Kreikkalainen mies!

in love with a Greek

Onko kokemuksia kreikkalaisista miehistä? Millaisia ovat yleisesti ottaen luonteeltaan? Entä parisuhteessa, miten kohtelevat naista jne? Kaikki tieto otetaan vastaan. Kiitos! :)

22

2928

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekiero, todellakin

valinnanvaraa on jo ja kohta vielä enemmän kun ne pakenevat maastaan vastuutaan suomalaisten elätettäväksi ja naisia huijaamaan...

• yksi kreku kiitos

noh onneksi Kreikan kriisistä seuraa edes jotain hyvääkin. saamme tänne komeita kreikkalaisia miehiä suomalaisnaisia ilostuttamaan.. :) Varokaa suomipojat, kilpakosijat ovat pian jo matkalla! ;)

• Hahahahahahahohohoho
        yksi kreku kiitos kirjoitti:

noh onneksi Kreikan kriisistä seuraa edes jotain hyvääkin. saamme tänne komeita kreikkalaisia miehiä suomalaisnaisia ilostuttamaan.. :) Varokaa suomipojat, kilpakosijat ovat pian jo matkalla! ;)

"Varokaa suomipojat, kilpakosijat ovat pian jo matkalla! ;) "'¨

Mitä VITTHUA?

Luuletko tosiaan, että kosisin suo-maalaista hutsua edes maksusta.

BROUHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAAAA!

• dfdfdfdgfd

Rakkaus vetää suomalaisia Kreikkaan

Ylivoimainen osa Kreikkaan muuttaneista kertoo lähteneensä etelään rakkauden perässä.

Suomesta muutetaan muualle ensisijaisesti työ- tai opiskelupaikan takia. Kreikka on tästä säännöstä selvästi suurin poikkeus, näyttää HS:n Terveisiä maailmalta -palvelu.

HS on kerännyt palveluun ulkomailla asuvien suomalaisten tarinoita. Ylivoimainen osa Kreikkaan muuttaneista kertoo lähteneensä etelään rakkauden perässä.

78 prosenttia Kreikkaan muuttaneista kertoo Terveisiä maailmalta -palvelussa muuttosyyksi rakkauden. Työn tai opiskelun vuoksi Kreikkaan oli lähtenyt vain kaksi kaikkiaan 44 vastanneesta.

"Onpa mielenkiintoinen tulos. Mutta kyllä tämä voi olla ihan oikea johtopäätös", sanoo itsekin kreikkalaisen miehen kanssa naimisissa oleva mediavirkailija Jaana Oikarinen-Vasilopoulos Suomen suurlähetystöstä Ateenasta.

http://www.hs.fi/ulkomaat/Rakkaus vetää suomalaisia Kreikkaan/a1305599381274

Vaatikaa yleä esittämään tämä dokkari>

Share on Twitter Share on Facebook
        KUUSI TAPAA LäHESTYä NAISTA
        Laji/lajit:
        Dokumentti
        Kesto: 18 min
        Valmistumisvuosi: 1990
        Tuotantomaa: Suomi
        Esitysformaatti:
        35 mm
        VHS
        Ohjaus: Jaakko Virtanen
        Tuotanto: Epidem Oy/Elina Katainen
        Kuvaus: Pekka Uotila
        Leikkaus: Sakari Kirjavainen
        Äänisuunnittelu: Jaakko Virtanen
        Teema: Maat ja kulttuurit, Kreikka, rakkaus, ihmissuhteet
        Synopsis: Jokaisella on unelmia. Loma etelässä voi merkitä niiden toteutumista. Elokuva näyttää unelmien toisen, arkisen puolen. Kreikkalaiset rantapojat selvittävät suhdettaan ja asenteitaan rakkauteen, lomaromansseihin ja turistityttöihin.
        katso myös Tosi on - Dokumenttiprojekti
        Muuta:
        Tosi on dokumenttiprojekti
        http://www.elokuvakontakti.fi/site/?page_id=9&lan=1&elokuva_id=340&laji=&list=nimi_up&bylang=

• Greco
        yksi kreku kiitos kirjoitti:

Täsä mä ny olen

• Yhtä rehellisiä

ovat kuin kreikkalaiset poliitikoktkin.

• artsy

Erään upean kreikkalaismiehen kanssa tuli vietettyä erittäin lämpimiä hetkiä, ei voi valittaa! Hän oli hyvin huomaavainen, keskusteluintoinen ja taidokas rakastaja, ihan toista maata kuin nämä omat pojat. Yksi parhaita kokemuksiani koskaan! Tartu vaan rohkeasti tilaisuuteen. :)

• Blaa blaa

Niin kuin sinun tasoisesi tapaus saisi Suomesta mitään muuta kuin laitapuolen kulkijoita.

Ne nyt ei kovin kummoisia rakastajia varmaan ole:)

• artsy
        Blaa blaa kirjoitti:

Niin kuin sinun tasoisesi tapaus saisi Suomesta mitään muuta kuin laitapuolen kulkijoita.

Ne nyt ei kovin kummoisia rakastajia varmaan ole:)

Sinähän se minun tasoni tiedät. ;)

• Tiedän hyvin
        artsy kirjoitti:

Sinähän se minun tasoni tiedät. ;)

aivottomista killisilmistä pitävien suomidonnien tason.

Pahnanpohjimamisia skänkkejä...

• artsy
        Tiedän hyvin kirjoitti:

aivottomista killisilmistä pitävien suomidonnien tason.

Pahnanpohjimamisia skänkkejä...

Jaa aivottomista? Itse nautin hyvistä ja syvällisistä keskusteluista, ja ilman sellaisia ei tasan yksikään aivoton apina mua kellistä. Vaikka olenkin nuori ja "helposti vietävissä oleva opiskelijahupakko". Oon ehkä poikkeus joka vahvistaa muodostamasi säännön, tiedä häntä. Pahoitteluni jos tällaiset hyvinkoulutetut ja hurmaavat miehet uhkaavat reviiriäsi.

Aika aivotonta hommaahan tää kyllä on, siinä oot ihan oikeessa, mutta onneksi meitä on kaksi. Ei aina tarvii olla niin rationaalinen, baby.

• alkup.
        artsy kirjoitti:

Jaa aivottomista? Itse nautin hyvistä ja syvällisistä keskusteluista, ja ilman sellaisia ei tasan yksikään aivoton apina mua kellistä. Vaikka olenkin nuori ja "helposti vietävissä oleva opiskelijahupakko". Oon ehkä poikkeus joka vahvistaa muodostamasi säännön, tiedä häntä. Pahoitteluni jos tällaiset hyvinkoulutetut ja hurmaavat miehet uhkaavat reviiriäsi.

Aika aivotonta hommaahan tää kyllä on, siinä oot ihan oikeessa, mutta onneksi meitä on kaksi. Ei aina tarvii olla niin rationaalinen, baby.

Kiitos artsy kommentistasi. Todellakin tuntuu, että nyt olen tavannut sellaisen miehen, josta en haluaisi luopua. Kyseessä ei ole mikään rantalomakohteen "gigolo" vaan hän asuu ihan muualla.

Harmi, että tämä keskustelu nyt karkasi sivuraiteille. Mitäpä sitä muuta voisi odottaakaan kateellisilta suomalaismiehiltä :)

Edelleen kuulen mielelläni lisää kommentteja aiheesta.

• Hahahahahahoihho!
        artsy kirjoitti:

Kreikkalaisten syvällisen älykkyyden huomaa jokainen jo ko maan taloudellisesta tilanteesta.

Tai voihan se olla että he ovatkin superälykkäitä suomalaismiehiin nähden: pistävät meidät maksamaan velkansa ja panevat tunnetusti halpoja ja hutsumaisia suomalaisnaisia kaupanpäälle:)

• homo-kersa

kaikki kreikkalaiset miehet on vitun homoja paskoja vittu. vedän turpaan jos nään yhenkin. vois mennä röökin vetään tässä. kattellaan myöhemmin vitun urpot

• Kehotan_miettimään

Itse just muutaman vuoden Kreikkalaisen miehen kanssa seurustelleena voin sanoa sen, että alusssa hän hurmasi minut, oli huomaavainen ja puhelias.. ym ym ym... Mutta pikku hiljaa suhde muuttui arkisemmaks... Ei ollutkaan aikaa enään niin paljoon... muutuin enemmänkin äidiksi ja rakastelijaksi... ja edelleenkin osasi puhua niitä kauniita sanoja...
      Mutta ne teot ja sanat eivät enään kohdanneet.. ja ero oli vaikeaa, kunnes mies otti lomalle työkaverin.. Eli tässä tuli myös kulttuurierot vastaan... Voidaan olla hyvin läheisiä ystäviä ja voidaan avoimesti flirttailla muillekkin naisille... ELI MIETI JOS JAKSAT ja hyväksyt sen!!! Mutta itseäni se satutti kovasti, koska mulle ei ollut ikinä aikaa!!!!!
      Aikaa annetaan enemmän ystäville ja kavereille... OSAAVAT VETÄÄ SUOMALAISTA NAISTA NARUSTA ja ottaa koiranpentu katseen!!!

Muista, että kulttuuriero on kuitenkin suuri!!! Ja yleensä kreikkalainen mies muuttaa äidin ja isän luota suoraan naisen kasnsa yhteen mentyään naimisiin...

• Hyvä että

sait mitä ansaitsit.

Hyvä, hyvä!

• 3+11

sinulla sattuu olemaan huono kokemus kreikkalaisesta miehestä, mutta tuskin kaikki kreikkalaiset miehet samanlaisia ovat. eihän esim. yksi suomalainen juoppo ja naisen hakkaaja tarkoita, että kaikki suomalaiset miehet olisivat samanlaisia....eihän

• Suomaalaiset
        3+11 kirjoitti:

sinulla sattuu olemaan huono kokemus kreikkalaisesta miehestä, mutta tuskin kaikki kreikkalaiset miehet samanlaisia ovat. eihän esim. yksi suomalainen juoppo ja naisen hakkaaja tarkoita, että kaikki suomalaiset miehet olisivat samanlaisia....eihän

naiset taas ovat kännisiä hutsuja.

Kaikki.

"Suurimmassa osassa Euroopan maita pojat juovat ja humaltuvat useammin kuin tytöt. Poikkeuksen tästä tekevät Suomi, Ruotsi ja Britannia, joissa tytöt ovat poikia useammin humalass"

• Nammmm.

Ihania ja huomaavaisia ovat.... ja kaiken lisäksi
      niiiiin komeita ja miehekkäitä.

• Sen nahnyt

Kaikki osaa olla ihania ja huomaavaisia, varsinkin kun on kyseessa suomineito. Nain yleensa ottaen he pitavat suomal. naisia helppoina, jos en sanoisi myos tyhmina. Naureskelevat sitten jalkeenpain kavereidensa kanssa. Ota lomaromanssi lomaromanssina, ja siihen se on parasta jattaakin.

riippuu myos missa olet taman adoniksen kohdannut, ranta ravintolassa turisti paikassa vai jossain pienessa kylassa kenties. Ne ovat aina karkkymassa uusia naisia, valloittamasssa, vaan kun arki tulee eteen, laulu muuttuukin.

Myos heidan silmansa "vaeltelevat" alati. Myos naimisissa olevien, pida se mielessa.

• jlu8f

Kreikkalaiset miehet asuvat aikuisikään asti äidin hoiveissa ja odottavat tulevilta vaimoilta kodin ja lastenhoitoa, sillä itse hoitavast "pisneksiään" eli vokottelevat nuorempia naisia. Nämä etelä-euroopan söpöliinit eivät osaa rahaa tienata tai varallisuuttaa hankkia, mutta kebabbia ja rihkamaa osaavat turisteille myydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      219
      1347
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      242
      896
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      89
      846
    4. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      742
    5. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      62
      717
    6. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      47
      671
    7. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      601
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      24
      595
    9. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      67
      584
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      109
      579
    11. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      49
      578
    12. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      569
    13. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      76
      568
    14. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      295
      551
    15. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      543
    16. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      33
      539
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      46
      538
    18. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      524
    19. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      509
    20. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      499
    Aihe