On saamenpoijan aivot pesty huolella valtion toimesta :D:D
Melekosta paskaa tuo Kitti jauhaa omasta heimosta !!!!
6
314
Vastaukset
- am-vm-59
Kitti on aina puhunut asiaa. Onneksi on joku, joka uskaltaa arvostella vallanhimon sokaisemaa Näkkäläjärveä.
- Fater
Sprechen sie deutch
- Österikanttooni
Fater kirjoitti:
Sprechen sie deutch
Jaa,jaa ich sprechen deutch and i speak english....och jag kan prata svenska också.......mun hupma sámegiella muhto mu eatnigiella lea suomenkieli ;)
- Kitti rules
Kitti edustaa oikeudenmukaista linjaa. Saamelaiskäräjien hiekkalaatikossa taitaa vain olla liian vähän leluja kaikille leikkijöille.
- Kitta katti
Kitti puhuu historiallista totuutta, jossa poliitikot unohtavat tärkeän asian: ihmisten kunnioittamisen.
Ei nokka pystyssä ja ihmisiä haukkuen edisty mihinkään. Suututtaa ja kovettaa vaan loput.- kaukosen jätkä
kitti edustaa lapinkylän ihmistä, alkuperäistä saamelaista. Ulkopuoliset lantalaiset, kuten Näkkäläjärvi on valloittanut käräjät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749