Onko kenelläkään tietoa onko Suomessa tahoa joka hoitaisi tuotteen myyntiin kansainväliseen huutokauppaan. Pitäisi tavoittaa ainakin USA:n ja Japanin keräilijät. Kyseessä olisi priimakuntoinen Paavo Tynell valaisin. Sama valaisin mikä on YK:n pääsihteerin työhuoneessa, ns. YK valaisin.
Does anyone have information on whether any entity in Finland who would take care of the international auction sales of the product. Should reach at least in the U.S. and Japanese collectors. It would be an priimakuntoinen Paavo Tynell lamp. The same light which is the UN Secretary-General's office, the so-called. UN lamp.
kansainväliset huutokaupat
kullervo4
1
362
Vastaukset
- PaavoT
Eiköhän noilla Sotheby'llä ja Christie'llä ole vielä edustajat Suomessa. Ainakin sillä toisella (en muista kummalla) oli edustaja siinä Vuorimiehenkadun alkupäässä olevassa isossa talossa, jonka vierestä nousevat leveät portaat Tähtitorninmäelle.
Olisikohan nimi ollut Barbro Schauman. Löytyisi kyllä Googlella, jos jaksaisi hakea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258