ujo talkkari

seksinovelli

katselen helteisenä kesäpäivänä ulos ikkunasta ja mietin, mitä repäisevää voisin kesksiä tylsyyden poistamiseksi. katseeni osuu läheisen lukion talonmieheen, askoon, joka helteestä huolimatta näyttää innokkaasti jaksavan harjata koulun asfaltoitua pihaa. asko on hiljainen, ujo, ja yksinäisen oloinen mies. oppilaat kiusaatavat häntä usein huudelllen kaikenlaisia hävyttömyyksiä, varsinkin kun hänen katseensa on huomattu usein viihtyvän nuorten lukiolaisneitojen takapuolissa. ei kai siinä nyt mitään pahaa ole: katsoa saa, mutta ei koskea.
minua asko on aina jotenkin säälittänyt, ja oikeastaan aika söpökin. katsellessani askon siivoushommia päähäni tärähtää ajatus, jonka toteuttaminen toisi taatusti potkua tylsään päivään. päätän samalla myös hieman piristää askon työpäivää. puen ylleni pikkuruiset pöksyt, ja pujottauduin hellemekkoon. ajatus mahdollisesta tulevasta saa poskeni punahtumaan. matkalla toivoin hartaasi, ettei asko olisi ehtinyt karata minnekkään, ja päästessääni pihalle huomaanmiehen olevan yhä siellä harjoineen. istuudun penkille ja ristin jalkani. mekon helman asetan niin, että asko halutessaan näkee jalkoväliini asti. istuskelen kaikessa rauhassa, ja teeskentelen etten edes huomaa häntä. syrjäsilmällä huomaan kuitenkin, ettät miehen katse alkaa kerta kerralta viipyä pidempäänjuuri siellä mihin olin toivonutkin sen kohdistuvan. pääytin hiemna kiusata miestä ja mietin ilkikurisesti, ajatteleekohan asko minua sinä iltana vuoteessaan. alan kiihottua ajatuksesta yhä enemmän: asko runkkaamassam minua ajatellen. tunnen, miten jalkovälini alkaa kostua ihan muusta syystä kuin helteestä. vakoni kaipaa käsittelyä, ja ajattelen, että taitaapa asko päästä kerrankin naisen makuun - sillä hän on taatusti sitä vailllakin. kuin vahvistukseksi ajatuksilleni huomaan askon etumuksessa valtavan kohouman, jota hän tosin urheasti koittaa peitellä. kohoumasta päätellen vakooni ei kaipaa mikään ihan pieni kalu. päätän tehdä seuraavana siirtoni, katsoa, mikä tämä talkkari on oikein miehiään. kävelen pokkana askon viereen, jonka naamalata paistaa hämmennys. moi...kuule, mä tahtoisin katsella kun sä vedät käteen, kehrään. huomaan askon punastuvan korviaan myöten. e-enhän mä mitään sellaista... mitä sä nyt oikein, mies sopertelee hämillään.

jatkanko? jatka tämän loppuun joka tapauksessa illalla.

5

13622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OK Juttu

      Mukava kuulla koko tarinasi:)

    • Jehova

      ...että sillä viisiin..

      • äijä

        jatka jatka


      • iines

        vanha reginan juttu on kylläkin.. yritä kehitellä jotn omaa..


    • kunniaan

      Oikoluku on unohtunut, kirjoitusvirheitä on kuin maikkarin chat-sivulla 895.
      Kun kopiot, kopioi oikein, eli erisnimet isolla kirjaimella, samoin myös pisteen jälkeen. Kappalejaonkin olisit voinut tehdä.
      Kannattaisi tutustua sen lukion opettajiin ennemmin kuin talkkariin, josko he antaisi yksitystunteja Sinulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3719
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      168
      2322
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2029
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1914
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      399
      1328
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1114
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      990
    Aihe