Minua ei voine saada hypnoosiin, en usko, että onnnistuisi.
Mutta miltä sinusta tuntui kun sinut hypnotisoitiin?
Onko sinua hypnotisoitu koskaan?
7
201
Vastaukset
- meeriamanda
Olin joskus hyvnkin kauan sitten, Lapuan Nuorisoseura talolls... Niilo Yli - Vainio siellä tarinoi. Vein naisia tapahtumaan...olin juurikin saanut ajokortin. :)
Ei onnistuttu kohdallani---se siitä. - L*
Ei ole, ja tuskin tulee.
En usko, että mikään napsautus saisi aivoni narikkaan.
Ällöttävin kokemukseni oli, kun kuntokurssilla jotkut vaipuivat unten maille kuunnellen rentoutuskasettia.
Minulle se aiheutti stressin ja tympääntyneen tuntemuksen. - Anonyymi
On kerran. 2006 vuonna ja olo oli hypnoosin jälkeen kevyt,rauhallinen ja tasapainoinen olo. Mahtava tunne.
- Anonyymi
Ei ole eikä tulla hyptonisoimaan
- Anonyymi
Muutama miehenroikale on yrittänyt onnistumatta.
- Anonyymi
Hänen verkkoonsa tartuin kuin särki :)
Gubbe 76 - Anonyymi
Hypnoosi oli muotia 60-luvulla.
Se ilmiö tai muoti meni ohi.
On herkempiä ihmisiä , joilla on enemmän yliluonnollisia kokemuksia, ja jotka eivät erota unia todellisuudesta..
Tuossa ylempänä mainittiin Niilo Yli-Vainio, huijari tais sekin olla. Porukka meni kaatuilemaan.
Saa nähdä, kuinka monen miljoonan ihmisen pitää kuolla, ennenkuin tästä sotahypnoosista päästään eroon.
K kotton
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617530Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242959- 1431793
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1171479Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53764