sim kortin numerot ei näy

asldka

ostin samsungin galaxy plussan ja laitoin simin puhelimeen, mutta mitään numeroita ei löydy vaikka kaikki on tallessa simillä. missä vika.. kortissa, puhelimessa vai jossain asetuksissa? numerot näkyy kyllä toisella puhelimella..

16

9261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huaweisamsung

      kokeile bootti recoveryyn ja sieltä data wipe (volume up home power) jos ei toimi niin heitä toinen firmware packi odinilla. mulla toimi.

    • Galaksi S

      Kokeile sellaista, että menet Yhteystiedot-sivulle, avaat valikon ja sieltä valitset Näytettävät yhteystiedot. Sieltä taasen pitäisi löytyä vaihtoehdot Puhelin, SIM-kortti ja Kaikki yhteystiedot. Näistä voit valita haluamasi. Tämä toimii 4.0.3 -versiossa, 2.3.X:n polku on muistaakseni aika lailla vastaava.

    • en tiiä

      oliso kenelläkää vinkkejä jos on Xcover

    • reppu

      miksi ei xcover löydä sim-kortille tallennettuja yhteystietoja??????????

      onko kellään hyviä ideoita

    • Oletko valinnut sen osoitekirjasta sim-kortti muistin?

      • eiainaymmärrä

        Miten tuo valinta tapahtuu? Ainut mikä löytyy, on kopiointi puhelimen muistiin. Aiemmin näkyi ihan normaalisti ilmankin.


    • Ainakin SGS3 mallissa kun avaa osoitekirjan ja painaa valinnat->Näytettävät yhteystiedot->Sim-kortti.

    • emlie

      Joudutte vääntään nyt ratakiskosta tän jutun meitsille. Eli..
      Simillä olevat numerot ei näy. Paitsi, jos näppäilen numeron, puhelin ehdottaa tuota simille tallennettua numeroa. Siitä täppäämällä en pääse mitenkään hallinoimaan yhtään mitään. Enkä pääse mistään muualtakaan hallinoimaan kumpaa muistia käyttäisin. Gmailin yhteystiedot on kivasti synkronoitunut yhteystietoihin. Saakelin näppärä vehje!

      • ANXt

        paina sitä vasemman puoleista nappia niin sulle aukee se valikko,siinä yhteystiedot välilehdessä.


    • keijo3

      mites jos kyseessä on prepaid liittymä..vaikuttaako se ?

      • keijo3

        ei vaan suostu tuomaan simkortin numeroita esiin.. vittu


    • yksi ohje

      Samsung Galaxy S Plus:
      Yhteystiedot -> Vasen, asetukset nappi -> Lisää -> Näyttöasetukset -> Valitse näytettävät yhteystiedot, SIM-kortti kohtaan ruksi.

    • Tänää huomasin että ei hitto, minne ihmeeseen mun älypuhelimen kontakteista, on hävinny kaikki sim-korttini puhelin-numerot (?), jotka siis näky kyllä sielä vielä viikko sitten, kun sain tän puhelimen käyttööni ekaa kertaa, ja asetin sim-kortin puhelimeen.
      Joten palautin puhelimen tehdas-asetuksiin, että jos se auttais, mutta ei auttanut, ja kun tallennan uuden puhelin-numeron kontakteihin, niin tää puhelin ei edes kysy, että tallennetaanko se sim-kortille, vaan tallentaa sen suoraa puhelimeen.

      Mulla siis on Motorola E13 puhelin, ja Kontaktit-välilehden (jossa siis pitäisi näkyä kaikki sim-kortille tallennetut numerot) asetuksista, löytyy vaan seuraavat: Soittajan tunnus ja häiriköinti, esteettömyys, avustettu soittaminen, estetyt numerot, puhelitilit, näyttöasetukset, lähellä olevat paikat, pikavastaukset, äänet ja värinä, sekä vastaaja.

      Sitten tän puhelimen asetukset-valikossa on seuraavat vaihtoehdot: Verkko ja Internet, Yhdistetyt laitteet, Näyttö, Taustakuva, Ääni ja värinä, Ilmoitukset, Akku, Tallennustila, Sijainti, Esteettömyys, Sovellukset, Salasanat ja Tilit, Suojaus, Tietosuoja, Turvallisuus ja Hätätilanteet, Digitaallinen hyvnvointi ja lapsilukko, Google, Järjestelmäpäivitykset, Arvio ja palaute, Ohje, Järjestelmä, ja Tietoja puhelimesta.
      Osaisiko joku siis neuvoo mua ? (koitan säätää tässä itse ne näkyviin mutta jonkinlainen avustus olisi tervetullutta, sillä tää on eka kerta kun mulle tapahtuu mitää tälläistä).

      • Anonyymi

        Avaa Yhteystiedot-sovellus, valitse oikeasta alakulmasta "Korjaaminen ja hallin...", näpäytä "Hallinnoi SIM-korttia"...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avaa Yhteystiedot-sovellus, valitse oikeasta alakulmasta "Korjaaminen ja hallin...", näpäytä "Hallinnoi SIM-korttia"...

        Sain eilen sittenkin takaisin sim-kortin numerot näkyviin, juuri kuten ohjeistat, paitsi että epätietoisena, mulla meni siihen pidempi tovi.
        Joten kiitän ja kumarran tästä avusta, ja nyt sitten teidän jatkossa, miten toimia jos numerot taas katoaa vahingossa.


      • Anonyymi
        Toni_Bufu kirjoitti:

        Sain eilen sittenkin takaisin sim-kortin numerot näkyviin, juuri kuten ohjeistat, paitsi että epätietoisena, mulla meni siihen pidempi tovi.
        Joten kiitän ja kumarran tästä avusta, ja nyt sitten teidän jatkossa, miten toimia jos numerot taas katoaa vahingossa.

        Jatkossa unohda Sim-kortille tallentamisen ja tallenna Google tilille. Kas näin numerot eivät koskaan poistu vaan ne seuraa aina tilin mukana uusiin laitteisiin. Näin olen itse tehnyt jo yli 10-vuoden ajan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe