Kouvolan luontokuvauspaikat?

tietämätönn

Niin elikkäs mitä hyviä luontokuvauspaikkoja kouvolassa olisi, kalustosta sen verran : canon 550 D, canon 7 D, pari sellast perusobjektiivii, canonin 300 ml isoputki, ja tamronin 90 ml makro, sit on loitontajii ja jatkeita. Oon kiinnostunu melkein kaikesta luonnosta kuvaamisesta (kasvit, linnut, ötökät jne.). Jatkeitten kanssa isoon putkeen tulee n. 1000 ml, joten ei niitten kohteitten ihan metrin päässä tarvii olla. Mitä paikkoja kymijoella olisi, käyrälammella jne. Kuulin, että Haminassa päin olisin joku lahti missä olisi paljon lintuja (nimi?).

4

1536

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putki päälle:-)

Kouvolassa on paljon kaiken laista aluetta.
      On suota, jokea, järven rantaa. peltoa ja metsää....
      Pohjois-Valkealan 'erämaaalue' tarjoaa hienoja maisemia.

"Jatkeitten kanssa isoon putkeen tulee n. 1000 ml"
      jatkoille on aina kiva lähteä :-)

• pilkunnu***ja

Jatkeiden kanssa kuvanlaatu on niin surkeaa ettei sitä voi julkaista edes naamakirjassa.
      Mikä objektiivi on 300 millilitraa? Tai 90...
      Tollasella kalustolla sun pitäis tietää jo itse se että kuvaaja valitsee paikan,sommittelun jne. Eli perse ylös ja etsi joku hyvä paikka äläkä kerro meille missä se on ;-)

• koko kuva

Tuossahan kirjoitit aivan luontokuvaajan koko kuvan: häpeilee omia tuotoksiaan, pilkunnusseilee kirjoitusvirheestä, ja olettaa vielä että kaikki muut ovat yhtä kateellisia ja salailevia esim. kuvauspaikoista kuin hän itse.

• hehtolitra

1000 ml on jo litra..aika tilava objektiivi.Onko täyttö etu- vai takapäästä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      138
      1990
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      180
      903
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      897
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      830
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      828
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      752
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      49
      701
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      642
    Aihe