Eli mistä löytäsin transun, joka ei ole leikannut muniaan pois?
Mistä löydän transun jolla on munat.
9
1081
Vastaukset
- tundrakurmitsainen
Mikä se transu on?
Miespuolisella transvestiitilla on miehen vehkeet, Mtf transsukupuolinen taas pyrkii niistä eroon. Transgendereitä ja blendereitä on tässä mielessä joka lähtöön. Noin karkeasti.
Ladyboy-shemale fanittajat toivotan tervemenneeksi kaukoitään.
Mutta kohta tähän hyppää joku kiihkoilija sanomaan, ettei se noin mene.- 54747
Non-op ei ole transvestiitti.
- watistis
Mulla on tissit ja munat. Mitäs sä haluisit musta? Haastatella?
- Paavo ylisörö
Mulla on munat, mutta tekisi mieli käyä sukupuolileikkauksessa,
joten 040-0296611. Odotan innolla soittoasi!
-Paavo Y - tundrakurmitsainen
54747: Non-op ei ole transvestiitti.
Kysyn vain, onko joku väittänyt, että olisi?
Voi halleluja tätä luetun ymmärtämisen puutetta.- 223355
Olettaisin että kyse on tästä "Miespuolisella transvestiitilla on miehen vehkeet, Mtf transsukupuolinen taas pyrkii niistä eroon."
Eli voisi huomioida että non-opit ovat MtF transsukupuolisia joilla on "miehen vehkeet" eikä aikomusta hankkiutua niistä eroon.
- Anonyymi
Kaipaan transua.Kaunis nainen jolla on iso kyrpa..
- Anonyymi
Helsingissä olis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048