Mikä olisi paras tapa siirtyä Marco Polon lentokentältä Venetsian keskustaan?
Venetsia!
6
574
Vastaukset
- oma palsta
Venetsian alla on liuta vinkkejä - tutkipas sieltä ;)
- Vaporetto
Vesibussi on ainakin helppo. Lentokentältä n. 5 min lähtöpaikalle, pääsee suoraan keskustaan saakka. Reitti lentokentältä laiturille selvästi merkitty. Hinta vajaa kymppi keskustaan. Kaudesta riippuen 2-3 eri reittiä, jotka on merkitty värikoodein.
- satunnainen matkaili
Onko lentokentältä tai sen bussin päätepysäkiltä joku muu vene-kuljetus esim Marcuksen aukiolle, kuin Vaporeto (vesibussi)?
Kysyn siksi kun joskus kuulin, ett on upee 'sisääntulo' Venetsiaan jollain venekyydillä. Muttku me mentiin tollasella vaporetolla sitä kanaalia pitkin, niin ei se minusta mikään kauhian sykähdyttävä matka ollut. Toki niitä vanhoja rakennuksia kaanalin molemmin puolin saattoi ihailla...kin, mutt ei mikään Wov!
Tultiinko vika vuorokaudenaikaan vai oliko odotukset liian kovat vai reitti väärä?
Venetsiaan kun haluun uudelleen!- leifi
Reissu tuli tehtyä ja Venetsia nähtyä. Todettiin, että helpoin tapa päästä lentokentältä kaupunkiin on matkustaa paikallisella bussilla varsinkin, jos majoitus on keskustassa.
- matkailija
Lentokentältä pääsee vaporeton ja taksiveneen lisäksi bussilla Venetsiaan. Bussi ajaa Piazzale Romalle, josta pääsee eteenpäin myös Canal Grandea pitkin, joka on Venetsian hienoin sisääntulo vallankin aurinkoisena päivänä.
- satunainen matkailij
Täh!? ...bussillako Marco Polon aukiolle...? Ei hitossa pääse, ei! Ei siellä kulje ykskään auto. Jos pääsit bussilla perille, niin jäit väärälle puolelle kanaalia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384