Se tuntuu jollakin lailla vielä pahemmalta kuin naisen kanssa!
Tyttöystävä on toki pahoillaan ja pyytää anteeksi, mutta vähättelee pettämistään koska kyseessä oli mies. Hän nai miehen kanssa kuulemma pikapanot ravintolan vessassa, koska oli kiinnostunut kokeilla seksiä miehen kanssa ja oli kännissä.
Niinpä niin...kännissä kuinkas muuten!
Mä en vaan tahdo päästä yli tästä. Se tapahtui eilen ja olin ite töissä viime yön. Mä en kestä ajatusta että mies on koskenut mun naiseen!
Mä sain tietää asiasta tänä aamuna sängyssä, kun herättelin naistani suukoilla ja teki vähän mieli sekstailla. Se toki tuntuu hyvältä, että naiseni potee huonoa omaatuntoa ja paljasti asian heti. Mä pomppasin sängystä helvetin loukkaantuneena ja lähdin siltä seisomalta ulos. Kävelin ympäri kaupunkia ja lopulta istuskelin puistossa puun alla miettimässä asioita.
Mä oon niin paljon rakastanut naistani ja uskonut häneen. En ikinä olis uskonut että hän pettäisi minua! Enkä edelleenkään usko että hän pettäisi mua toisen naisen kanssa.
Mutta onko se jotenkin anteeksi annettavaa, helpommin ymmärrettävää että se oli mies eikä nainen. Onko naisella takaraivossa läpi elämän se, että seksiä miehen kanssa on kokeiltava edes kerran elämässä?
Ite en myöskään ole ollut miehen kanssa, eikä ajatus edes kiinnosta. Toki olen joskus miettinyt miltä se tuntuisi ja sattuisko se, mutta kun en pidä miehistä ja ajatuskin ällöttää.
Kun palasin kotiin, keskustelimme naiseni kanssa. Hän soisi minulle saman kokemuksen. Kysyin pitikö hän seksistä miehen kanssa? Hän sanoi että ajatus pikapanosta ravintolan vessassa kiihoitti häntä, mutta että itse seksistä hän ei välittänyt.
Mietin tässä, että onko meidän seksi sitten tylsää. Mielestäni se on ollut täydellisen ihanaa. Nyt en enää ole varma. Itsetuntoni mureni olemattomiin.
Koskaan ennen ollut miehistä mustasukkainen, nyt olen. Ulkona aamulla, vastaan tulevat miehet raivostutti. Olisin voinut hakata heistä jokaisen ja hirttää munista puuhun! Tämä vain ajatuksissa, en ole väkivaltainen luonteeltani. Silti jos tietäisin sen miehen, tekisin hänen peniksestään jauhelihaa!
Mies tiesi että naiseni on lesbo ja että hänellä on kumppani. Se ei kuitenkaan pysäyttänyt häntä, vaan sai lisäämään flirttiä.
Mä istun nyt kahvilassa läppärini kanssa. Mä en kestä olla kotona. Mietin paikkaa minne paeta:(
Tyttöystävä petti miehen kanssa!
343
12883
Vastaukset
- 54N141N3N
Ei pettäminen ole ollenkaan hyväksyttävämpää, vaikka kyseessä olikin mies.
Sulla on täys oikeus olla vihainen. Mut kannattaa myös ymmärtää naistas, sillä varmasti häntä hävettää ja tapahtuneesta on ollut vaikea kertoa.
Ehdotan, et otat omaa aikaa ja mietit, et mitä seuraavaks. Tuskin kuitenkaan tää pettäminen toistuu, kun tyttö huomaa särkeneensä sun sydämen.
Voimia vaan! :[ Kurjaa tämmönen.- 200+200
Niii vois vaikka ostaa kukkakimpun pettäjälle ku oli niin ihana että kerto millainen mulkero on...ja kuinka paljon kännipäissään arvostaa parisuhdettaan.
No joo...itse voisin jollain tasolla ehkä antaa anteeksi mut uskon etten itse pääsisi tollasten vessapanojen yli kuitenkaan. - kerrasta poikki
200+200 kirjoitti:
Niii vois vaikka ostaa kukkakimpun pettäjälle ku oli niin ihana että kerto millainen mulkero on...ja kuinka paljon kännipäissään arvostaa parisuhdettaan.
No joo...itse voisin jollain tasolla ehkä antaa anteeksi mut uskon etten itse pääsisi tollasten vessapanojen yli kuitenkaan.Mulle se olis heti poikki, jos toinen pettää, ulos vaan, vaikka kuinka sattuis. Olenpa aikaisemminkin pistänyt ulos tollaisten juttujen takia.
- Protheus
Sun pitää olla myös miehen kaa ja huomaat kuinka ihanaa "se" on.
Olen vapaaehtoinen, jos tarjoat illallisen. - herraasiallinen
Nyt tuli feministeille probleema. Kyseessä onkin kaksi naista, hmm ketähän syytetään...varmaankin tulos on että mies raistakasi naisen.
Noh ihan vakavalla mielellä :D... Eihän se yhtään pettämistä lievennä että on maannut eri sukupuolen edustajan kanssa kun kumppani on. JA pettämiseen tarvitaan aina kaksi, eli kyllä partnerisi ja mies ovat syyllisiä. Voimia, vaikea päätös edessäsi! - herraasiallinen
herraasiallinen kirjoitti:
Nyt tuli feministeille probleema. Kyseessä onkin kaksi naista, hmm ketähän syytetään...varmaankin tulos on että mies raistakasi naisen.
Noh ihan vakavalla mielellä :D... Eihän se yhtään pettämistä lievennä että on maannut eri sukupuolen edustajan kanssa kun kumppani on. JA pettämiseen tarvitaan aina kaksi, eli kyllä partnerisi ja mies ovat syyllisiä. Voimia, vaikea päätös edessäsi!Ja humala on surkein tekosyy ikinä (kuten myös kännimurhat ja -yliajot). Miksi pitäisi olla hyväksytympää pettää kännissä (tätä ei kuule ainoastaan teinien suusta!)?
Kännissähän tulee vaan ne todelliset tunteet enemmän pintaan!
Toivottavasti en joudu petetyksi sillä itse sekoaisin (en tarkoita väkivaltaa). Miten joku voi olla niin paha ihminen että tekee jotain niin hirveää. Ja vielä pystyy elämään sen kanssa kertomatta. - Huoratkaamme kaikki
Vai hävettää!! Sekö on lieventävä asianhaara pettämiselle, katua jäkikäteen? Sitähän kaikki muutkin pettäjät tekevät joka tilausuus, pettävät ja katuvat, ja katuvat ja pettävät taas, todella ihalitavaa oppimista.
kerrasta poikki kirjoitti:
Mulle se olis heti poikki, jos toinen pettää, ulos vaan, vaikka kuinka sattuis. Olenpa aikaisemminkin pistänyt ulos tollaisten juttujen takia.
samat sanat
- oskari 1254
200+200 kirjoitti:
No joo...itse voisin jollain tasolla ehkä antaa anteeksi mut uskon etten itse pääsisi tollasten vessapanojen yli kuitenkaan.mitä väliä sillä on normaalia toimintaa lesboit ja hinteist höpötään perkele jatkuvasti niin olis jotain muotii hyvä että se muija kokeili mistä on jäännyt paitsi
- osmos kosmos
kerrasta poikki kirjoitti:
Mulle se olis heti poikki, jos toinen pettää, ulos vaan, vaikka kuinka sattuis. Olenpa aikaisemminkin pistänyt ulos tollaisten juttujen takia.
kyllähän tämä suomi alkaa olla homoja ja lesboja täynnä eikö se ole hyvä että joku homo tai lesbo muuttuu vaikka bi-ksi et tulee perillisiä
- Herra Huuppa
Ja humala on surkein tekosyy ikinä (kuten myös kännimurhat ja -yliajot). Miksi pitäisi olla hyväksytympää pettää kännissä (tätä ei kuule ainoastaan teinien suusta!)?
Toivottavasti en joudu petetyksi sillä itse sekoaisin (en tarkoita väkivaltaa). Miten joku voi olla niin paha ihminen että tekee jotain niin hirveää. Ja vielä pystyy elämään sen kanssa kertomatta.Höpö höpö. Ei kännissä tule esiin todellisia tunteita, vaan tietyt persoonallisuuden piirteet vääristyvät tai korostuvat vääristyneesti.
Känni ei ole tekosyy, vaan oikea syy. Se on kehon myrkytystila, jossa ihminen ei todellakaan ole oma itsensä.
Ei se oikeuta tietenkään pettämään - jos on taipumusta holtittomuuteen humalassa, ei pidä hankkiutua humalaan. Mutta känni selittää kyllä teon. - mokailija
Ja humala on surkein tekosyy ikinä (kuten myös kännimurhat ja -yliajot). Miksi pitäisi olla hyväksytympää pettää kännissä (tätä ei kuule ainoastaan teinien suusta!)?
Toivottavasti en joudu petetyksi sillä itse sekoaisin (en tarkoita väkivaltaa). Miten joku voi olla niin paha ihminen että tekee jotain niin hirveää. Ja vielä pystyy elämään sen kanssa kertomatta.Kännissä korostuu vain ne luonteen piirteet, joita oikeasti häpeää... ei todellakaan ole kyse mistään todellisista tunteista. Tietysti jotkin negatiiviset tunteet, joita ihmisen todellinen luonto haluaa peitellä viimeiseen asti, pulpahtavat kännipäissään pintaan... kun kontrolli pettää, seuraukset ovat sen mukaiset. Mutta todellakaan kyse ei ole mistään todellisista tunteista tai luonteesta, vaan kännissä on helppo rikkoa rajojaan ja periaatteitaan... ihminen muuttuu ikään kuin vaistojen varasssa toimivaksi eläimeksi. Se on todellista, kun ihminen katuu kännimokailujaan... on tullut myös mokailtua ja hakattua päätä seinään, mutta virheistä oppii ja nyt nautin alkoholia kohtuudella. Mielestäni tekojen perustelu humalatilan vaikutuksella ei ole mitään helpon tekosyyn etsimistä... se on ihan oikea syy moneen harkitsemattomaan tekoon... kannattaa siis tiedosta, kuinka paha vaikutus vahvalla kännillä voi olla, sillä siihen voi vaikuttaa, että kuinka paljon sitä alkoholia nauttii.
- mokailija
mokailija kirjoitti:
Kännissä korostuu vain ne luonteen piirteet, joita oikeasti häpeää... ei todellakaan ole kyse mistään todellisista tunteista. Tietysti jotkin negatiiviset tunteet, joita ihmisen todellinen luonto haluaa peitellä viimeiseen asti, pulpahtavat kännipäissään pintaan... kun kontrolli pettää, seuraukset ovat sen mukaiset. Mutta todellakaan kyse ei ole mistään todellisista tunteista tai luonteesta, vaan kännissä on helppo rikkoa rajojaan ja periaatteitaan... ihminen muuttuu ikään kuin vaistojen varasssa toimivaksi eläimeksi. Se on todellista, kun ihminen katuu kännimokailujaan... on tullut myös mokailtua ja hakattua päätä seinään, mutta virheistä oppii ja nyt nautin alkoholia kohtuudella. Mielestäni tekojen perustelu humalatilan vaikutuksella ei ole mitään helpon tekosyyn etsimistä... se on ihan oikea syy moneen harkitsemattomaan tekoon... kannattaa siis tiedosta, kuinka paha vaikutus vahvalla kännillä voi olla, sillä siihen voi vaikuttaa, että kuinka paljon sitä alkoholia nauttii.
...ja raskain opetus kantapään kautta on se, kun menettää rakkaimman. Jos tiedät kumppanisi rakastavan sinua, rakasta takaisin ja tee kaikkesi, että pystyisit antamaan anteeksi. Jos se kuitenkin tuntuu ylivoimaiselta, kannattaa jäädä ainakin joksikin aikaa yksin ja ladata akkuja mietiskelemällä ja harrastusten parissa. Syvällinen pohdiskelu ja asioiden tutkiskelu etäämmältä avaa usein silmät näkemään asioita eri tavalla. Sitten kun olet varma ratkaisustasi, tee se. Niin, ja ennen kaikkea tärkeää on se, että pystytte avoimesti keskustelemaan asioista, tunteita säästämättä... voimia!
mokailija kirjoitti:
Kännissä korostuu vain ne luonteen piirteet, joita oikeasti häpeää... ei todellakaan ole kyse mistään todellisista tunteista. Tietysti jotkin negatiiviset tunteet, joita ihmisen todellinen luonto haluaa peitellä viimeiseen asti, pulpahtavat kännipäissään pintaan... kun kontrolli pettää, seuraukset ovat sen mukaiset. Mutta todellakaan kyse ei ole mistään todellisista tunteista tai luonteesta, vaan kännissä on helppo rikkoa rajojaan ja periaatteitaan... ihminen muuttuu ikään kuin vaistojen varasssa toimivaksi eläimeksi. Se on todellista, kun ihminen katuu kännimokailujaan... on tullut myös mokailtua ja hakattua päätä seinään, mutta virheistä oppii ja nyt nautin alkoholia kohtuudella. Mielestäni tekojen perustelu humalatilan vaikutuksella ei ole mitään helpon tekosyyn etsimistä... se on ihan oikea syy moneen harkitsemattomaan tekoon... kannattaa siis tiedosta, kuinka paha vaikutus vahvalla kännillä voi olla, sillä siihen voi vaikuttaa, että kuinka paljon sitä alkoholia nauttii.
Jostain syystä minulla on tunne, että tuo itsekontrollin puuttuminen koskee enemmän (siis vain enemmän) naisia kuin miehiä. En minä ainakaan ole kokenut olevani humalassa kukaan muu tai menettänyt kokonaan periaatteitani humalan takia. Olenkohan sitten kuitenkin ollut liian selvä?
- herraasiallinen
mokailija kirjoitti:
Eikö edelleenkään mene päähän, vai trollaatko ja esität tyhmää? Humalatila ei ole mikään ihmiselle luonnostaan tuleva vaa itse hankittu. Eli täysi vastuu teoistasi on sinun! Vituttaa tuommoinen edesvastuuttomuus. Itsekin olen tehnyt pieniä tyhmyyksiä (eikös me kaikki olla), mutta itse otan täyden vastuun teoistani!
"Mielestäni tekojen perustelu humalatilan vaikutuksella ei ole mitään helpon tekosyyn etsimistä... se on ihan oikea syy moneen harkitsemattomaan tekoon."
-kuka sitä alkoholia joi ja hankki humalan, SINÄ ITSE!
Ja tuo itsekontrollin puute jne on todellakin tekosyyn hankkimista eli ei oteta vastuuta teoistaan vaan syy on alkoholin.
Jos jollekin tyhmälle teolle pitäisi löytää muu syy kuin se oma itsensä, niin psykoosi on (ainut mikä tuli mieleen) ainoa tila johon ei itse teoillaan ole joutunut ja ei itseään kovinkaan hallitse! Mutta kuka psykoosissa pettää?!
Toivon että herra huuppa ja mokailija ovat trolleja tai teinejä, sillä ei aikuinen ihminen voi olla noi tyhmä. Kait se humalatila on Darwinin tekosia, kun näitä lukee :D. Korjataan pikkusen luontoäidin virheitä. - eererer
osmos kosmos kirjoitti:
kyllähän tämä suomi alkaa olla homoja ja lesboja täynnä eikö se ole hyvä että joku homo tai lesbo muuttuu vaikka bi-ksi et tulee perillisiä
Ei ole normaalia olla lesbo.
Kyllähän naisen kikkeliä pitää haluta. - zxz.
oskari 1254 kirjoitti:
mitä väliä sillä on normaalia toimintaa lesboit ja hinteist höpötään perkele jatkuvasti niin olis jotain muotii hyvä että se muija kokeili mistä on jäännyt paitsi
Niin se on....Ei ole 100% homoja eikä lespoja.
- Känniääliö
Eikö edelleenkään mene päähän, vai trollaatko ja esität tyhmää? Humalatila ei ole mikään ihmiselle luonnostaan tuleva vaa itse hankittu. Eli täysi vastuu teoistasi on sinun! Vituttaa tuommoinen edesvastuuttomuus. Itsekin olen tehnyt pieniä tyhmyyksiä (eikös me kaikki olla), mutta itse otan täyden vastuun teoistani!
"Mielestäni tekojen perustelu humalatilan vaikutuksella ei ole mitään helpon tekosyyn etsimistä... se on ihan oikea syy moneen harkitsemattomaan tekoon."
-kuka sitä alkoholia joi ja hankki humalan, SINÄ ITSE!
Ja tuo itsekontrollin puute jne on todellakin tekosyyn hankkimista eli ei oteta vastuuta teoistaan vaan syy on alkoholin.
Jos jollekin tyhmälle teolle pitäisi löytää muu syy kuin se oma itsensä, niin psykoosi on (ainut mikä tuli mieleen) ainoa tila johon ei itse teoillaan ole joutunut ja ei itseään kovinkaan hallitse! Mutta kuka psykoosissa pettää?!
Toivon että herra huuppa ja mokailija ovat trolleja tai teinejä, sillä ei aikuinen ihminen voi olla noi tyhmä. Kait se humalatila on Darwinin tekosia, kun näitä lukee :D. Korjataan pikkusen luontoäidin virheitä.Onko luetunymmärtämisessäsi ongelmia? Herra Huuppahan nimenomaan totesi, että känni on syy, mutta se ei tee siitä hyväksyttävää. Jos käyttäytyy kännissä tuolla tavalla, niin ei pidä hankkiutua känniin. Ihan niinkuin itsekin kirjoitit.
Känni todellakin on syy monenlaiselle häiriökäyttäytymiselle. Jamppa hakkaa kaverin nakkikiskan jonossa kännissä. Oliko syy siinä, että Jamppa oli vetänyt törkeät määrät viinaa ja Jampasta tulee aina agressiivinen kännissä vai siinä, että selvinpäin rauhallinen Jamppa päätti työpäivän päätteeksi ottaa parit bisset? Vastaus: Syy siihen, että Jamppa sekosi oli siinä, että Jamppa oli kännissä. Syy taas siihen, että Jamppa oli kännissä oli hänen oma juomispäätöksensä. Känni ON SYY. Mutta se EI TEE SIITÄ HYVÄKSYTTÄVÄÄ.
V*tuttaa tuollainen mustavalkoinen ajattelumalli, että asioilla olisi aina vain yksi syy ja kaikki mitä tapahtuu on seurausta jostain ensimmäisestä askeleesta. Ei humalan syyttäminen ole vastuunpakenemista. Se on selitys sille miksi toimi niinkuin toimi, mutta tottakai jokainen on vastuussa siitä, että minkälaisessa humalatilassa on. - nurtsu__
zxz. kirjoitti:
Niin se on....Ei ole 100% homoja eikä lespoja.
ei ole myöskään 100% heteroita vaikka niin ne heterot itsestään väittää.
- true love
Ehkä se vain oli sitä kokeilun halua..aika sit näyttää tuliko sun naisesta bi..itse olen elänyt suurimman osan elämästäni hetero suhteessa ja "herännyt" myöhemmällä iällä ja olen nyt niin ihanassa pitkässä suhteessa naisen kanssa ja olen onnellinen, joten uskon että naisesi katuu kovasti erehdystään.
- f4ck
veemäistä kun menee luottamus siihen rakkaimpaansa. Nyt sä sitten olet aina tilanteessa jossa sä kelaat ku se on ilman sua jossain ett mitähän se nyt haluaa kokeilla. Turhaan se vähättelee asiaa, ja musta vähän huolestuttavaa ett niin koittaa tehdä. Pettäminen on pettämistä ja se ettei se kelannu mitä se tekis teidän väleille on kyl aika suuntaa antavaa missä järjestyksessä se asiat ajattelee. Jos se on siin iässä ett haluaa ny kokeilla ja tehdä asioita ilman miettimisiä.
Voithan sä antaa anteeksi ja kandeekin ettei sua jää tollainen painamaan, mut sen asenne koko asiaa kohtaan on ett saahan sitä kokeilla, ei kyllä povaa hyvää teidän jatkolle. Kännin piikkiin jos laittaa asiat on kuin ei olis ite vastuussa lainkaan.
Mä en ees koittais rakentaa mitää luottamusta, se mikä on kerran rikottu noin pahasti, ei se ikinä korjaannu. Miks sä olisit ihmisen kanssa joka laittaa panon teidän suhteen edelle? Ei siin känni anna armoo yhtään asialle. Se ett sä rakastat ja haluaisit kaiken palaavan siihen autuuteen mikä oli, ei ole se mitä sun tyttis arvostaa.
Kukaan ei ole täydellinen suhteessakaa ja voi toista loukata. Mutta tollainen toisten paneminen ja känniin vetoaminen on niin alhaista ettei sitä voi kyl mitenkää laittaa oho-kortin alle. Mieti ny mitä haluat jatkossa, olla huolissasi mitä se nyt meinaa ja toivoo ettei tee uudellee kännissä jotain. Vai pyhkäistä se ulos elämästäsi ja ettii jonku joka osaa arvostaa muutaki kuin omia halujaa.- Itsetunto nolla
Joo kyllä sä f4ck olet harvinaisen oikeassa. Mä oon nyt aika sekavassa mielentilassa, pettynyt ja haavoitettu. Mä luulen että pysyn kotona ja katson mitä sitten tapahtuu.
Naiseni en anna kuitenkaan koskea muhun. En itsekkään pysty koskemaan siihen. Aika näyttää pystynkö ikinä. Suututtaa koko nainen nyt. Miten se voikin olla noin tytperä. Olis edes etukäteen jutellut mitä ajattelee miehistä. En olis kuitenkaan antanut lupaa moiseen kokeiluun, ehkäpä se siksi ei myöskään kertonut etukäteen. Mä annan asian nyt olla. - Lue uudelleen
Ootko säkin noin tyhmä et luulet että tollanen on oikeesti tapahtunut, tuo satusetä kirjottaa sen verran huonosti munien hirttämisistä ja jauhamisista jauhelihoiks, että haisee kauas, ettei kirjottaja ole edes nainen.
Ja sä paasaat luottamuksista ja muuta perusvirttäs, nyt mä oon kyllä vähän pettynyt sun ihmistuntemuksees.... - Itsetunto nolla
Lue uudelleen kirjoitti:
Ootko säkin noin tyhmä et luulet että tollanen on oikeesti tapahtunut, tuo satusetä kirjottaa sen verran huonosti munien hirttämisistä ja jauhamisista jauhelihoiks, että haisee kauas, ettei kirjottaja ole edes nainen.
Ja sä paasaat luottamuksista ja muuta perusvirttäs, nyt mä oon kyllä vähän pettynyt sun ihmistuntemuksees....Kyllä kirjoittaja on nainen ja tapahtunut on tapahtunut.
Tuskin tämäkään nyt niin harvinainen tapaus on, että se noin uskomattomalta kuullostaa että sitä ihan pitää satuna.
Luulisin että täältä kyllä löytyy vartaistukeakin? - ...
Itsetunto nolla kirjoitti:
Kyllä kirjoittaja on nainen ja tapahtunut on tapahtunut.
Tuskin tämäkään nyt niin harvinainen tapaus on, että se noin uskomattomalta kuullostaa että sitä ihan pitää satuna.
Luulisin että täältä kyllä löytyy vartaistukeakin?No, ei todellakaan ole harvinaista, omalle kohdalle sattunut monta kertaa, siis niin, että se meikäläisen nainen on lähtenyt miehiin ja osa taas toisen naisen mukaan..
- Äimänkäki
Kyllä kirjoittaja on nainen ja tapahtunut on tapahtunut.
Luulisin että täältä kyllä löytyy vartaistukeakin?Tämänkin tyttöystävä muuttui viime keväänä yllättäen heteroksi!
- Heivaanvoimaa
Joo kyllä sä f4ck olet harvinaisen oikeassa. Mä oon nyt aika sekavassa mielentilassa, pettynyt ja haavoitettu. Mä luulen että pysyn kotona ja katson mitä sitten tapahtuu.
Naiseni en anna kuitenkaan koskea muhun. En itsekkään pysty koskemaan siihen. Aika näyttää pystynkö ikinä. Suututtaa koko nainen nyt. Miten se voikin olla noin tytperä. Olis edes etukäteen jutellut mitä ajattelee miehistä. En olis kuitenkaan antanut lupaa moiseen kokeiluun, ehkäpä se siksi ei myöskään kertonut etukäteen. Mä annan asian nyt olla.Jos se oli eka kerta kun halus kokeilla miestä niin ehkä se siihen jää. Känni ja pikapano on aika perseestä eikä tunnu hyvältä. Rakastelu on ihan eri asia. Nyt hän on kokeillut miestä ja tod. näk. pettynyt, joten katso hetki! Mua huolestuttais jos hän toisen naisen (sä olet nainen?) kansa olisi sen tehnyt, mutta sulla ei o munia ja halus kerran kokeilla vieläpä surkealla tavalla, WCssä pikapanolla, ehkä se mies vei häneltä jalat alta?? kysy? Jos vain kokeilunhalusta ni ei kovin paha koska kertoi heti, kyseessä siis katuva ja rehellinen ihminen tai... Vaihtoehtoja on monia. Älä pistä poikki ton perusteella ihan vielä, jos teillä menee niin hyvin! Zemppiä! Terv. mies, ei kaikki mieget on sikoja eikä pane WCssä. tai toisen naista koska sitä tekevät vain tuhkamunaiset luuseri idiootit.
- tommi7851
Äimänkäki kirjoitti:
Tämänkin tyttöystävä muuttui viime keväänä yllättäen heteroksi!
se löysi valon onneen
- Taksvärkkäri
tommi7851 kirjoitti:
se löysi valon onneen
Hai tintti siirtyi vain .Hmm.Talviruokintaan.
- dfaslfkjasöldfjaösdl
Lue uudelleen kirjoitti:
Ja sä paasaat luottamuksista ja muuta perusvirttäs, nyt mä oon kyllä vähän pettynyt sun ihmistuntemuksees....Tämän em. kommentin "Lue uudelleen" on varmaan kirjoittanut mies? On juttu sitä tasoa, kyseenalaistetaan toisen kirjoittamaa, haiskahtaa mieheltä, olenko oikeassa? Hehän ovat kuuluja "älykkyydestään".
- angel1
Niin, mut sä sa saat AINA mut, en petä sua koskaan, ikinä! Ota yhtettä kun haavat parantuu...
- lucario
Maailma on täynnä kunnollisia tyttöjä - sinun tyttösi ei sellainen ole, joten jätä se...
- ...
Näin just.
- näin on totuus
Minusta on sairasta touhua nämä nais suhteet ja mies suhteet .miten siitä kahdesta naisesta saa kauniin ja ihanan seksin.Kyllä sen ihanan tekee mies ja nainen.Minua oikein ällöttää kun näkee kapakassa kun kaksi naista oikein imee toisiaan sairasta todella ihan pitäs ulos ajaa inhottaa kattoo kun hyväilevät rintojat.Miten te saatte ihanan seksin porkkanalla sanoi joku minulle ei voi olla totta, sinun naisesi on halunnut olla miehen kanssa varmaan kauan nyt vaan käytti teko syynä humalaasa.En minäkään mene humalassa naisen kanssa vaan miehen kanssa, viellä tälläisiä vihitään avioliittoon kirkossa , se on väärin minä kannatan että ei kirkkoon ja sitten viellä lapsia pitäs saada heidän adoptoida.Inhotti ajatella kun Haavisto oli homo onnes suomen kansa oli vielä järjissään.
- 3+10
näin on totuus kirjoitti:
Minusta on sairasta touhua nämä nais suhteet ja mies suhteet .miten siitä kahdesta naisesta saa kauniin ja ihanan seksin.Kyllä sen ihanan tekee mies ja nainen.Minua oikein ällöttää kun näkee kapakassa kun kaksi naista oikein imee toisiaan sairasta todella ihan pitäs ulos ajaa inhottaa kattoo kun hyväilevät rintojat.Miten te saatte ihanan seksin porkkanalla sanoi joku minulle ei voi olla totta, sinun naisesi on halunnut olla miehen kanssa varmaan kauan nyt vaan käytti teko syynä humalaasa.En minäkään mene humalassa naisen kanssa vaan miehen kanssa, viellä tälläisiä vihitään avioliittoon kirkossa , se on väärin minä kannatan että ei kirkkoon ja sitten viellä lapsia pitäs saada heidän adoptoida.Inhotti ajatella kun Haavisto oli homo onnes suomen kansa oli vielä järjissään.
Nonniiii nyt tää keskustelu on tuolla yläpalkissa ja nää homofobiset tynnyrissä kasvaneet taas valtaa koko palstan.. nice.
- 8465785439365
Saanen huomauttaa, että se ei ole viellä vaan vielä. Eikä tälläisiä vaan tällaisia. :)
- Inhaa
Minua kyllä oksettaa, kun kaksi heteroakin oikein imeskelee toistensa naamoja. Tänäänkin oli taas kevätkiiman herättämä pariskunta erään rakennuksen pääsisäänkäynnin peittänyt kokonaan ja jäänyt siihen oikein kuolaa vaihtamaan. Piti sanoa kovaan ääneen, että menkää nyt siitä vaikka penkille istumaan tai seinän viereen, ei ole pakko kulkuväyliä tukkia. Hyi että etoi.
- juupa..
Eihän tuosta tekstistä ota selvää erkkikään. Miksi se on ällöttävää kun nainen hyväilee rintoja. Miksi miehen hyväily olisi muka vähemmän ällöttävää. Nyt en ymmärrä. Samanlaista ihoa käsissä ja rinnoissa...?? Miksi joku juttu on vastenmielistä jos sen tekee nainen eikä mies. Miksi mies sanoo homoista, että hyi, ottaa suihin, mutta on itse laittamassa kaluaan naisen suuhun. Miksi se maistuisi naisesta paremmalle??
On se kummaa, ettei osata enää kirjoittaa. Missä on välilyönnit pisteen jälkeen, missä isot alkukirjaimet?
- Try again, tai älä.
No just joo, keksi parempi tarina, eipä mee läpi ei, vai peniksestä jauhelihaa... jos oikeasti olisit vihainen tai loukkaantunut, niin et kirjoittaisi noin, ja vielä munista puuhun... huppista hupaa, ja hassukka hauskaa, sun omasta mielestä.
Oikeesti säälittävä booring tarinan yritelmä.
Eikä kenenkään lesbon itsetunto sellaisesta murenisi, se vain kertoo siitä, että tuon kirjoittaja on mies, ja naisesi on lähtenyt naisen matkaan ja oma itsetuntosi mureni.- mietipä sitä
Tota noin, mietipä jos oma naisesi lähtisi miehen mukaan, mites suu pantais, olisiko kovinkin hyvä fiilis ?
- nimittäin-nimittäin
köhöm, siis tuossahan ei nyt kukaan lähtenyt toisen matkaan kun vaan jotain kännissä sekoilua oli. Ja ilmeisesti ei ollu ees kivaa, vaan perus känni-teini-mikään-ei-riitä törttöilyä..?
Itsetunnostas, toinen ei silti jättänyt sua, oot siis miestä parempi :) pidä se mielessä..
Anna sille anteeksi, jätit tai et. Kannattaapi silti jutella asiat halki puikki pinoon. Luottamuksen palaamiseen saattaa mennä vuosi pari, mutta jos todella rakastat toista niin annat sille vie mahdollisuuden.- 25+145
harvemmin vessapanojen takia jätetään yhtään ketään et turha sen takia pönkitellä itsetuntoaan.
- mitä narsisteja!
25+145 kirjoitti:
harvemmin vessapanojen takia jätetään yhtään ketään et turha sen takia pönkitellä itsetuntoaan.
Ai jaa, en mä ainakaan sietäis sitä jos mua käytäis pettämässä olkoon se sitten vessapano, makuuhuonepano, päiväpano tai yökerhopano, pettämistä yhtä lailla ihan kaikki.
Eri asia jos yhdessä on sovittu, että saa käydä panemassa muitakin ihan millon vaaan ja missä vaan, vessassa tai ei. Mutta jos on sovittu, että pettäminen ei sovellu, olkoon se sitten miehen tai naisen kanssa, niin se on siitä sitten poikki.
Mun mielestä sillä ei oo väliä missä ja kenen kanssa pettäminen tapahtuu, pettämistä se silti on. Kännissä tai selvin päin, pettämistä silti. Miehen tai naisen kanssa, pettämistä molemmat.
Joillekin pettäjille toi on tekosyy, vetää kännit ja sitten on lupa pettää ja vierittää sitten kaikki kännin syyksi. Kyllä mun mielestä pitää kännissäkin osata olla uskollinen.
Kyllä mä iainakin jättäisin toisen jos saisin tietää, että toinen on käy panemassa toista, olkoon se sitten vessassa, makkarissa, työpaikalla, kännissä tai selvin päin, pettämistä kuitenkin ja merkki siitä, että ainakaan se toinen ei kunnioita sua pätkän vertaa ja myös merkki siitä, että ei välitä pätkän vertaa. Jos toisesta tykkää tarpeeksi, niin ei silloin ole mitään tarvetta mennä vieraisiin.
Tietenkin joillekinhan toi ei oo pettämistä, vaikka naikin jotain toista ilman toisen lupaa..
- äMpE
Mulla kävi mielessä, että jospa aapeen tyttöystävä on vähän kuitenkin epävarma omasta identiteetistään ja tällä kokeilulla haki vahvistusta sille?
- 1+3
Voi kulta pieni, oon niin pahoillani sun puolestasi! :(
Ymmärrän täysin sun vihasi, mutta vastuu on tietenkin tyttöystäväsi, ei miehen, joka yritti sinnikkäästi.
Kuulostaa siltä, että olet ollut onnellinen suhteessasi tähän asti. Harmillista, että tyttöystäväsi oli valmis riskeeraamaan koko suhteenne typerän kokeilun takia ja loukkaamaan sinua näinkin syvästi.
Itse en luottaisi enää, en varmasti pystyisi, vaikka haluaisinkin. Väkisinkin tulee mieleen, että rakastaakohan naisesi sinua kuitenkaan, kun tuollaisen asian takia sinua satutti. Vai onko hän kenties epävarma seksuaalisuudestaan?
En haluaisi hyväksyä kumpaakaan vaihtoehtoa, jos itse olisin suhteessa, mutta ymmärrän, että tilanne on hankala.
Ja pakko vielä lisätä, että ärsyttää saa*anasti ukot, jotka eivät kunnioita naisen suuntautumista, vaan saavat siitä vain lisäkiksejä. Itse en koskaan kerro iskeville miehille olevani lesbo, koska v*tuttaa jo valmiiksi se niiden omahyväinen tapa kuvitella olevansa se "oikea karju" johdattamaan heteroseksin ihanuuteen. Arrgh!- ...
Nimenomaan se vastuu on sillä tyttöystävällä eikä niillä miehillä.
- gayppari
Tiedätkö kuinka sinnikkäästi naiset yrittävät baarissa "parantaa" homomiestä simpukan ihanuutta mainostamalla? Sitten alkaa suunsoitto kun kerrot kauniisti ettet todellakaan ole kiinnostunut naisista siinä mielessä. Kyllä tämä juttu menee näin molempiin suuntiin.
- 1+3
gayppari kirjoitti:
Tiedätkö kuinka sinnikkäästi naiset yrittävät baarissa "parantaa" homomiestä simpukan ihanuutta mainostamalla? Sitten alkaa suunsoitto kun kerrot kauniisti ettet todellakaan ole kiinnostunut naisista siinä mielessä. Kyllä tämä juttu menee näin molempiin suuntiin.
No varmasti voi mennä noinkin päin, en epäile sitä. Mulla kuitenkin lesbona naisena on kokemusta lähinnä vain rasittavista miehistä. Vaikka on tietysti fiksujakin miehiä, jotka osaavat lukea tilanteita!
Voisin kuitenkin veikata, että miesten ahdistelemaksi joutuminen on ehkä hieman yleisempää. Naiset harvemmin ovat niin hyökkääviä, ainakaan ravintoloiden ulkopuolella. Vaikka ei se tee epäkunnioittavasta käytöksestä yhtään sen hyväksyttävämpää.
Itseäni on usein miehissä harmittanut se, etteivät he ole antaneet minulle mahdollisuutta selvittää asioita ystävällisesti. Lopulta on oltava töykeä, jotta viesti menee perille, vaikka se ei minustakaan ole miellyttävää.
- Varma tapa...
Olenkin sanonut hetero-sinkkutyttökavereille, että varmin tapa iskeä mies, on sanoa olevansa lesbo! Toimii!
- 4+7
ei ainakaan minuun.
- rairai
Voi miten typerää. Eikö toi just johda siihen, et sit äijät kuvittelee saavansa lesbon sänkyyn, käännytettyä tämä heteroksi ja arvostus lesbojen suuntautumista kohtaan vähenee tasaseen tahtiin? Voin kertoa, että ei toimi.
- heteromies
"Ulkona aamulla, vastaan tulevat miehet raivostutti. Olisin voinut hakata heistä jokaisen ja hirttää munista puuhun!"
Ettei tämä lesbous vaan johdu siitä että olet kokenut kaikki miehet epäluotettaviksi ja kieroiksi ihmisiksi? Jos olet oppinut tämän ajatusmallin jo lapsena, mutta et enää muista tapahtumia jotka ovat tehneet sinusta lesbon?
Ei vaikuta ihan fyysiseltä ominaisuudelta tuo lesbous jos sinä vihaat toista sukupuolta sen vuoksi että pidät itse ainoastaan samasta sukupuolesta. Taidat kokea itsesi vajavaiseksi jos et kykene pitämään toisesta sukupuolesta silloin kun tämä sinun tyttöystäväsi kykenee. Jos näin on, niin anna itsellesi anteeksi jos et siihen kykene. Sinun ei välttämättä tarvitse antaa tyttöystävällesi anteeksi hänen tekoaan, mutta en ymmärrä miksi sinun pitäisi vihata miehiä jotka eivät liity tapaukseen millään tavalla. Vika on sinussa jos itse vihaat miehiä jotka eivät liity tapaukseen.
"Tämä vain ajatuksissa, en ole väkivaltainen luonteeltani."
Joo eihän se ajatusmaailma kerro mitään luonteesta vaan käyttäytyminen.
Jos joku sattuu vihaamaan tummaihoisia niin ei hän ole rasisti ennen kuin hän lyö tummaihoista. Toisaalta eihän se lyöminenkään kuin kasvata luonnetta, joten lähinnä tappamista voi kenties jo kutsua rasismiksi. Toisaalta, kyllähän me joka tapauksessa kuollaan pois jossain vaiheessa niin miksi se ennenaikainen kuolema liittyisi jotenkin rasismiin?- guuuruuu
eiköhän se viha nyt johtunu vaa siitä ett tyttis oli pannu miestä. Lesbous ei johdu siitä ett on huonoja kokemuksia miehistä. Mutta mitä heteromies nyt ymmärtäisi naisten ajatusmaailmasta muutenkaa.
- vinoutuma
Tuo vinoutuma kehityksessä alkaa jo sikiönä äidin kohdussa. Äidin negatiiviset tunteet vaikuttavat jo silloin lapsen persoonallisuuden kehitykseen. Kun lapsi syntyy silloin vanhempien henkinen tuki, läheisyyden, turvallisuudentunne jne. vaikuttaa lapsen kehitykseen. Negatiivinen tytär-äitisuhde voi aiheuttaa ympäristön myötä vinoutuman, joka johtaa äidin etsimiseen myöhemmin samasta sukupuolesta, myös isäsuhteella on tähän vaikutusta. Lesbous on vähemmän tutkittua verraten miehien homouden syihin, mutta näyttöä on, että sekin lähtee jo kohdusta kehittymään ja vanhemmat on avainasemassa, mutta ei DNA.n kautta.
- heteromies
guuuruuu kirjoitti:
eiköhän se viha nyt johtunu vaa siitä ett tyttis oli pannu miestä. Lesbous ei johdu siitä ett on huonoja kokemuksia miehistä. Mutta mitä heteromies nyt ymmärtäisi naisten ajatusmaailmasta muutenkaa.
"eiköhän se viha nyt johtunu vaa siitä ett tyttis oli pannu miestä."
Tuleeko kaikille lesboille yleisesti tarve vihata kaikkia miehiä silloin kun joku yksittäinen mies on pannu toisen tyttöystävää?
Meillä heteroilla ei tule sellaista ongelmaa että alkaisimme vihaamaan niitä miehiä jotka eivät ole panneet meidän tyttöystäviä jos joku yksittäinen mies on. Kuulostaa hieman siltä että lesboilla on päässä vikaa.
"Lesbous ei johdu siitä ett on huonoja kokemuksia miehistä."
Mistä se johtuu?
"Mutta mitä heteromies nyt ymmärtäisi naisten ajatusmaailmasta muutenkaa."
Niin. Ja sinä se tunnut ymmärtävän sen että heteromiehet eivät ymmärrä naisten ajatusmaailmasta mitään. Aivan kuin sinä olisit jokin heteromiesten expertti. Millä kurssilla olet käynyt kun tunnet heteromiehet näin hyvin? Melko hyvällä ilmeisesti jos opit tältä kurssilta senkin että jokainen heteromies on vihollinen jota saa vihata jos yksi heteromies toimii tavalla mistä lesbot eivät pidä. Onneksi meillä on yhteiskunnassa lesboja koska lesbot ne varsinkin ymmärtävät sekä heteroita että miehiä, toisin kuin me heteromiehet jotka olemme tekemisissä sekä naisten että miesten kanssa. Eikä meillä heteroilla yleensä ole mitään patoutumia joiden vuoksi me emme osaa käsitellä tunteitamme millään muulla keinoin kuin primitiivisten aggressioiden kautta. - guruuuu
heteromies kirjoitti:
Tuleeko kaikille lesboille yleisesti tarve vihata kaikkia miehiä silloin kun joku yksittäinen mies on pannu toisen tyttöystävää?
Meillä heteroilla ei tule sellaista ongelmaa että alkaisimme vihaamaan niitä miehiä jotka eivät ole panneet meidän tyttöystäviä jos joku yksittäinen mies on. Kuulostaa hieman siltä että lesboilla on päässä vikaa.
Mistä se johtuu?
Niin. Ja sinä se tunnut ymmärtävän sen että heteromiehet eivät ymmärrä naisten ajatusmaailmasta mitään. Aivan kuin sinä olisit jokin heteromiesten expertti. Millä kurssilla olet käynyt kun tunnet heteromiehet näin hyvin? Melko hyvällä ilmeisesti jos opit tältä kurssilta senkin että jokainen heteromies on vihollinen jota saa vihata jos yksi heteromies toimii tavalla mistä lesbot eivät pidä. Onneksi meillä on yhteiskunnassa lesboja koska lesbot ne varsinkin ymmärtävät sekä heteroita että miehiä, toisin kuin me heteromiehet jotka olemme tekemisissä sekä naisten että miesten kanssa. Eikä meillä heteroilla yleensä ole mitään patoutumia joiden vuoksi me emme osaa käsitellä tunteitamme millään muulla keinoin kuin primitiivisten aggressioiden kautta.Miten paljon heteromiehet ovatkaan suorittaneen perhesurmia? On teillä eväät monenlaiseen paineenpurkuun. Raiskaukset, sotiminen, hakkaaminen jne. Kyllä miehet osaa.
Vihat ja tunteet on miehille helppo asia ratkaista niin ettei siitä kärsi kukaan ulkopuolinen. Se on nähty ja luettu. - heteromies
guruuuu kirjoitti:
Miten paljon heteromiehet ovatkaan suorittaneen perhesurmia? On teillä eväät monenlaiseen paineenpurkuun. Raiskaukset, sotiminen, hakkaaminen jne. Kyllä miehet osaa.
Vihat ja tunteet on miehille helppo asia ratkaista niin ettei siitä kärsi kukaan ulkopuolinen. Se on nähty ja luettu."Miten paljon heteromiehet ovatkaan suorittaneen perhesurmia?"
Lesboilla näyttää olevan tarve kilpailla heteromiesten kanssa. En minä tullut tänne kilpailemaan paremmuudesta vaan ymmärtämään lesboutta. Vaikuttaa kyllä pikemminkin psyykkiseltä ongelmalta tuo lesbous kuin fyysiseltä ominaisuudelta jos siihen liittyy tarve kilpailla ja tarve päteä lauseilla mitkä eivät paranna lesbojen ja heteroiden välisiä suhteita vaan pahentavat niitä. Onko kaikilla lesboilla tarve vihata heteromiehiä? Olemmeko me todellakin suuri uhka lesboille koska onnistumme kieroudellamme saamaan tiettyjä bi-tyttöjä valitsemaan itsemme sen sijaan että he valitsisivat sen oikean tien eli lesbouden? - f4ck
heteromies kirjoitti:
"Miten paljon heteromiehet ovatkaan suorittaneen perhesurmia?"
Lesboilla näyttää olevan tarve kilpailla heteromiesten kanssa. En minä tullut tänne kilpailemaan paremmuudesta vaan ymmärtämään lesboutta. Vaikuttaa kyllä pikemminkin psyykkiseltä ongelmalta tuo lesbous kuin fyysiseltä ominaisuudelta jos siihen liittyy tarve kilpailla ja tarve päteä lauseilla mitkä eivät paranna lesbojen ja heteroiden välisiä suhteita vaan pahentavat niitä. Onko kaikilla lesboilla tarve vihata heteromiehiä? Olemmeko me todellakin suuri uhka lesboille koska onnistumme kieroudellamme saamaan tiettyjä bi-tyttöjä valitsemaan itsemme sen sijaan että he valitsisivat sen oikean tien eli lesbouden?hurjaa ymmärtämistä sun taholta, senkus otat vaikka kaikki maailman bissetytöt ja elät kuin ruhtinas. Mä en koe edes että mun tarvii jollekki heteroäijälle selitellä lesboutta. Kuinka moni lesbo kyselee heteropalstoilla teidän seksi yms elämästä? Miks sä edes kuvittelet että meidän pitäis valistaa sua, jos sä et ymmärrä jo näillä mitä nykymaailmassa asiasta on esillä niin turhaan sä leikit siinä että tietoja ja ymmärrystä etsit.
Sun sielunmaisema näyttää tunkkaiselle, sä nytki koitat saada tähän jotain kilpailua naisista, ei meidän tarvi naisista kilpailla. Sä et reppana edes sitä ymmärrä ettei me olla samoissa naisissa yhtään.
Okei, onhan niitä heteronaisia jotka haluaa kokeilla, ja mikäs siinä. Mutta ei niistä mitään kisaa tule, ihan itse ne juoksee syliin ihan siitä sun silmien alta.
Jos sä haluat kelata että kaikki lesbot vihaa miehiä, sun ajatusmaailmassa sä olet maailman napa, heteromiehenä. Heteromies ei kuulu mun arkeen eikä ajatuksiin, täällä kun teitä näkee selittelevän typeriä ajatuksianne niin säälittää miten vähään te pystytte.
Olen iloinen etten ole heteromies. Näen sen vankilana jossa he järsivät viereiseen selliin pakoaukkoa koska siellä on toinen heteromies. - heteromies
f4ck kirjoitti:
hurjaa ymmärtämistä sun taholta, senkus otat vaikka kaikki maailman bissetytöt ja elät kuin ruhtinas. Mä en koe edes että mun tarvii jollekki heteroäijälle selitellä lesboutta. Kuinka moni lesbo kyselee heteropalstoilla teidän seksi yms elämästä? Miks sä edes kuvittelet että meidän pitäis valistaa sua, jos sä et ymmärrä jo näillä mitä nykymaailmassa asiasta on esillä niin turhaan sä leikit siinä että tietoja ja ymmärrystä etsit.
Sun sielunmaisema näyttää tunkkaiselle, sä nytki koitat saada tähän jotain kilpailua naisista, ei meidän tarvi naisista kilpailla. Sä et reppana edes sitä ymmärrä ettei me olla samoissa naisissa yhtään.
Okei, onhan niitä heteronaisia jotka haluaa kokeilla, ja mikäs siinä. Mutta ei niistä mitään kisaa tule, ihan itse ne juoksee syliin ihan siitä sun silmien alta.
Jos sä haluat kelata että kaikki lesbot vihaa miehiä, sun ajatusmaailmassa sä olet maailman napa, heteromiehenä. Heteromies ei kuulu mun arkeen eikä ajatuksiin, täällä kun teitä näkee selittelevän typeriä ajatuksianne niin säälittää miten vähään te pystytte.
Olen iloinen etten ole heteromies. Näen sen vankilana jossa he järsivät viereiseen selliin pakoaukkoa koska siellä on toinen heteromies."Miks sä edes kuvittelet että meidän pitäis valistaa sua"
Olette jo valistaneet. Se minkä olette kirjoittaneet, sitä ei kirjoittamattomaksi saa.
"sä nytki koitat saada tähän jotain kilpailua naisista"
Ai yritän vai? Miksi halveksut minua jos sinä et yritä saada jonkinlaista kilpailua lesbojen ja heteroiden välille?
"Jos sä haluat kelata että kaikki lesbot vihaa miehiä"
No en mä välttämättä näin kaikista kelaakaan. Tuskin yksikään lesbosuhde toimisi jos suhteessa toinen ei ole se kiltimpi osapuoli. Vaikka ei mulla kyllä sellaista kuvaa ole että lesbot olisivat hirveän kilttejä. Eikä mulla ole sellaista käsitystä että lesbosuhteet kestäisivät hirveän pitkään. Toisaalta mitä minä lesboista tietäisin koska lesbot osoittavat vihaa miehiä kohtaan eivätkä halua puhua avoimesti lesboudestaan.
"Kuinka moni lesbo kyselee heteropalstoilla teidän seksi yms elämästä?"
Liitätkö sinä ihmisten vihaamisen ja seksin jotenkin toisiinsa? On kyllä melko kiero ajatusmalli lesboilla. Heterot liittävät seksiin herkkyyden ja aistillisuuden. Lesbot ilmeisesti liittävät siihen miesten vihaamisen.
"Heteromies ei kuulu mun arkeen eikä ajatuksiin"
Kyllä se näyttäisi kuuluvan kun vaivauduit vastaamaan minulle. Olet ihan selkeästi minun pauloissa.
"Mä en koe edes että mun tarvii jollekki heteroäijälle selitellä lesboutta."
Silti tulit selittelemään minulle näitä juttuja mitä kirjottelit. Ihan selkeästi olet minun pauloissa ja ihastunut minuun!
Mutta se on kuitenkin hyvä ettei heteromiehet kuulu teidän arkeen niin ei sitten tarvitse vihata niitä. Ja jos osoitatte vihaa sekä teette pahaa heteromiehille niin älkää sitten vaan selitelkö teidän lesbouden ongelmia jotka ovat saaneet teidät hyökkäämään heteroita vastaan. Teidän ei todellakaan tarvitse selitellä heteroäijille sitä miksi hirtätte ne munista. Vaikka heteromiehet yrittäisivät ymmärtää lesboutta ja auttaa lesboja niin lesbous ei kuulu hteteromiehille. Kysehän ei ole siitä että lesbous olisi osoittaa rakkautta toista kohtaan vaan purkaa turhautumista jonka lesbous on aiheuttanut. Ainakin siltä tämä vaikuttaa. On toki ymmärrettävää turhautua kuuluessaan vähemmistöryhmään. Jos siihen littyy psyykkiset ongelmat, ei niitä tarvitse kuitenkaan peitellä. Onneksi alkuperäinen kirjoittaja hieman purki ajatuksiaan jotta me heterotkin tiedämme mitä lesbojen päässä liikkuu. Ja hyvä että sinäkin näytit sen ettet arvosta heteromiehiä lainkaan. Tiedän tällöin millaisia useat muutkin lesbot ovat. heteromies kirjoitti:
Mistä se johtuu?
Niin. Ja sinä se tunnut ymmärtävän sen että heteromiehet eivät ymmärrä naisten ajatusmaailmasta mitään. Aivan kuin sinä olisit jokin heteromiesten expertti. Millä kurssilla olet käynyt kun tunnet heteromiehet näin hyvin? Melko hyvällä ilmeisesti jos opit tältä kurssilta senkin että jokainen heteromies on vihollinen jota saa vihata jos yksi heteromies toimii tavalla mistä lesbot eivät pidä. Onneksi meillä on yhteiskunnassa lesboja koska lesbot ne varsinkin ymmärtävät sekä heteroita että miehiä, toisin kuin me heteromiehet jotka olemme tekemisissä sekä naisten että miesten kanssa. Eikä meillä heteroilla yleensä ole mitään patoutumia joiden vuoksi me emme osaa käsitellä tunteitamme millään muulla keinoin kuin primitiivisten aggressioiden kautta."Lesbous ei johdu siitä ett on huonoja kokemuksia miehistä."
Mistä se johtuu?
Jos on noin huonot käsitykset miehistä kuin f4ck:lla, niin yhtenä syynä voisi olla se, että hän ei ole koskaan saanut kokea miehen rakkautta, läheisyyttä ja lämpöä edes isältään. Siksi hän on lähtenyt etsimään sitä muualta. Seksistä en puhu hevonvittua. Pillunsa voi tyydyttää vaikka millä. Eikä hän ehkä ole nuoruudessaan lukenut klassista kaunokirjallisuutta, jossa olisi voinut kerätä alitajunnalleen kaipuuta miehen ja naisen väliseen rakkauteen - joka kieltämättä loistaa poissaolollaan tässä niin rakkaudettomassa, mutta niin rakkaudennälkäisessä maailmassamme. Hänhän toitottaa tuota suurta ja mahtavaa nykytietämystä ja sallivuutta seksuaalivähemmistöistä ja lesboudesta. Taitaa lukea paljon päätäsekoittavia ana-analysointeja ja Setan julkaisuja mitä lie. Vanhassa voisi kuitenkin olla vara parempi. Hänhän jossain vaiheessa haukkui minun käsityksiäni, että ne ovat kuin ajalta ennen informaatioaikaa. Niin ovat. Syön ikuisia hedelmiä.heteromies kirjoitti:
"Miks sä edes kuvittelet että meidän pitäis valistaa sua"
Olette jo valistaneet. Se minkä olette kirjoittaneet, sitä ei kirjoittamattomaksi saa.
"sä nytki koitat saada tähän jotain kilpailua naisista"
Ai yritän vai? Miksi halveksut minua jos sinä et yritä saada jonkinlaista kilpailua lesbojen ja heteroiden välille?
"Jos sä haluat kelata että kaikki lesbot vihaa miehiä"
No en mä välttämättä näin kaikista kelaakaan. Tuskin yksikään lesbosuhde toimisi jos suhteessa toinen ei ole se kiltimpi osapuoli. Vaikka ei mulla kyllä sellaista kuvaa ole että lesbot olisivat hirveän kilttejä. Eikä mulla ole sellaista käsitystä että lesbosuhteet kestäisivät hirveän pitkään. Toisaalta mitä minä lesboista tietäisin koska lesbot osoittavat vihaa miehiä kohtaan eivätkä halua puhua avoimesti lesboudestaan.
"Kuinka moni lesbo kyselee heteropalstoilla teidän seksi yms elämästä?"
Liitätkö sinä ihmisten vihaamisen ja seksin jotenkin toisiinsa? On kyllä melko kiero ajatusmalli lesboilla. Heterot liittävät seksiin herkkyyden ja aistillisuuden. Lesbot ilmeisesti liittävät siihen miesten vihaamisen.
"Heteromies ei kuulu mun arkeen eikä ajatuksiin"
Kyllä se näyttäisi kuuluvan kun vaivauduit vastaamaan minulle. Olet ihan selkeästi minun pauloissa.
Silti tulit selittelemään minulle näitä juttuja mitä kirjottelit. Ihan selkeästi olet minun pauloissa ja ihastunut minuun!
Mutta se on kuitenkin hyvä ettei heteromiehet kuulu teidän arkeen niin ei sitten tarvitse vihata niitä. Ja jos osoitatte vihaa sekä teette pahaa heteromiehille niin älkää sitten vaan selitelkö teidän lesbouden ongelmia jotka ovat saaneet teidät hyökkäämään heteroita vastaan. Teidän ei todellakaan tarvitse selitellä heteroäijille sitä miksi hirtätte ne munista. Vaikka heteromiehet yrittäisivät ymmärtää lesboutta ja auttaa lesboja niin lesbous ei kuulu hteteromiehille. Kysehän ei ole siitä että lesbous olisi osoittaa rakkautta toista kohtaan vaan purkaa turhautumista jonka lesbous on aiheuttanut. Ainakin siltä tämä vaikuttaa. On toki ymmärrettävää turhautua kuuluessaan vähemmistöryhmään. Jos siihen littyy psyykkiset ongelmat, ei niitä tarvitse kuitenkaan peitellä. Onneksi alkuperäinen kirjoittaja hieman purki ajatuksiaan jotta me heterotkin tiedämme mitä lesbojen päässä liikkuu. Ja hyvä että sinäkin näytit sen ettet arvosta heteromiehiä lainkaan. Tiedän tällöin millaisia useat muutkin lesbot ovat.Kun pelkää ja vihaa jotain itsessään sen heijastaa vihaksi muita kohtaan, sanoi Saisio äsken katsomassani haastattelussa, mikä käsitteli Homo! teatteria. Voisiko siis olla sekin mahdollista että tuo f4ck ei ole ihan sinut omien piilevien heterotarpeidensa kanssa? Tuo Saision teoria ainakin selittäisi tuon hänen heteromies vihansa.
- heteromies
pkeckman kirjoitti:
Mistä se johtuu?
Jos on noin huonot käsitykset miehistä kuin f4ck:lla, niin yhtenä syynä voisi olla se, että hän ei ole koskaan saanut kokea miehen rakkautta, läheisyyttä ja lämpöä edes isältään. Siksi hän on lähtenyt etsimään sitä muualta. Seksistä en puhu hevonvittua. Pillunsa voi tyydyttää vaikka millä. Eikä hän ehkä ole nuoruudessaan lukenut klassista kaunokirjallisuutta, jossa olisi voinut kerätä alitajunnalleen kaipuuta miehen ja naisen väliseen rakkauteen - joka kieltämättä loistaa poissaolollaan tässä niin rakkaudettomassa, mutta niin rakkaudennälkäisessä maailmassamme. Hänhän toitottaa tuota suurta ja mahtavaa nykytietämystä ja sallivuutta seksuaalivähemmistöistä ja lesboudesta. Taitaa lukea paljon päätäsekoittavia ana-analysointeja ja Setan julkaisuja mitä lie. Vanhassa voisi kuitenkin olla vara parempi. Hänhän jossain vaiheessa haukkui minun käsityksiäni, että ne ovat kuin ajalta ennen informaatioaikaa. Niin ovat. Syön ikuisia hedelmiä."yhtenä syynä voisi olla se, että hän ei ole koskaan saanut kokea miehen rakkautta, läheisyyttä ja lämpöä edes isältään."
Tuo saattaa olla yksi syy, tai sitten syynä voi olla liiallinen rakkaus, läheisyys ja lämpö, eli isän hyväksikäyttö. Kaikkein käsittämättömintä tässä threadissa on se kuinka keksitään syitä millä vihata miehiä ja heteroita.
Mistä se lesbous johtuu?
Lesbot eivät itse tiedä mistä heidän lesbous johtuu, aivan kuten heterot eivät tiedä mistä heidän heterous johtuu. guuuruuu sanoi: "Lesbous ei johdu siitä ett on huonoja kokemuksia miehistä.", aivan kuin guuuruuu ymmärtäisi mistä lesbous johtuu. Tuossa gurun lisäksi "f4ck" ja "Itsetunto nolla" puolustelevat lesbouttaan kiertelemällä aihetta, syyllistäen heteroita tai miehiä, aivan kuin he eivät haluaisi puhua lesboudestaan. Kuulostaa siltä kuin nämä ihmiset haluaisivat uskoa lesbouteen, mutta he ei kykene perustelemaan miksi lesbous olisi hyvä asia. En tarkoita että lesbous olisi huono asia, mutta lesboutta on vaikea ymmärtää jos siihen liittyy tietyn ihmisryhmän vihaaminen.
- Tämä kuulostaa siltä että henkilö ei halua puhua lesboudesta ihmiselle joka on hänen näkemyksen mukaan ilkeä. Jos heteromiehet ovat ilkeitä, mistä tämä näkemys on tullut? Lapsuudesta? Jos henkilö on valmis selittelemään lesbouttaan toiselle lesbolle, kokee tämä kyseinen lesbo että hän voi luottaa tähän toiseen lesboon. Eli lesbo salailee jotain mistä hän ei halua puhua heteroille. Kenties tämä lesbo haluaa yhdessä toisen lesbon kanssa vihata muita heteroita sen vuoksi että tietyt heteromiehet ovat toimineet väärin häntä kohtaan lapsuudessa. Tämä on tietysti pelkkä oletus, mutta se on yksi mahdollinen syy miksi tämä kyseinen lesbo ei halua puhua minulle omasta lesboudestaan, mutta hän on valmis avautumaan toiselle lesbolle.
Mulle henkilökohtaisesti on aivan sama minkälaisten olioiden kanssa harrastaa seksiä, mutta mua kiinnostaa seksuaalisuus. Jos joku on valinnut lesbouden, olisi kiinnostavaa tietää mistä se johtuu. Luulen että minä olen valinnut heterouden sen vuoksi että isä ja äiti ovat olleet riitelemättä silloin kun he ovat rakastelleet. Ja kenties äiti sekä isä ovat olleet iloisempia sen jälkeen kun he ovat rakastelleet. Jos lapsi tai nuori valitsee lesbouden tai homouden jossain vaiheessa elämää, en millään jaksa uskoa että kyse olisi jostain fysiologisesta jutusta kuten geeneistä. Uskon että kyse on psyykkeestä ja ihmisen käyttäytymismallista. Jos täällä puhutaan yleisesti miesten tai heteroiden vihaamisesta, todistaa se ainoastaan että kyse on jostain psyykkisestä ongelmasta minkä tietyt heteromiehet ovat näille lesboille aiheuttaneet.
Jos lapsella on ollut äiti ja isä perheessä ja lapsesta on tullut lesbo, voi kyse olla siitä että isä on käyttänyt äitiä hyväksi tai ollut väkivaltainen. Jos isä on ollut se rakastavampi osapuoli ja äiti on ollut valehtelija, kenties poika on oppinut luottamaan enemmän miehiin ja hänestä on tätä kautta tullut homo. Tämmösiä voi tietysti aina miettiä eikä näistä ole mitään varmuutta miten ihmisistä tulee homoja, lesboja tai heteroita, mutta tuo miesten tai heteroiden viha on vähintäänkin mielenkiintoinen aihe. Ei sen vuoksi että haluaisin käännyttää lesbon heteroksi vaan sen vuoksi että olen viimeaikoina kuullut paljon lasten hyväksikäytöstä ja kuinka se vaikuttaa ihmisten psyykkeeseen pitkälti vielä aikuisiässäkin.
Mun puolesta lesbot saavat olla lesboja, homot homoja ja heterot heteroita, mutta jos valintoihin on vaikuttanut hyväksikäyttö tai huonot ihmissuhteet, tulisi lesbojen, homojen ja heteroiden ymmärtää omat valinnat ja se kuinka ihmiset kiertelevät seksuaalisilla valinnoillaan niitä aiheita jotka ovat aiheuttaneet heidät valitsemaan oman seksuaalisuuden. Jos hetero ajattelee heteroseksin tuovan tyydystä elämään, ei seksi loppujenlopuksi korjaa mitään ongelmia eikä se tuo kuin hetkellisen ilon, mutta ihminen saattaa haluta seksiä sen vuoksi että hän kuvittelee tämän seksin poistavan sen mielipahan mikä hänellä on. Sama luonnollisesti lesboilla tai homoilla. Kenties tämän vuoksi puhutaan parisuhteidenkin osalta "sovintoseksistä", eli tässä riitojen päätteeksi tämä paha olo korvataan seksillä. - heteromies
heteromies kirjoitti:
"yhtenä syynä voisi olla se, että hän ei ole koskaan saanut kokea miehen rakkautta, läheisyyttä ja lämpöä edes isältään."
Tuo saattaa olla yksi syy, tai sitten syynä voi olla liiallinen rakkaus, läheisyys ja lämpö, eli isän hyväksikäyttö. Kaikkein käsittämättömintä tässä threadissa on se kuinka keksitään syitä millä vihata miehiä ja heteroita.
Mistä se lesbous johtuu?
Lesbot eivät itse tiedä mistä heidän lesbous johtuu, aivan kuten heterot eivät tiedä mistä heidän heterous johtuu. guuuruuu sanoi: "Lesbous ei johdu siitä ett on huonoja kokemuksia miehistä.", aivan kuin guuuruuu ymmärtäisi mistä lesbous johtuu. Tuossa gurun lisäksi "f4ck" ja "Itsetunto nolla" puolustelevat lesbouttaan kiertelemällä aihetta, syyllistäen heteroita tai miehiä, aivan kuin he eivät haluaisi puhua lesboudestaan. Kuulostaa siltä kuin nämä ihmiset haluaisivat uskoa lesbouteen, mutta he ei kykene perustelemaan miksi lesbous olisi hyvä asia. En tarkoita että lesbous olisi huono asia, mutta lesboutta on vaikea ymmärtää jos siihen liittyy tietyn ihmisryhmän vihaaminen.
- Tämä kuulostaa siltä että henkilö ei halua puhua lesboudesta ihmiselle joka on hänen näkemyksen mukaan ilkeä. Jos heteromiehet ovat ilkeitä, mistä tämä näkemys on tullut? Lapsuudesta? Jos henkilö on valmis selittelemään lesbouttaan toiselle lesbolle, kokee tämä kyseinen lesbo että hän voi luottaa tähän toiseen lesboon. Eli lesbo salailee jotain mistä hän ei halua puhua heteroille. Kenties tämä lesbo haluaa yhdessä toisen lesbon kanssa vihata muita heteroita sen vuoksi että tietyt heteromiehet ovat toimineet väärin häntä kohtaan lapsuudessa. Tämä on tietysti pelkkä oletus, mutta se on yksi mahdollinen syy miksi tämä kyseinen lesbo ei halua puhua minulle omasta lesboudestaan, mutta hän on valmis avautumaan toiselle lesbolle.
Mulle henkilökohtaisesti on aivan sama minkälaisten olioiden kanssa harrastaa seksiä, mutta mua kiinnostaa seksuaalisuus. Jos joku on valinnut lesbouden, olisi kiinnostavaa tietää mistä se johtuu. Luulen että minä olen valinnut heterouden sen vuoksi että isä ja äiti ovat olleet riitelemättä silloin kun he ovat rakastelleet. Ja kenties äiti sekä isä ovat olleet iloisempia sen jälkeen kun he ovat rakastelleet. Jos lapsi tai nuori valitsee lesbouden tai homouden jossain vaiheessa elämää, en millään jaksa uskoa että kyse olisi jostain fysiologisesta jutusta kuten geeneistä. Uskon että kyse on psyykkeestä ja ihmisen käyttäytymismallista. Jos täällä puhutaan yleisesti miesten tai heteroiden vihaamisesta, todistaa se ainoastaan että kyse on jostain psyykkisestä ongelmasta minkä tietyt heteromiehet ovat näille lesboille aiheuttaneet.
Jos lapsella on ollut äiti ja isä perheessä ja lapsesta on tullut lesbo, voi kyse olla siitä että isä on käyttänyt äitiä hyväksi tai ollut väkivaltainen. Jos isä on ollut se rakastavampi osapuoli ja äiti on ollut valehtelija, kenties poika on oppinut luottamaan enemmän miehiin ja hänestä on tätä kautta tullut homo. Tämmösiä voi tietysti aina miettiä eikä näistä ole mitään varmuutta miten ihmisistä tulee homoja, lesboja tai heteroita, mutta tuo miesten tai heteroiden viha on vähintäänkin mielenkiintoinen aihe. Ei sen vuoksi että haluaisin käännyttää lesbon heteroksi vaan sen vuoksi että olen viimeaikoina kuullut paljon lasten hyväksikäytöstä ja kuinka se vaikuttaa ihmisten psyykkeeseen pitkälti vielä aikuisiässäkin.
Mun puolesta lesbot saavat olla lesboja, homot homoja ja heterot heteroita, mutta jos valintoihin on vaikuttanut hyväksikäyttö tai huonot ihmissuhteet, tulisi lesbojen, homojen ja heteroiden ymmärtää omat valinnat ja se kuinka ihmiset kiertelevät seksuaalisilla valinnoillaan niitä aiheita jotka ovat aiheuttaneet heidät valitsemaan oman seksuaalisuuden. Jos hetero ajattelee heteroseksin tuovan tyydystä elämään, ei seksi loppujenlopuksi korjaa mitään ongelmia eikä se tuo kuin hetkellisen ilon, mutta ihminen saattaa haluta seksiä sen vuoksi että hän kuvittelee tämän seksin poistavan sen mielipahan mikä hänellä on. Sama luonnollisesti lesboilla tai homoilla. Kenties tämän vuoksi puhutaan parisuhteidenkin osalta "sovintoseksistä", eli tässä riitojen päätteeksi tämä paha olo korvataan seksillä.Jostain tuo käsite seksin hyvyydestä kuitenkin tulee. Luulen että se tulee lapsuudesta. Ainoa keino millä ihminen saa seksiä, on sillä tavoin että hän on ystävällinen toiselle. Paitsi tietysti jos ottaa väkisin. Jos ihminen kuitenkin pääsee harrastamaan seksiä toisen kanssa, tulee toiselle olla ystävällinen ja mukava. Kenties lapsi oppii tässä että seksiin liittyy ystävällisyys ja välittäminen. Voi olla että lesbouteen tai homouteen vaikuttavat tietynlaiset ihmissuhteet joissa on poikettu vallitsevista normeista. Se miksi heterous on vallitseva normi, johtunee ihan puhtaasti lisääntymiskyvystä. Tuskin lesboudessa tai homoudessa mitään muuta vikaa on kuin se että he eivät suoranaisesti pysty lisääntymään ja tämän vuoksi lesbot tai homot eivät lisäänny muulla tavoin kuin "keinotekoisesti".
heteromies kirjoitti:
Jostain tuo käsite seksin hyvyydestä kuitenkin tulee. Luulen että se tulee lapsuudesta. Ainoa keino millä ihminen saa seksiä, on sillä tavoin että hän on ystävällinen toiselle. Paitsi tietysti jos ottaa väkisin. Jos ihminen kuitenkin pääsee harrastamaan seksiä toisen kanssa, tulee toiselle olla ystävällinen ja mukava. Kenties lapsi oppii tässä että seksiin liittyy ystävällisyys ja välittäminen. Voi olla että lesbouteen tai homouteen vaikuttavat tietynlaiset ihmissuhteet joissa on poikettu vallitsevista normeista. Se miksi heterous on vallitseva normi, johtunee ihan puhtaasti lisääntymiskyvystä. Tuskin lesboudessa tai homoudessa mitään muuta vikaa on kuin se että he eivät suoranaisesti pysty lisääntymään ja tämän vuoksi lesbot tai homot eivät lisäänny muulla tavoin kuin "keinotekoisesti".
Nopeana kommenttina:
Ihminen pystyy mielestäni vapautumaan melkein kaikista lapsuudessa tai missä tahansa muussakin elämäntilanteessa saamistaan traumoistaan selvittelemällä mielessään niiden syitä ja seurauksia, ymmärtämällä elämää, saamalla uskoa muilta ihmisiltä (viisautta kirjoista, maailmaa tiedostavista levyistä, ihmisiltä joiden kanssa on tekemisissä jne..) matkallaan. Tulemalla tietoiseksi syistä.
"Tuskin lesboudessa tai homoudessa mitään muuta vikaa on kuin se että he eivät suoranaisesti pysty lisääntymään"
Tuo ei ole ylikansoitetussa nykymaapallollamme mikään "vika", vaan hyvä asia. Eksponentiaalinen väestön kasvu on kauhea asia. Ajatellaan vaikka löytäisimme uuden Maapallon jota alkaisimme asuttamaan - se olisi yhtä täynnä kuin tämä jo muutamassa vuosikymmenessä.
Jatkan ehkä toiste pidemmin kommentoimalla...- f4ck
heteromies kirjoitti:
Jostain tuo käsite seksin hyvyydestä kuitenkin tulee. Luulen että se tulee lapsuudesta. Ainoa keino millä ihminen saa seksiä, on sillä tavoin että hän on ystävällinen toiselle. Paitsi tietysti jos ottaa väkisin. Jos ihminen kuitenkin pääsee harrastamaan seksiä toisen kanssa, tulee toiselle olla ystävällinen ja mukava. Kenties lapsi oppii tässä että seksiin liittyy ystävällisyys ja välittäminen. Voi olla että lesbouteen tai homouteen vaikuttavat tietynlaiset ihmissuhteet joissa on poikettu vallitsevista normeista. Se miksi heterous on vallitseva normi, johtunee ihan puhtaasti lisääntymiskyvystä. Tuskin lesboudessa tai homoudessa mitään muuta vikaa on kuin se että he eivät suoranaisesti pysty lisääntymään ja tämän vuoksi lesbot tai homot eivät lisäänny muulla tavoin kuin "keinotekoisesti".
sä olet kipeä päästäsi, sä olet varmasti valinnut sen että olet kipeä päästäsi. Sulla oli varmaa ankara isä kun sä nyt hengaat lesbopalstalla jankuttamassa kivikautisia päätelmiäsi ja keksimässä tunteita mitä lesbot tuntee miehiä kohtaan. Sulla oli varmaa heikko äiti, koska sä et osaa ottaa naisia tosissasi, sun äiti varmaa antoi isälle sun nähden, koska seksuaalisuus on sulle kuin kuuma peruna suussasi.
Sulla varmaa oli lemmikkikoira joka jäi auton alle, sen näkee siitä että sä olet jääny ite juoksemaan heittämäsi kepin perään, uudelleen ja uudelleen sä kaluat myös samaa luuta.
Sulla ei ollut varmaa kavereita koulussa, sen näkee siinä ettei sulla ole mitään kykyä ymmärtää sulle sanottua tai kirjoitettua. Sä olet yksin piirrellyt tikkunaisia sun vihkoosi aina sinne melkein viisikymppiseksi asti, miettien miksi sä et kelpaa kellekkään naiselle, varmaan siksi että naiset vihaa miehiä.
Sun duunisi on varmaa loppunu jo vuosia sitten, sua ei enää tarvittu, sut korvattiin toisella, ihmisellä joka omisti aivot.
Koita mennä muualle, koska vaikka sä haluaisit että sua edes vihattaisiin niin se ei pidä paikkaansa, sä olet vain pikkuisen ärsyttävä ja sekin johtuu siitä että olet niin tyhmä. f4ck kirjoitti:
sä olet kipeä päästäsi, sä olet varmasti valinnut sen että olet kipeä päästäsi. Sulla oli varmaa ankara isä kun sä nyt hengaat lesbopalstalla jankuttamassa kivikautisia päätelmiäsi ja keksimässä tunteita mitä lesbot tuntee miehiä kohtaan. Sulla oli varmaa heikko äiti, koska sä et osaa ottaa naisia tosissasi, sun äiti varmaa antoi isälle sun nähden, koska seksuaalisuus on sulle kuin kuuma peruna suussasi.
Sulla varmaa oli lemmikkikoira joka jäi auton alle, sen näkee siitä että sä olet jääny ite juoksemaan heittämäsi kepin perään, uudelleen ja uudelleen sä kaluat myös samaa luuta.
Sulla ei ollut varmaa kavereita koulussa, sen näkee siinä ettei sulla ole mitään kykyä ymmärtää sulle sanottua tai kirjoitettua. Sä olet yksin piirrellyt tikkunaisia sun vihkoosi aina sinne melkein viisikymppiseksi asti, miettien miksi sä et kelpaa kellekkään naiselle, varmaan siksi että naiset vihaa miehiä.
Sun duunisi on varmaa loppunu jo vuosia sitten, sua ei enää tarvittu, sut korvattiin toisella, ihmisellä joka omisti aivot.
Koita mennä muualle, koska vaikka sä haluaisit että sua edes vihattaisiin niin se ei pidä paikkaansa, sä olet vain pikkuisen ärsyttävä ja sekin johtuu siitä että olet niin tyhmä.Hetkinen hetkinen...
Vastasit tuossa nimimerkin "heteromies" viestiin. Mistä ihmeestä luulet tietäväsi hänen ikäsi (minä olen kyllä lähes viisikymppinen)? Mistä olet tietävinäsi että heteromiehellä ei ole naista?
"Sun duunisi on varmaa loppunu jo vuosia sitten, sua ei enää tarvittu"
Aha, et kirjoita minusta, sillä minä ainakin lähdin viimeisestä työpaikastani oma-aloitteisesti. Tein eräälle firmalle tietosysteemiä ja minua olisi tosiaan tarvittu siellä jatkamaan. Kenestä kirjoitit ja kenelle vastasit?- 3+6
pkeckman kirjoitti:
Hetkinen hetkinen...
Vastasit tuossa nimimerkin "heteromies" viestiin. Mistä ihmeestä luulet tietäväsi hänen ikäsi (minä olen kyllä lähes viisikymppinen)? Mistä olet tietävinäsi että heteromiehellä ei ole naista?
"Sun duunisi on varmaa loppunu jo vuosia sitten, sua ei enää tarvittu"
Aha, et kirjoita minusta, sillä minä ainakin lähdin viimeisestä työpaikastani oma-aloitteisesti. Tein eräälle firmalle tietosysteemiä ja minua olisi tosiaan tarvittu siellä jatkamaan. Kenestä kirjoitit ja kenelle vastasit?Pieni vinkki, sen voi päätellä tosta pienestä sinisestä nuolesta.
3+6 kirjoitti:
Pieni vinkki, sen voi päätellä tosta pienestä sinisestä nuolesta.
Siis esimerkiksi minun viestistäni menee sininen nuoli "heteromiehen" kommenttiin 5.6.2012 17:07 johon vastasin. f4ck:n viimeisen viestin edessä en näe mitään nuolta. Koska se viesti on minun viestini alla, on se siis vastausta myöskin heteromiehen viestiin. Eli edelleen on minulle täysin epäselvää, että mistä f4ck tiesi, että heteromiehellä ei ole naista ja että hän on lähes viisikymppinen. Sitä paitsi f4ck:n "vastaus" ei ollut mikään asioita pohtiva vastaus vaan taas pelkkä litania henkilökohtauksia loukkauksia - jollekin.
Ei sillä ole merkitystä kumman kanssa se pettäminen tapahtuu.
Toisaalta on väärin vierittää syy miehen niskoille, miehethän tunnetusti panee kaikkea mikä liikkuu ( Huumoria )
Sun tyttöystävän pitää kantaa vastuu teostaan, känni ei ole puolustus.
Hän on toiminut sinua kohtaan väärin teollaan.
Toivottavasti edes sen verran on järki kulkenut että on muistanut
käyttää kondomia.
En sen enempää ota kantaa mitä pitäisi tehdä, paitsi keskustella
asia puhki.
Oma päätöksesi on annatko anteeksi ja jatkatteko yhdessä.
Siinä tapauksessa luottamuksen takaisin saaminen voi viedä todella kauan
ja onko se sen arvoista.- ghjklasdf
Tiedän tasan, miltä tuo tuntuu. Se voi pahimmillaan repiä täysin palasiksi ja saada vihaamaan itseään pitkiksi ajoiksi. Ja sitä toista ja kaikkia maailman miehiä. Pettäminen on jo itsessään kyllin paha, mutta miehen kanssa pettäminen voi olla liian paha, vaikka niin ei saisi ajatella. Ja juuri se, ettei saisi, vain pahentaa tilannetta.
Naisena naisen kanssa suhteessa on kuitenkin aina veitsenterällä, vaikkei sitä haluaisi itselleen myöntää. Mutta. Aina on joku, jolla on jotain asiaa vastaan. Se muistuttaa itsestään yhteiskunnallisessa keskustelussa. Se näkyy homohahmoja sisältävien sarjojen saamissa kommenteissa. Se on vaikenemista perhepiirissä. Se on kiertoilmaisuja työpaikoilla. Se on vitsejä, jotka sitten kuitenkin satuttavat mutta jotka täytyy kestää hymy kasvoillaan.
Ja se kaikki tekee siitä omasta naisesta liittolaisen vielä yhdellä ylimääräisellä tavalla. Joten onko sitten ihme, jos sen oman kumppanin kokeilunhalu miehen kanssa saattaa tuntua kasvoille sylkemiseltä? Miehen kanssa voisi karistaa harteiltaan tietyn stressin. Ja tällaisena iltapäivälehtien seksivinkkiaikakautena ainakin minua piinaa jossain takaraivossa ajatus siitä, riitänkö kuitenkaan koskaan kellekään naiselle ilman penistä ja vahvoja käsivarsia.- Puntille mars!
Menee punttisalille nostamaan rautaa ja ostaa kotiin strap on:in.
Jos tyttis haluaa kuitenkin vielä karvasen leuan, rinnan ja perseen, niin sitten parempi antaa tyttiksen juosta miesten syliin. - Itsetunto nolla
Kommenttia "miesvihastani" eritoten nimimerkille *Heteromies*.
En vihaa miehiä. En ole koskaan vihannutkaan, ystäväpiiriimme kuuluu paljon miehiä. Kärjistetysti kerroin senhetkisestä aamuisesta pettymyksestäni omaan tyttöystävääni. Pettäminen miehen kanssa todella satutti mun itsetuntoa, toki se olisi tehnyt niin jos kyse olisi ollut pettämisestä naisen kanssa. Mutta miehen kanssa pettäminen sai uskoni naiseeni horjumaan ehkä pahemmin. Ja se horjuu edelleen.
Pistää todella epäilemään olenko riittävä naiselleni? Oliko se muka "vain kokeilu"? Miksi hän vaaransi suhteemme? Miksi?
Mulle ei vain tahdo riittää syyksi "kokeilun halu" ja "koska olin kännissä, en ajatellut mitä siitä seuraisi". Ja tyttöystäväni myös vakuuttaa "että se oli kokemus joka ei tuntunut miltään!"
Ei tuntunut miltään??? Luulisi että se olisi ainakin tuntunut epämiellyttävältä, inhottavalta ja likaiselta! Teko jo sinälläänkin!
Tyttöystäväni mielestä meidän pitää vain unohtaa ja jatkaa. Vähän se tuntuu vaikealta ja erittäin vaikealta uskoa tyttöystävääni. Voi olla että hän puhuu totta, mutta voi olla myös mahdollista että hän uskottelee näin myös itselleen.
En siis tunne miesvihaa, mutta kuten sanoin tyttöystävälleni, en halua että törmäämme siihen mieheen koskaan missään. En tarkoita että kävisin sen miehen kimppuun, vaan mikä olisi enää nöyryyttävämpää mulle kuin että se mies tulisi kasvojeni eteen pullistelemaan. Uskon että sillä miehellä on melko iso ego ja luulot itsestään kun sai naiselta joka on lesbo. Voi herranjumala sentään! - biiseissekin
En vihaa miehiä. En ole koskaan vihannutkaan, ystäväpiiriimme kuuluu paljon miehiä. Kärjistetysti kerroin senhetkisestä aamuisesta pettymyksestäni omaan tyttöystävääni. Pettäminen miehen kanssa todella satutti mun itsetuntoa, toki se olisi tehnyt niin jos kyse olisi ollut pettämisestä naisen kanssa. Mutta miehen kanssa pettäminen sai uskoni naiseeni horjumaan ehkä pahemmin. Ja se horjuu edelleen.
Pistää todella epäilemään olenko riittävä naiselleni? Oliko se muka "vain kokeilu"? Miksi hän vaaransi suhteemme? Miksi?
Mulle ei vain tahdo riittää syyksi "kokeilun halu" ja "koska olin kännissä, en ajatellut mitä siitä seuraisi". Ja tyttöystäväni myös vakuuttaa "että se oli kokemus joka ei tuntunut miltään!"
Ei tuntunut miltään??? Luulisi että se olisi ainakin tuntunut epämiellyttävältä, inhottavalta ja likaiselta! Teko jo sinälläänkin!
Tyttöystäväni mielestä meidän pitää vain unohtaa ja jatkaa. Vähän se tuntuu vaikealta ja erittäin vaikealta uskoa tyttöystävääni. Voi olla että hän puhuu totta, mutta voi olla myös mahdollista että hän uskottelee näin myös itselleen.
En siis tunne miesvihaa, mutta kuten sanoin tyttöystävälleni, en halua että törmäämme siihen mieheen koskaan missään. En tarkoita että kävisin sen miehen kimppuun, vaan mikä olisi enää nöyryyttävämpää mulle kuin että se mies tulisi kasvojeni eteen pullistelemaan. Uskon että sillä miehellä on melko iso ego ja luulot itsestään kun sai naiselta joka on lesbo. Voi herranjumala sentään!Nainen, joka harrastaa seksiä miesten kanssa ei ole lesbo, vaan bi.
- bihappy#
En siis tunne miesvihaa, mutta kuten sanoin tyttöystävälleni, en halua että törmäämme siihen mieheen koskaan missään. En tarkoita että kävisin sen miehen kimppuun, vaan mikä olisi enää nöyryyttävämpää mulle kuin että se mies tulisi kasvojeni eteen pullistelemaan. Uskon että sillä miehellä on melko iso ego ja luulot itsestään kun sai naiselta joka on lesbo. Voi herranjumala sentään!No vaikea nyt mieltää täysin lesboksi naista, joka suostuu kännipanoon miehen kanssa. Piste.Voin nyt kuvitella kuinka ko. mies EHKÄ kuvittelee, että kaikki lesbot ovat pohjimmiltaan munanpuuttessa olevia naisia, kun sai jo yhden lesbon seksiin houkuteltua. Koska lesbonkaan aidosta oikeasta lesboudesta ei voi olla varmaa, joten varmuuden vuoksi jokaisen lesbon kannattaa sanoa olevansa biseksuaali. Ei tartte kummia selityksiä jaella, jos sattuu hairahtumaan miehiin, vaikka ollaan olevinaan niin aitoja lesboja että. Uskon muutenkin, että naisen seksuaalisuus sen verran muuuttuvaa, identiteetit ja miesltymykset muuttuvat vuosien aikana, eli lokerointia, leimaamista ja lukkoon lyötyjä identtieettejä( lesbo, hetero) kannattaa välttää. Koska ei sitä koskaan tiedä.
- ._.
Minunkin tyttöystäväni jätti minut pari vuotta sitten miesten takia. Itse koen hieman miesvihaa, koska kaikki joihin olen itse tutustunut ovat vain halunneet sitä yhtä asiaa.. Baarissakin mies tuli kyseleen että olenko lesbo ja siihen vaan vastasin että olen. Ja heti se mies oli kimpussa kuin herhiläinen! Että mua ällötti ja lopulta pakeninkin vessaan piiloon.
- ._.
Korjausta hieman tuohon alkuun: Eli siis minun tyttöystäväni jätti minut miesten takia.
- kuusysikö
._. kirjoitti:
Korjausta hieman tuohon alkuun: Eli siis minun tyttöystäväni jätti minut miesten takia.
voiko siitä olla edes vihainen jos se kokeilee miltä se tuntuu miehen kanssa olla edes hetki normaali, anna vahingon kiertää ja kokeile sinäkin miestä.!
- 4+20
kuusysikö kirjoitti:
voiko siitä olla edes vihainen jos se kokeilee miltä se tuntuu miehen kanssa olla edes hetki normaali, anna vahingon kiertää ja kokeile sinäkin miestä.!
anna vahingon kiertää ja kokeile sinäkin nykyaikaisempia asenteita :))
- aito peli
kyllä mies on aina mies!! ei mitään lannedildoa vaan sitä oikeaa, tuntevaa, kuumaa, ihanaaaa!! sitä ehtaa aitoa....
- heteromies olen
Puhuikos herra omista tarpeistaan vai muiden?
- Pikaseppo
Petä naistasi minun kanssani, nyt kun on lupa :)
- Mies
Veikkaanpa, että tyttöystäväsi tuli oma-aloitteisesti sinulle kehumaan syrjähypyllään? Siinä hetero- ja lespotytöt ovat kyllä näemmä ihan samanlaisia. Järjestävät itselleen ja kumppaneilleen murhetta ja riitaa, sekä satunnaiskumppaneilleen vihollisia ja peräti vaaratilanteita.
Miehet osataan pitää yleensä suumme kiinni syrjähypyistämme. Ehkä tässä on juuri syy siihen, miksi niin monissa yhteiskunnissa miehet haluavat kontrolloida naisten seksuaalisuutta- Biig Bitch
ja nyt sanon että höpön höpö. kukaan itseään ja toista kunnioittava, parisuhteessa elävä ihminen ei petä tai sähellä muualla! riidanhaluisuus ja pettäminen ovat merkkejä huonosta itsetunnosta ja -luottamuksesta. kuka tahansa sivistynyt ja täysipäinen ihminen voi tehdä virheitä mutta joskus on hyvä olla satuttamatta toista.
mitä silmät ei näe, korvat ei kuule.. sitä sydän ei tunne. - Mies
Biig Bitch kirjoitti:
ja nyt sanon että höpön höpö. kukaan itseään ja toista kunnioittava, parisuhteessa elävä ihminen ei petä tai sähellä muualla! riidanhaluisuus ja pettäminen ovat merkkejä huonosta itsetunnosta ja -luottamuksesta. kuka tahansa sivistynyt ja täysipäinen ihminen voi tehdä virheitä mutta joskus on hyvä olla satuttamatta toista.
mitä silmät ei näe, korvat ei kuule.. sitä sydän ei tunne.Ja sitten kun kuitenkin sortuu pettämään, niin pitää vielä mennnä kumppanille kehumaan vai?
- Mephistoteles
Biig Bitch kirjoitti:
mitä silmät ei näe, korvat ei kuule.. sitä sydän ei tunne.Pettäminen voi olla merkki vähän liiallisestakin itsetunnosta. Tai siitä että toisen tunteet ei loppujen lopuksi kovin paljon merkitse, vain oma hetken hurma.
- ninni -78
No näin mietin vain, että jospa kaikki on vain hyvin suunniteltua sinun jättämiseksi ,syyn hän varmaan keksi helposti sinun ajatusmailmasi tuntien .Nyt vain vielä nauttii sinun pahsta olostasi tietäen , että kaikki päätyy tähän niinkuin on ajatellutkin asian ,eli hajoitettua ei saa enään ehjäksi se koska se on jo toisen mielessä hajonnut on vaikea sanoa. Yleensä vain jätetty osapuoli asiaa ihmeissään miettimään toinen on jo ajat sitten asian mielessään päättänyt ,kestämisi ja kohti uusia tuulia .
- Pettäjä pettää
aina ja uudestaan hetken kuluttua. Ei siihen vaikuta seksuaalinen suuntautuminen eikä elämänkumppani. Jos naisystäväsi kiihottuu vessapanoista, niin luulisin, että löytyy viihtyisempiäkin paikkoja sekstailla. Omasta tahdostaan ihminen pettää, ei olosuhteiden tai minkään muunkaan syyn vuoksi. Pettäminen on itsekeskeistä selkäänpuukottamista.
Oman aikansa tuosta toipuminen ottaa, jos sitä yleensä lopullisesti tapahtuukaan. Luottamuksen löytäminen ihmiseen, joka on syönyt sanansa on vaikeaa. Jos jotain positiivista, niin nyt sinulla on tietoa millainen se kumppanisi todellisuudessa on. Päätösvalta suhteenne jatkosta on täysin sinun käsissäsi. Siinä ei tarvitse kumppanin apuja, eihän tuokaan tarvinnut neuvojasi petoksen tielle lähtiessään. Mieti rauhassa, sillä tehtyä ei tekemättömäksi saa, joten sen suhteen teillä ei kiirettä ole. Voimia. - -Uuhhh-
Pidä se sika !
- tasapainoinen suhde
Asiassa pitää nähdä myös positiiviset puolet. On näet tilastollisestikin aivan tavanomaista, että parisuhde ratkeaa. Olisi toki voinut käydä vielä pahemmin.
Uusi, sinut syrjäyttänyt kumppani olisi voinut olla vaikka musti. Tai satunnainen parittelukumppanisi olisi voinut kääntyä vaikka nekrofiiliksi. Se vasta risoisi !- .......
En tiedä miten nää tilastotieteilijät oikein pärjää elämässään.
- iekenhnf
heh olen nainut 8 lesbonaisen kanssa ja ne ovat olleet kiinteässä parisuhteessa. ja sanojensa mukaan ovat olleet aina lesboja.. tosin heillä oli kahta lukuunottamatta ollut ehkä kerta vuoteen seksiä miehen kanssa. yhdellä parilla oli lapsikin ja oilivat siis rekisteröidyssä suhteessa ja lapsi istutettu klinikalla.
eli aika usein nainen on Naaras joka tahtoo jossain välissä Urosta ,niin se vaan on...- 3+18
et ole ollut 8 lesbon, vaan 8 bi-seksuaalin kanssa, sori.
- :D
3+18 kirjoitti:
et ole ollut 8 lesbon, vaan 8 bi-seksuaalin kanssa, sori.
ja luultavasti vielä 8 ladyboyn kanssa.
- Selvä homma
Avaus vahvistaa sen, että lesbous on mielen sairaus.
- toteaja
näin se on.
On vain ominaisuuksia ja elämäntilanteita, jotka voivat muuttua. On ihan sopimus ja määrittelykysymys mikä luokitellaan sairaudeksi ja sille annetaan tautiluokitus ICD-10 taulukkoon. Se että halutaanko lesbous määritellä sairaudeksi vai ei, ei kai mitenkään muuta näiden ihmisten senhetkisiä ominaisuuksia ja elämäntilanteita. Paitsi jos lesbo on lääkäri ja uskoo hänelle koulussa opetettuun tautiluokitustaulukkoonsa kuin raamattuun, niin silloin hänen on määriteltävä itsensä sairaaksi.
- elämänkokemuksia
Kyseessä on äärimmilleen vietyä sexuaalista himoa, jota on erittäin vaikea rajoittaa, kun on tien valinnut, se vaan vie lopulta kokonaan sivuraiteelle. Kaikenlaiset ylilyönnit on mahdollisia, jopa tylsä heterosexi hetken mielenjohteesta voi olla, kuten tässä tapauksessa, humalassa vastustamaton hetken houkutus.
Tottakai joskus käy niin vanhemmiten, että viisastuu. Alkaa pelkäämään erilaisia sexitauteja, rajusta sexistä johtuvia sukupuolivaivoja, ja erityisesti millaisia seuralaisia sitä näkee, ja siten miettii, että mahdollisesti ei eläkään 50-vuotta pitemmäksi tällä elämäntyylillä, kun mikään ei riitä. Ajatus kummasti rauhoittuu ja perheen perustaminen jälkeläisineen normaaleissa perheraameissa ei ole ollenkaan hullumpi mielikuva 70v. mummosta kiikkutuolissa kiikkumassa papan kanssa olohuoneessa, näkemässä jälkeläisiään leikkimässä kolmannessa sukupolvessa huutamassa; katso mummo! Pappa katso!, se on autuutta!
Joskus kun oikein syvältä pohjalta joutuu ponnistamaan ylöspäin, näkee kaiken uutena mahdollisuutena ja tietää, mikä on itselle pitemmällä tähtäimellä parasta. -Kokemuksien kautta voittoon. eikä ole mitään hävettävää, korkeintaan vain se, että joskus nuorena valitsi alkuun sen väärän polun. Nuorille vinkiksi/viisaudeksi.
Tyhmä ei opi omistakaan virheistä, viisas ottaa jo muiden virheistä opiksi.- Setä-äijä
Ån viisasta kazåa ennen kuin jåutuu katumaan saastaisuuttaan! Eikö teille nuårille åle enää kåulussa åpetettu, että sexi ån saastaa ja izetyydytyxestä saa täpliä silmiin!
- 54N141N3N
Avaaja, sekin irstas paskakasa!
"Tästä Suomi puhuu nyt" luuletko että juttusi on KOKO Suomen puhutin?!
Ja vielä lisäsit OMAN kuvasi juttuun?!
Ja tämä näkyy myös alaikäisil,e jotka lukevat postiaan!
PELKURIVAJAKKI SAATANA!
Kumpa kuvasi leviäisi, ja joudut naurun alaiseksi, kuvapelle! olet ruma!- mee muualle skitsoo
Mitä helvettiä sä sekoilet?!
Noi kuvat on stock photoja joita saa käyttää uutisissa luvan kanssa, ei ole oikeasta tilanteesta otettu kuva vaan lavastettu. Itse olet irstas paskakasa, sinä se olet ruma - ainakin sisältä. - hiljaa paskaperse
Oletko jotenkin jälkeenjäänyt vai? YLLÄPITO on valinnut ja laittanut tämän jutun etusivulle, luuletko että täällä kaikki anonyymit kirjoittajat voivat itse laitella juttujaan etusivulle? Idiootti..
Ja kuvissa olevat ihmiset ovat vain jostain kuvapankista hommattuja eivätkä liity tapauksiin mitenkään typerys. Että voi olla idiootteja ihmisiä liikenteessä..
- HassuJuttu:)
Eipä sit keinokulli riittänykkää. Eikä se ole mikään lesbo ees se sun kumppanisi. Jakaa peräässä ympäri kyliä kuin ajokoira. On sitä muutki panneet kun se kyseinen mies.
- lepakkomies2012
NIIN LESBO PETTI ???Lepakko pettää naisen kanssa :) BI ei pettänyt vaan hän halusi MIESTÄ !!! Bjönttöhän sinä olet.
- NCN(
Aloittajasta näkee, että lesbouteen ja homouteen liittyy aina oleellisena osana väkivalta.
- CNC
Juu, koska heterot eivät ikinä hakkaa, raiskaa tai pahoinpitele ketään. Järki käteen idiootti..
- Painu pois
Tässä ketjussa joku äijä keskustelee itsensä kanssa. Mitä jos hankkiutuisit hoitoon ja kiireesti! Kaiken maailman pervoja sitä on.
- Suolaa haavoihin
Ehkä helpottaa ajatella, miten se mies kehuu nyt kavereilleen, että pokasi lesbon ja on porukan kovin panomies. Yhdessä ne nauraa sille ja vetelle yläfemmoja, että ootpa kova jätkä.
- TROlOLOLOLOOLO"§
TROLLOLOLOLLOLOLOLLOLOL! Ei ole naisen käsialaa, sen kyllä tajuaa pölkympikin.
- ...
On kyllä LESBOnaisen käsialaa.
- mart21
Tarina kuuluu novelliosastolle.Kirjoittaja on mies.Nauttii kun jotkut typeykset ottavat fiktion totena !
Olen menettänyt luottamuksena suoli 24 sivuun.Suuri osa kommenteista ja kirjoituksista sontaa. Sivun ylläpito ilmeisti keksii myös herkullisia valhetarinoita kommentoitavaksi.
Viihdettä mikä viihdettä ! Ei paljon poikkea ällöttävyydessään tositv-ohjelmista, niitä kanvat pullollaan.Ihmettelen katsojien typeryyttä tositv-ohjelmien suhteen.Pöyristyttävää on myös se miten helposti ohjelmiin saadaan värvättyä typeriä julkisuudenkipeitä luonnevikaisia ihmisiä.- 4+18
Mitä sä sitten vielä täällä pörräät???
Mee jonnekin muualle, sehän on oma valinta, mitä lukee ja mitä JÄTTÄÄ lukematta.
Urpo.
- hkk,,,
kokeile sinäkin,, mihen kaa eihä'än sit tiijä,,, miten hyv'lyäse tuntuu,,,,
- Pettävä luonne
Että sitten paskahuussiin piti päästä itseään toteuttaan ja osoittaan kuinka syvästi sua rakastaa? Ja näyttelee vielä katuvaakin? Jos tuo vaan löysi itsessään uuden puolen?
Melko epäluotettava ihminen elämänkumppaniksi jos se, että sulle sattuu yötuuri töihin, joku kaveri flirttaa ja miljöö haisee sille ittelleen pistää heittäen housut nilkkoihin. Katumus osottaa ainoostaan sitä, ettei sen huominen ole saletissa ja sun rakkautes tuntien pitää sua toistaiseksi turvallisempana valintana. Pahoin pelkään, että vessa kutsuu kaverias myöhemminkin, niin paljoa se ei sua arvosta etteikö temppu toistuis. Kerran rajan ylittänyt toistaa tekonsa.Humalatila ei ole kun tekosyy.
Turhaa syytät sitä miestä. Mishän panee jos joku tyrkyttää tavaran naaman eteen. Ihan omasta halusta se kaveris sut petti, muuten se olis rikoksen uhri.
Kannattaa kattella, löydät luotettavankin tytön. Ykspuolinen rakkaus ei pitkälle kanna. - Asiantuntija..
Ehtikös tyttöystäväsi mitata vessapanon kalun pituuden? Kalun keskimitta on 13.52cm, eli jos ootta dildottanu niin miehiltä ei usein löydy niin isoa kuin mitä dildot on.
- some111
Hmm..
Mistä muuten johtuu, että homot ja lesbot paneskelevat ympäriinsä keskimääräistä enemmän? Heillä on enemmän lyhyitä suhteita ja yhden illan juttuja kuin heteroilla. Tämä on ihan tutkittu juttu, en keksinyt omasta päästäni. Mikä tekee heistä siveettömämpiä kuin heteroista? Kuinka moni tietää homo- tai lesboparin joka on ollut vuosikymmeniä yhdessä?- some like it hot
Anna kun arvaan: sinä et tunne yhtäkään homoa tai lesboa, mutta jos joku läheisesi tai tuttusi sellaiseksi paljastuisi sanoisit kuin sarjamurhaajasta "ei olisi uskonut, se oli aina niin ystävällinen ja mukava".
En tosiaan käsitä miten nämä tilastojen pohjalta elämässään navigoivat ihmiset löytävät edes ruokaostoksille. - some111
some like it hot kirjoitti:
Anna kun arvaan: sinä et tunne yhtäkään homoa tai lesboa, mutta jos joku läheisesi tai tuttusi sellaiseksi paljastuisi sanoisit kuin sarjamurhaajasta "ei olisi uskonut, se oli aina niin ystävällinen ja mukava".
En tosiaan käsitä miten nämä tilastojen pohjalta elämässään navigoivat ihmiset löytävät edes ruokaostoksille.Et ole kovin hyvä arvaamaan. :)
Siinä olet oikeassa etten tunne yhtään homoa tai lesboa, mutta mielelläni tuntisin.. Ihmisiä me kaikki ollaan, ja kaikilla on oikeus rakastaa ketä haluaa ja tulla rakastetuksi. Rakkaus on aina hyväksyttyä ja kaunista. En todellakaan erottele ihmisiä millään tavalla seksuaalisen suuntautumisen perusteella, mutta ihmettelinpähän vain näiden tutkimusten tuloksia.. että mistähän moinen voisi johtua. Mistä itse luulet sen johtuvan, et vastannut kysymykseeni? - 11+17
some111 kirjoitti:
Et ole kovin hyvä arvaamaan. :)
Siinä olet oikeassa etten tunne yhtään homoa tai lesboa, mutta mielelläni tuntisin.. Ihmisiä me kaikki ollaan, ja kaikilla on oikeus rakastaa ketä haluaa ja tulla rakastetuksi. Rakkaus on aina hyväksyttyä ja kaunista. En todellakaan erottele ihmisiä millään tavalla seksuaalisen suuntautumisen perusteella, mutta ihmettelinpähän vain näiden tutkimusten tuloksia.. että mistähän moinen voisi johtua. Mistä itse luulet sen johtuvan, et vastannut kysymykseeni?Juurihan sä erottelet homoseksuaaleja ja heteroita joillain epämääräisillä "tutkimuksilla", joihin et varmaankaan löydä mitään lähdeviitteitä.
- some111
11+17 kirjoitti:
Juurihan sä erottelet homoseksuaaleja ja heteroita joillain epämääräisillä "tutkimuksilla", joihin et varmaankaan löydä mitään lähdeviitteitä.
Miten minä erottelen ketään, jos olen lukenut jostain tutkimuksesta? Hölmö! Yritin löytää viittauksen kyseiseen tutkimukseen, mutta sitä en valitettavasti löytänyt.. Ja tarvitseeko sitä edes? Todisteet ovat ilmiselvät, kun vähän seuraa homo- ja lesboparien toimintaa.
- ...
some111 kirjoitti:
Miten minä erottelen ketään, jos olen lukenut jostain tutkimuksesta? Hölmö! Yritin löytää viittauksen kyseiseen tutkimukseen, mutta sitä en valitettavasti löytänyt.. Ja tarvitseeko sitä edes? Todisteet ovat ilmiselvät, kun vähän seuraa homo- ja lesboparien toimintaa.
Minä tunnen useita samaa sukupuolta olevia pareja jotka on ollu vuosikaudet yhdessä. Hieman suuremmat eroluvut on fakta, mutta ero ei ole mitenkään niin suuri kuin annat ymmärtää, ja lisäksi sitä vinouttaa alle 20-vuotiaden kaverien rekkariliitot jotka on solmittu vaan sitä varten että saa asumistukea, koska muuten ei saa asumistukea jos on toisen asteen koulutuksessa vielä mut jos on naimisissa tai rekkarissa niin sitte saakin. Älä kysy miksi tollanen ihme systeemi on... Mut näähän siis eroaa aina kun molemmat on sen 20, kun ei ole koskaan edes seurustellut. Noita tapauksia tiedetään ainakin toistakymmentä, ja toki ne vinouttaa tilastoja koska rekkariliittoja on vaan joku parisataa vuodessa. Mikä johtuu siitä, että virallisissa papereissa erotellaan avioliitto ja rekkari, eli henkilö joka näkyy nää paperit, mahdollisesti esim. työnantaja, näkee siitä onko samaa vai eri sukupuolta olevan kanssa liitossa. Ja moni ei halua riskeerata eikä virallista suhdetta tämän takia - siksi rekkariliittoja on suhteessa niin paljon vähemmän kuin ei-heteroita. Tunnen yhden pariskunnan, jotka on ollut vuosikaudet yhdessä ja joilla on lapsia, mutta ei uskalla rekkariin mennä ku toinen on kaapissa työpaikalla.
Ainakin osittain rekkariparien suuremmat eroluvut johtuu siitä, että parisuhdeongelmiin saa huonosti apua jos ei ole hetero. Parisuhde- ja perheterapeutit ja neuvojat saattaa itsekin olla homofobisia, sitä ei koskaan tiedä, ja usein perheneuvojat toimii kirkon leivissä, ja silloinhan sinne ei ainakaan uskalla mennä. Lisäksi kun niin paljon ennakkoluuloja ja muuta sontaa liikkuu ei-heteroista, niin parit ei ehkä uskalla tuoda ongelmia ollenkaan esille, joilloin ne pääsee paisumaan ja sit ollaan jo liian pahassa tilanteessa, eron partaalla. Sukukaan ei usein tue pareja, vaan ovat jopa iloisia mahdollisen eron tullessa. Ei kauheasti kannusta.
Kannattaa vaan miettiä kun kaikkea hölmöä ilman parempaa tietoa tekee mieli möläytellä, että olette silloin osaltanne vastuussa monista teinien itsemurhista. Homoseksuaalisten nuorten itsemurhariski on nelinkertainen muihin nuoriin verrattuna, eikä ihme, kun tää maailma kohtelee rakkautta kuin jotain sontaa. Kun rakkaus on täällä okei vaan jos se on tiukasti etukäteen määriteltyjen tietynlaisten ihmisten välistä. Ei pelätä rakkautta hei, on täällä parempiakin asioita pelättäväksi.
Eikä tartte tehdä yleistyksiä mitä on sivusta "nähnyt". Melkein kaikki heteroidenkin suhteet kariutuu: avioliitoistakin puolet eikä useimmat suhteet kestä sinne asti. Heterotkin dumppailee toisiaan - ettepä varmaan jotkut tulleet edes sitä ajatelleeksi...
- Pomppu66
Ei parisuhde seksiin voi kaatua. Seksi on vain yksi osa parisuhdetta. Parisuhde kestää pienet paheet ja ne vain vahvistavat suhdettanne.
- girllzz
Homous ja lesbous on sairautta!
- sadfdsdssda
Hahah..Lesbot ei petä miesten kans, eikä homot naisten kanssa. Jos niin tekee. Sillon on BI.
- dfafasfsfas
Hahaa. Avioparit ei eroa suhteestaan, jos eroaa niin sitten ne on SINKKUJA.
- askel parempaan
oikeilla lääkkeillä saa mielenterveydenkin kuntoon. Nainen on parantumassa vakavasta sairaudesta
- PIXI
vedätystäkö.,,,vai yritys saada keskustelua aikaa,
- mhmmmmmmmmm
Obvious troll is obvious
- Ou mai god
Olen sanaton... ;=)))))))))))))))
- Anna anteeksi!
Rauhoitu, rauhoitu ja rauhoitu!!!
Ei se nyt niin kamalaa ollut!
Elämässä sattuu kaikenlaista ja aika parantaa haavat!
ANNA ANTEEKSI, NIIN SINULLEKKIN ANNETAAN ANTEEKSI!
Et ole kuitenkaan täydellinen, sinäkään! - noh nooh
Pettäminen on aina väärin jos on olevinaan sitoutunut, mutta jos ei ole sitä sydämessään, silloin käy noin.
Toinen asia on se, että varmasti jokaisessa elää se pieni hetero, joka näkyy mm. homojen tyttömäisyydessä ja lesbojen äijämäisyydessä... harvemmin kaksi karskia miestä on homoja tai kaksi oikein naisellista naista lesboja. Luulen silti homoseksuaalisuuden johtuvan aivojen rakenteesta...
Kolmas seikka on se, että en ymmärrä lesbojen "miesvihaa" enkä homojen "naisvihaa." Siis jos ei osaa suhtautua ihmisiin persoonina, vaan ensimmäiseksi näkee pelkän sukupuolen ja kategorisoi sen mukaan, on henkilöllä itsellään ongelma pään sisällä.- 12+9
Säkään et vissiin oo kovinkaan montaa homoseksuaalia elämässäsi tavannut.
- petetyksi tullut
Ei se jää yhteen kertaan, jos se viehättää niin se on tapa.
- Ehh...
Mahtaa olla raskasta vihata noin puolta maailman ihmisistä muutamat naiset päälle :(
- olen kyllä sitä
mieltä että vihaat miehiä koska olet pettynyt ja tahdot näin tuoda esille vihasi miehiin ikäänkuin pahemman kautta.
Ymmärrän sinua vaikka olen mies, sillä valitettavasti monet miehet ovat pettäjiä ja tahdot ajatella että kaikki.
Nyt selibaattisi saa sinut keksimään lesboutesi sillä todellisuudessa tahdot miehen johon voi luottaa kuin vuoreen, noin vertauskuvallisesti. En ole varma miten vuoren ymmärrät omakohtaisesti sillä en tohdi kenties käyttää suorempaa ilmaisua.
Toivon että saat hyvää sydämmeesi ja sieluusi ja mieleesi ja myös voita kaikin tavoin elää naisena rakastamasi miehen vierellä. - tai sitten olet mies
joka on tämän keksinyt tämän kaiken pilailutarkoituksessa.
- tosiasia on vain
se, että ihmisinä emme voi tietää juuri mitään.
- m855
Jos satuttaa sua pinnallisen pikapanon takia niin syvästi ettet ehkä koskaan täysin toivu, ei hän mielestäni ole rakkautesi arvoinen. Sama kaikille lesbo tai hetero.
- aloitukselle miinust
Karsee kirjotus , ikävää että monikin lesbo kantaa valtavaa miesvihaa mukanaan.
Toisenlaista on homojen suhtautuminen naisiin ,sentään jotakin arvostusta.- pelkkää sanaa
vailla totuutta lainkaan, omahyväisyyttä ja itserakkautta itsepetoksessa. Näin se menee maailmassa.
- Vain Jeesus
pelastaa ja on luotettava, ihmisinä olemme kaikki epäluotettavia. Ikäänkuin ihmisten kanssa venäläistä rulettia pelaisi ja miettisi voinko luottaa toisen sanaan. Yksin Jumala tietää kaiken ja tahtoo yksin myös parastamme, sillä Isä antoi rakkaan ainosyntyisen Poikansa. Mitä me ihmiset annemme? Etsimme omaa himomme täyttymystä oli sitten kyseessä hetero tai homo tai lesbo. Loppupelissä vain Isä Jumala tahtoo meidän parastamme, näin se vain elämässä menee sillä on antanut parhaansa ja me sitä mistä jotakin saamme. Toki voi olla joitakin harvoja pyhiä, jotka eivät etsi omaansa vaan lähimmäisensä parasta. Kuka tietää? Isä yksin Jeesuksessa ja myös kenelle ihmisistä sen tahtoo ilmoittaa, mutta kuka uskoo jos on kokenut monenlaista. Epäusko on synneistä se emäsynti.,
- voi hyvät hihhulit
Koittakaa jo tajuta, että kristus on kaikki mitä on maan päällä, ja alla, koko tämä planeetta ja kaikki eläimet/ ihmiset siellä...... siksi juurikin sanonta Jeesukselta:
kaikki minkä teette, teette myös minulle! Eli siitä kannetaan myös vastuu tulevaisuudessa seurauksineen, hyvässä ja pahassa. Niin makaa kuin petaa!!! On ollut pettymys seurata ihmisten vastuutonta käytöstä. Ei hyvältä vaikuta tulevaisuus ellei kaikki ryhdy korjaustalkoisiin omassa henk.koht. elämässään!!!!!! - pkeckman2
voi hyvät hihhulit kirjoitti:
Koittakaa jo tajuta, että kristus on kaikki mitä on maan päällä, ja alla, koko tämä planeetta ja kaikki eläimet/ ihmiset siellä...... siksi juurikin sanonta Jeesukselta:
kaikki minkä teette, teette myös minulle! Eli siitä kannetaan myös vastuu tulevaisuudessa seurauksineen, hyvässä ja pahassa. Niin makaa kuin petaa!!! On ollut pettymys seurata ihmisten vastuutonta käytöstä. Ei hyvältä vaikuta tulevaisuus ellei kaikki ryhdy korjaustalkoisiin omassa henk.koht. elämässään!!!!!!Voi kuule rakas pikku hihhuli. En näe logiikassasi ja sanojen käytössäsi pienintäkään logiikkaa, joten minun on sitä mahdoton tajuta. Jeesus oli about 2012 vuotta sitten maan päällä kävellyt henkilö. Tämä planeeetta taas on kolmas Auringosta lukien ja kiertää akselinsa ympäri kerran 24 tunnissa.
- onko uskova
sitten parempi? Ei lainkaan vaan Jumalan armosta totuuteen tullessaan on vain saanut oppia tuntemaan sen ainoan totuudellisen Herran ja Jumalan eli Jeesuksen joka yksin voi jokaisen heteron ja homon ja lesbon pelastaa ja on tosi, vailla mitään omavanhurskautta ja kehua.
- kallis ystävä
Eikö sinun pitäisi olla onnellinen ystävättäresi eheytymiskehityksestä? Etkö tahdo hänen parastaan?
- D95
no siitähän jumalat vasta tykkääkin kun pannaan kännipäissään vessassa ketä vaan ?
- asialinjalla
Onko ystävättärelläsi biseksuaalisia taipumuksia? Mitä mieltä hän on itse? Ehkä et saa tietää totuutta kyselemällä. Ehkä hän ei tiedä itsekkään, mutta asiasta voisi tulla lisää ongelmia, jos on.
- Sorry mut..
tyttökaveris on tainnut ennenkin päästä munanmakuun. Hän ei varmaankaan ole lesbo vaan bi.
- Mies
Kyllä minun mielestäni kumppani, joka pettää on aina päävastuussa, eikä hän, kenen kanssa hän on pettänyt. Varatun pitää tietää mitä on tekemässä ja loukkaako hän kenties kumppaninsa tunteita näin tehdessään.
Koita jaksaa! - JK
NIINKÖ
- PS
VAI NIIN!
- no entäs jos ois
kyseessä ollut Daavid, Jumalan mielen mukainen kuningas Israelissa, joka profeettainsa kautta puhuu omilleen kuten Daavidille.
Jos ois monia vaimoja jo entuudestaan ja näkis kauniin naisen ja himo syntyis ja kutsui luokseen ja panis kenties raskaaksi tuon naisen.
Mitä tekis Jumalan mies ja profeetta? Peittääkseen oman himon synnin tahtoo nopeasti kutsua aviorikosvaimon miehen ja juottaa humalaan ja toivoo että menee raskaaksi tulleen vaimonsa luokse, että peittyis oma aviorikoksensa konsanaan.
Vaan mies meneekin yksikseen eikä vaimonsa luo, ja Daavid ei tahdo häpeän tulla rikoskumppaninsa päälle ja tapattaa aviomiehen, jotta rikos peittyisi, mutta peittyikö, ei tietenkään, sillä Israelin Jumalan lähettää Daavidin luoksen profeetan kertomaan tarinan, jossa rikas mies vie köyhältä tämän ainoan lampaan ja Daavid siitä suuttuu ja tahtoo tapattaa tällaisen törkimyksen jolloin kuulee profeetalta "sinä olet se mies!"
Mitä Daavid tekee raskaana olevan aviorikoskumppanin kanssa, jonka miehen veri huutaa kenties maasta? Ottaa miehestään vapautuneen naisen luokseen ja siinnyt lapsi kuolee ja suree sen ja sitten siittää uuden naisen kanssa ja siitä syntyy Salomo, joka rakentaa Jumalan temppelin, sen loistokkaan sillä Daavid saa anteeksi ja Jumalan armo ei väisty päältään, sillä on saanut armon Israelin pyhältä Herralta, Jeesukseksi nykyään kulsutulta ja on totta.
Mitä tämä kaiki opettaa meille? Sen saat itse miettiä omassa sydämessäsi, sillä sama Jeesus hallitsee ja kutsuu monia vanhurskauteensa ja pyhitykseen vaikka myös vastustajansa punoo ja pyrkii monenlaista juonta punomaan eksyttääkseen menot ettei yksikään pääsisi syömään elämänpuusta, joka on Jeesuksen Paratisissa on tosi.
Jumalan armo ei perustu meidän ihmisten omiin ansioihin vaikka tahtoo totuutta salatuimpaan saakka eikä hyväksy syntiä missään muodossa, mutta toisaalta antaa anteeksi suuretkin synnit, kuten Daavidille, eikä armonsa jätä ketään joka ei häntä kiellä, ja tämä kaikki on totta, sillä olen saanut sen kokea ilman pienintäkään epäilystä, toki omalla tavalla me kaikki vaellamme eikä toisen tie ole toisen tie, vaan jokaisella on oma tiensä kuljettavana, joka Jeesuksen antaman ristin kanssa tai ilman.
Olet autuas jos panet toivosi Jeesukseen, kuten Daavid kaikessa tahtoi ja jopa syntiä tehtyään, sillä oli otollinen ja Jumalan Henki sen todisti profeetan kautta myös tehtyään pahoin. Jeesus yksin on hyvä, ihmisenä olemme parhaimmillaankin kuin ruoho, joka hetken on ja sitten lakastuu, mutta Jumalan pyhät eivät Jeesuksessa koskaan kuole! Uskotko tämän? Minä uskon ja on totta!
Pannaan kaikki toivomme Jumalan armoon joka meitä kasvattaa pyhitykseen mielenmuutosta anoessamme Jeesuksen nimessä ja Raamatun pyhien kirjoitusten sanoman vastaanottaessamme, totisesti.
Sinä joka koet että tahdo hyvää hengellistä Jeesuksen nimessä, ano sitä ja lähesty Jumalaa lukien pyhää evankeliumiaan eli Uutta Testamenttia ja on totta, totisesti. - symps
"Mietin paikkaa minne paeta"
Älä pakene. Kohtasit kivun, jota et voi paeta. Et pidä näistä sanoista nyt, mutta parhaassa tapauksessa teille molemmille tuo oli eheytymisen alku, vaikka kestämättömältä varmaan tuntuukin. Kävit läpi sellaista vihaa miehiä kohtaan, jonka koit ehkä samaan aikaan oikeutettuna kuin oikeudettomana. Miesten vika kuitenkaan noin yleisesti ottaen ei ole se, että joku heistä on harjoittanut haureutta tuntemattoman naisen kanssa paremmin tunnetussa vessassa. Koit pettämisen myös iskuna lesboidentiteettiäsi vastaan. Lesboilusta voi tosiaan mennä maku, jos se ei sisälläkään feminismin ihanteita noin lihallisessa muodossaan.
"Ite en myöskään ole ollut miehen kanssa, eikä ajatus edes kiinnosta. Toki olen joskus miettinyt miltä se tuntuisi ja sattuisko se, mutta kun en pidä miehistä ja ajatuskin ällöttää."
Älähän nyt. Periaatteessa ja käytännössä siinäkin touhussa ollaan itse mukana ja toinen huomioiden siten, että tuntuu tosiaan kuin oltaisiin yksi. Genitaaleilla läträtään ja tehdään mitä huvittaa, viritellään mutterit ruuveihin ja päinvastoin. Se on kertakaikkiaan kivaa puuhaa. Eiköhän sinullekin joku kiva mies löydy. On niissä melko laajat valikoimat. Jos muksuja saatte, voitte myös paremmin tarjota sellaiset eväät, joita paitsi lapsenne arvostavat, myös lapsenlapset.
Sinua ei ole luotu harrastamaan lesboseksiä.
"Itsetuntoni mureni olemattomiin."
Suhteuta tuo siihen jo mainittuun eli kuinka lesbofantasiasi töksähti seinään. Sinua odottaa kyllä kaikkinainen hyvä, mutta ei kuvitelmiesi muodossa, vaan jotakin paljon parempaa. Lähde siitä. Rukoile. Pyydä anteeksi omia tekojasi ja tee parannus. Sinun syntisi ovat anteeksiannetut. Kristus kuoli puolestasi. Usko. - ehkä tässä
maailmassa Jumalan lapset on kuin kalat kuivalla maalla, ja nuo ihmiset sitten ei voi lainkaan ymmärtää kaloja, jotka haukoo happea tämän maailman hapessa (ilokaasussa).
En ole varma, sillä ehkä on niin suuri juopa on näiden kahden ryhmän välillä nykyään ainakin näin minun silminnäni Jeesukseen uskovana.
Ymmärrän hyvin jos ei tämän maailman ihminen tätä ymmärrä. - Aviorikosnainen
tehtyään syntiä pyyhkii suunsa ja sanoo: "en ole mitään väärä tehnyt!" Näin sen täytyy mennä paatuneessa sydämessä ilman Jumalan Hengen antamaa synnintuntoa ja avukseen ei tahdota Jeesusta huutaa, onko näin? Kertokaa että ymmärrän tätä maailmaa ja sen ihmisiä paremmin sillä sitä pyydän totisesti!
- 14+3
Voi luoja, mistä nää lukuisat hihulitkin tänne pomppas?
Miksi tämä aihe ei voinut vain säilyä lesbopalstalla.. ? - näyttää kolahtaneen
14+3 kirjoitti:
Voi luoja, mistä nää lukuisat hihulitkin tänne pomppas?
Miksi tämä aihe ei voinut vain säilyä lesbopalstalla.. ?ainakin yhteen.
- Miksi,.
Ei myös naisella olisi oikeus kokeilla joskus seksiä,se kun ei saman sukupuolen kanssa onnistu.
- ehkä halusi
hänen on ruvennut tekemään mieli munaa saathan sinäkin jos haluat
- jaska 1790
onko tämä joku muoti homo ja lebso jutska tungetaan joka paikasta itsenäisyys päivillä linnassa heilutaan vaikkei armeijaa ole käynneet hävetkää ennen kun valitatte pikku asioista on tässä yhteiskunassa muutakin tärkeämpää etenkin ongelma nuoret vanhukset y.m...........
- ö
jaska 1790 kirjoitti:
onko tämä joku muoti homo ja lebso jutska tungetaan joka paikasta itsenäisyys päivillä linnassa heilutaan vaikkei armeijaa ole käynneet hävetkää ennen kun valitatte pikku asioista on tässä yhteiskunassa muutakin tärkeämpää etenkin ongelma nuoret vanhukset y.m...........
Jospa säkin jaska menisit ja tekisit jotain hyödyllistä vaikka niiden nuorten ja vanhusten hyväksi sen sijaan että vittuilet täällä lesbopalstalla, joka ei millään tavalla ole muilta pois.
- tvylop2åö¨
Ei siitä miehille kannata vihoitella. Muijasi se oli kontillaan kulli suussa, muijasi sua petti, ei random mies.
Välillä ihmettelen lesbojen/feministien miesvihaa.
Varmaan tästäkin tapahtuneesta saadaan kerrottua, miten sikamaisia miehet on, vaikka varmaankin muijasi imi kalua varsin onnessaan. Lesbot sikoja? Tuskin.
Muijasi vaan halusi imeä kullia, miksi mies olisi kieltäytynyt siitä?
Tyttöystäväsi on syyllinen, ei se mies, eikä etenkään miehet yleisesti.- fcvgbhnjmk,l
Äärettömän hyvin kiteytetty. Olen oppinut karttamaan lesboja sitä enemmän, mitä enemmän sielunelämänsä minulle aukeaa.
Toki on poikkeuksiakin.
- pkeckman2
Aloittajalle (arvailuja, pähkäilyjä):
Sinä tunnut olevan aidosti naisestasi välittävä ja jopa rakastavankin häntä, tai sitten olet vain hänestä henkisesti riippuvainen - mistäpä minä tarkemmin tietäisin mitä, mutta jotain sellaista. Ainakin kaipaat kovasti aitoa rakkautta ja läheisyyttä. Naisesi siis haki miehestä pelkkää seksikokeilua. Sehän ei vielä osoita mitään välittämistä tai rakkautta miestä kohtaan, ja yhtä vähän sen miehen toiminta mitään välittämistä naistasi kohtaan. Mutta rakastaako naisesi sinua enää, jos hän tunteitasi noin loukkasi? Ei. Ja miksi jatkaisit ihmisen kanssa, joka ei sinua rakasta? - Mitä teen sen
jälkeen Jumalan omana, sen päättäköön Luoja! En tahdo elää epätietoisen sen suhteen tajuaako synnintekijä tehneensä syntiä vai ei! Tuomiot on Jumalan mutta Jumalan omilla on vastuu varottaa kenties synnin tekijöitä sen seuraksista, joka on kuolema ja kadotus ja helvetti, ja jos ei sitä tahdota ottaa vastaan mutta se silti esille tuodaan, niin vastuu siirtyy Jumalan omalta sen synnin tekijälle ja näin saa ainakin Jumalan oma vaeltaa siitä eteenpäin vastuusta vapaana. Tiedän kyllä että itsemurhaa tekevät sitä haluavat, mutta hyvä on jos lähimmäisen rakkaudessa siitä varotetaan jokaista, sillä kuolema on vihollinen ja samoin Jumala tahtoo parannusta jokaiselta ja varottaa sellaisesta. Tietysti saa ihminen valita helvetin Jumalan valtakunnan sijaan, ja oleellista onkin, ymmärtääkö ihminen itse sen vai elääkö siten ettei ymmärrä kumpi on oikea ja kumpi vasen käsi.
Jokainen joka tahtoo valita Jeesuksen sijaan helvetin on siihen oikeutettu, mutta ei tuomiolla tarvitse kenenkään tämän kuultuaan ja luettuaan tulla enää sanomaan ettei tiennyt kun ei kukaan kertonut. Jokaisen oma asia on se tahtooko vastaanottaa vai hyljätä Jeesuksen, näin se menee Jumalan valtakunnassa ja myös tässä maailmassa.
Kuka sitten tahtoo kuulla evankeliumia? Tietysti ne, jotka tahtoo parannusta Jeesuksessa!
Etsinkö siis omaani vai lähimmäisen parasta? Tietysti teidän jotka luette ja joko teette parannuksen tai hylkäätte Jeesuksen, älkää olko tyhmiä vaan viisaita!
Tiedän että voitte löytää myös korvasyyhyopetusta haureellisilta epäjumalanpalvelijoilta, mutta jokainen itse vastaa myös siitä ketä uskoo ja kenen sanoman hylkää. Rakastakaa Jeesusta sillä tämä maailma on pahan vallassa myös uskonnollisuuden saralla, kun korvasyyhy on se, jota tahdotaan kuulla eikä kukaan tahdo enää julistaa "tehkää parannus!". Jeesuksessa ei kukaan pääse Jumalan valtakuntaan ilman parannusta ja on tosi, totisesti! Olkaa kuin viisaat älkää niinkuin tyhmät! - Tämä maailma on
sairas ja ymmärrän miksi se haluaa eutanasiaa. Kuitenkin vain Jeesus on elämä ja autuaat ne, jotka rakastaa elämää.
- pkeckman2
Mene hihhuli muualle pauhaamaan. Kukaan tuskin on kiinnostunut evankeliumistasi täällä sen vertaa että lukisi niitä. Tuhlaat vain omaa energiaasi ja sotket ja häiriköit keskustelupalstaa.
- Taas kolahti
yhteen. Taitavat hillitsee itsensä.
- Solsken19
No se on kuule se perusjuttu, että naiset on luotu miehelle ja mies naiselle. Jokaisen rehellisesti itseään Lesboksi kutsuvan naisen pitäisi edes kerran harrastaa seksiä taitavan miehen kanssa ...ja sen jälkeen miettiä, haluaako elää toisen naisen kanssa lopun elämänsä.
- pkeckman2
Joo, on luotu mies naiselle ja nainen miehelle (ehkä - tuo sana siksi, että ollaan lepakkoluolassa), mutta ei pelkkä seksi rakkauteen riitä ja rakkaudesta täälläkin puhutaan eikä seksistä. Missä inhimillisessä toiminnassa ylipäätänsä ei olisi kyse rakkaudesta tai sen kaipuusta ja hyväksytyksi tulemisesta?
- Aloitus onkin provo!
Menenkin muualle, sillä aloittaja on hetero provo.
- aloittajasta voi
kyllä tulla lesbokin Jumalan tuomiossa.
- ???
Miten te lesbot "panette"? Tarkoitan ilman mitään irtonaista ja ulkopuolista vehjettä, vain ihmiset keskenään, kuten heterotouhussa. Kenen iholla tuntuu ja mitä, voiko olla yhtäaikainen orkku??
- hohhoijaa
Otahan oppikirja käteen ja tutki kuinka moni prosentti naisista saa orkun muulla tavalla kuin yhdynnässä :D Tiedätkö mikä on suuseksi ja onhan niitä vyötildoja keksitty jos panna haluaa. Kyse on ihmisesta, ei seksistä. Siis miksi heterot eivät tajua että tärkeää ei ole muna vaan se mitä siellä toisessa päässä on.
- ???
hohhoijaa kirjoitti:
Otahan oppikirja käteen ja tutki kuinka moni prosentti naisista saa orkun muulla tavalla kuin yhdynnässä :D Tiedätkö mikä on suuseksi ja onhan niitä vyötildoja keksitty jos panna haluaa. Kyse on ihmisesta, ei seksistä. Siis miksi heterot eivät tajua että tärkeää ei ole muna vaan se mitä siellä toisessa päässä on.
En tarvitse oppikirjoja lesboista, tai tavoista rakastella. Kysyin, mutta vastaus jäi saamatta. Ihokosketus ja yhtäaikainen orkku? Onnistuuko se? Onko tabu?? Ystävyydellä kysyn...
- 3+12
Ihmisellä on myös kädet ja suu. Jos vähänkään tunnet naisen anatomiaa niin ei pitäisi olla vaikee päätellä mitä niillä voi toiselle tehdä. Ja kyllä, yhtäaikainen orgasmi onnistuu.
- pkeckman2
3+12 kirjoitti:
Ihmisellä on myös kädet ja suu. Jos vähänkään tunnet naisen anatomiaa niin ei pitäisi olla vaikee päätellä mitä niillä voi toiselle tehdä. Ja kyllä, yhtäaikainen orgasmi onnistuu.
Nimenomaan. Ihmisillä, ja siis myös miehillä, on myöskin kädet ja suu. Tätä eivät kaaikki heteronaiset tunnu tajuavan, kun metsästävät kovia panomiehiä joilla ottaa eteen ja haukkuvat homoiksi, jos ei seiso. Miksi lesbot kokevat, että vain naisen kädet ja suu voivat tuottaa heille nautintoa?
- 12+20
??? kirjoitti:
En tarvitse oppikirjoja lesboista, tai tavoista rakastella. Kysyin, mutta vastaus jäi saamatta. Ihokosketus ja yhtäaikainen orkku? Onnistuuko se? Onko tabu?? Ystävyydellä kysyn...
Melko helposti :)
Entä kykeneekö noin tyhmä mies koskaan tyydyttämään naista? Ei varmaan mitään ilotulitusta seksi tolla mielikuvituksella :D - 18+20
pkeckman2 kirjoitti:
Nimenomaan. Ihmisillä, ja siis myös miehillä, on myöskin kädet ja suu. Tätä eivät kaaikki heteronaiset tunnu tajuavan, kun metsästävät kovia panomiehiä joilla ottaa eteen ja haukkuvat homoiksi, jos ei seiso. Miksi lesbot kokevat, että vain naisen kädet ja suu voivat tuottaa heille nautintoa?
Varmaankin siksi, että vain naisen kädet ja suu tuntuvat haluttavilta.
- pkeckman2
18+20 kirjoitti:
Varmaankin siksi, että vain naisen kädet ja suu tuntuvat haluttavilta.
Onko sinulla lukkoonlyöty lopullinen tuollainen empiirisesti tutkittu mielipide? Jos se on vain teoriasi ja ennakkokäsityksesi, niin miten voit olla varma siitä? Jos olet pesunkestävä lesbo, niin et ole edes kokenut kenekään miehen hyväilevän sinua. Miten siis voit olla niin varma tuntemuksistasi, jos et ole edes kokenut miehen suun ja käsien hyväilevän vartalosi sopukoita?
- 17+2
pkeckman2 kirjoitti:
Onko sinulla lukkoonlyöty lopullinen tuollainen empiirisesti tutkittu mielipide? Jos se on vain teoriasi ja ennakkokäsityksesi, niin miten voit olla varma siitä? Jos olet pesunkestävä lesbo, niin et ole edes kokenut kenekään miehen hyväilevän sinua. Miten siis voit olla niin varma tuntemuksistasi, jos et ole edes kokenut miehen suun ja käsien hyväilevän vartalosi sopukoita?
Miten voit olla varma siitä, että olet hetero mies? Olethan muistanut antaa toisten miesten hyväillä vartalosi sopukoita? Miten voit väittää olevasi hetero, jos et ole "empiirisesti tutkinut" mielipidettäsi?
Mitä sinä tiedät "pesunkestävästä lesboudesta" ylipäätään? Onko sulla muuten jokin pakkomielle asian suhteen, kun niin kovasti sua tuntuu tämä lesbous askarruttavan? - pkeckman2
17+2 kirjoitti:
Miten voit olla varma siitä, että olet hetero mies? Olethan muistanut antaa toisten miesten hyväillä vartalosi sopukoita? Miten voit väittää olevasi hetero, jos et ole "empiirisesti tutkinut" mielipidettäsi?
Mitä sinä tiedät "pesunkestävästä lesboudesta" ylipäätään? Onko sulla muuten jokin pakkomielle asian suhteen, kun niin kovasti sua tuntuu tämä lesbous askarruttavan?Annoin sulle plussaa noista vastakysymyksistä.
En ole tietänyt paljoakaan "pesunkestävästä lesboudesta", siksi täällä olen varmaankin asiaa ihmettelemässä. Nyt tiedän ehkä vähän enemmän. Minulla on kausittain tapana kiinnostua vähäksi aikaa jokin asia, sitten se menee ohi. Älä huoli, en jää tänne roikkumaan viikkotolkulla. Ei tämä mikään pakkomielle ole. Vastahan olen ollut täällä vajaan vuorokauden. Oudot ja itselleni vieraat asiat,joita en ihan ymmärrä, kiinnostavat.
Kyllä kuitenkin joo, ainakin tällä hetkellä kovasti askarruttaa, en tiedä miksi. Tai, on toki kiinnostanut aiemminkin mikä liittyy siihen, että kerran olin etäisesti ihastunut yhteen lesboon, mikä osaksi selittänee tätä kiinnostusta asian suhteen. Olenhan tullut ihmisenä torjutuksi lesbon taholta, mikä ei tietenkään voi olla askarruttamatta ja koskettamatta näin vuosienkaan jälkeen ainakaan minunkaltaista ihmistä. - 2505
pkeckman2 kirjoitti:
Annoin sulle plussaa noista vastakysymyksistä.
En ole tietänyt paljoakaan "pesunkestävästä lesboudesta", siksi täällä olen varmaankin asiaa ihmettelemässä. Nyt tiedän ehkä vähän enemmän. Minulla on kausittain tapana kiinnostua vähäksi aikaa jokin asia, sitten se menee ohi. Älä huoli, en jää tänne roikkumaan viikkotolkulla. Ei tämä mikään pakkomielle ole. Vastahan olen ollut täällä vajaan vuorokauden. Oudot ja itselleni vieraat asiat,joita en ihan ymmärrä, kiinnostavat.
Kyllä kuitenkin joo, ainakin tällä hetkellä kovasti askarruttaa, en tiedä miksi. Tai, on toki kiinnostanut aiemminkin mikä liittyy siihen, että kerran olin etäisesti ihastunut yhteen lesboon, mikä osaksi selittänee tätä kiinnostusta asian suhteen. Olenhan tullut ihmisenä torjutuksi lesbon taholta, mikä ei tietenkään voi olla askarruttamatta ja koskettamatta näin vuosienkaan jälkeen ainakaan minunkaltaista ihmistä.Kysyä sopii, mistä olisi kysymys. Sedät kuulkaa, ei pidä lesbojen kanssa keihästä heittää. Haluaisin olla etunenässä kaikki huomioidaan, ehkä lesbojen onnetonta ja seksuaalisuuden harhauttamaa ihmistä ja virhettä geeneissä voitaisiin käsitellä, ettei tuhoutuisi puhtaat ja kuivat ja varvit. Oliko muuta?
2505 kirjoitti:
Kysyä sopii, mistä olisi kysymys. Sedät kuulkaa, ei pidä lesbojen kanssa keihästä heittää. Haluaisin olla etunenässä kaikki huomioidaan, ehkä lesbojen onnetonta ja seksuaalisuuden harhauttamaa ihmistä ja virhettä geeneissä voitaisiin käsitellä, ettei tuhoutuisi puhtaat ja kuivat ja varvit. Oliko muuta?
Täh! Ei ollut mitään tuollaista. Ihastuin ihmiseen. Ihastuin häneen ennenkaikkea siksi että hän vaikutti ihmiseltä ja persoonalta, joka oli kiinnostunut asioista ja ilmiöistä ja keskusteluista ja kuten toisaalla olen kirjoittanut: koin todella vapauttavaksi sen, että koin, että minuun suhtauduttiin ihmisenä. En itse sitä kieltämättä osannut silloin niin olla, koska minulla taas olivat päällä kaikenlaiset stereotyyppiset länsimaisen ja suomalaisen parisuhdepropaagandan ja yleisten käsitysten roolipaskapaineet ja omat turhaumani. Olisin halunut hänen kanssaan rakastella, mutta ei se sinne asti päätynyt. Itseasiassa, homma päättyi lopulta jonkinlaiseen omaan psykoosiini, mutta se on turhan monimutkainen stoori käsiteltäväksi varsinkaan täällä.
- heteronainen 27
hohhoijaa kirjoitti:
Vain noin 20% naisista voi saada orgasmin yhdynnässä tai edes yleensä nauttii siitä.
heteronainen 27 kirjoitti:
Vain noin 20% naisista voi saada orgasmin yhdynnässä tai edes yleensä nauttii siitä.
Naisten olisi hyvä tutkiskella anatomiaansa ja opiskella kehoaan ja kokemaan seksuaalisuuttaan, näin varmaan orgasmin saaminenkin helpottuisi. Entäs itsetyydytyksessä? Kuinka monta prosenttia naisista saa orgasmin itsetyydytyksessä? Jotain outoahan siinä olisi, että dildolla saa, mutta ei miehellä. Mies ei kelpaa edes dildon korvikkeeksi (ja jotkut luulevat, että dildo olisi miehen korvike).
Ja miesten olisi tajuttava, että pelkkä yhdyntä ei ole se juttu. Seksi on ihan liian yhdyntäpainotteista. Tarkoituksena lienee saada orgasmeja molemmin puolin (ei sekään ole aina välttämätöntä), mutta ei se ole aina kumppanin vika jos ei orgasmia saa. Se on vähän itsensäkin vastuulla.- onanias
pkeckman2 kirjoitti:
Mie en likaa käsiä. enkä suupieliäni. Pääasia, että miulla tulee!
- *
??? kirjoitti:
Onnistuu onnistuu. Vähän mielikuvitusta peliin... miksei joillekin heteroille ikinä tule mieleen, että voisi tehdä jotain muutakin kuin piilottaa sitä iänikuista nakkia.
- ...
pkeckman2 kirjoitti:
Koska ne tuntemukset riippuu siitä, kenessä ne kädet ja suu ovat kiinni. Ei seksi ole pelkästään mekaanista, mulla siihen vaaditaan aina jonkinlaisia tunteita, vähintään ihastumista.
... kirjoitti:
Koska ne tuntemukset riippuu siitä, kenessä ne kädet ja suu ovat kiinni. Ei seksi ole pelkästään mekaanista, mulla siihen vaaditaan aina jonkinlaisia tunteita, vähintään ihastumista.
Se on selvää. Ja lesbous on siis osittain sitä, että nainen ei ole kykenevä syistä tai toisista ihastumaan kehenkään mieheen. Syinä voisivat olla esim. omat mielikuvat "kaikista miehistä", joita sitten projisoidaan kaikkien lisäksi jokaiseen yksittäiseen. Se on ainakin helppoa silloin kun ei tunne tarpeeksi hyvin tätä satunnaista yksittäistäkään, johon mielikuvia projisoidaan, ja helpommaksi näiden mielikuvien ylläpitäminen tulee, kun pysyy samankaltaistensa laumassa.
- Ukko -90
Ei kannata anteeksi antaa(itse ajattelisin näin). Pettäminen kun pettäminen. Saattaapi tehdä sen toisenkin kerran ja siitä ei välttämättä enään kerrokaan kun on jo kerran nähnyt mitä siitä seuraisi, jos kertoisi siitä. Mutta sama se oliko saman sukupuolen vai vastakkaisen omaava, niinkuin jo aikasemmin mainitsin pettäminen kuin pettäminen.
Sen tiedän että tämä uskottumuus kumppaniltasi tulee aina vaivaamaan sinua ainakin jollain tavalla. Et ehkä koskaan voi antaa sitä anteeksi, jatkaisitte sitten yhdessä eloa tai ette.
Varmasti vaikeaa on tehdä suuria päätöksiä nyt, kun ajatukset ajatukset harhailevat siellä sun täällä. Mutta kehotan mutten hoputa että tee ne pian koska asiat vaan mutkistuvan ja jäytävät hetki hetkeltä enemmän mielessäsi.
Kumppanisi tässä on tehny väärin ei tämä miestä siitä vois syyttää, hänhän ei tästä joudu vastaamaan eikä puimaan siitä aiheutuvia seurauksia. Hän ei menetä mitään.
P.S. Koita pärjäillä Eihän pettäminen kato sukupuolta? Ainakaan parisuhteissa.
- Hahahohohii
, haha lisää näitä, huvittaa kun useat ottaa nää avaukset tosissaan. Palveluntarjoaja nauraa taustalla kun jengi pää märkänä yrittää neuvoa "avaajaa". Hahaha
- pkeckman2
Ovatko siis kaikki nekin, jotka ovat kertoneet, että ovat joutuneet kokemaan jotain vastaavaa mielestäsi trolleja? Oletko muuten itse mies/nainen/hetero/lesbo/homo/bi tai jotain siltä väliltä?
Lisäys vielä tuohon edelliseen tekstiini.. (Ukko -90 24.5.2012 21:51)
Kyllä nyt ihmisen pitää humalassa tietää mitä touhuaa. Kyllä se järki siellä pysyy mutta estot vain katoavat ja kaikki on niin helpompaa. Mietit nyt vain itseäsi ja tilannetta mitä teet äläkä välitä siitä kuinkaa paljon tätä ihmistä rakastat. Teet itse omat päätöksesi.- Kokeile uutta!
Fantasia otti vallan!
Arvaa kuinka monta kertaa sitä uneksii pääsevänsä kahden tytön väliin?
Mitä jos mietit tarkkaan ajatusta, että välissänne olisikin mies, joka nauttisi teistä kahdesta ja tyttöystäväsi sinusta?
Voisitte rakastella tyttöä kumpaankin reikään yhtäaikaa. Sinä voisit käyttää Straponia ja hän rakastella tyttöäsi anaaliin.
Mies voisi sitten laueta strapon-dildosi päälle ja sinä työntää sen sitten kultasi suuhun.
Ehkä tyttöystäväsi uneksii tupla-anaalista sinun ja miehen kanssa. - kullillinen
Hyvä on jälleen lesboilla,kun saa kunnon kullia aina välillä.
- keppihevonen
Lesboilla taitaa olla ihan yleisestikin tapana tulla miesten vessoihin panoa hakemaan. Törmasimpä itsekkin tuossa menneenä kesänä lesbopariin, kun tulivat vessan kopin ovella vastaan yökerhossa. No heitin siinä vähän läppää ja panoksihan se menikin. Tytöt otti vuoron perään multa suihin ja sitten panin molempia takaapäin niin, että seinät ryskyi. Kyllä tytöt,jopa lesbotkin, pohjimmiltaan vain sitä munaa kaipaa, ei siitä mihinkään pääse.
- ääliö oot
hah mikä vitsi!!
- typerys..
vittu minkä vitsin murjaisit.. Tai jos kyseinen olikin totta, olit todella kännissä tai muuten vaan sekaisin ja saatoit kuvitella tapahtuman, tai sitten panit miehiä perseeseen.
- 18+3
typerys.. kirjoitti:
vittu minkä vitsin murjaisit.. Tai jos kyseinen olikin totta, olit todella kännissä tai muuten vaan sekaisin ja saatoit kuvitella tapahtuman, tai sitten panit miehiä perseeseen.
Hehehe, veikkaan et pani miehiä, mokoma :D
- poju
pettäminen on aina vakava asia jota ei voi unohtaa iha helposto.
- kaikki olema ihmisiä
Omituinen asenne, minä olen myös lesbo enkä ole hirttämässä miehiä. MIksi niitä pitää vihata? Tää taitaa olla brovo...
- näin
Näin on...Turhaa miettii tollasii..vähän käyty vessassa panee, mitä sitten? Kannusta tekee useemminkin..nii eipä ala ainakaan ahistaa
- Sven Duupa
Niin kauan mailmalla on toivoa , kun hihhulit voi vapaasti puhua. Sitten kun jeesuksesta puhuminen kielletään lailla .On mailman loppu silloin todellä lähellä.
- Kirjoita lisää
Tällä palstalla on selvästi joku ammattitarinoitsija!
Selvästi keksitty fantasioita laukaiseva tarina.- pkeckman2
En usko, että keskusteluja paljon nähneet suomi24:n asiantuntija administraattorit pistäisivät tämän keskustelun otsikoihin kuvan kanssa, jonka takia minäkin tänne eksyin, jos tämä olisi provo.
- kuka,
kukaha noista.
- Irmeli
Miehen vika. Tossa taas näkee millaisia sikoja miehet ovat!
- pkeckman2
No tämä oli ainakin provo, johon en vaivaudu edes vastaamaan. Oho! Valehtelin.
- mistä
mistähä netistä tääki uutine on bongattu.
- Manly man.
Hahhaha tyhmä nainen, painus takaisin keittiöön siitä.
- pkeckman2
Miehenä en paljoa ihmettele, että joistakin naisista tulee lesboja, jos joidenkin miesten asenteet ovat tuollaisia.
- 28
Hohhoijaa Suomi24. Naurettavat provot sen kuin vaan jatkuu. Älkää jaksako. Keksikää jotain muuta.
- voi elämä
ei tollasia asioita kannata miettiä,pilaa vaan päiväsä.
- bihtar
olen kiinnostan nasissta ihania
- voi elämä
kyllä toi on iha selvästi sen miehen vika.
- pkeckman2
"Hän sanoi että ajatus pikapanosta ravintolan vessassa kiihoitti häntä"
"Hän nai miehen kanssa kuulemma pikapanot ravintolan vessassa, koska oli kiinnostunut kokeilla seksiä miehen kanssa ja oli kännissä"
Pelkästään miehen vika siis? Ja sinunkin mielestä varmaankin kaikki miehet ovat sitten sikoja? - vanhapiikha
pkeckman2 kirjoitti:
"Hän sanoi että ajatus pikapanosta ravintolan vessassa kiihoitti häntä"
"Hän nai miehen kanssa kuulemma pikapanot ravintolan vessassa, koska oli kiinnostunut kokeilla seksiä miehen kanssa ja oli kännissä"
Pelkästään miehen vika siis? Ja sinunkin mielestä varmaankin kaikki miehet ovat sitten sikoja?No sitähän heteronaisistakin monet tekee, syyttää toista naista (tai naisia yleensä, oma itse tietenkin pois lukien), jos äijä petttää. Joten onko se ihme, että l-nainen syyttää miestä?
Helpompi vihata toista, kuin omaa rakasta. Mitään sen syvempää sukupuolivihaa turha kaivella. - pkeckman2
vanhapiikha kirjoitti:
No sitähän heteronaisistakin monet tekee, syyttää toista naista (tai naisia yleensä, oma itse tietenkin pois lukien), jos äijä petttää. Joten onko se ihme, että l-nainen syyttää miestä?
Helpompi vihata toista, kuin omaa rakasta. Mitään sen syvempää sukupuolivihaa turha kaivella.Niinkö? Siis oli nainen hetero tai lesbo, niin hän voi pettää kun syy on kuitenkin miehessä? Jos mieskin on jo varattu, niin voiko hän sitten syyttää tätä naista, joka vietteli jo varatun miehen. Syy on sekä naisessa että miehessä, harvemmin vain toisessa, ehkä joskus toisessa enemmän. Pettämiseen tarvitaan kaksi, jotka pettää kolmatta (ellei neljättäkin, jos molemmat ovat varattuja).
Minun omakohtaiset tuntemukseni ovat vastakkaiset sinun kanssa. Minua on petetty. Syytin joko itseäni tai partneriani. Koin itseni riittämättömäksi ja/tai partnerini kevytkenkäiseksi lutkaksi ja pillun jakajaksi.
- näin
vitun lespot
- pase
mä oon iha samaa mieltä lesbot down.
- näin voi käydä?????
Toinen huomasi että sinulla ei ole sitä mitä hän tarvisti. Eikä sinulla tule olemaankaan sellaista mitä joku MIESPUOLINEN voi tarjota.
Koita kestää silläkin uhalla että olet siinä mielessä epätäydellinen huonolla itsetunnolla varustettu tästä eteenpäin.
Se mitä hän jälkeenpäin sinulle vastaa kysymyksiisi on aina muuneltua totuutta,josta et voi olla milloinkaan varma.
Tälläistä elämä on kaikkineen ihanine kasvukipuineen.
Epävarmuus tuo tavallaan jokinlaista varmuutta johonkin. - elämä vaikeaa
Jos kuitenkin naisesi tykkää sekä miehistä että naisista. Et voi vangita häntä etkä muuttaa. Vain ainoastaan rakastaa sellaisena kuin hän on. Ellei moraalikäsitykset ole samanlaiset ja ellet voi hyväksyä että hän on bi, paras unohtaa koko nainen.
Pettäminen miehen tai naisen kanssa on aivan sama asia. Ei se muuksi muutu. Mutta ilmeisesti olette nuoria vielä ja elämässä tulee vastaan paljon pahempiakin asioita.
Mieti millaisen suhteen haluat. Ja ota huomioon myös toinen. Entä jos ahdistat rakkautenne kuoliaaksi. Lesbo voi joskus muuttua heteroksi. Tiedän muutaman naisen, jotka ovat olleet onnellisia naisen kanssa, mutta jossain vaiheessa on alkanutkin tuntua että suhde miehen kanssa onkin onnellisempaa elämää.- bisse-
Ööh, ei lesbo muutu heteroksi eikä toisinpäin. Heitä kutsutaan bi-seksuaaleiksi. Eikä bi-seksuaali tarkoita, että on "kaksipaikkainen sydän", että siellä olisi pakko olla mies ja nainen, että olisi tyytyväinen!! Moneen ihmiseen samaan aikaan rakastuvia kutsutaan polyamorisiksi ja polyamorisia ihmisiä on myös heteroiden ja homoseksuaaleidenkin keskuudessa.
Bi-seksuaali on laaja käsite. Jos hetero on sitä, että kiinnostuu 100% vastakkaisesta sukupuolesta ja homoseksuaali, että kiinnostuu 100% samasta sukupuolesta, niin kaikki se väliin jäävä on bi-seksuaalia. Vaikka sitten kiinnostuisi 1% miehistä ja 99% naisista. (kuten ilmeisesti kirjoittajan "lesbo" naisystävä) Ei se bi-seksuaalisuus ole niin simppeliä "50-50 kummastakin sukupuolesta kiinnostunut". Kaiken lisäksi se voi vaihdella aaltomaisesti eri elämäntilanteiden myötä. Joskus kiinnostaa enemmän naiset, joskus miehet, joskus ei kummatkaan. Joskus voi myös olla niin, että esim.rakastuu pelkästään naisiin, mutta seksuaalisesti haluaa kumpaakin sukupuolta.
Meitä on moneksi!!
- bbhhyyyöökkk
Mene sinä emäsian kanssa. Mitä te nyt sitten teettekin.
- mä vaan
kyllä suomi24.fi keksii aiheet ja aina
Älä ajattele tuota asiaa liikaa. Alkuihmisten viinahöyryinen rituaali, minkä johdosta kumpikaan ei varmaan ole saanut henkistä yhteyttä yhtään mihinkään.
Unohda koko juttu ja tee parempi huomen. Eilistä ei kannata elää edes muistoissa, jos se ei ole ollut sen arvoinen.
Ajattele minkä arvoisesta asiasta on ollut kyse ja punnitse se muiden sinun arvokkaina pitämien asioiden kanssa. Tuumi minne päin se vaakakuppi kallistuu. Voisi se itsetuntokin hiukan parantua kun sitä realistisesti tuumaat.- Zanzabuku
Jos tyttikses tuli tuosta raskaaksi,niin sehän helepottaa paljon siinä vaiheessa kun tuutte vauvakuumeeseen.
Ei tarvihe muumimukien kaas läträillä ja kaikki on automaattisesti kunnossa.
Saatte 9 kk. kuluttua perheenlisäystä, sekin asia on hoidossa! - pettäjä ja petetty
Pettäjänä ja petettynä bi-seksuaalisena naisena mielipide: Olen pettänyt seurustellessani eri suhteissa eri syistä. Kostoksi toisen pettämisestä, halusta kokeilla millaista on olla naisen kanssa, huonon parisuhteen vuoksi hellyydenkaipuusta ja myös joskus himosta, jota ei selvin päinkään pystynyt vastustamaan.
Syitä pettämiseen on monia. Olin nuorempana (alle 20v.) kokeilunhaluinen ja lähdin seurustelusuhteeseen mielin "Apua, miten mä nyt tohon ihastuin, mä oon niin nuori ja haluaisin vielä kokeilla monta juttua!! Kai se vaan on oltava uskollinen, mutta miten?! Kun kuitenkin en haluais vanhana mummona katua, etten nuorena kokeillut sitä ja tätä, mutta toisaalta en haluaisi satuttaa poikaystävääkään. Mitähän tässä nyt tekisi?!"
Tuollainen tilanne ei ole helppo. Siinä jää pohtimaan menettääkö jotain suurtakin, kun on vain sen yhden kanssa loppuelämän. Ja siinä tuntee olevansa kahden tulen välissä.
En voi muiden puolesta sanoa, mutta itseni puolesta voin sanoa, että on olemassa seksiä, joka on himokasta panoa ja on rakastelua, jossa on tunnetta mukana. Niiden välillä on valtava ero!! Olin kerran tilanteessa, jossa olin kuollakseni rakastunut (ensirakkauteni) yhteen mieheen, joka tosin ei ollut minuun rakastunut. Samaan aikaan yksi toinen mies oli rakastunut minuun, mutta minä en häneen. Sen sijaan himosin tätä miestä, en niinkään yksinäni, mutta hänen läsnäolonsa herätti minussa sellaisen halun, jollaista en ole sen jälkeen kokenut. Näin siis rakkaudentunteeni olivat toisaalla ja himoni toisaalla.
Pettäjänä tiedän, että omantunnontuskat ovat suuria ja kertominen vaikeaa. Petettynä taas tiedän, että sydänhän siinä menee sirpaleiksi ja toipuminen voi kestää jopa vuosia. Toisaalta mietin, että mikä minä olen moralisoimaan ketään, kun itsekin olen pettänyt, vaikken koskaan aikonut enkä varsinkaan halunnut satuttaa ketään.
Jos joku sai kuvan, että minulla on useitakin satunnaisia seksikumppaneita ja parisuhteetkin niin ja näin, niin tiedoksi, olen 28-vuotias ja minulla on yksi nelivuotinen avoliitto takana ja yksi kolmivuotinen kaukosuhde, lisäksi on lyhyempiä vähemmän vakavia suhteita, jotakin poikaystävän ja heilan välimaastossa olevia. Tällä hetkellä en seurustele. Kannatan rehellisyyttä. Entiselle avopuolisolleni sanoin heti tavattuamme "Saattaa olla, että joskus haluan kokeilla seksiä naisen kanssa. Jos se ei ole sinulle ok, niin ei kannata treffailla enää."
En kiinnittäisi sinuna niinkään huomiota siihen oliko teko tehty humalassa vai ei ja oletko nyt riittävä toiselle vai et. Kysyisin sinuna itseltäni "Minkälaisen suhteen minä haluan? Millä tavalla minua saa kohdella?" ja myös "Voisiko minulle käydä noin? Voisinko minä syystä tai toisesta himota jotakuta toista (naista tai miestä), niin paljon, että olisin täysin vietävissä? Jos voisin, miten toivoisin naisystäväni reagoivan? Jos en voisi, niin haluanko seurustella naisen kanssa, joka on vietävissä?"
Ei ole oikeaa tai väärää ratkaisua "aina kun toinen pettää, niin hänet pitää jättää" tai "aina kuuluu antaa anteeksi" Kyse on siitä, missä sinun rajasi menevät.
Voimia!!- rakkaani
Miehillä on oikeus viedä naiselta nainen, koska se on ikuinen vanha säädös ja tapa..jonka avulla täytetään tämä maa lapsilla.
Naisen halu on mieheen..ja jos se on välillä naiseen..niin naisen on palattava takaisin unenomaisilta poluiltaan, luonnollisiin lihanhimoihin..miehen rakkauden kautta - pkeckman2
rakkaani kirjoitti:
Miehillä on oikeus viedä naiselta nainen, koska se on ikuinen vanha säädös ja tapa..jonka avulla täytetään tämä maa lapsilla.
Naisen halu on mieheen..ja jos se on välillä naiseen..niin naisen on palattava takaisin unenomaisilta poluiltaan, luonnollisiin lihanhimoihin..miehen rakkauden kauttaOllaan tosiaankin jo täytetty lapsilla. Tämän planeetan pahin ongelma on liikakansoitus. Tarvitsemme muita tekoja. Ihmisten välistä rakkautta, joka itseasissa melkein loistaa poissaolollaan heteromaailmassa. On vain hyviä kauppoja ja/tai neuroottista mekaanista sekstaamista.
Samapa kai tuo pitäisi meille muille olla, eikä meille kuulu, ketä jotkut toiset rakastavat. Yritä huolehtia omasta rakkaudestasi. - pkeckman2
Tällä hetkellä olet siis yksin. Sinulla kuitenkin olisi ollut nuorena mahdollisuus aloittaa jopa sellainen elämänkestävä kenties upoottinen rakkausstoori, jonka hylkäsit koska pelkäsit menettäväsi jotain suurta. Onko sinua jälkeenpäin koskaan kaduttanut niinpäin, että kokisit nyt menettäneesi jotain suurta, kun hylkäsit kokeilun ja seikkailun halussasi sen ensirakkautesi?
Minulla oli melko vastaavanlainen tilanne. Siis olen mies ja nainen ei halunut sitoutua vaan lähti. Annoin mennä, jos hän kerta halusi. Tai siis, eihän kyse ole siitä, että annoinko minä hänen mennä vai en: päätöshän oli yksin hänen. Minua on vain kovasti harmittanut, että se kevytkenkä lähti. Koin jo nuorena itseni melko kypsäksi tässä suhteessa (no - joidenkin mielestä se taas on teinimäistä epäkypsyyttä) ja olin valmis elämänpituiseen suhteeseen ja on se satuttanut paljon, että siinä kävi niinkuin kävi. - pkeckman2
pkeckman2 kirjoitti:
Tällä hetkellä olet siis yksin. Sinulla kuitenkin olisi ollut nuorena mahdollisuus aloittaa jopa sellainen elämänkestävä kenties upoottinen rakkausstoori, jonka hylkäsit koska pelkäsit menettäväsi jotain suurta. Onko sinua jälkeenpäin koskaan kaduttanut niinpäin, että kokisit nyt menettäneesi jotain suurta, kun hylkäsit kokeilun ja seikkailun halussasi sen ensirakkautesi?
Minulla oli melko vastaavanlainen tilanne. Siis olen mies ja nainen ei halunut sitoutua vaan lähti. Annoin mennä, jos hän kerta halusi. Tai siis, eihän kyse ole siitä, että annoinko minä hänen mennä vai en: päätöshän oli yksin hänen. Minua on vain kovasti harmittanut, että se kevytkenkä lähti. Koin jo nuorena itseni melko kypsäksi tässä suhteessa (no - joidenkin mielestä se taas on teinimäistä epäkypsyyttä) ja olin valmis elämänpituiseen suhteeseen ja on se satuttanut paljon, että siinä kävi niinkuin kävi.Siis tämä kysymys oli nimimerkille "pettäjä ja petetty". Miten mä mokaan kokoajan näissä vastauslinkeissä?
- uusi vesa
pkeckman2 kirjoitti:
Ollaan tosiaankin jo täytetty lapsilla. Tämän planeetan pahin ongelma on liikakansoitus. Tarvitsemme muita tekoja. Ihmisten välistä rakkautta, joka itseasissa melkein loistaa poissaolollaan heteromaailmassa. On vain hyviä kauppoja ja/tai neuroottista mekaanista sekstaamista.
Samapa kai tuo pitäisi meille muille olla, eikä meille kuulu, ketä jotkut toiset rakastavat. Yritä huolehtia omasta rakkaudestasi.Pimeyden kätköt tuodaan aina valoon...et sinä nainen saa yhtyä häneen (naiseen) haudassa, koska sinut on viskattu pois niinkuin hylkyvesa..ja kuolleilla rakkaus on jo aikoja mennyt, eivätkä he tiedä rakkaudesta enää mitään!
Heidän tekonsa seuraavat heitä tuomiolle, sillä sellainen on pakko olla..koska kaiki eivät ole vielä olleet tuomiolla..koska ovat salanneet tekonsa- pkeckman2 kirjoitti:
Minulla oli melko vastaavanlainen tilanne. Siis olen mies ja nainen ei halunut sitoutua vaan lähti. Annoin mennä, jos hän kerta halusi. Tai siis, eihän kyse ole siitä, että annoinko minä hänen mennä vai en: päätöshän oli yksin hänen. Minua on vain kovasti harmittanut, että se kevytkenkä lähti. Koin jo nuorena itseni melko kypsäksi tässä suhteessa (no - joidenkin mielestä se taas on teinimäistä epäkypsyyttä) ja olin valmis elämänpituiseen suhteeseen ja on se satuttanut paljon, että siinä kävi niinkuin kävi.Jos tuo "pettäjä ja petetty" ei ole enää linjoilla vastaamassa, niin vosiko joku mies tai nainen tai lesbo tai homo tai ihan sama vaikka apina tai gorilla vastata tai kertoa omia kokemuksiaan tämäntapaisista ilmiöistä? Minulle tämä on tärkeä aihe, josta haluaisin keskustella.
Ingen marjonjet docka här! Jag vill ej ha någon som provar. Ja bör kunna lita på den andra. Men detta kan ha med min ålder att göra. När folk redan har svårt att dejta andra. För nog vet jag hur jag vill ha det.
- aingwoman
Xanho mia ortozu leharware ullip.
- oletko uneksija
Naisesihan teki oikein, niinkuin on ollut tapana luomakunnan alusta asti tehdä.
" Nainen erotkoon vanhemmistaan ja liittyköön mieheensä"..ja synnyttäköön lapsia ja hoitakoon kotiaan, ja pysyköön siveydessä.
Kirkkauden henkiolentoja ei saa herjata, saastuttamalla naisen lihan, joka kuluu yhdelle miehelle. Ei tule eksyä luonnottomiin lihanhimoihin...tyttökaverisi eksyi luonnolliseen lihanhimoihin ja tulee palaamaan sinne takaisin, kun se nyt on jo hänen ajatuksiinsa astunut.
Nainen siinä kuin mieskin eläkööt rauhassa armon alla..sillä jokaiselle kuuluu armo ja laupeus...mutta Jumalan, Luojamme armoa ei saa kääntää irstaudeksi ja kieltää Herramme asettamaa avioliittoa, joka on hyvä, oikea ja pyhä- höpönlöpön
Feikki aloitus....
- 9+19
Kumppanisi on alkanut parantua, ensimmäinen askel on otettu. Pian hän on normaali.
- pkeckman2
"Ulkona aamulla, vastaan tulevat miehet raivostutti. Olisin voinut hakata heistä jokaisen ja hirttää munista puuhun! Tämä vain ajatuksissa, en ole väkivaltainen luonteeltani. Silti jos tietäisin sen miehen, tekisin hänen peniksestään jauhelihaa!"
Jos naisesi olisi pettänyt sinua naisen kanssa, niin olisiko sinua raivostuttaneet kaikki vastaantulevat naiset ja olisitko halunnut tehdä heidän pilulstaan jauhelihaa?
(Hah! nam, tulipa mieleen, että missähän sellaista jauhelihaa myytäisiin heteromiehelle?) - trolli trolli trolli
Trolli trollailee...
Tällaistako sontaa Suomi24:n henkilökunta kirjoittaa päivät pitkät ???
"Kiinnostavia" juttuja ??? - kaksakko
Olette sairaita. Imekää munaa koko sakki.
- pkeckman2
Ketkä mielestäsi erityisesti ovat sairaita? Lesbot, heterot vai kaikki, joita aihe kiinnostaa? Miksi? Mitäs sinä muuten täällä sakissa teet?
- Costa Ennis
Vastaavassa tilanteessa en kyllä olisi vihainen sille miehelle vaan tyttöystävälleni, ja pettynyt tietysti.
- adjgccvvv
Kyllä on nurinkurista touhua! On normaalia mennä vaikkapa sitten baarin vessaan panolle, jos ei sitä muuten voi rauhassa tehdä! Nimittäin nainen ei voi naista panna, ei vaikka kuinka sorkkisi luonnottomasti! Jos naista ällöttää sukupuolisesti aktiivinen mies, ei kysymyksessä ole terve nainen. Ja päinvastoin.
Maailma on taas menossa siihen Rooman valtakunnan tuhoon. Mutta paljon tapahtuu outoja asioita enen sitä. Seksistähän voi pidättäytyä/kieltäytyä, mutta kieroutunut korvike-elämä on kuin huumeiden voimalla jaksaisi hengittää, ei luonnollisesti! - karju
lespot ja homot ei ymmärrä jos joku haluaa parantua.
- Nainen.
Ehkä hänellä on vauvakuume??
- petettylesbo
Minuakin on petetty samalla tavalla ja etsin tällä hetkellä uutta naista.
- hetero.
Ketä kiinnostaa jonku lesbon nussinnat?'
Get back to work! - toimii 100%
mun muna pillûun ja aaaahhh!!!
- partiopoika -69
AP:lle Mun mielestä teidän olisi nyt viisainta ilmapiirin putsaamiseksi toimia näin: Hankitte yhteisen miehen ja pidätte näinollen turvallisesti hauskaa. Ette tarvitse strap-on -juttuja ja opitte luottamaan toisiinne enemmän. Ei tarvitse salaa käydä miehen pantavana. Ja mikäli vauvakuume iskee, niin luottomies hoitaa homman kotiin :)
- geåkhåkeåkjå
Aika outoa, että kokeili miestä lesbona vain mielenkiinnon vuoksi. Tuskinpa monikaan hetero kokeilee homo tai lesboseksiä samasta syystä. Ettei kumppanissasi ole jotain biseksuaalisia piirteitä? Pettäminen on kyllä pettämistä oli kysessä sitten mies tai nainen. Ihmettelen miksei voinut kokeilla miestä ollessaan sinkku. Miksei silloin täyttänyt tuota fantasiaansa kokeilla miehen kanssa oloa. Luulisi että 100% lesbo ei koskisikaan mieheen? :O
- 15+1
Aika harva heteroseksuaali kokee elämässään painetta elää homoseksuaalin elämää.
- Otapa esimerkkiä!
Olisit vaan tyytyväinen, että luonto veti tikantytön puhun.
- Oikeat termit...
Jos nainen harrastaa omasta halustaan seksiä miehen kanssa, niin hän tuskin on lesbo, vaan bi-seksuaali.
- Suloville
Minä en ymmärrö kuinka miehet liittyvät edes mitenkään tähän pohdintaasi? Kaiken maailman pohdintasi peniksen jauhelihaksi tekemisestä ovat kyllä kiukkusi kannalta ymmärrettävissä, mutta eikös kiukun kohteen pitäisi olla tuo tyttöystäväsi, joka oli sinulle uskoton? Eli keskity nyt vain miettimään sitä puolta aisasta, että haluatko antaa hänelle uskottomuuden anteeksi? Oma näkemykseni on, että voit joutua jatkossa samaan tilanteeseen uudestaan ja ainakin elämään epäluottamuksen, mustasukkaisuuden ja epäilyn tunteiden kanssa. Haluatko sitä?
- 6969696969
Kannattaa miettiä onko hän edes sinun arvoisesi, jos kerran pettää. Varmasti löydät jonkun, joka oikeasti arvostaa sinua. Ja onko hän ikinä puhunut sinulle että hän haluaisi kokeilla miestä tai oletteko ikinä keskustelleet sellaisesta? Jos ei niin kannattaisi etsiä sellainen jonka kanssa pushuisitte sellaisesta ja jolla on samanlaiset mielipiteet asiasta kuin sinulla. Tietenkin mieli voi muuttua ajan myötä, mutta... Etsi sellainen joka ei satuttaisi sinua samalla tavalla..
Ei ole anteeksiantoa ilman katumusta. Jos tyttöystäväsi katuu, harkitse.
- FINLANDIOSO
Suosia sex ei sex on ihanuus ja vapaa-aikaa, (ei vapaa-aikaa) PARASTA SEXIN PUUTTEESSA JA SELIBAATISSA aina luonnollinen siemennesteseikkailu ja onko lesbon pettämisetä kysymys ilmeisen bisexuaalin heittämästä ilmitulosta vessassa pettää lesbokaveriaan ja tunnustaa, ajattelen kysymyksessä olevan ilmeinen provokaatio kansan vähemmistöjä kohtaan, joiden puolesta puhukoot järeämmät sanktioiduin asein esiintyöntyvät klitorikset ja penikset ja naistenkin ejakulaatio on huomion arvoisia missä menemme, olihan lesbo on lesbo, näkyy kyllä, ja miten menee sex ja hierontalaitteiden sisältö? Pettäminen ja onnetonten asian hoitoa vaativa julkisuus/salassapito. Emme halua lesboiksi ja muutakin onnellista elämä viettävien ihmisten muuttuvan miksikään muuksi kuin luonnollinen, ei ole olemassakaan luonnottomuuksia lesboille ja homoille sanoisi, jotta mielisairaudesta, vakavasti otettavasta luonnehäiriöstä muuta? On kysymys? Seksuaalisiin menevien ihmisten touhuiluissa. Lesboille tarjoaisin itsetyydytystasoisia .... En osallistu ihmisenä keskusteluun lesbojen pettää toisiaan tai muutakaan asiantuntematonta seikkaiilua, halulla toin esiin tässä kirjoitelmassa mitä miehenä suosin on kohtalainen luonnollinen ejakulaatio, unessa, valveilla
- SUOMI ON VALTIO
Huomasin Suomalaisten ja suomalaistuneiden olevan aina samanlaisia ruotu ja reservi katsomatta, armeijajärjestelmiähän kaikki sexistä kiinnostuneet oli, ajattelen Herroilla ja Narreilla aina olevan ovelampaa tarjottavaa, osaltani nyt vanhuksena pidän kaikkea sexuaalista hyvettä/pahetta todella tuomittavana. Olen tuhonnut vain lepäilemällä ja runkkaamalla, joten lesbot suosikaa yksityisyyttä onhan ala erittäin kaupattava lesboheteroineen ja biseksualiineineen, ehdoton taloudellinen romahdus ja asiainhoidollinenvaika hoitaa, mutta esim. jos ....... Hyvin pahaa nuorten on tuhlata sex-energioitaan tunnustan osaltani käyneenä vuosikymmeniä tiellä, nyt vanhemmiten viisastuneena.... NAISET! OLEN VAPAATAKIN VAPAAMPI MIES SEURASSANNE.
- Voi sinua
"Se tuntuu jollakin lailla vielä pahemmalta kuin naisen kanssa!"
"Mä en kestä ajatusta että mies on koskenut mun naiseen!"
"mutta kun en pidä miehistä ja ajatuskin ällöttää."
"Ulkona aamulla, vastaan tulevat miehet raivostutti. Olisin voinut hakata heistä jokaisen ja hirttää munista puuhun! "
Voi teitä heterofoobikkoja... Relatkaa vähän. Tuollainen vihaaminen on pitkän päälle kuluttavaa.Osittain ymmärrän tuota vihaa. En ihan sitä mihin se kohdistuu. Mutta suuren vihan ymmärrän ja tunnistan itsestänikin hetkittäisiä turhauman kausia, jolloin olen ollut vihainen "kaikille ja varsinkin suomalaisille naisille..." Sitten kun olen saanut jotain kivaa pientä uskoa ja palautetta ihanilta suomalaisilta naisilta, niin viha on pikkuhiljaa kaikonnut.
- pettetty usein
anteeksi voi antaa mutta unohtaa ei aina kalvaa epäillys. koita sitten vaan kestää tai sitten ei
- Onnaajainen
Tässä olen oikeassa oikeanlaista naisellisuutta, voi miehiä, kirouksella kirottuja jo sikiämisenkin puitteissa, olemmehan sanoneet ja olemme yksimielisiä ja mitä lisääntymiseen sekasikiöiden sikiämisessä Saatana. Tuhoaja kadottaja? Lesbojen soveliaaseen uskollisuuteen toisiaan kohtaan tarkaan ottaen Rakkaudellinen iankaikkisuus on ehdoton naisen suvereniteetti, legimiteetti. Ja armahtakoon ehdottomat lesbot toisilleen uskollisuudessaan ................................ Minun Jumalani ja Herrani? Muuta, .........................................................................................................................................................?
- Tri Outolempi
Huonoin provo kaikista lukemistani.
Painu vaan Strapin ostoon tai hanki vyöpenis. Nyt ei nimitäin mikään enää riitä kun nainen pääsee kerrankin k y r v ä n makuun... - outo juttu:
Yksi kysymys joka askarruttaa minua lesbosuhteissa. -Miksi lähes aina sen toisen täytyy esittää miestä jos kerta kumpikin tykkää tytöistä?
Tässä piilee todella suuri paradoksi. Ensin rakastutaan nainen naiseen ja sitten se toinen alkaa esittää miestä. Eikö siinä kohtaa pitäisi jättää se ja etsiä naisellinen nainen jos kerta naisista tykkää...?
Ongelmaanne minulla on ratkaisu: Tulen bylsimään teitä kumpaakin yhdessä ja erikseen niin paljon että menneillä ei ole enää merkitystä. Olkaa hyvä vaan! - Petos mikä petos
Jos ette ole yhdessä sopineet, että muiden kanssa saa olla, niin pettämistähän se muiden kanssa salaa sekstailu on, eikä toisen osapuolen sukupuoli vaikuta asiaan. Älä nyt kuitenkaan miestä syytä, sillä sinun naisesihan on petoksen tehnyt, eikä mies. Mies käytti vain tilaisuuden hyväkseen, eikä hän tehnyt omalla kohdallaan mitään väärää (ellei sitten hänelläkin oma kumppani odottanut tietämättömänä kotona).
- KJristajd
Jos olet kristitty lesbo, niin sinun täytyy vain antaa anteeksi ja tehdä parannus synnistäsi.
- Heteromies
"ä en vaan tahdo päästä yli tästä. Se tapahtui eilen ja olin ite töissä viime yön. Mä en kestä ajatusta että mies on koskenut mun naiseen!"
Ajatella, mies on ollut normaalissa sukupuoliyhteydessä naisen kanssa! Miten kamalia asioita maailmassa voikaan sattua!
"Mutta onko se jotenkin anteeksi annettavaa, helpommin ymmärrettävää että se oli mies eikä nainen. Onko naisella takaraivossa läpi elämän se, että seksiä miehen kanssa on kokeiltava edes kerran elämässä?"
Totta kai se on jokaisen normaalin naisen mielessä. Mitä muuta kuvittelit?
"Ite en myöskään ole ollut miehen kanssa, eikä ajatus edes kiinnosta. Toki olen joskus miettinyt miltä se tuntuisi ja sattuisko se, mutta kun en pidä miehistä ja ajatuskin ällöttää."
Muut naiset voivat kertoa sinulle, ettei se useimmiten satu. Niille naisille, joiden mielestä seksi ei ole mukavaa, kuningatar Viktoria antoi neuvon: Pistä silmät kiinni ja ajattele isänmaata! Jos haluat neitsyydestäsi eroon, saat varmaan apua joltain mieheltä.
"Koskaan ennen ollut miehistä mustasukkainen, nyt olen. Ulkona aamulla, vastaan tulevat miehet raivostutti. Olisin voinut hakata heistä jokaisen ja hirttää munista puuhun! "
Miehiä vihaava rekkalesbo ja ympäristölleen vaarallinen. Hakeudu hoitoon!Onko mielstäsi jokin pikapano jossain baarin vessassa tuntemattoman miehen/naisen kanssa normaalia? Niin, normaaliahan se on nykymaailmassa. Olet oikeassa mielestäni myös siinä, että se ei ole kovin suotavaa. Ei se nyt ihan kamaalaan ole. Tarkoitit kuitenkin varmaan muuta kuin kirjoitit?
- over and watch?
Kysyn uudelleen:
-Miksi lähes aina sen toisen täytyy esittää miestä jos kerta kumpikin tykkää tytöistä?
Miksei lesbot kykene vastaamaan tähän yksinkertaiseen kysymykseen?
Tyttörakkaus on kaunista katseltavaa mutta se flanellipaitainen räkivä poikatukka joka käyttäytyy kuin mies pilaa tuon idyllin.- 17+1
En henk.koht. tunne yhtäkään lesboa joka yrittäisi esittää miestä.
Jotkut vain kokee itsensä maskuliiseksi, ja toteuttaa sitä pukeutumisessaan yms. Ei todellakaan siksi, että haluaisivat näyttää mieheltä, vaan koska se minihame-korkokenkä-homma ei tunnu yhtään omalta jutulta.
Heteroilla on se tietyntyyppinen kauneusihanne, johon kuuluu se naisellisuuden korostaminen, mutta lesboilla on vapaampaa. Saa olla sellainen kuin haluaa, ottajiakin löytyy eri tyylisille, joidenkin silmää miellyttää poikamainen tyttö, toiset taas pitää feminiinisistä. 17+1 kirjoitti:
En henk.koht. tunne yhtäkään lesboa joka yrittäisi esittää miestä.
Jotkut vain kokee itsensä maskuliiseksi, ja toteuttaa sitä pukeutumisessaan yms. Ei todellakaan siksi, että haluaisivat näyttää mieheltä, vaan koska se minihame-korkokenkä-homma ei tunnu yhtään omalta jutulta.
Heteroilla on se tietyntyyppinen kauneusihanne, johon kuuluu se naisellisuuden korostaminen, mutta lesboilla on vapaampaa. Saa olla sellainen kuin haluaa, ottajiakin löytyy eri tyylisille, joidenkin silmää miellyttää poikamainen tyttö, toiset taas pitää feminiinisistä.Sorry kaikille, että sählään ja puutun täällä joka asiaan. Nyt on vain sellainen kausi menossa, että haluan pistää lusikkani täällä soppaan. Kohta se mennee ohi.
Mutta haluan kertoa, minkä tekin kyllä varmaan tiedätte, että noi heteroiden kauneusihanteet on ihan tuulesta temmattuja ja ulkoa opittuja. Keinotekoisia. Pidän aitoudesta. Siksi minun on melko vaikeaa löytää heteromaailmasta ihmisuhdetta, mikä ei pelaa noita stereotyyppisä teerenpelejä. Ja on se heteroillakin täysi valinnavapaus, niinkuin jokaisella yksilöllä (höh - tietysti).
- oogahpogah
Mies, nainen, hevonen, poni, koira... niin tai näin niin pettäminen on pettämistä
- Sikaniska1
Hei Rauhoitu nyt vain ja anna toisen myös elää. Ei se kieli kaikkea korvaa. Onhan se hyvä, että tyttöystäväsi on saanut munaa, vaikka vain pikaisesti. Se ainakin lähentää teitä tai sitten eroatte jos et pääse siitä yli. Ei toista voi omistaa. Reiluhan se oli kun kertoi, osoittaa, että katuu ja välittää sinusta. Hyvä se on sinunkin välillä ottaa lapaa sisuksiin, auttaa arjessa
En siis ole lesbo, mutta saanen esittää yhden mahdollisen maalailevan arvailuni: lesbot harjoittelevaat alitajuisesti sitä tulevaa mahdollista mies-nainen suhdetta varten. Varmasti jyrkästi kieltävät tämän, mutta tämä olikin pelkkä ulkopuolisen arvaus. Elämä se on kuin harjoittelua vain, eikä aina pelkkää silkkiä.
- harjotustaharjotusta
niinhän säkin harjoittelet alitajuisesti sitä tulevaa mahdollista mies-mies suhdetta varten, eikös niin? :)
voi tsiisus, eikö annettais vaan jokasen olla sen sukupuolen kanssa mistä pitää.. harjotustaharjotusta kirjoitti:
niinhän säkin harjoittelet alitajuisesti sitä tulevaa mahdollista mies-mies suhdetta varten, eikös niin? :)
voi tsiisus, eikö annettais vaan jokasen olla sen sukupuolen kanssa mistä pitää..Vertailusi ontuu siinä, että tässä pohdittiin, jos lesboilla olisi tapana luoda parisuhteita, joissa toinen on miesmäisempi ja toinen enempi naismaisempi, niin voitaisiin sellainenkin oletus mahdollisuus tehdä, että he jotenkin harjoittelisivat mies-nais suhdetta. Mutta minä en ole suhteessa mihinkään miesmäiseen naiseen, jonka kanssa harjoittelisin tulevaa mahdollista mies-mies suhdettani. Ja miksi minun pitäisi harjoitella tulevaa mahdollista mies-mies suhdetta, kun minulla on jo mies-mies ystävä-kaveri suhteita? Yhdessä niistä miehistä on vähän yleisten valheellisten stereotypioiden mukaisia "naismaisia" piirteitä: taitelija, herkkä, tunteellinen jne..eikä ainakaan mikään "ronski mies", joten ehkä minä pikemminkin harjoittelen sitä tulevaa mahdollista mies-nais suhdettani.
- Myös hetero
"Tyttöystävä on toki pahoillaan ja pyytää anteeksi, mutta vähättelee pettämistään koska kyseessä oli mies. Hän nai miehen kanssa kuulemma pikapanot ravintolan vessassa, koska oli kiinnostunut kokeilla seksiä miehen kanssa ja oli kännissä."
Mitä kauheaa maailmassa voikaan tapahtua! Ajatella että nainen on ollut sukuoliyhteydessä miehen kanssa! Mihin tässä maailmassa vielä joudutaankaan kun mihinkään perinteiseen ei enää voi luottaa!
Kuningatar Viktoria aikanaan sanoi naisille, joden mielestä seksi miehen kanssa oli vastenmielistä: Pane silmät kiinni ja ajattele isänmaata! - mc<avj¨bv
Pettäminen on pettämistä teki sen kenen kanssa tahansa. Hän teki itse valintansa ja ottakoon vastaan sen mitä siitä seuraa. Miehiä on turha vihata, sun partnerihan teki vessapanot ihan omasta vapaasta tahdosta. Se, että on päissään, ei muuta asiaa. Niinhän ne pettävät aviomiehetkin yrittää vähätellä vaimon pettämistä, jos alkoholilla on ollut osaa. Mutta elävässä elämässä tapahtuu ja aina voi/saa antaa anteeksi sekä unohtaa. Teidän kannattaa nyt jutella asia selväksi ja sitten jatkaa eteenpäin jos yhdessä edelleen meinaatte olla.
- f4ck
aikamoista heteropaskaa tulvahti palstalle, tässäkin ketjussa näkee miks heterot on niin vitun tyhmii ja juntteja. Äijille pitäis pistää joku reikäinen puu joka puistoon ja kadunkulmaan ni ne vois odotellessaan tai ohikulkiessaan työntää se munansa niihin reikiin. Se on ainoa mitä äijät osaa kelaa, mihin työntää melaa. On se säälittävää kun yksi vehje määrittelee kaiken tekemisen ja sanomisen.
Se vasta säälittävää on, kun puhuu kaikista miehistä ja heteroista (siis naisetkin? "on niin vitun tyhmii ja juntteja"). Jo sun isäsi , josta olet saanut ensimmäisen mieskäsityksesi, taisi olla aika juntti. Sen huomaa. Tosiaan, olet hänen suhteen oikeassa: sen sijaan, että isäsi pani äitisi paksuksi, hänenkin olisi pitänyt vain työntää munansa niihin kadunkulmien reikiin. Maailma olisi säästynyt yhdeltä kaltaiseltasi.
- f4ck
pkeckman kirjoitti:
Se vasta säälittävää on, kun puhuu kaikista miehistä ja heteroista (siis naisetkin? "on niin vitun tyhmii ja juntteja"). Jo sun isäsi , josta olet saanut ensimmäisen mieskäsityksesi, taisi olla aika juntti. Sen huomaa. Tosiaan, olet hänen suhteen oikeassa: sen sijaan, että isäsi pani äitisi paksuksi, hänenkin olisi pitänyt vain työntää munansa niihin kadunkulmien reikiin. Maailma olisi säästynyt yhdeltä kaltaiseltasi.
Joo tietty, sun pienen heteropään mukaan heterot vain saa lapsii, niinhän se menee heteron pienen maailmankuvan mukaan. HIenosti menee sullaki.
f4ck kirjoitti:
Joo tietty, sun pienen heteropään mukaan heterot vain saa lapsii, niinhän se menee heteron pienen maailmankuvan mukaan. HIenosti menee sullaki.
Ei tässä ollut kyse lapsien saanista, vaan sinun miehiin kohdistuvasta vihasta, johon provosoiduin vastaamaan vihaisesti ja kenties loukkaavasti, vaikka ei pitäisi provosoitua jos provosoidaan. Mutta tunteet ja tietty itsearvon tunne ja rajansa se on miehilläkin. Ja kyllä: jokaisella ihmisellä on alkunsa miehen siittiöstä ja naisen munasolusta. Voidaan niitä siittiöitä varastaa mieheltä ja hedelmöittää naista, mutta biologinen isä on tietysti kaikilla. Maailmankuvani ei ole pieni, vaan itsestäänsevästi tässä tapauksessa tosi.
- f4ck
pkeckman kirjoitti:
Ei tässä ollut kyse lapsien saanista, vaan sinun miehiin kohdistuvasta vihasta, johon provosoiduin vastaamaan vihaisesti ja kenties loukkaavasti, vaikka ei pitäisi provosoitua jos provosoidaan. Mutta tunteet ja tietty itsearvon tunne ja rajansa se on miehilläkin. Ja kyllä: jokaisella ihmisellä on alkunsa miehen siittiöstä ja naisen munasolusta. Voidaan niitä siittiöitä varastaa mieheltä ja hedelmöittää naista, mutta biologinen isä on tietysti kaikilla. Maailmankuvani ei ole pieni, vaan itsestäänsevästi tässä tapauksessa tosi.
varastaa siittiöitä, ei jeesus, mä luovutan. Mä en kyllä yhtää ihmettele miks heteromuijat ei jaksa aina teitä. Pidä housus tiukasti jalassa ettei kukaa vaa varasta sun siittiöitä.
- 100+100
tosi nolo kommentti....vedit kyllä alle riman tolla heterokommentillas ja itseasiassa koko kirjoituksella
- D95
oot f4ck mun yhden mietityttävimmästä asiasta keskustelemassa . katoin dokumentin jossa arvostettu intialainen virkaies lähti aamulla töihin . hän oti puhtaan paidan , salkun ja käveli ulos kodistaan . vaimo oli tehnyt teet sun muut jne . sit hän matkalla töihin virastoon "panaisi" - voiks näin sanoa ? - nuorta kundia , joka odotteli jonkinlaisesa pilttuussa , - niinkuin joku kengänkiillotuskone , että tää yhteiskunnan tukipilari pääsee fiiliksiin . niin siin oli mun mielestä kiteytty tää
pelkän rynkytyksen merkitys . Perkele ja hyi ! f4ck kirjoitti:
varastaa siittiöitä, ei jeesus, mä luovutan. Mä en kyllä yhtää ihmettele miks heteromuijat ei jaksa aina teitä. Pidä housus tiukasti jalassa ettei kukaa vaa varasta sun siittiöitä.
Siis miten muuten lesbot voivat saada lapsia kuin hankkimalla joltain mieheltä sen siittiösolun? Spermapankista tai tulevaisuudessa vaikka S-marketin maitokaapista - ihan sama, mutta sinä ihmettelit käsitystäni että vain heterot voivat saada lapsia. Joo-o lesbotkin voivat saada, mutta silloin tosin se siittiösolu on mielestäni varastettu joltain mieheltä. Tai joku mies on antanut sen varastaa itseltään spermapankkiin kun se tuottaa lapsia tähän maailmaan huolehtimatta niistä. Jotain tuollaista kieltämättä hyvin sekavaa olin ajattelevani ja varastaa sana oli ja on väärä, mutta en nyt keksi kuvailevampaakaan. Enkä voinut aikaisemmin kommentoida, kun sanoit luovuttavasi, mutta nythän olet muuallakin vaivautunut reagoimaan lupaustesi vastaisesti viesteihini.
- Myös hetero
"aikamoista heteropaskaa tulvahti palstalle, tässäkin ketjussa näkee miks heterot on niin ***** tyhmii ja juntteja."
Heterofobiaa. Mene sinä lepakko eheytymään. - f4ck
Myös hetero kirjoitti:
"aikamoista heteropaskaa tulvahti palstalle, tässäkin ketjussa näkee miks heterot on niin ***** tyhmii ja juntteja."
Heterofobiaa. Mene sinä lepakko eheytymään.jos heterot on idiootteja ja juntteja miten se on fobiaa? Se on faktaa, meeppäs kysymään vaimolta mitä eroa on fobialla ja faktalla. Ime samalla ittees, kiitti.
f4ck kirjoitti:
jos heterot on idiootteja ja juntteja miten se on fobiaa? Se on faktaa, meeppäs kysymään vaimolta mitä eroa on fobialla ja faktalla. Ime samalla ittees, kiitti.
Olemme siis kaikki idioottien ja junttien jälkeläisiä ainakin geeniemme osalta.
pkeckman kirjoitti:
Olemme siis kaikki idioottien ja junttien jälkeläisiä ainakin geeniemme osalta.
Sorry, virhepäätelmä. Voihan nykyisellä spermapankkien aikakaudella olla olemassa sellaisia ihmisiä, jotka ovat saaneet alkunsa homon siittiöstä ja lesbon munasolusta.
f4ck kirjoitti:
jos heterot on idiootteja ja juntteja miten se on fobiaa? Se on faktaa, meeppäs kysymään vaimolta mitä eroa on fobialla ja faktalla. Ime samalla ittees, kiitti.
Paljon ihmetyttää tuossa f4ck:ssa se, että hänen kommunikointitaitonsa heteroihmisten kanssa vaikuttavat vähän huonoilta. Mitä katsoin joitain hänen aikaisempia keskustelujaan täällä, niin hän vaikuttaa älykkäältä, lukeneelta ja tajuavalta. Suht tavallisia, ja joskus heikkoja, ja joskus vahvoja ihmisiä me heterotkin vain olemme ja painiskelemme osapuilleen samanlaisten ongelmien kanssa kuin muutkin.
- Wille49v
Jokainen mies ja nainen haaveilee ja jotkut myös kokeilevat seksiä saman sukupuolen kanssa. Olen heteromies ja kokeilin kännissä miehen kanssa. Ei erikoinen kokemus kun tunsin itseni hyväksi käytetyksi mutta haaveilen toisesta kokemuksesta. Ehkä teen se vielä joskus?
- ei kannata vihata..
ei nyt kannata kaikkia miehiä vihata siksi että joku teki noin ja eihän se perimmäinen syy ole siinä miehessä jos asiaa oikein mietit...
jos pettäminen ei olisi tapahtunut tuon miehen kanssa, olisi se tapahtunut sitten jonkun toisen kanssa.
on ehkä syytä katsoa peiliin ja miettiä teidän suhde uusiksi, jossain on mätää jos noin käy.
itse ihan heteromies ja onnellista parisuhdetta takana 10v. ei pettämisiä kertaakaan.harmittaa vain tuo että nyt joku sitten vihaa minuakin ja aivan syyttä.- f4ck
toi on joku heteroäijien jumala-kompleksi ett ne luulee meidän vihaavan miehii. Kyllä ne on ne heteronaiset jotka teitä vihaa. Mä pidän teitä vain typerinä yhden killuttimen orjana. Viha on vähän liian iso sana, se sisältää sen verran tunnetta ett teitä kohtaa on hyvin vaikee sellaisia löytää edes vihaan. Mä pidän miehiä yksinkertaisina.
f4ck kirjoitti:
toi on joku heteroäijien jumala-kompleksi ett ne luulee meidän vihaavan miehii. Kyllä ne on ne heteronaiset jotka teitä vihaa. Mä pidän teitä vain typerinä yhden killuttimen orjana. Viha on vähän liian iso sana, se sisältää sen verran tunnetta ett teitä kohtaa on hyvin vaikee sellaisia löytää edes vihaan. Mä pidän miehiä yksinkertaisina.
Pakkoko sun on kiinnittää huomiosi vain sellaisiin miehiin? Sitä näkee mitä katsoo. Ja juurihan tuolla ylempänä ilmaisit nimimerkilläsi "f4ck" kaikkiin miehiin kohdistuvaa vihaasi. Jos se ei ollut vihan, katkeruuden ja miehiin (kaikkiin?!) kohdistuvan lapsellisen (ja yksinkertaisen) vähättelyn ilmaus, niin luoja paratkoon varjele ihmisiä sinun todellisilta vihanilmaisuilta.
- f4ck
pkeckman kirjoitti:
Pakkoko sun on kiinnittää huomiosi vain sellaisiin miehiin? Sitä näkee mitä katsoo. Ja juurihan tuolla ylempänä ilmaisit nimimerkilläsi "f4ck" kaikkiin miehiin kohdistuvaa vihaasi. Jos se ei ollut vihan, katkeruuden ja miehiin (kaikkiin?!) kohdistuvan lapsellisen (ja yksinkertaisen) vähättelyn ilmaus, niin luoja paratkoon varjele ihmisiä sinun todellisilta vihanilmaisuilta.
en mä kiinnitä miehiin huomiota ennenku ne tulee mun eteen huutelee typeriä ajatuksiaan, mun elämässä ei ole mitää käyttöö miesten tapaan ajatella tai toimia. Mä olen lesbopalstalla koska olen lesbo. Mä en ole katkera, miks sä et vaa ymmärrä että mä en pidä miehiä minään, ne on vähän kuin pallohulluja koiria, juoksee yhden asian perässä. Ei siinä sen kummempaa. Miks sun pitää koittaa liittää tähän jotain vihaa tai katkeruutta.
Onks sulla pikkuisen vaikee, hyvin heteromiesmäiseen tyyliin muuten, hyväksyy että kaikki ei väitä mitä sä ajattelet tai sanot? f4ck kirjoitti:
en mä kiinnitä miehiin huomiota ennenku ne tulee mun eteen huutelee typeriä ajatuksiaan, mun elämässä ei ole mitää käyttöö miesten tapaan ajatella tai toimia. Mä olen lesbopalstalla koska olen lesbo. Mä en ole katkera, miks sä et vaa ymmärrä että mä en pidä miehiä minään, ne on vähän kuin pallohulluja koiria, juoksee yhden asian perässä. Ei siinä sen kummempaa. Miks sun pitää koittaa liittää tähän jotain vihaa tai katkeruutta.
Onks sulla pikkuisen vaikee, hyvin heteromiesmäiseen tyyliin muuten, hyväksyy että kaikki ei väitä mitä sä ajattelet tai sanot?Totta vitussa puolustan itseäni omanarvon tuntevana ihmisenä, jos näen että minusta (jos kerran puhutaan miehistä) kirjoitetaan kaikkea paskaa ja loukkaavasti ja täysin vääristellen tosiasioita.
- f4ck
pkeckman kirjoitti:
pkeckman25.5.2012 14:530 SULJE
En siis ole lesbo, mutta saanen esittää yhden mahdollisen maalailevan arvailuni: lesbot harjoittelevaat alitajuisesti sitä tulevaa mahdollista mies-nainen suhdetta varten."
Jos nää on sun ajatuksia asiasta ni mitä mä ees koitan sun kaa vääntää, vittu mikä junttidorka sä kyl oot. Lesbot harjoittelee alitajuntaisesti miestä varten heteroseksii. Tää on jo kuule parempi vitsi kuin sä edes tajuutkaan.
Maalaileppas arviosi siitä miks sun ajatusmaailma on kuin jostain luolasta just ulos eksyneellä? Sä et selkeesti tiedä lesboudesta vittujakaa ja siinä sä maalailet arvioita jotka on kyllä kuin punaniskan ajatuksii. Sähän olet kävelevä vitsi. Maalaile sä vaa kuule heteroajatuksias vaikka toisella palstalla. f4ck kirjoitti:
En siis ole lesbo, mutta saanen esittää yhden mahdollisen maalailevan arvailuni: lesbot harjoittelevaat alitajuisesti sitä tulevaa mahdollista mies-nainen suhdetta varten."
Jos nää on sun ajatuksia asiasta ni mitä mä ees koitan sun kaa vääntää, vittu mikä junttidorka sä kyl oot. Lesbot harjoittelee alitajuntaisesti miestä varten heteroseksii. Tää on jo kuule parempi vitsi kuin sä edes tajuutkaan.
Maalaileppas arviosi siitä miks sun ajatusmaailma on kuin jostain luolasta just ulos eksyneellä? Sä et selkeesti tiedä lesboudesta vittujakaa ja siinä sä maalailet arvioita jotka on kyllä kuin punaniskan ajatuksii. Sähän olet kävelevä vitsi. Maalaile sä vaa kuule heteroajatuksias vaikka toisella palstalla.En kirjoittanut yhtään mitään seksistä. Sinä kirjoitit. Minä kirjoitin mies-nais suhteesta eli ihmissuhteesta.
f4ck kirjoitti:
Maalaileppas arviosi siitä miks sun ajatusmaailma on kuin jostain luolasta just ulos eksyneellä? Sä et selkeesti tiedä lesboudesta vittujakaa ja siinä sä maalailet arvioita jotka on kyllä kuin punaniskan ajatuksii. Sähän olet kävelevä vitsi. Maalaile sä vaa kuule heteroajatuksias vaikka toisella palstalla."Maalaileppas arviosi siitä miks sun ajatusmaailma on kuin jostain luolasta just ulos eksyneellä?"
Miksi kysyt minulta kysymyksiä jos pistit minut bänniin?- f4ck
pkeckman kirjoitti:
En kirjoittanut yhtään mitään seksistä. Sinä kirjoitit. Minä kirjoitin mies-nais suhteesta eli ihmissuhteesta.
mee takas sinne hetropalstalle, sä oot ihan pihalla koko homojen hommasta. Mee kiusaa vaikka niitä heteronaisii jotka koittaa varastaa sun siittiöitä. Vaikka mä maalailen sellaisen ajatuksen ettei kukaa taida niitä ottaa vaikka tarjoisitkin aktiivisesti.
f4ck kirjoitti:
mee takas sinne hetropalstalle, sä oot ihan pihalla koko homojen hommasta. Mee kiusaa vaikka niitä heteronaisii jotka koittaa varastaa sun siittiöitä. Vaikka mä maalailen sellaisen ajatuksen ettei kukaa taida niitä ottaa vaikka tarjoisitkin aktiivisesti.
Kommunikointi eri vastakkaisten leirien välillä on aina kannatettavaa. Aina. Siinä joutuu itsekukin, myös minä, selventämään käsityksiään. Näissä keskustelupalstoissa on se paha vika, että aiheet lokeroidaan. Mitä kauemmas eri leirit ajautuvat toisistaan, sitä vaikeammin heidän on edes yrittää ymmärtää toisiaan. Jos lesbot ja homot haluavat ymmärrystä maailmassa, niin heidän on oltava valmiita harjoittamaan kommunikaatiota myös tyhmien ja alkeellisten heteroiden kanssa. Kommunikaatio ja itsensä ilmaisu ei pitäisi koskaan olla pahasta, se voi lähentää ihmisiä, ellei se ala ilmentämään pelkkää alkeellista torjuntaa ja vihaa ja halua loukata toisia.
- f4ck
pkeckman kirjoitti:
Kommunikointi eri vastakkaisten leirien välillä on aina kannatettavaa. Aina. Siinä joutuu itsekukin, myös minä, selventämään käsityksiään. Näissä keskustelupalstoissa on se paha vika, että aiheet lokeroidaan. Mitä kauemmas eri leirit ajautuvat toisistaan, sitä vaikeammin heidän on edes yrittää ymmärtää toisiaan. Jos lesbot ja homot haluavat ymmärrystä maailmassa, niin heidän on oltava valmiita harjoittamaan kommunikaatiota myös tyhmien ja alkeellisten heteroiden kanssa. Kommunikaatio ja itsensä ilmaisu ei pitäisi koskaan olla pahasta, se voi lähentää ihmisiä, ellei se ala ilmentämään pelkkää alkeellista torjuntaa ja vihaa ja halua loukata toisia.
jos heterot haluavat ymmärrystä ni miks ne ei vois lähestyy erilaisuutta muuten kuin sanomalla että muna on lesboille oikee ratkaisu? MIkä vitun kumartamisvelvollisuus meillä on heteroita kohtaan? Mä en kaipaa teidän hyväksyntää kumpahan pysytte jeesusteluinne hiljaa. Heterot on just niin tollaisii ett teitä pitäis hyysää ja näyttää videoo että voisitte antaa hyväksyntänne jollekki jota teiltä ei ees pyydetä.
f4ck kirjoitti:
jos heterot haluavat ymmärrystä ni miks ne ei vois lähestyy erilaisuutta muuten kuin sanomalla että muna on lesboille oikee ratkaisu? MIkä vitun kumartamisvelvollisuus meillä on heteroita kohtaan? Mä en kaipaa teidän hyväksyntää kumpahan pysytte jeesusteluinne hiljaa. Heterot on just niin tollaisii ett teitä pitäis hyysää ja näyttää videoo että voisitte antaa hyväksyntänne jollekki jota teiltä ei ees pyydetä.
"jos heterot haluavat ymmärrystä ni miks ne ei vois lähestyy erilaisuutta muuten kuin sanomalla että muna on lesboille oikee ratkaisu?"
Laita tohon lauseeseesi vielä "pelkkä" sana munan edelle, niin olet ihan täysin pihalla ja aivan kuutamolla ja tietämätön niistä käsityksistä, joita minulla on. Laitat toisten ihmisten päähän käsityksiä, joita siellä ei ole, jotta voisit käydä jotain ihme omaa riitaasi ties minkä kanssa ja pitää väärät käsityksesi muiden käsityksistä. Et ihan joko osaa lukea ja ymmärtää tai sitten tulkitset toisten ilmaisuja ja käsityksiä vain pitääksesi noista typeristä käsityksistäsi kiinni. Minä muuten en ole jeesustellut täällä mitään. Päinvastoin, olen melkein pilkannut jeesustelijoita. Onhan täällä noita pelkän munan tarjojiakin, mutta jos vastaa jonkun viestiin, niin hyvä olisi vastata siihen eikä ilmaista käsityksiään muista viesteistä.
No joo, sitten asiaan. Ei teillä ole kumartamisvelvollisuutta heteroita kohtaan ja kirjoitin väärin, kun kuvailin, että "jos haluaistte hyväksyntää..." en minäkään näköjään aina jaksa keskittyä ilmaisuuni. Mutta kai tekin ihmisinä olette kiinnostunut erilaisten yksilöiden mielipiteistä? Ai ette? No voi voi.
Videoo? Näyttää videoo? En ymmärrä.- lespa lettunen
f4ck kirjoitti:
Onks sulla pikkuisen vaikee, hyvin heteromiesmäiseen tyyliin muuten, hyväksyy että kaikki ei väitä mitä sä ajattelet tai sanot?"en mä kiinnitä miehiin huomiota ennenku ne tulee mun eteen huutelee typeriä ajatuksiaan, mun elämässä ei ole mitää käyttöö miesten tapaan ajatella tai toimia. Mä olen lesbopalstalla koska olen lesbo. Mä en ole katkera, miks sä et vaa ymmärrä että mä en pidä miehiä minään, ne on vähän kuin pallohulluja koiria, juoksee yhden asian perässä. Ei siinä sen kummempaa. Miks sun pitää koittaa liittää tähän jotain vihaa tai katkeruutta.
Onks sulla pikkuisen vaikee, hyvin heteromiesmäiseen tyyliin muuten, hyväksyy että kaikki ei väitä mitä sä ajattelet tai sanot?"
1.etkös juuri sinä sanonut vihaavasi kaikkia miehiä?
2.jos et pidä miehiä minään, älä sitten tule itkemään jos sinuakaan ei kukaan pidä minään tai ole kiinnostunut sinun ongelmistasi millään tavalla? - f4ck
lespa lettunen kirjoitti:
"en mä kiinnitä miehiin huomiota ennenku ne tulee mun eteen huutelee typeriä ajatuksiaan, mun elämässä ei ole mitää käyttöö miesten tapaan ajatella tai toimia. Mä olen lesbopalstalla koska olen lesbo. Mä en ole katkera, miks sä et vaa ymmärrä että mä en pidä miehiä minään, ne on vähän kuin pallohulluja koiria, juoksee yhden asian perässä. Ei siinä sen kummempaa. Miks sun pitää koittaa liittää tähän jotain vihaa tai katkeruutta.
Onks sulla pikkuisen vaikee, hyvin heteromiesmäiseen tyyliin muuten, hyväksyy että kaikki ei väitä mitä sä ajattelet tai sanot?"
1.etkös juuri sinä sanonut vihaavasi kaikkia miehiä?
2.jos et pidä miehiä minään, älä sitten tule itkemään jos sinuakaan ei kukaan pidä minään tai ole kiinnostunut sinun ongelmistasi millään tavalla?en ole sanonu vihaavani miehiä, en vain pidä niitä minään. Ja en todellakaan ole itkemässä jos joku ei ole kiinnostunut minusta tai ongelmistani, mä en siihen edes kaipaa ketää random tyyppiä. Jos sä luulet että elämään kuuluu se että miehet tykkää ja kiinnostuu ni siinähän elät niin. Mä en ja miehille tuntuu olevan kova paikka jos nainen ei vihaa edes niitä.
f4ck kirjoitti:
en ole sanonu vihaavani miehiä, en vain pidä niitä minään. Ja en todellakaan ole itkemässä jos joku ei ole kiinnostunut minusta tai ongelmistani, mä en siihen edes kaipaa ketää random tyyppiä. Jos sä luulet että elämään kuuluu se että miehet tykkää ja kiinnostuu ni siinähän elät niin. Mä en ja miehille tuntuu olevan kova paikka jos nainen ei vihaa edes niitä.
Et pidä miehiä minään?
Etkö ole eläessäsi lukenut yhtään miehen kirjoittamaa kirjaa tai kuunnellut miehen tekemää musiikkia, jota olisit arvostanut tai jolla olisi ollut sinulle annettavaa? Et ilmeisesti, jos et pidä miehiä minään. Luet ilmeisesti vain naisten kirjoittamaa lesbokirjallisuutta? Taidat olla lesbouden lisäksi vielä feministi?
Sulta pitäis ottaa tietokone pois, koska se on miesten kehittämä ja keksimä laite. Mies on luonut tai keksinyt sähkön lainalaisuudet, matemaattisen logiikan säännöt, puolijohde tekniikan ja kaikki mitä tietokoneen kehittämiseen on vaadittu.
- loora
sano sil likasel huaral et se on loppu ny!
- aiheeseen liittyy
http://yle.fi/uutiset/kalansyonnin_hyodyt_peittoavat_ymparistomyrkkyjen_haitat/6110433
Kalansyönti lisää terveyttä vierasaineista huolimatta. Tutkimustulokset ja tilastot osoittavat tämän. - Luonnollisesti..
Naisen kuuluu luonnostaan harrastaa seksiä miehen kanssa.
Juuri näin "naisesi" teki eli osoitti kuuluvansa miehelle.
Ota nyt pika pikaa onkeesi esimerkkiä ja hakeudu miesten seuraan. Se on naiselle parasta. - Totuus´´
Molemmat sekä lesboilu, että huioraaminen ovat vastoin raamatun opetusta. Siis syntiä, josta pitää tehdä parannus. Omatunto ei rauhoitu enne.
- koivunoron rovasti
mullakin on transsu-isi tyttiksenä
- Älä luovuta
Toivoa on. Menet leikkaukseen ja kasvatat ihan ikioman kikkelin, niin naisen ei tarvitsetse enään juosta vieraissa...
- kunnioitusta peliin
Te jotka kirjoittelette näin epäkohteliaita ja rumia viestejä, käyttäkää oikeaa nimea viesteissänne. Teidän olisi myös syytä hankkiutua hoitoon ja kiireesti, siis psykiatriseen hoitoon. Luuletteko jotenkin parantavanne maailmaa noilla täysin ala-arvoisilla heitoillanne? Todella sairasta.
- D95
täällä duunailen juttujani ja kulta duunailee omiaan ja sit nähään . tehään safkaa ja katotaan
huvittaaks mennä ulos vai olla himassa .
ei se sen kummempaa oo . tärkeintä olla yhdessä viimeistään näin illalla .
hyvä olla ! - jaajonen
Näin se menee :
1. Kun lesbo pettää kumppaniaan miehen kanssa niin petetyllä on täysi oikeus uhota että "tekisin miehen munasta jauhelihaa"...
2. Jos hetero nainen pettää miestään lesbo-naisen kanssa niin auta armias jos petetty mies uhoaisi "tekevänsä pettäjä-naisen tuherosta jauhelihaa"...jo alakasi parjaaminen "koita kestää tappiosi"
Ei siinä mitään, monet lesbot nauttivat kun saavat silloin tällöin oikein kunnolla jormaa - Vessapaneskelija
"Ulkona aamulla, vastaan tulevat miehet raivostutti. Olisin voinut hakata heistä jokaisen ja hirttää munista puuhun! Tämä vain ajatuksissa, en ole väkivaltainen luonteeltani. Silti jos tietäisin sen miehen, tekisin hänen peniksestään jauhelihaa!"
Hei ap. Kun täällä on puhuttu paljon homofoobikoista, niin mikä sinut erottaa niistä?
Ei yhtään mikään. Olet yhtä vitun hullu kuin homofoobikotkin.
Se että lumppusi jakoi pillua ei ole miesten vika, vaan hänen oma vikansa.
Sietäisit pyytää anteeksi Miehiltä, tai tulen panemaan sitä lumppuasi vielä kerran ja tällä kerralla vedän häntä persereikään!- f4ck
sä olet varmaa syntynykki vessassa koska ainakaa sä et tiedä mikä homofoobikko on jos vertaat sitä ap:hen. Mene vetää vaa kätees peiton alle, siinä on sulle peppuseksii kunnes Jorma löytää sut.
- Vessapaneskelija
f4ck kirjoitti:
sä olet varmaa syntynykki vessassa koska ainakaa sä et tiedä mikä homofoobikko on jos vertaat sitä ap:hen. Mene vetää vaa kätees peiton alle, siinä on sulle peppuseksii kunnes Jorma löytää sut.
Olet sinä f4ck aivan saatanan tyhmä!
ap pelkää miehiä ja vihaa niitä joukolla, niinkuin homofoobikot pelkäävät homoseksuaaleja.
Ota vitun lortto silmä käteen! - f4ck
Vessapaneskelija kirjoitti:
Olet sinä f4ck aivan saatanan tyhmä!
ap pelkää miehiä ja vihaa niitä joukolla, niinkuin homofoobikot pelkäävät homoseksuaaleja.
Ota vitun lortto silmä käteen!sä olet todella vessapano, pyllistele sä siellä, se on juuri oikee paikka sulle. Sä et taida ymmärtää ett ap:lla on vähän tilanne päällä kun sai kuulla tyttiksen panneen kundin kaa. Homofoobikot on ihan eri asia. Joten vertaile sä vaa vessapapereita jatkossa ja kirjoittele niistä.
- Älä yritä selitellä
f4ck kirjoitti:
sä olet todella vessapano, pyllistele sä siellä, se on juuri oikee paikka sulle. Sä et taida ymmärtää ett ap:lla on vähän tilanne päällä kun sai kuulla tyttiksen panneen kundin kaa. Homofoobikot on ihan eri asia. Joten vertaile sä vaa vessapapereita jatkossa ja kirjoittele niistä.
Meinaatko että suomalainen mies, jos tyttönsä on pannut toisen miehen kanssa, vihaa kaikkia miehiä vaikka olisi kuinka tilanne päällä?
Ei varmasti vihaa, mutta sen sijaan miehiä vihaava ap vihaa koska ei poikkea homofoobikoista millään tavalla.
- Hefner
Rauhoitu hyvä ihminen tuo vouhkaaminen ja anna hänelle anteeksi! Se että jos hän ei ole koskaan kokenut oikeaa, luonnollista penistä niin on hyvin ymmärrettävää että sellainen olo voi tulla vaikka olisikin lesbo. Sitä sanotaan kokeilun haluksi. Ei se tarkoita että hän silti haluaisi jatkaa sellaista muulloin.. Kannattaa toki keskustella hänen kanssaan asiasta ja kysellä suoraan.
Ja se että vaikka mies tiesi tyttöystäväsi pitävän naisista niin se ei estä heteromiestä haluamasta silti naista. Nainen on silti hänelle edelleen nainen :-) - htht
Kannattaa varmaan ihan v.itusti kuunnella suomen ala-arvostetuimman roska foorumin aivottomia kukka-hattu tätejä sun muita idiootteja jotka eivät tiedä mitään teidän suhteestanne.
Ei pettäminen ole koskaan hyväksyttävää, mutta ota huomioon se mitä olet kokenut naisesi kanssa ja että onko kannattavaa pilata hyvä parisuhde yhden mokan takia. Eikä varmaan enään toistu sama jos on kerta rehellisesti kertonut tapahtuneesta ja katuu tekoaan (tosin en voi tietää kun en tunne ihmistä) - Hepohessikkätär
Oih onnea..
En halua penistä enkä penetraatiota.
Olen nainen joka haluaa vain naista. - En oikein ymmärrä
ymmärrä lesboilua ja homoilua, koska olen hetero ja vielä mies. Minun käsittääkseni fyysisesti seksi onnistuu ainoastaan vastakkaisen sukupuolen kanssa, koska palikat käy vain niin yhteen. Parisuhde vaatii fysiikan lisäksi sielunkumppanuutta. Olisiko homoseksuaaleilla sitten niin, että juuri tämä tarvittava sielunkumppanuus löytyy vain samaa sukupuolta olevan kanssa? Tällöin seksipuoli jää väkisin vajaaksi, jos ollaan parisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa? Jos se tuntuu tärkeltä, niin sitten kai molempien pitäisi antaa lupa toisilleen hoitaa fysiikkapuoli parisuhteen ulkopuolella ja vain eri sukupuolta olevan kanssa. Parhaiten se varmaan onnistuisi siten että olisi lesbopariskunnalla olisi ystäväpariskuntana homopari. Kun molemmat olisivat vakipareja, niin varmaankaan mustasukkaisuuskin pysyisi hallinnassa. Näin myöskin suvun jatkaminen onnistuisi aikanaan aivan luonnollista tietä.
Mutta ei ravintolan vessa ole nautinnollisin paikka myöskään pelkälle fyysiselle seksille. Ei tuosta tarvitse minusta olla mustasukkainen, varsikaan, kun hän kertoi siitä heti.- f4ck
joo vähän huomaa että olet mies ja hetero.
- :-P
Kaikki seksi = penetraatio
- En oikein ymmärrä
f4ck kirjoitti:
joo vähän huomaa että olet mies ja hetero.
Sanoinko pahastikin? Ei ollut tarkoitus.
- Irmeli
Kyllä kyrpä on parasta :)
- hahah
naurattaa rekkalesbo aloittaja :D
sellasta se on, sormet, nuoleminen jne edelleen ei koskaan korvaa oikeata tuntevaa munaa. nauti riittämättömyydestäsi.- Itsetunto nolla
Kiitos kaikille palautteesta!
Tein joitakin pahoja virheitä aloituksessani, kuten kuvaillessani liian karskisti tunteitani ks.aamuna. Sen haluan oikoa, että ne kuvaukset "munat puuhun" ja " peniksestä jauhelihaa" olivat typerästi liioiteltuja. En koe minkäänlaista vihaa tai kateutta miehiä kohtaan, oikeasti!
Ollessani muutamia päiviä pois tykkänään suomi24:lta, nähtävästi aloitukseni on siis ollut etusivulla. Ensimmäinen reaktioni oli "voi v***u!", olipa järki veto suomi24:lta. No, sitä otetaan vastaan mitä tulee, jokaisella oikeus mielipiteisiinsä, mutta voisi edes asiallisesti kertoa ne. Jätän tiedätte kyllä mitkä kommentit* omaan arvoonsa. Eniten harmittaa leimaamiseni miesvihaajaksi.
Otsikko etusivulla oli kuulemma ollut jotakin "Lesbo petti tyttöystävää miehen kanssa!" ja aloitukseni oli tiivistetty siihen alle hieman erillailla....fiksummin kuulemma. Jaaha, no olisivat sitten siistineet fiksummaksi samantein koko kirjoitukseni. Suomi24 saisi nostaa etusivulle vain itse keksimiään keskustelunavauksia. Tuskin olen ainoa joka on järkyttynyt huomatessaan/kuulleensa olleensa tai olevan etusivulla. Kun kuitenkin minäkin kirjoitin vain tietylle ryhmälle, lesboille. Tosin tajuan tietysti että muutkin lukevat lesbopalstaa, mutta anyway tämä oli kohdistettu toisille lesboille ja etusivulla oleminen toi tarpeetonta "shittia" palstalle.
Mitä tulee itse aloitukseen ja kommentteihin tyttöystäväni mahdollisesta bisseydestä... Asiaa on käsitelty tyttöystävän kanssa ja se on mulle ihan sama onko hän bi vai täyslesbo, mutta kunhan hän vain on rehellinen ja luotettava. Vannotin hänet kertomaan tunteistaan miehiä kohtaan heti jos vähänkin siltä tuntuu, tähän hän korostaa sitä että kertoi heti mitä oli tehnyt. Hän edelleen väittää sen olleen vain kokeilu. Ok, ja jos se kokemus vahvisti rakkautta ja halua pysyä mun kanssa, se oli sitten siinä mielessä hyvä kokeilu. Jos jotain positiivista haluaa hakea...
Hyvää kesää kaikille ja pitäkää huolta toisistanne! :) - mevaantuomitaan
Tein joitakin pahoja virheitä aloituksessani, kuten kuvaillessani liian karskisti tunteitani ks.aamuna. Sen haluan oikoa, että ne kuvaukset "munat puuhun" ja " peniksestä jauhelihaa" olivat typerästi liioiteltuja. En koe minkäänlaista vihaa tai kateutta miehiä kohtaan, oikeasti!
Ollessani muutamia päiviä pois tykkänään suomi24:lta, nähtävästi aloitukseni on siis ollut etusivulla. Ensimmäinen reaktioni oli "voi v***u!", olipa järki veto suomi24:lta. No, sitä otetaan vastaan mitä tulee, jokaisella oikeus mielipiteisiinsä, mutta voisi edes asiallisesti kertoa ne. Jätän tiedätte kyllä mitkä kommentit* omaan arvoonsa. Eniten harmittaa leimaamiseni miesvihaajaksi.
Otsikko etusivulla oli kuulemma ollut jotakin "Lesbo petti tyttöystävää miehen kanssa!" ja aloitukseni oli tiivistetty siihen alle hieman erillailla....fiksummin kuulemma. Jaaha, no olisivat sitten siistineet fiksummaksi samantein koko kirjoitukseni. Suomi24 saisi nostaa etusivulle vain itse keksimiään keskustelunavauksia. Tuskin olen ainoa joka on järkyttynyt huomatessaan/kuulleensa olleensa tai olevan etusivulla. Kun kuitenkin minäkin kirjoitin vain tietylle ryhmälle, lesboille. Tosin tajuan tietysti että muutkin lukevat lesbopalstaa, mutta anyway tämä oli kohdistettu toisille lesboille ja etusivulla oleminen toi tarpeetonta "shittia" palstalle.
Mitä tulee itse aloitukseen ja kommentteihin tyttöystäväni mahdollisesta bisseydestä... Asiaa on käsitelty tyttöystävän kanssa ja se on mulle ihan sama onko hän bi vai täyslesbo, mutta kunhan hän vain on rehellinen ja luotettava. Vannotin hänet kertomaan tunteistaan miehiä kohtaan heti jos vähänkin siltä tuntuu, tähän hän korostaa sitä että kertoi heti mitä oli tehnyt. Hän edelleen väittää sen olleen vain kokeilu. Ok, ja jos se kokemus vahvisti rakkautta ja halua pysyä mun kanssa, se oli sitten siinä mielessä hyvä kokeilu. Jos jotain positiivista haluaa hakea...
Hyvää kesää kaikille ja pitäkää huolta toisistanne! :)joo,
olen samaa mieltä, että alotuksesi sai aikaan kohtuuttoman "ryöpyn". Kiitos kuitenkin, että kirjoitit ja avauduit arasta asiasta ja ilman teikäläisiä avautujia tämäkin palsta olisi aivan jonninjoutava!
Parisuhde ja siihen liittyvät hairahdukset, ongelmat jne.. ovat haastavia ja onneksi asiat ja tapahtumat pystytään joskus selvittämään.
Onnea teille ja pitäkää huolta toisistanne. Rakkaus on niin iso juttu, että sen murtamiseen tarvitaan muutakin kuin hairahdus! - 3+11
Hyvää kesää kaikille ja pitäkää huolta toisistanne! :)Mitä teille nyt kuuluu?
- D95
nainen joka pettää kumppaniaan vessassa on toisen luokan kansalainen . unohtakaa koko luuseri !
- Gillis**
Jätä se nainen jos vieraissa käy
- _kikkihiiri_
Osta sträppäri ja anna naisellesi mitä se haluaa, eli munaa mekkoon =)
- _minä_vaan_
Seksi nyt sinänsä on yhdentekevää, mutta luottamus on mennyt.
Oksensi vielä pahan olonsa ja syyllisyytensä sinun niskaan.
Jätä se. Hyppääkaivoon, tai muuhun raikkaaseen veteeen.
Äläkä elviöitä murehdi
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833902
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342833Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä982214Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271760Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201707- 301664
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731463