Kouvolan luontokuvauspaikat?

tietämätönn

Niin elikkäs mitä hyviä luontokuvauspaikkoja kouvolassa olisi, kalustosta sen verran : canon 550 D, canon 7 D, pari sellast perusobjektiivii, canonin 300 ml isoputki, ja tamronin 90 ml makro, sit on loitontajii ja jatkeita. Oon kiinnostunu melkein kaikesta luonnosta kuvaamisesta (kasvit, linnut, ötökät jne.). Jatkeitten kanssa isoon putkeen tulee n. 1000 ml, joten ei niitten kohteitten ihan metrin päässä tarvii olla. Mitä paikkoja kymijoella olisi, käyrälammella jne. Kuulin, että Haminassa päin olisin joku lahti missä olisi paljon lintuja (nimi?).

4

1395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • putki päälle:-)

Kouvolassa on paljon kaiken laista aluetta.
      On suota, jokea, järven rantaa. peltoa ja metsää....
      Pohjois-Valkealan 'erämaaalue' tarjoaa hienoja maisemia.

"Jatkeitten kanssa isoon putkeen tulee n. 1000 ml"
      jatkoille on aina kiva lähteä :-)

• pilkunnu***ja

Jatkeiden kanssa kuvanlaatu on niin surkeaa ettei sitä voi julkaista edes naamakirjassa.
      Mikä objektiivi on 300 millilitraa? Tai 90...
      Tollasella kalustolla sun pitäis tietää jo itse se että kuvaaja valitsee paikan,sommittelun jne. Eli perse ylös ja etsi joku hyvä paikka äläkä kerro meille missä se on ;-)

• koko kuva

Tuossahan kirjoitit aivan luontokuvaajan koko kuvan: häpeilee omia tuotoksiaan, pilkunnusseilee kirjoitusvirheestä, ja olettaa vielä että kaikki muut ovat yhtä kateellisia ja salailevia esim. kuvauspaikoista kuin hän itse.

• hehtolitra

1000 ml on jo litra..aika tilava objektiivi.Onko täyttö etu- vai takapäästä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      92
      8966
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      315
      6797
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      100
      5960
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      152
      3860
    5. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      30
      3251
    6. Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja

Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.
      Maahanmuutto
      66
      3196
    7. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      171
      2292
    8. On asioita joita kadun

Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1826
    9. Toivoisitko että hän löytäisi jonkun muun?

Joka voi antaa mihin et kyennyt?
      Ikävä
      32
      1478
    10. Mitä sä pelkäät?

Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le
      Tunteet
      19
      1266
    Aihe