Santa Ponsa

lomakuumejo

Hei, Olemme menossa Heinäkuussa Santa Ponsaan, Casablanca hotelliin. Voisiko joku kertoa enemmän paikasta ja hotellista. Löysin kirjoituksia hotellista/paikasta jotka oli kirjoitettu vuonna 2007, tuoreempaa tietoa olisi kiva saada.. :)

6

1430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öaslöalsa'ölaö'la'

      Mitä aluat tietää? Tänä keväänä olen siellä käynyt.
      Huoneistohotellin puoli on kyllä varsin basic, mutta toimii kyllä. Itsesäädettävä ilmastointi on. Parveke ihan tilavaa mallia. Siivous 3 x viikko, ystävälliset siivoojat ja niin myös muu henkilökunta.Huoneistossa vanhan ajan pikku pikku matka tv. Perustarvikkeet keittiössä, mm kahvinkeitin, liedet, mikro, jääkaappi, paistinpannuja, kattiloita. Ei tietenkään tiskivälineitä. Kylppärissä amme , fööni. Saippuoita ei ollut.
      Katselin matkatoimiston kuvia netistä ja ko hotellin huoneista. Ainakin meillä oli tuo varsin basic huoneisto, en tiedä sitten miten tuollaisen paremmin sisutelun huoneen voisi saada???
      Allasalue rauhallinen ja ihan viihtyisä, allaspyyhkeitä ei saatavilla. Allasalueella baari josta saa pikkupurtavaa. Respassa tallelokerot, huoneissa ei.
      Paikanpäällä voi hotellista ostaa edillisesti puolihoidon haluetsssaan. Ruoka ( aamupala ja buffet) on aiemmin ainakin ollut monipuolinen , hyvä ja edullinen. Toki voi käydä syömässä hotellissa vain joskus ja makssa sitten ruuan. Pukeutuminen iltaruokailuun vapaata, ilmastointi ruokasalissa joten ei tukahduttavan kuumaakaan.
      Ihan vieressä pieni marketti josta saa kyllä monenlaista tavaraa, elintarvikkeita , juomia, hedelmiä, leipää, jne. Mutta halvemmaksi tulee käydä eroskissa jos enenmpi ruokia itselleen laittelee.
      Hotellilta lyhyt matka paikalliseen "keskustaan" eli rantaan. Joitakin kauppoja on, löytyy nahkatavaraa, kosmetiikkaa , vaatetta. Lyhyt matka taksilla vaikka Pegueraan ja siellä myös monen sortin putiikkia. Palmaan pääsee kätevästi bussilla Santa Poncasta, mutta bussipysäkki usein tupaten täynnä bussin odottajia...
      Mitä vielä haluisit tietää?

    • Figars

      Palma nova ja Magaluf ihan vieressä taksilla alle 10€. Casablancan parvekkeelta varsin mahtavat maisemat. Hyviä ruokapaikkoja löytyy tarpeeksi monta ja iltaelämääkin piisaa vaikka sitten mäen päällä sijaitseva the Square jossa esiintyy joka ilta joku feikkibändi, Abba Queen... Ihan kiva mesta, mennään jo neljännen kerran.

    • honas viidakosta

      magalufissa casablancan takapihalla on ghanalaisprostituoidut 50e "laaki" luultavasti sama meno santa ponsassa.
      inferno on santa poncan kovin klubi ja essoja myydään vessassa hyvään hintaan. kannattaa tsekata

    • essobar

      tosi hyvvä kommenti horas

    • S ponsa

      Olin viime kesänä, minulle oli miinusta(tykkään parvekeella auringossa illalla istua) se, että vaikka parvekkeelta kyllä näkymiä, mutta suomalaisten parvekeet pohjoissuuntaan eli ei pahemmin aurinko paistanut partsille, ehkä tunnin paistoi vinottain illalla, Pohjoisen suunnasta johtuen huone ei ollut kyllä kuuma, että ei tarvittu ilmastointia käyttäää.
      Alhaalle pääkadulle kun käveli niin siellä mukavia pikku kahviloita ja halpa olut.

    • Huevos con gas

      Juuri tuon takia että parvekkeille ei pasta mahdollistaa sen että siellä voi päiväsaikaan istuskella. Allas alueelta löytyy aina vapaita aurinkotuolia toisin kuin Viva palmanovassa jossa ei koskaan vapaita (lopetimme siellä käynnit juuri sen vuoksi).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1482
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1319
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1152
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1119
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      901
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      785
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      52
      685
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      636
    9. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    10. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      617
    Aihe