Ihana saunailta

SaunaSex

Istuin terassilla kirjoittamassa tekstiviestiä ystävälleni Katjalle, jonka oli tarkoitus saapua meille tunnin sisällä. Katja oli ystäväni vuosien takaa, mutta nyt tapasimme ensimmäisen kerran yli vuoteen. Olin innoissani. Mieheni oli työmatkoilla, oli ollut jo viikon. Normaalisti harrastimme seksiä vähintään kerran tai kaksi viikossa, joten haluni olivat kasvaneet suuriksi tässä ajassa. Viestin lähetettyäni jäin katselemaan maisemia ja miettimään niitä ihania hetkiä, kun sain rakastella mieheni kanssa. Kostuin jo ajatuksesta. Lähdin keittiöön ja yritin saada muuta ajateltavaa, sillä jatkuvasti mieleeni tuli kuvat alastomasta miehestäni ja tiesin, että pian en enää voisi vastustaa kiusausta ja minun pitäisi tyytyä sooloseksiin. Ei. Se ei käynyt, sillä halusin odottaa. Enää kaksi päivää, sitten palkitsen itseni kun mieheni palaa. Mutta en voinut vastustaa kiusausta ja kävelin makuuhuoneeseen. Avasin yöpöytäni laatikon ja katselin erilaisia seksivälineitä. Otin esiin liilan dildon. Asetin sen sängylle ja aloin riisutumaan. Avasin hiljaa mekkoni vetoketjun ja vedin sen alas. Katselin pyöreitä ja suuria rintojani peilistä ja hyväilin niitä. Katseeni kulkeutui alas, alapäähäni. Olin juuri tänään ajanut sen täysin sileäksi. Nyt tartuin dildoon ja kävelin ulos makuuhuoneesta, kylpyhuoneeseen. Laitoin suihkun hanan päälle, kovalle teholle ja kuumalle. Dildo kädessäni asetuin makaamaan suihkun lattialle. Levitin haarani ja hanasta paineella virtaava vesi tuli suoraan pilluuni. Tunsin kuinka kuuma vesi hyväili klitoristani ja se sai minut jo huohottamaan. Hieroin toisella kädellä klitoristani ja välillä menin pois veden alta, nautintoa pitkittääkseni. Nyt otin dildon käyttöön. Liu'utin itseni takaisin hanan alle, vesi hyväili jälleen klitoristani. Oikealla kädellä asetin dildon pilluuni ja aloin työntämään sitä sisääni. Aloin voihkimaan ja tunsin kuinka voimakas orgasmi alkoi vyörymään sisältäni. Vedin dildoa sisään ja ulos yhä nopeammin ja vasemmalla kädellä aloin hyväilemään klitoristani. Purin huultani ja tunsin kuinka orgasmi purkautui koko kehooni. Huusin ja veltostuin täysin suihkun lattialle. Vesi virtasi yhä alapäähäni ja dildo sojotti pillussa. Ah, en muistanutkaan että masturbointi oli näin ihanaa. En ollut harrastanut sitä moneen vuoteen, sillä kaiken seksuaalisen nautinnon sain mieheltäni. Vedin dildon ulos ja nuolin sen puhtaaksi. Vesi oli puhdistanut kiimanesteeni lähes kokonaan pois, dildossa maistui enää laimea sivumaku. Halusin sitä enemmän, joten työnsin sormeni vielä pilluuni ja nuolin ne puhtaaksi. Tiesin, että Katja oli tänään tulossa tänne saunomaan, joten en peseytynyt vielä. Laitoin saunan lämpenemään ja menin makuuhuoneeseen.

12

19109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaunaSex

      Laitoin dildon takaisin laatikkoon ja puin päälleni, sekä laittauduin. Pian kuulin auton ajavan pihaan ja menin ovelle vastaan. Se oli Katja. Vau, hän oli muuttunut. Katjalla oli päällään hänen muodokasta vartaloaan hyvin korostava ja paljastava musta pikkumekko ja punaruskeat pitkät hiukset. Hän oli suorastaan tyrmäävän kaunis. Hynyillen hän käveli luokseni ja halasimme jälleennäkesimen ilon vuoksi. Pyysin häntä istumaan olohuoneeseen ja menin keittiöön avaamaan viinipullon. Toin kummallekkin lasilliset ja aloimme vaihtamaan kuulumisia. Katsoin hänen kasvojaan, paksuja huulia, sileää ihoa ja tumman ruskeita silmiä, enkä voinut miettiä mitän muuta, kun hänen kauneuttaan. En ole koskaan ollut kiinnostunut naisista, mutta en pelästynyt tunteitani. Ja tämä kaikki oli vain fyysistä. Lähdin käymään vessassa ja samalla korjailin ulkonäköäni. Palasin olohuoneeseen, mutta Katja ei enää ollutkaan siellä. Katsoin keittiöstä ja makuuhuoneesta, mutten löytänyt häntä. "Olen täällä" Kuului saunalta. Avasin saunan oven ja hän istui lauteilla. Huomioni kiinnittyi heti hänen kauniiseen, alastomaan vartaloon, mutta pian käänsin kuitenkin katseeni hänen kasvoihin. "Sauna oli jo lämmennyt niin mä tulin jo tänne. Liity seuraan!" Katja sanoi ja nosti pienen hymyn kasvoilleen. "Joo, mä tulen." Sanoin ja menin saunaeteiseen riisutumaan. Epävarmuuttani kiedoin pyyhkeen ympärilleni ja menin saunaan. "Turhaan sä sitä pyheettä otat, naisiahan tässä ollaan." Katja sanoi ja jätin myöntävästi vastaten pyyhkeen lauteille ja menin istumaan hänen viereen. "Niin, Mikkohan on työmatkoilla jo jonkin aikaa..Onko ottanut koville olla viikko ilman mitään puuhia? Vai harrastatteko te edes seksiä?" Katja kysyi naurahtaen ja katsoi minuun. Tunsin punastuvani ja sopersin: "No en mä nyt tiedä. Tai siis joo kyllä me harrastetaan seksiä.." Katja nyökkäsi ja otti hörpyn siideristään. "Mulla on ollut nyt vähän vaikeaa, kun Jarkko on ollut siellä sairaalassa monta viikkoa ja olen kuitenkin tottunut täyttämään tarpeitani monesti viikossa." Hän sanoi. Nyökkäilin ja join omaa siideriäni. Yrittääkö Katja vihjailla jotain? Haluaako hän tehdä jotain kanssani? En saanut ajatusta hänestä ja minusta, pois päästäni. Lähdimme suihkuun. "Sä voit mennä ensin" Katja sanoi ja huomasin hänen katselvean vartaloani. Kastelin itseni ja aloin hieromaan saippuaa vartalooni. "Sulla on kyllä kauniimpi vartalo, mitä mä muistin.." Katja sanoi ja siirsi katseen silmiini. "Aijaa. No, Kiitos. Ja samoin!" Sanoin hänelle ja näin hänen vartalon kokonaisuudessaan. Hänellä oli suuret rinnat ja kauniiksi ajeltu alapää.

    • SaunaSex

      Ehdotin, että Katja pesisi selkäni ja hän suostui. Kävin istumaan jakkaralle ja hän alkoi sivelemään saippuaa selkääni. Menin kananlihalle ja alapääni kostui kun hän hieroi selkääni. "Tuntuupa hyvältä." Sanoin nautiskellen. Pian tunsin, kuinka hänen kädet siirtyivät etupuolelleni. Hän kumartui ja alkoi sivelemään sormillaan kaulaani ja poskiani. Kevyesti hän otti korvalehteni suuhunsa ja suuteli sitä hellästi. Nyt olin varma, että jotain tapahtuisi ja toivoinkin niin. Tartuin hänen käsiinsä ja kuljetin ne rinnoilleni. Katja alkoi pyörivin liikein hieromaan rintojani ja puristelemaan niitä. Päästin huokauksen ja hän kuiskasi korvaani: "Siirrytään takaisin saunaan." Asetuin istumaan lauteelle ja hän tuli aivan viereeni. Aloin viemään päätäni lähemmäs hänen kasvojaan ja suutelimme. Tunsin hänen kuumat huulet ja hänen kielen suussani. Samalla Katja laittoi kätensä rinnoilleni ja jatkoi niiden koskettelua. Kuljetin omia käsiäni hänen vartalollaan ja rinnoillaan. Käteni olivat kylpyvaahdossa ja pyöritin hänen suuria rintojaan käsissäni ja puristelin nännejä. Kostuin entistä enemmän ja Katja lopetti suutelun. Hän otti käsillään jaloistani kiinni ja levitti niitä. Pilluni aukesi hänen eteensä ja tunsin kuinka kostea se oli. Katja laittoi kasvojaan lähemmän alapäätäni ja nuuhkaisi. Kuului huokaus. Hän vei sormensa klitorikselleni ja alkoi hieromaan sitä samalla minuun katsoen. Aloin jo nyt voihkimaan. Katja pyöritti ja puristeli ja hieroi klitoristani. Voihkintani kasvoi ja Katja hieroi pilluani yhä kovempaa tahtia. Välillä hän lopetti nuollakseen sormensa. Tunsin Katjan kuuman kielen ja huulet pillussani. Hänkin alkoi kiihottumaan. katja antoi kovia läpsäytyksiä pillulleni, jotka lisäsivät kiihotusta. Minä voihkin ja purin huultani. Yhtäkkiä Katja lopetti ja katsoi minuun, yhä naama pilluni lähellä. "Pissaa!" Hän sanoi. Olimme juoneet sen verran, että sain varmasti pissasuihkun tulemaan ja sen enempää ajattelematta annoin sen tulla. Keltainen neste suihkusi alapäästäni suoraan Katjan naamalle ja rinnoille. Katja nuoli pilluni ja alkoi työntämään sormiaan sinne. Voihkaisin kovempaa ja tiesin että orgasmi oli tulossa. Toisella kädellä hän pyöritti klittaani ja toista hän työnsi sisääni. "Mä tuun! Mä tuun!" Huusin kovaan ääneen ja sain jälleen mahtavan orgasmin, sellaista en ole koskaan saanut yhdenkään miehen kanssa. Makasin voimattomana lauteilla ja Katjan kieli nuoli pilluni nesteitä. Hän kurotti suutelemaan minua. "Mä haluan jotain sisääni" Katja sanoi lempeästi. Nousin ylös ja Katja lähti saunasta.

    • SaunaSex

      Seurasin ihmetellen perässä ja hän käveli keittiöön. Katja otti jääkapista suuren ja paksun kurkun. Rakastan kurkkua. Hän sanoi iskien silmää ja käveli saunalle kurkku kädessä. Saunan ovella hän laittoi kurkun alapäähänsä ja siveli sitä pari kertaa, jonka jälkeen ojensi kurkun minulle. Katja kävi kylpyhuoneessa olevalle tasolle puolimakaavaan asentoon ja kävelin hänen luokseen. Suutelin hetken häntä ja siirryin huulieni kanssa hänen kaulallee, rinnoilleen ja lopuksi alemmas. Raotin hänen jalkansa ja härnäsin Katjaa sipaisemalla hänen pilluaan kurkulla. Katjan pillusta nousi ihana kiimanesteen tuoksu ja kiihotuin. Vein sormeni hänen klitorikselleen ja aloin hieromaan. Katjan pillusta valui nesteitä ja nuolin ne pois. En ole ikinä ollut naisen kanssa ja se oli ihanaa. Hieroin ja pyöritin Katjan klitorista, välillä vein sormeni hänen sisäänsä ja sivelin hänen kaunista piullu kurkulla. Katja sai voimakkaan orgasmin pian. Siirryin taas suutelemaan häntä ja hänen rintojaan. Katja oli nousemassa pystyyn. "Ei, käy tuohon kontallesi." Sanoin hänelle ja osoitin suihkun lattiaa. Katja teki työtä käskettyä ja asettui kontalleen eteeni, takapuoli minuun päin. kumarruin hänen pepun luokseen ja sivelin sitä, sekä läimäyttelin pakaroita, josta Katja piti kovasti. voihkinnan keskeltä kuulin "Nuole!" ja käsilläni raotin hänen pakaroita ja työnsin kielen hänen peppuun. Nuolin ja sivelin sormella sitä. Katja alkoi voihkia ja äännellä raskaammin, joten lopetin, härnätäkseni. Nyt otin kurkun ja asetin sen Katjan pillulle. Aloin työntämään kurkkua tasaiseen tahtiin sisään, ja ulos. "UUH!" Katja äänteli ja huusi kovaa, kun nopeutin panotahtia. Samalla asetin sormet hänen klitorikseen ja nain häntä kurkulla kovaa. Katja sai toisen, vielä voimakkaamman orgasmin ja vapisi pitkään maahan lyyhistyneenä. Olimme kummatkin jo uuvuksissa ja menimme yhdessä suihkuun. Pesimme toisemme ja hyväilimme toistemme rintoja ja alapäitä vielä suihkussa. Katja päätti jäädä yöksi ja vielä seuraavaksikin päiväksi, mikä sopi minulle mainiosti, sillä tälläisestä lesboseksistä halusin ottaa kaiken irti, niin kauan kun Katja vielä viipyi täällä. Kuivasimme toisemme ja asetuimme sänkyyn nukkumaan alasti. "Tule lähemmäs" Katja sanoi minulle ja menimme sylikkäin. Hän suuteli kaulaani ja silitti hiuksiani. "Huomenna meillä on kokopäivä ihanaa seksiaikaa, siitä tulee unohtumaton" Katja sanoi unisena ja asetti kätensä vielä alapäähäni, johon jätti sen ihanasti. Olin samaa mieltä, enkä malttanut odottaa huomista.
      Voin kirjoittaa jatkoa jos joku haluaa! :)

      • himokas

        olisipa ollut paikaala kaluni kanssa


    • joonas77

      hyvälle tarinalle JATKOA

    • sexlove

      JATKA JATKA JATKA!!!!! Oiiiiiiiiiiiii kiiiiihotuin :D

    • SaunaSex

      kirjoitan jatkoa naisten kesken -osioon. ;)

    • IHANAA

      JATKA TOI OLI NIIN SEXIKÄSTÄ JA IHANAA LAUKESIN KOLMESTI

    • MN

      Ootte te yksiä helevetin huoria.

    • Pojunen86

      Ihan kiva.
      Jos vain tekstiä olisi vähän jakanut, ni silmiä ei ois alkanu särkeä tuon betonipalikan lukeminen.

    • Marjakas

      Miehekäs tarina, mutta olihan se miehen kirjoittamakin. Jos ei olisi kertomusta jouduttu paloittelemaan, niin olisi ollut yhtä pätköä koko stoori. Kappalejako on tärkeä juttu.
      Nyt myös oikoluku oli jäänyt siihen ensimmäiseet osioon. Muut olivat sitten mitä olivat.

    • cockhero38

      Erittäin taidokkaasti kirjoitettu. Pissa-juttu tuli vähän puun takaa eikä varsinaisesti mun juttu mut ei se kyl tarinaa pilannukkaa. Kommentti tulee myöhässä, joten jatkosta lienee turha haaveilla :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe