BETA RR 50

kertokaas :)

Kyseisestä moposta (-11) haluaisin tietää muutaman jutun. Olen kuullut että vakiona laiska, ja että kerää juuri ja juuri 50km/h? Myöskin mäkiin hyytyminen yleistä? Onko mahdollista että välejä muuttamalla (niin että huippunopeus tippuu, mutta kiihtyvyys kasvaa) jaksaisi vääntää mäet suhtkoht nopeasti, ilman että huiput tippuisivat suorallakaan alle 45km/h. Virittämistä en ole ajatellut.

18

1488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AA_niin_kuin_banaani

Itselläni on vuoden -12 ja menee täysin vakiona 54 km/h. Kovempaakin pääsisi jos kaasua vääntäisi. (Sisäänajossa)

• edgwergwreg

itellä -12 55 kmh sekin "sisään ajossa" itse ajattelen että sama miten sisään ajaa niinkauan kun kurit on rajoittamassa olenko väärässä?

• beta1

ite kans täs 3viikkoa sit ostin -12 track betan ja on täysin vakio. mittariin menee sen vajaa 70 mut huijaa niin helvetisti että jtn 54km/h se menee. kilometrejä nyt 820:)

• beta1
        edgwergwreg kirjoitti:

itellä -12 55 kmh sekin "sisään ajossa" itse ajattelen että sama miten sisään ajaa niinkauan kun kurit on rajoittamassa olenko väärässä?

sisäänajoshan pitää ajaa isoilla vaihteilla ja pienillä kieroksilla. ei tee hyvää mopolle jos sitä sisäänajos huudattaa

• 1v36512345
        beta1 kirjoitti:

sisäänajoshan pitää ajaa isoilla vaihteilla ja pienillä kieroksilla. ei tee hyvää mopolle jos sitä sisäänajos huudattaa

viisas mies, kyl mopomies tietää sisäänajon salat -__-

• hehe

Paitsi että se ei mene vakiona 54 :D

• Ahaaaa

Oletko aivan varma että on vakio? ;)

• nysr

No miksei olisi? :D Vai meinaakko että se on jo uutena valmiiks viritetty?

• Seuraavaseula
        nysr kirjoitti:

No miksei olisi? :D Vai meinaakko että se on jo uutena valmiiks viritetty?

Täysin vakio se on, mutta ei sitä aina mittareihin kannata luottaa.

• beta1
        Seuraavaseula kirjoitti:

Täysin vakio se on, mutta ei sitä aina mittareihin kannata luottaa.

oma mittari kusee n:16 :D

• mitesyl

Juu kyl mä uskon. Miten melko jyrkähköjen ylämäkien kans kui nopee jaksaa painaa ylös? :)

• 19+6?

Virittää et aikonu, mutta suosittelisin ottamaa kurit pois, ja laittamaan tarpeeks lyhkäset välit sitte(: paljo mukavempi ajaakki ku kiihtyy

• askpwd

ei mitään kannata hankkia jós meinaa vakiona pitää

• mustaneekkeri

neone väli valmiiks vähä semmoset ettei kannata oikeen tohon suuntaan säätää mutta jos ajat vaan 5 vaihteella ps betasta on kurit tarkotettu pois otettavaksi

• homopaskiainen

Kumpi on parempi vakiona Beta rr vai Rieju mrt power up

• dt mies

betassa on minarellin kone jota kaytetään myös yamahassa ja riejussa. mutta itse suosittelen laittamaa 1-2 piikkiä pienenpi eturatas homma korjaantuun sillä. Ongelma voi olla sitten että alamäessä lyö koko ajan kierrosrajottimelle.

• sierra on paras

osta sierra

• kullinsyylä

paska mopo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      303
      11669
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5309
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4289
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe