Eli kysyisin vaan onko airsoft.net luotettava kauppa ja tuleeko aseet ehjänä kotiin.
Onko airsoft.net luotettava kauppa
6
540
Vastaukset
- .S.T.A.L.K.E.R.
Enpä tiädä koska olen kuullut hyvää ja huonoa mutta ihan hyvä paikka ja aseet tulee ehjänä kotiin (tilannu snipun sieltä). Mut ei kannata ottaa riskiä joten Milgeariin matka käy : D ..
Kyllä ne perille tulee ehjänä.
Milgear ei oo paras vauhtoehto.
Proairsoft PCB airsoft ja Nemesis luotettavimmat.- LiKe AuG''''ss
ite ostan sieltä jing jongi sähkö aug military aseen 190e loistava sivu!
- Duffe
Ihan yhtä luotettava kuin Proairsoft, Milgear ja kumppanit. Kaikista kaupoista kuulee kaikenlaisia juttuja, mutta itse en ole törmännyt mihinkään minkä takia välttäisin airsoftnet:tiä ja kivijalkaliikkessäkin olen käynyt.
- LiKe AuG'''ss
mut löytää softi tapahtumist
onko ketää myymäs asettaan??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874