Ostetaan miesten nahkatakkeja...Huolin vain mustat rotsit.Ainut poikkeus ns.lentäjäntakit,ne saavat olla ruskeita.Koko L/XL taikka 52/54.
Tarjoa vain kuvien kanssa!
Hinta: 1-200,-
Yhteystiedot: [email protected]
M: Ostan nahkatakkeja!
5
323
Vastaukset
Hahaaaa lukihäiriötä tyrkkää :)..Ýhteystiedot kohdassa olevassa sähköpostissa on kirjoitusvirheen pirulainen.
YHTEYDENOTOT SIIS: [email protected]
KIITOS!Heippa!
Pojallani olisi jouten musta hyväkuntoinen
nahkatakki, koko L. Merkki Casual Newws.
Olisin laittanut kuvatkin, vaan s-postisi ei käytössä?
terkuin Päivitarvitko vielä takkia ? löytyisi pitkä musta nahkatakki koko 54
- qaswde
Vieläkö ostelet rotseja? Mä joulurahapulassa myyn prätkärotsin joka maksanut 180€ uutena ja ei uutta häpeä.. Tarjoa! Puh.0465585669 ps.laita txt ni tehään kaupat!
- m1@
Moi! Pelasta jouluni ja osta musta prätkärotsi koko 50
Kunto hyvä!
Maksaa uutena 189€
Jos ostat nyt: 50€!!
S-posti: [email protected]
Olen rahavaikeuksissa, siksi myyn halvalla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810