Kyseisestä moposta (-11) haluaisin tietää muutaman jutun. Olen kuullut että vakiona laiska, ja että kerää juuri ja juuri 50km/h? Myöskin mäkiin hyytyminen yleistä? Onko mahdollista että välejä muuttamalla (niin että huippunopeus tippuu, mutta kiihtyvyys kasvaa) jaksaisi vääntää mäet suhtkoht nopeasti, ilman että huiput tippuisivat suorallakaan alle 45km/h. Virittämistä en ole ajatellut.
BETA RR 50
18
1488
Vastaukset
- AA_niin_kuin_banaani
Itselläni on vuoden -12 ja menee täysin vakiona 54 km/h. Kovempaakin pääsisi jos kaasua vääntäisi. (Sisäänajossa)
- edgwergwreg
itellä -12 55 kmh sekin "sisään ajossa" itse ajattelen että sama miten sisään ajaa niinkauan kun kurit on rajoittamassa olenko väärässä?
- beta1
ite kans täs 3viikkoa sit ostin -12 track betan ja on täysin vakio. mittariin menee sen vajaa 70 mut huijaa niin helvetisti että jtn 54km/h se menee. kilometrejä nyt 820:)
- beta1
edgwergwreg kirjoitti:
itellä -12 55 kmh sekin "sisään ajossa" itse ajattelen että sama miten sisään ajaa niinkauan kun kurit on rajoittamassa olenko väärässä?
sisäänajoshan pitää ajaa isoilla vaihteilla ja pienillä kieroksilla. ei tee hyvää mopolle jos sitä sisäänajos huudattaa
- 1v36512345
beta1 kirjoitti:
sisäänajoshan pitää ajaa isoilla vaihteilla ja pienillä kieroksilla. ei tee hyvää mopolle jos sitä sisäänajos huudattaa
viisas mies, kyl mopomies tietää sisäänajon salat -__-
- hehe
Paitsi että se ei mene vakiona 54 :D
- Ahaaaa
Oletko aivan varma että on vakio? ;)
- nysr
No miksei olisi? :D Vai meinaakko että se on jo uutena valmiiks viritetty?
- Seuraavaseula
nysr kirjoitti:
No miksei olisi? :D Vai meinaakko että se on jo uutena valmiiks viritetty?
Täysin vakio se on, mutta ei sitä aina mittareihin kannata luottaa.
- beta1
Seuraavaseula kirjoitti:
Täysin vakio se on, mutta ei sitä aina mittareihin kannata luottaa.
oma mittari kusee n:16 :D
- mitesyl
Juu kyl mä uskon. Miten melko jyrkähköjen ylämäkien kans kui nopee jaksaa painaa ylös? :)
- 19+6?
Virittää et aikonu, mutta suosittelisin ottamaa kurit pois, ja laittamaan tarpeeks lyhkäset välit sitte(: paljo mukavempi ajaakki ku kiihtyy
- askpwd
ei mitään kannata hankkia jós meinaa vakiona pitää
- mustaneekkeri
neone väli valmiiks vähä semmoset ettei kannata oikeen tohon suuntaan säätää mutta jos ajat vaan 5 vaihteella ps betasta on kurit tarkotettu pois otettavaksi
- homopaskiainen
Kumpi on parempi vakiona Beta rr vai Rieju mrt power up
- dt mies
betassa on minarellin kone jota kaytetään myös yamahassa ja riejussa. mutta itse suosittelen laittamaa 1-2 piikkiä pienenpi eturatas homma korjaantuun sillä. Ongelma voi olla sitten että alamäessä lyö koko ajan kierrosrajottimelle.
- sierra on paras
osta sierra
- kullinsyylä
paska mopo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145