Sain tammikuulla kertaluonteisen 3800 € tulon. Hakiessani tt-tukea tammikuulle en vielä tiennyt rahoista. Rahat menivät jo helmikuulla erilaisiin maksuihin. Tulosta johtuen jätin hakematta tt-tukea helmi-, maalis-, ja huhtikuulle.
Miten kauan tuollaista summaa "jaksotetaan"? Voinko hakea jo toukokuulle tukea? Haenko kokonaan uudella vai jatkohakemuksella? Ja onko niin, että liitteeksi riittää tiliote kahden viimeisen kk:n ajalta vai pitääkö tammikuulta alkaen selvittää tulot?
Kertaluonteinen tulo ja tt-tuki
4
142
Vastaukset
- näin on
"onko niin, että liitteeksi riittää tiliote kahden viimeisen kk:n ajalta"
Minun käsittääkseni asia on näin. Iitse olisin hakenut jo huhtikuulle, koska mitä niille kuuluu yli kahden kuukaudet takaiset tulot.
Tuo tammikuun tulosi oli helmikuun tulosi. - 23 kk tiliotteet?
Ainakin Tampereen sossun ohjeissa käsketään liittämään KOKO väliajalta tiliotteet.
Eli jos on 2 vuoden aikana saanut tttukea, eikä hae sitä välillä muutamaan kuukauteen, niin koko "tauon" ajalta joutuu laittamaan tiliotteet liitteeksi.
Täytyisi olla yli 2 vuotta taukoa, jotta 2 kk riittää.
Näin siis ainakin ohjeissa, en tiedä miten käytännössä.
Ohje tarkoittaa sitä että pahimmillaan joutuu laittamaan liitteeksi 23 kk:n tiliotteet usealta eri tililtä (ja kaikkien perheen jäsenten tilielitä!) Tästähän tulisi montakymmentä sivua! - häh?
Linkki tuollaiseen ohjeeseen?
- Petu...
Lukaise tuo: http://toimeentulotuki.net/sosiaalitoimisto/ylijaama.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632