Eli mistä löytäsin transun, joka ei ole leikannut muniaan pois?
Mistä löydän transun jolla on munat.
9
929
Vastaukset
- tundrakurmitsainen
Mikä se transu on?
Miespuolisella transvestiitilla on miehen vehkeet, Mtf transsukupuolinen taas pyrkii niistä eroon. Transgendereitä ja blendereitä on tässä mielessä joka lähtöön. Noin karkeasti.
Ladyboy-shemale fanittajat toivotan tervemenneeksi kaukoitään.
Mutta kohta tähän hyppää joku kiihkoilija sanomaan, ettei se noin mene.- 54747
Non-op ei ole transvestiitti.
- watistis
Mulla on tissit ja munat. Mitäs sä haluisit musta? Haastatella?
- Paavo ylisörö
Mulla on munat, mutta tekisi mieli käyä sukupuolileikkauksessa,
joten 040-0296611. Odotan innolla soittoasi!
-Paavo Y - tundrakurmitsainen
54747: Non-op ei ole transvestiitti.
Kysyn vain, onko joku väittänyt, että olisi?
Voi halleluja tätä luetun ymmärtämisen puutetta.- 223355
Olettaisin että kyse on tästä "Miespuolisella transvestiitilla on miehen vehkeet, Mtf transsukupuolinen taas pyrkii niistä eroon."
Eli voisi huomioida että non-opit ovat MtF transsukupuolisia joilla on "miehen vehkeet" eikä aikomusta hankkiutua niistä eroon.
- Anonyymi
Kaipaan transua.Kaunis nainen jolla on iso kyrpa..
- Anonyymi
Helsingissä olis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951647Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471470Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281071- 791037
- 741030
- 117990
- 77910
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157851Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin350839- 54814