Strippari polttareihin

Mistä löytäisi stripparin polttareihin?

Mieluiten tumma ulkomaalainen, mutta kyllä suomalainenkin kävisi.

Laitoin Johanna Tukiaisellekin viestiä, mutta ei ikinä tullut vastausta tekeekö se näitä hommia enää... :(

9

7949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdotus vain

      Viekää uhrinne Turun Showtimeen !
      Strippaajaa tuntemattomien kavereiden luokse voi olla aika vaikeaa saada.

      • Irina Tundra

        Vanha kirjoitus, mutta vastaan silti, jos joku muu ihmettelee samaa. Strippari esim. www.irinatundra.net toimialueenaan koko Suomi, toki paikkakunta, missä polttarit pidetään, vaikuttaa hintaan. Ja ei ollenkaan vaikea saada tuntemattomalle porukalle esiintymään, sellaisethan strippareiden keikat juuri ovat! Harvoin olen tuntenut porukkaa, jolle esiinnyn!


    • Mani toolks

      Jos olet Helsingistä tai lähialueelta, niin mene ravintola Alcatraz ja kysy siellä strippareilta, että tekevätkö privaattikeikkaa.

    • Unohdin tosiaan kirjoittaa, että Helsingissä polttarit pidetään. Pitää ollakkin tuonne Alcatraziin yhteydessä. Kiitos vinkistä :)

    • 6+1

      www.pilvilinna.fi on myös ihan hyvä paikka. Tilasin kaverin polttareihin sieltä ja lähettivät paikalle iham mielettömän typyn. Jos Johanna tukiaisen tasoinen riittää niin kannattaa käydä lähipuistoista etsimässä.

    • iltapalalle

      Kokeilkaapas www.crystalshowclub.com - siellä voi myös järkkäillä polttareita, ja asteen siistimpi kuin osa kilpailijoista (siisti = non sleazy.., mutta kaikki oman makunsa mukaan tietenkin)

    • USKOLLISUUS KUNNIAAN!

      L O P E T T A K A A H U O R A A M I N E N JA P O R N O I L U !!! T U H O A T T E TULEVAN AVIOLIITON JO ENNEN KUIN SE EDES ALKAA!!! JÄRJEÄ VÄHÄN TOUHUUN!!! MITÄ SAA...NAN "KAVEREITA" TE OIKEIN OLETTE, KUN VÄHÄT VÄLITÄTTE, MITEN KAVERINNE AVIOLIITON KÄY!!! On ihan teidän syy, kun LOUKKAATTE morsiamen tunteita sydänjuuria myöten HUORIA
      KÄYTTÄMÄLLÄ!!! Turha sanoa, että jää pelkäksi kuolaamiseksi, ja SEKIN ON V Ä Ä R I N !!! Jos kaverinne elämänkumppaniksi VALITSEMA tyttö sanookin alttarilla, että EI TAHDO, niin TÄLLAISELLA POLTTARIPORUKALLA PITÄISI MAKSATTAA KAIKKI HÄÄVALMISTELUKULUT JA VAHINGONKORVAUS MORSIAMELLE!!! HUORUUS ON AVIORIKOS JO KIHLAUSAIKANA!!! H Ä V E T K Ä Ä !!! jos enää osaatte!!!

      • j99991

        valot päälle


    • Anonyymi

      Ime munaa

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3620
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2870
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2748
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2130
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1887
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1817
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      181
      1810
    Aihe