Minkälainen paikka on Vanajan vankila? Siis lusia ja vaikka ihan työntekijän kannalta. Onko ihan yes paikka? Haluaisin asiallisia vastauksia enkä mitään provoja.
Vanajan vankila
10
3643
Vastaukset
- "Yes paikka"???
"Minkälainen paikka on Vanajan vankila? Siis lusia ja vaikka ihan työntekijän kannalta. Onko ihan yes paikka?"
Missä mielessä? Lusia VAI työntekijän kannalta? Kai sinulla nyt joku syy on, miksi noin ihmeen epämääräisesti kyselet?- Sinne vaan mieli
Oikein kiva paikka, sinne kannattaa mennä vaikka missä ominaisuudessa. Pellon laidassa, rauhassa siimeksessä. Olen ollut kahvilla siellä eräässä tilaisuudessa. MUistaakseni K.J Lång oli paikalla, vaikka oli ehkä eläkkeellä. Kahvi oli hyvää, kivassa pienessä rakennuksessa.
- Vara vanki
Vanajalla on kaksi osastoa, naisten vankila vanajalla ja miesten Ojoisilla.
Naiset asuu rivitaloissa soluissa omissa huoneissa, lapsiakin saa olla.
Tiukka kuri, töitä tai opiskelua. Makaajat kivitaloon.
Ojoisilla on hieman karummat olut, entinen tubisairaala isoinen huoneineen, wc: ja suihku käytävällä.
ns. Talli kunnostettu siistit huoneet tällä puolella.
Molemmat soveltuu vain sellaisille henkilöille jotka ei narkaa tai käytä muita päihteitä. - Anonyymi
Jos joku vielä 2021 tätä miettii niin voin kokemuksellaan kertoa että naisten osasto on todella hyvä. Mukava, huolehtiva henkilökunta, saa käyttää puhelinta, käydä kaupassa, liikkua alueella, tehdä töitä yms. Toki kyseessä vankila, mutta kivitalon verrattuna kiva paikka. Olen onnellinen vapaudestani, mutta muistan silti vuoden joka olin siellä lämmöllä.
- Anonyymi
Vanaja on rento paikka ja sinne haluavat monet. Töitä on ja niitä pitääkin tehdä. Monet vangit nykyään ovat kuitenkin laiskoja ja pyrkivät lusmuamaan koko ajan.
- Anonyymi
Avovankiloissa on tilaa, kun kivitaloista ei voi siirtää narkkeja avolle
- Anonyymi
Narkaaminen ohittaa kaiken. Kiva olla pöllyssä kongilla
- Anonyymi
Taannoin tuli televisiosta ohjelma, jossa perheen poika oli menossa vankilaan, niin hänen äitinsä sanoi: "Ei siellä ole mitään pelättävää, kun siellä on jo setäsi, enosi ja serkkusi."
- Anonyymi
Vanajan vankilassa voit nauttia ilmaiseksi omasta huoneesta ja ruuasta, sekä monista muista palveluista, toisin kuin siviilissä jossa ruuan hinta nousee, ja hallitus leikkaa asumistukia jne.
- Anonyymi
No mene. Näet mitä se on
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346