Hei
En ole ihan varma kuuluuko tämä aihe tänne, mutta ajattelin kuitenkin kokeilla, jospa täältä löytyisi ihmisiä, jotka tietävät asiasta enemmän. Olen siis 16-vuotias tyttö ja lähden kesä kuussa perheeni kanssa ulkomaille lomalle. Puolet matkasta olemme kaupunki lomalla ja puolet rantalomalla. Ajattelin, että olisi kiva ottaa pari kirjaa mukaan Suomesta, siis kirjastosta, joita voisin sitten ainakin kaupunkiloman yhteydessä lukea, kun en niin kiinnostunut ole siitä. Kysymykseni siis onkin: Saako Suomesta lainattuja kirjaston kirjoja viedä ulkomaille?
-Anteeksi turhankin pitkä selitys ja kiitos heille, jotka vaivautuvat vastaamaan :)
kirjojen vienti
Lomalle 6
3
1193
Vastaukset
- lukumato
Eipä sitä tietääkseni ole missään kielletty. Tuskinpa kirjastoa kiinnostaa mitä niillä kirjoilla teet, kunhan palautat ne ajallaan ja kelvollisessa kunnossa.
- Lomalle 6
Ookei :) Kiitos paljon vastauksestasi :) !
- Hälyttimet
Kirjoja ei välttämättä kannata pakata käsimatkatavaroihin. Ainakin joissain (uusituissa) kirjastoissa kirjoissa on jonkinlainen etälainaus"siru", joka saa kauppojen hälyttimet soimaan. Nimimerkillä pari kertaa erehtynyt käymään kaupassa kirjastoreissun jälkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277