joka paikassa, onpahan sama omistajakin monilla suurilla hotelleilla. En ole käskenyt ruveta reilaamaan ym sellaista, lentäen minäkin olen määränpäähäni yleensä päässyt. Hyvää matkaa sulle, joka tapauksessa! Siinä olet aivan oikeassa, että ihmiset odottavat matkoiltaan ja lomiltaan ihan eri asioita!


    • Carmen

      En tiedä oletko jo matkustanut mutta vastaan kuitenkin. Eli sängyt olivat ihan ok Riu Palacessa, ei mitään upottavan pehmeitä mutta ei kyllä kovatkaan. Sängyt oli jenkkistandardilla mitoitettu (tosi leveitä siis)ja näin häämatkalaisena tuli nukuttua vain yhdellä sängyllä kun halus olla toisen kyljessä kiinni..
      Hotelli ja ranta erityisesti oli tosi upeet, suosittelen!!

      Ja kannattaa käydä vähän Playa del Carmenin ulkopuolella niin saa jotain käsitystä meksikolaisten oikeasta elämästä, jos sellaiseen haluaa tutustua! :) Hyvää matkaa!

      • Heidi

        Heips ja kiitos vastauksestasi, ymmärsit mitä hain takaa! Matkalle olemme lähdössä loka-/marraskuussa ja odotukset ovat: hyvä hotelli, ihanat rannat ja lämmin sää, joten ihmisten kirjoittelusta päätellen sitä on odotettavissa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe