Etsitään kämppäkaveria Myyrmäkeen (3H+tupakeittiö+Las.parv.)

Hei!

Vuokrataan huone Myyrmäen Kilterinrinne 8:ssa sijaitsevasta asunnosta (76m²), jossa 3H tupakeittiö ja lasitettu parveke. Hienosta huoneistosta vapautuu huone 1.6.2012 alkaen. Asunnossa 3 makuuhuonetta, joista yksi toiminut vierashuoneena, joten jos muuttotarpeesi on akuutti, niin muuttamaan pääsee heti.

Olen itse asunut kimppakämpissä niin Suomessa, kuin ulkomaillakin ja osaan kunnioittaa toisen tilaa ja rauhaa. Toivonkin samaa myös sinulta. Olen 27-vuotias mies, vasta valmistunut insinööri ja työskentelen arkisin 8-16 ja olen usein viikonloput toisella paikkakunnalla.

Taloyhtiö sijaitsee Vantaan ja Helsingin rajamailla. M-junalle ja Myyrmanniin kävelee alle 5min. Huoneiston seinät valkoiset ja lattiat ovat puukuvioista laminaattia. Suihku/wc-tilassa pesukone ja tämän lisäksi myös erillinen wc. Keittiössä valkoiset keittiökaapistot, astianpesukone, iso jääkaappi ja erillinen pakastin. Asuinalue valmistunut 2010, joten asunto ja asuntoyhtiö on hyvässä kunnossa.

Kuukausivuokra on 540€ Vesimaksu sisältyy hintaan. Sähköt kulutuksen mukaan, sähkölasku ollut n.20€/kk. Netti (100Mb) 20€/kk. Kulut siis yhteensä noin: 560€/kk. Makuuhuoneet kalustamattomia. Yhteiset tilat kalustettuja.

Jos asunto kiinnostaa, laita viestiä. Kuvia saa @ ja mahdolliset näytöt arkisin klo 16.30 jälkeen. Huom. Luottotiedot oltava kunnossa ja vuokra maksettava itse (ei sossun asiakkaita) ja toivon että puhuisit äidinkielenä suomea.

2

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivitetty 25.5! Yhteen huoneeseen löynyt vuokralainen. Täten huoneiden vuokra 360€/kk, jos löytyy kolmas asukas.

    • Riikka

      Moi! Vieläkö sinne mahtuu? Olen 24-vuotias tyttö. ASun tällähetkellä vantaalla. Olen juuri eronnut poikaystävästäni ja asunnon tarve olisi hyvin kiireinen. Opiskelen Malmilla, mutta itselle asunnon sijainnilla ei ole suurta merkitystä, koska koulu loppuu joulukuussa ja sitä ennen on harjoittelu, jonka suoritan kahdessa eri paikassa. Joten raavamisella ei ole väliä. Olen sosiaalinen, mutta osaan myös kunnioittaa omaa tilaa ja tarvetta omalle rauhalle. En tupakoi, mutta tanssijalka vipattaa välillä. En omista lemmikkejä, mutta olen eläinrakas. Omaan melko terveet elämäntavat, liikuntaa fiilispohjalta. Tykkään katsoa elokuvia, lukea, mutta myös ehkä viettää jonkinverran aikaa kämppisteni kanssa. Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostiin [email protected] tai facebookin kautta. Linkitän tähän vielä pfofiilin.
      https://www.facebook.com/riikka.koskimies.9

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe