Hei!
Vuokrataan huone Myyrmäen Kilterinrinne 8:ssa sijaitsevasta asunnosta (76m²), jossa 3H tupakeittiö ja lasitettu parveke. Hienosta huoneistosta vapautuu huone 1.6.2012 alkaen. Asunnossa 3 makuuhuonetta, joista yksi toiminut vierashuoneena, joten jos muuttotarpeesi on akuutti, niin muuttamaan pääsee heti.
Olen itse asunut kimppakämpissä niin Suomessa, kuin ulkomaillakin ja osaan kunnioittaa toisen tilaa ja rauhaa. Toivonkin samaa myös sinulta. Olen 27-vuotias mies, vasta valmistunut insinööri ja työskentelen arkisin 8-16 ja olen usein viikonloput toisella paikkakunnalla.
Taloyhtiö sijaitsee Vantaan ja Helsingin rajamailla. M-junalle ja Myyrmanniin kävelee alle 5min. Huoneiston seinät valkoiset ja lattiat ovat puukuvioista laminaattia. Suihku/wc-tilassa pesukone ja tämän lisäksi myös erillinen wc. Keittiössä valkoiset keittiökaapistot, astianpesukone, iso jääkaappi ja erillinen pakastin. Asuinalue valmistunut 2010, joten asunto ja asuntoyhtiö on hyvässä kunnossa.
Kuukausivuokra on 540€ Vesimaksu sisältyy hintaan. Sähköt kulutuksen mukaan, sähkölasku ollut n.20€/kk. Netti (100Mb) 20€/kk. Kulut siis yhteensä noin: 560€/kk. Makuuhuoneet kalustamattomia. Yhteiset tilat kalustettuja.
Jos asunto kiinnostaa, laita viestiä. Kuvia saa @ ja mahdolliset näytöt arkisin klo 16.30 jälkeen. Huom. Luottotiedot oltava kunnossa ja vuokra maksettava itse (ei sossun asiakkaita) ja toivon että puhuisit äidinkielenä suomea.
Etsitään kämppäkaveria Myyrmäkeen (3H+tupakeittiö+Las.parv.)
2
230
Vastaukset
Päivitetty 25.5! Yhteen huoneeseen löynyt vuokralainen. Täten huoneiden vuokra 360€/kk, jos löytyy kolmas asukas.
- Riikka
Moi! Vieläkö sinne mahtuu? Olen 24-vuotias tyttö. ASun tällähetkellä vantaalla. Olen juuri eronnut poikaystävästäni ja asunnon tarve olisi hyvin kiireinen. Opiskelen Malmilla, mutta itselle asunnon sijainnilla ei ole suurta merkitystä, koska koulu loppuu joulukuussa ja sitä ennen on harjoittelu, jonka suoritan kahdessa eri paikassa. Joten raavamisella ei ole väliä. Olen sosiaalinen, mutta osaan myös kunnioittaa omaa tilaa ja tarvetta omalle rauhalle. En tupakoi, mutta tanssijalka vipattaa välillä. En omista lemmikkejä, mutta olen eläinrakas. Omaan melko terveet elämäntavat, liikuntaa fiilispohjalta. Tykkään katsoa elokuvia, lukea, mutta myös ehkä viettää jonkinverran aikaa kämppisteni kanssa. Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostiin [email protected] tai facebookin kautta. Linkitän tähän vielä pfofiilin.
https://www.facebook.com/riikka.koskimies.9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868