ujo talkkari

seksinovelli

katselen helteisenä kesäpäivänä ulos ikkunasta ja mietin, mitä repäisevää voisin kesksiä tylsyyden poistamiseksi. katseeni osuu läheisen lukion talonmieheen, askoon, joka helteestä huolimatta näyttää innokkaasti jaksavan harjata koulun asfaltoitua pihaa. asko on hiljainen, ujo, ja yksinäisen oloinen mies. oppilaat kiusaatavat häntä usein huudelllen kaikenlaisia hävyttömyyksiä, varsinkin kun hänen katseensa on huomattu usein viihtyvän nuorten lukiolaisneitojen takapuolissa. ei kai siinä nyt mitään pahaa ole: katsoa saa, mutta ei koskea.
minua asko on aina jotenkin säälittänyt, ja oikeastaan aika söpökin. katsellessani askon siivoushommia päähäni tärähtää ajatus, jonka toteuttaminen toisi taatusti potkua tylsään päivään. päätän samalla myös hieman piristää askon työpäivää. puen ylleni pikkuruiset pöksyt, ja pujottauduin hellemekkoon. ajatus mahdollisesta tulevasta saa poskeni punahtumaan. matkalla toivoin hartaasi, ettei asko olisi ehtinyt karata minnekkään, ja päästessääni pihalle huomaanmiehen olevan yhä siellä harjoineen. istuudun penkille ja ristin jalkani. mekon helman asetan niin, että asko halutessaan näkee jalkoväliini asti. istuskelen kaikessa rauhassa, ja teeskentelen etten edes huomaa häntä. syrjäsilmällä huomaan kuitenkin, ettät miehen katse alkaa kerta kerralta viipyä pidempäänjuuri siellä mihin olin toivonutkin sen kohdistuvan. pääytin hiemna kiusata miestä ja mietin ilkikurisesti, ajatteleekohan asko minua sinä iltana vuoteessaan. alan kiihottua ajatuksesta yhä enemmän: asko runkkaamassam minua ajatellen. tunnen, miten jalkovälini alkaa kostua ihan muusta syystä kuin helteestä. vakoni kaipaa käsittelyä, ja ajattelen, että taitaapa asko päästä kerrankin naisen makuun - sillä hän on taatusti sitä vailllakin. kuin vahvistukseksi ajatuksilleni huomaan askon etumuksessa valtavan kohouman, jota hän tosin urheasti koittaa peitellä. kohoumasta päätellen vakooni ei kaipaa mikään ihan pieni kalu. päätän tehdä seuraavana siirtoni, katsoa, mikä tämä talkkari on oikein miehiään. kävelen pokkana askon viereen, jonka naamalata paistaa hämmennys. moi...kuule, mä tahtoisin katsella kun sä vedät käteen, kehrään. huomaan askon punastuvan korviaan myöten. e-enhän mä mitään sellaista... mitä sä nyt oikein, mies sopertelee hämillään.

jatkanko? jatka tämän loppuun joka tapauksessa illalla.

5

13723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OK Juttu

Mukava kuulla koko tarinasi:)

• Jehova

...että sillä viisiin..

• äijä

jatka jatka

• iines

vanha reginan juttu on kylläkin.. yritä kehitellä jotn omaa..

• kunniaan

Oikoluku on unohtunut, kirjoitusvirheitä on kuin maikkarin chat-sivulla 895.
      Kun kopiot, kopioi oikein, eli erisnimet isolla kirjaimella, samoin myös pisteen jälkeen. Kappalejaonkin olisit voinut tehdä.
      Kannattaisi tutustua sen lukion opettajiin ennemmin kuin talkkariin, josko he antaisi yksitystunteja Sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      174
      10662
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      78
      5405
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4982
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4182
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3952
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3833
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3638
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3333
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3229
    10. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      68
      2975
    Aihe