Irti Stilnoctista? Koukussa yli 10 v

sleepless-in-espoo

Mihin lääkkeeseen oikein pystytte vaihtamaan? Minulla ei ole vuosiin onnistuneet mitkään vaihdot stilnoctista, en vaan nuku yhtään ilman niitä. Tästä huolimatta on kyllä tehokkain lääke, mitä ikinä olen syönyt mihinkään vaivaan, todellinen ihmeaine. Olisin työkyvytön ilman sitä, sillä ehdin kärsiä unettomuudesta 20-v ja sain potkut joka paikasta unettomuuden aiheuttaman myöhästelyn ja poissaolojen takia.

6

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zizzix

Tuo on kyllä jo aika pitkä aika, huh...aika vastuutonta lääkäriltäkin kirjoittaa noin pitkäksi ajaksi.
      Minä pääsin imovanesta eroon Triptylin avulla, tosin mulla imovane jatkuvassa käytössä "vain" neljä kuukautta.

• sleepless-in-espoo

Väsyttääkö Triptyl? Olen yrittänyt eri lääkkeitä käyttää rinnan stilkkarin kanssa ja sitten vähentää stilnoctia. Vähentäminen onnistuu kyllä hyvin, ei vieroitusoireita, mutta en nuku yhtään. Ja töissäkin pitäisi käydä. Esim. mirtatzapiini ei väsyttänyt mua lainkaan.

• zizzixx

Ei minuakaan triptyl väsytä ja alkuun luulinkin, että se ei auta lainkaan. Söin melatoniinia ja imovanea ja valvoin...n.3-4 viikon kohdalla huomasin, että en tarvinnutkaan imovanea! Eli vaatii aikansa, ainakin triptylin kohdalla, että alkaa toimia.
      Eli itse toimin aina niin, että menin nukkumaan ilman imovanea, mutta otin sen, jos en tuntiin ollut saanut unta.

• murveli

Minulla on Imovane 7.5 mg ollut käytössä 15 vuotta. Terveyskeskuslääkäri uusii aina 100 tablettia noin 2 kuukauden välein. Kipujen kanssa ei unta ilman Imovanea tulisi. Et silleen.

• ---

Jos Stilnoct toimii, niin miksi se pitäisi lopettaa? Mitä sitten jos valvoisit kaiket yöt, ei varmaan parempi vaihtoehto. Suomessa ollaan menty jo hysterian puolelle unilääkeasiassa. Itse olen käyttänyt samaa unilääkettä 17 vuotta joka yö samalla annoksella, toimii erittäin hyvin. Lääkärini mukaan voi hyvin jatkaa, jos toimii. Turha on itseään syyllistää unilääkkeen käytöstä-

• ihanakamala addiktio

Stilnoctin toisin kuin Imovanen vaikutus tehokas vaikutus perustuu siihen
      että em lääke rentouttaa myös lihaksistoa.
      Se on yksi tehokkaimmista unilääkkeistä mutta niin ikään
      myös hankalin tottumisriskin aiheuttaja.
      Mistään näistä bentsodiatsepiinien ryhmän lääkkeistä ei ole mahdotonta päästä eroon.
      Vaikeaa se on ja voi viedä paljon aikaa.
      Tärkeintä on motivaatio ja nimenomaan se ,ettei jää turvautumaan yksinomaan niihin sillä silloin tie on selvä hyvin vaikealle vieroittumiselle.
      Tietenkin noita voi syödä vaikka koko elämän mutta silloin et koskaan voi olla todella vapaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      196
      1502
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      944
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      921
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      711
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      710
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      636
    Aihe