Kontrolliaika odottaa!

Revitty vatsa

Ainahan tulevat kontrolliajat jännittävät. Käyn puolivuosittain, koska oli ärhäkkää syöpää. Millä tuulella odotetaan yleensä kontrolliaikoja? Kävin muutama päivä sitten antamassa verta ja siitä otetaan monenlaisia kokeita. Esim. Ca 12-5. Sitten keuhkokuvaus ja muu sisätutkimus. Pian selviää, olenko vielä terveen kirjoissa?

13

254

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarviiko kysyä

      No millähän tuulella :).

    • sitäpäjuuri

      Itsellä kontrolli ensi viikolla ja eipä tässä pysty mihinkään keskittymään. pää käy läpi mitä jos keskustelua ja koitan psyykata itteeni että jos niin pysyn kanssa tolpilla....

    • Se näistä syövistä.

      En edes ajattele koko asiaa enään.Olen päättänyt että en men kontrolleihin.Toinen syöpä menosssa ja ensimäisestä sain pahat neurologiset vammat Taxoista.Nyt on rintasyöpä.Hoidot keskeytettiin kun en niitä kestänyt.Kieltäydyin sädehoidoista.Olen kehittänyt itselleni sairaala kammon,ja täten olen päättänyt antaa periksi.Olen 55v ja elämä ei ole enään kivaa,kun koko ajan on kipuja.Tulipahan tässä jo elettyä ja olen valmis poistumaan,mitä pidemmin sitä parempi.

      • ghhggg

        Rajun ratkasun olet tehyt ja nostan sinulle siittä hattua. Kontrollit eivät ole mitään kivoja mutta sinnitellä tässä täytyy.... ei auta muu :D


      • HuiHai.

        Niinpä, kuollaanhan me kuitenkin joskus.


      • Äläainajaksa

        Hurraa, kymmenen pistettä ja papukaijamerkki, johan tuota elitkin.

        Nyt niistä se nenäs ja nosta housus! Otat yhteyttä hoitavaan lääkäriis ja hänen kauttaan kipupolille kipujen kuriinsaamiskeksi. Sitten psykologille sairaalakammos kanssa. Ainoa mistä poistut on tuo uhoava itsesäälis! Sinulla on vielä elämä ihan kesken, olet vaan paria rankkaa kokemusta rikkaampi.


      • ainatoivoa

        taxoista meni jalkapohjat osin tunnottomaksi. Vähän kuin tyynyjen päällä kävelisi. Neurologiset vammat kuitenkin pikkuhiljaa voivat kadota ja ainakin lieventyvät. Hermot kasvavat uudelleen, en nyt muista kuinka paljon kuukaudessa. Kuitenkin merkittävästi.
        Kivunlievitys on ainakin paikallaan ja oma oikeutesikin. Samoin kieltäytymisesi jostain hoidosta - mutta sitä ei ole ihan helppo ymmärtää näin itse sairauden läpikäyneenä...

        Tiedäthän että kivunlievityseen jne löytyy apua kun vaan haet ja avaat suusi oikeassa paikassa. Tsemppiä


    • Ei uhoava

      Jokainen tekee omat päätöksensä,ei tarvitse olla kyse mistään itsesäälistä laisinkaan.

    • ap.

      Kontrolli käyty, keuhkoröntgenkuvauksen ja verikokeiden perusteella kaikki hyvin. Seuraava on vasta vuoden kuluttua.
      Mukavaa kesän alkua lukijoille!

      • greenwich

        HIENOA! Loistavaa ja kiitos että kirjoitit palstalle hyvät uutisesi. Monet ja useimmat toipuvat syövästä nykyään, annat toivoa viestilläsi. Onnea sinulle ja ihanaa kesää!


    • tkari2

      Kontrolleista sen verran omia kokemuksia että riittäis jakaa niitä halukkaille. Viisi vuotta ravasin , aluksi kuukauden välein, sitten 3 kk, sitten 6kk viisi vuotta loppuun.

      Piti aina laittaa seinäkalenteriin ylös, muuten olisin kai unohtanut. Yöunet oli makoisia, niin kuin normaalistikin.
      Erona minulla on vain se , että minulla oli ja on auttajana Jeesus Kristus. Jeesus vie kaiken pelon pois. Kokeilkaa nyt edes !

    • akaashisetkirjat

      tosi on että kontrolli on aina jännittävä kohdata.
      minulla oli munasarjasyöpä ja kävin 5 vuotta seurannassa. Nyt, siitä 2 vuoden jälkeen, vaahdin saada ca 12.5 markkerin testin. Hurraa, sama kuin viimeiset seurantavuodet eli terveen kirjoissa.
      On ollut selkäkipua ja milloin mitäkin, mistä alan epäillä että syöpä olisi johonkin levinnyt. Ei se kuitenkaan ole!
      Voiko sitä koskaan unohtaa, ei voi, mutta voi ajatella just tätä hetkeä vain ja just tässä elämistä. Elämä on arvaamaton ja meille lahja. Tässä ollaan niinkuin liikkuvassa junassa.

      Pidän sulle Peukkuja että terveen kirjoissa olosi jatkuu!

    • Erikki 25.

      Hermosoluja on miljoonia,ja kun ne tuhoutuvat Taxoista eikä ole parantuneet muutaman vuoden aikana,silloin vammat ovat kroonisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe