Hotelleista ???

Elokuun alku

Mittä hotellia suosittelisitte, matkaan olis lähössä myös 12v tyttö joka tykkäis jos löytyis suomalaisia kavereita? Mukava olis jos ei olis ihan karmeesti venäläisiä tai brittejä... Sijainti aika keskustassa.
Olen itse miettinyt esim Aurinkomatkojen Isabellaa ja Gumusta tai Finnmatkojen Margaritaa ja Mayfloweria. Kokemuksia näistä olis kiva kuulla.
Kaikki muukin Alanyasta kiinnostaa, kerran ennenkin ollaan käyty eli joku mielikuva paikoista on.

6

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayflowerii

      Mayfloweria voin ainakin itse suositella ihan täydestä sydämmestä ! Kaikki siellä toimii ja sijaintikin on mahtava. :) Viime kesänä vietettiin siellä 2 viikkoa ja tänä vuonna taas uudestaan !

    • Gumus2012

      Gumus on n 3 km keskustasta, mutta todella rauhallinen ja PALJON suomalaisia eli tyttö löytää kyllä kaverin :) Mukava pieni hotelli, miellyttävä henkilökunta. Gumus ei ole huippuhotelli mutta eihän siellä olla kuin nukkumassa. Illanviettoja on useampana iltana jotka ovat kivoja. Uima-allasalue erittäin hyvä. Itse olen käynyt kaksi kertaa ja syksyllä menossa taas ko hotelliin. Kauppakeskus lähellä ja dolmuksella pääsee edullisesti keskustaan eikä taksikaan paljon maksa 5 liiraa/suunta. Merenranta 300 metriä hotellilta. Suosittelen lämpimästi :) Koska teidän lähtö on ? Me mennään 25.8 - 4.9.12 tosin neljä aikuista, mutta voimme opastaa paikasta.

      • Elokuun alku

        Ollaan menossa heinä-elokuun vaihteessa, eli ainakin lämmintä riittää... :)
        Ihan varteenotettavia vaihtoehtoja nää kumpikin edellämainittu hotelli. Onko Gumuksen lähellä hyviä ruokapaikkoja? Hotelli vaikuttaa kivalta tosin sijainti vähän arvelluttaa. Matkakuume alkaa kummasti lisääntyä, kiva päästä pitkästä aikaa Turkkiin, edellisestä reissusta tulee jo 3 vuotta tosin 2 reissua Marmarikseen, sinne oltais taas haluttu mut eipä sinne enää päässytkään sinne minne haluttiin ja vaihtelukin virkistää...


      • Gumus2012
        Elokuun alku kirjoitti:

        Ollaan menossa heinä-elokuun vaihteessa, eli ainakin lämmintä riittää... :)
        Ihan varteenotettavia vaihtoehtoja nää kumpikin edellämainittu hotelli. Onko Gumuksen lähellä hyviä ruokapaikkoja? Hotelli vaikuttaa kivalta tosin sijainti vähän arvelluttaa. Matkakuume alkaa kummasti lisääntyä, kiva päästä pitkästä aikaa Turkkiin, edellisestä reissusta tulee jo 3 vuotta tosin 2 reissua Marmarikseen, sinne oltais taas haluttu mut eipä sinne enää päässytkään sinne minne haluttiin ja vaihtelukin virkistää...

        Gumuksen vierellä ja kulman takana on ravintolat. Toisessa todella hyvä kanapihvi :) Hotellilta oikealle Oban alueelle löytyy paikallisia kebab-ravintoloita, syötiin siellä hyvää oli. Paikallisten suosioissa joka on hyvä merkki. Hotelli on vähän syrjässä mutta omat etunsa siinäkin, ei meteliä kadulta yöllä ja allasbaari menee kiinni viimeistään klo 24.00. Respa auki koko yön. Henkilökunta todella ystävällistä ja toteuttaa kyllä toiveet esim ruuan suhteen. Viime kesänä oli todella hyvä kokki, nyt kuulemma vaihtunut mutta en usko että huonompaan suuntaan. Dolmukset ja taksit kulkee, halvalla :)


      • Gumus
        Elokuun alku kirjoitti:

        Ollaan menossa heinä-elokuun vaihteessa, eli ainakin lämmintä riittää... :)
        Ihan varteenotettavia vaihtoehtoja nää kumpikin edellämainittu hotelli. Onko Gumuksen lähellä hyviä ruokapaikkoja? Hotelli vaikuttaa kivalta tosin sijainti vähän arvelluttaa. Matkakuume alkaa kummasti lisääntyä, kiva päästä pitkästä aikaa Turkkiin, edellisestä reissusta tulee jo 3 vuotta tosin 2 reissua Marmarikseen, sinne oltais taas haluttu mut eipä sinne enää päässytkään sinne minne haluttiin ja vaihtelukin virkistää...

        Heinä-elokuun vaihteessa keskustassa on aika tukalaa. Gumuksenja meren välillä on tyhjiä tontteja, joten tuuli pääsee kivasti vilvoittamaan mereltä. Hyvällä tuurilla saatte huoneen, josta on merinäköala.

        Itse viihdyin mainiosti Gumuksessa. Keskustaan pääsee tosiaan dolmuksella ja taksilla mainiosti mutta ei siellä joka päivä tarvitse käydä. Gumuksen ympärillä on kauppoja ja ravintoloita ihan tarpeeksi. Hotellin illanviettoihin kannattaa osallistua. Ruoka on hyvää ja tanssiesitykset olivat hauskoja. Hotellin henkilökunnallakin oli oma esityksensä. Illalliset tarjoillaan hotellin nurmialueella tunnelmallisessa valaistuksessa ja tuuli vilvoittaa ah niin ihanasti. Ruoka oli ainakin viime vuonna niin hyvää ettei sitä muualta olisi tarvinnut edes etsiä. Hotellin vieressä on runsaasti hyviä ruokapaikkoja ja muutaman sadan metrin päässä Oban keskustassa on lisää.

        Alanyum ostoskeskus on vieressä.

        Keskustasta ei oikeastaan tarvitse etsiä kuin "suomibaareja" ja yökerhoja.

        Huoneet ovat todella isoja, kuluneita mutta siistejä.


    • Entäs Grand zaman Garden Park (löytyy niin Aurinkomatkoilta kuin Finnmatkoiltakin)? Neljän tähden all inclusive hotelli. Hotellin taso on erinomainen; palvelu loistavaa, virikkeitä paljon niin lapsille kuin aikuisillekin (rauhallinen rentoutumisallas, erillinen aktiiviallas vesiliukumäillä ja erilaisilla aktiviteeteilla, joka ilta erilaisia esityksiä). Sijainti on pääkadun varrella; rauhallinen paikka, mutta keskustaan kävelee noin 10 minuutissa ja ympärillä paljon ostospaikkoja ja ranta lähellä.

      Kaikin puolin tasokas hotella erinomaisella sijainnilla, asiakaskunta pääasiassa suomalaisia ja saksalaisia. Hinta on pari tonnia kahdelta aikuiselta kahdelta viikolta, mutta viihde ja ruuat juomineen kuuluvat hintaan, joten sitä ei tarvitse miettiä. Suosittelen tätä hotellia lämpimästi kaikille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe