Hei, 26v sporttinen nuorikundi etsii naista ikään katsomatta ulkoiliseuraksi sadeasuissa. Mikään ei ole mukavampaa ja piristävämpää kuin ulkoilla kunnon sateessa tai sateen jälkeen, tietysti kunnolla varustautuneena. Helsinki ja lähistö.
Email: [email protected]
Sadeasuissa ulkoilemaan
5
354
Vastaukset
- sadetyttö93
Aww rakastan sadetta! Ja kumppareissa tallustelu sadeviitan suojissa kesäisessä märässä metässä on parasta mitä tiedän! Ja sateessa uiminen; kuin siistin näköstä kun vesipisarat läiskähtelee veden pintaan ja muodostaa sellasii minisuihkulähteitä. Mahdoton kuvailla mut kyl sen ymmärtää, jos on nähny ite!
Mutta mä oon vielä tällänen lapsukainen vasta. Toivon sulle kuitenkin ihania sadesäitä!määki. oon ollu vesiputouksen allA kuravaatteilla. hierontaa ihanimmillaan kumppareissa, kuriksissa ja sadetakissa
faslicot kirjoitti:
määki. oon ollu vesiputouksen allA kuravaatteilla. hierontaa ihanimmillaan kumppareissa, kuriksissa ja sadetakissa
Oi se on ihanaa. Itsellä on paljon sadeasuja, lähinnä Rukan, mutta myös Helly Hansenin ja April Rainin :) pistä faslicot meiliä, niin lähetään yhdessä nauttimaan sateesta ja hieronnasta..
Moikka :) eipä se katso ikää jos sateesta pitää, joten pistä vaan rohkeasti viestiä tulemaan, olisi mukavaa saada ulkoiluseuraa sateeseen :) kunnon sadevarusteissa.
[email protected]Vielä olis seuraa tarjolla sadeasun omistavalle naiselle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124320MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822171Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874