ostin samsungin galaxy plussan ja laitoin simin puhelimeen, mutta mitään numeroita ei löydy vaikka kaikki on tallessa simillä. missä vika.. kortissa, puhelimessa vai jossain asetuksissa? numerot näkyy kyllä toisella puhelimella..
sim kortin numerot ei näy
16
9998
Vastaukset
- huaweisamsung
kokeile bootti recoveryyn ja sieltä data wipe (volume up home power) jos ei toimi niin heitä toinen firmware packi odinilla. mulla toimi.
- Galaksi S
Kokeile sellaista, että menet Yhteystiedot-sivulle, avaat valikon ja sieltä valitset Näytettävät yhteystiedot. Sieltä taasen pitäisi löytyä vaihtoehdot Puhelin, SIM-kortti ja Kaikki yhteystiedot. Näistä voit valita haluamasi. Tämä toimii 4.0.3 -versiossa, 2.3.X:n polku on muistaakseni aika lailla vastaava.
- en tiiä
oliso kenelläkää vinkkejä jos on Xcover
- reppu
miksi ei xcover löydä sim-kortille tallennettuja yhteystietoja??????????
onko kellään hyviä ideoita Oletko valinnut sen osoitekirjasta sim-kortti muistin?
- eiainaymmärrä
Miten tuo valinta tapahtuu? Ainut mikä löytyy, on kopiointi puhelimen muistiin. Aiemmin näkyi ihan normaalisti ilmankin.
Ainakin SGS3 mallissa kun avaa osoitekirjan ja painaa valinnat->Näytettävät yhteystiedot->Sim-kortti.
- emlie
Joudutte vääntään nyt ratakiskosta tän jutun meitsille. Eli..
Simillä olevat numerot ei näy. Paitsi, jos näppäilen numeron, puhelin ehdottaa tuota simille tallennettua numeroa. Siitä täppäämällä en pääse mitenkään hallinoimaan yhtään mitään. Enkä pääse mistään muualtakaan hallinoimaan kumpaa muistia käyttäisin. Gmailin yhteystiedot on kivasti synkronoitunut yhteystietoihin. Saakelin näppärä vehje!- ANXt
paina sitä vasemman puoleista nappia niin sulle aukee se valikko,siinä yhteystiedot välilehdessä.
- keijo3
mites jos kyseessä on prepaid liittymä..vaikuttaako se ?
- keijo3
ei vaan suostu tuomaan simkortin numeroita esiin.. vittu
- yksi ohje
Samsung Galaxy S Plus:
Yhteystiedot -> Vasen, asetukset nappi -> Lisää -> Näyttöasetukset -> Valitse näytettävät yhteystiedot, SIM-kortti kohtaan ruksi. Tänää huomasin että ei hitto, minne ihmeeseen mun älypuhelimen kontakteista, on hävinny kaikki sim-korttini puhelin-numerot (?), jotka siis näky kyllä sielä vielä viikko sitten, kun sain tän puhelimen käyttööni ekaa kertaa, ja asetin sim-kortin puhelimeen.
Joten palautin puhelimen tehdas-asetuksiin, että jos se auttais, mutta ei auttanut, ja kun tallennan uuden puhelin-numeron kontakteihin, niin tää puhelin ei edes kysy, että tallennetaanko se sim-kortille, vaan tallentaa sen suoraa puhelimeen.
Mulla siis on Motorola E13 puhelin, ja Kontaktit-välilehden (jossa siis pitäisi näkyä kaikki sim-kortille tallennetut numerot) asetuksista, löytyy vaan seuraavat: Soittajan tunnus ja häiriköinti, esteettömyys, avustettu soittaminen, estetyt numerot, puhelitilit, näyttöasetukset, lähellä olevat paikat, pikavastaukset, äänet ja värinä, sekä vastaaja.
Sitten tän puhelimen asetukset-valikossa on seuraavat vaihtoehdot: Verkko ja Internet, Yhdistetyt laitteet, Näyttö, Taustakuva, Ääni ja värinä, Ilmoitukset, Akku, Tallennustila, Sijainti, Esteettömyys, Sovellukset, Salasanat ja Tilit, Suojaus, Tietosuoja, Turvallisuus ja Hätätilanteet, Digitaallinen hyvnvointi ja lapsilukko, Google, Järjestelmäpäivitykset, Arvio ja palaute, Ohje, Järjestelmä, ja Tietoja puhelimesta.
Osaisiko joku siis neuvoo mua ? (koitan säätää tässä itse ne näkyviin mutta jonkinlainen avustus olisi tervetullutta, sillä tää on eka kerta kun mulle tapahtuu mitää tälläistä).- Anonyymi
Avaa Yhteystiedot-sovellus, valitse oikeasta alakulmasta "Korjaaminen ja hallin...", näpäytä "Hallinnoi SIM-korttia"...
Anonyymi kirjoitti:
Avaa Yhteystiedot-sovellus, valitse oikeasta alakulmasta "Korjaaminen ja hallin...", näpäytä "Hallinnoi SIM-korttia"...
Sain eilen sittenkin takaisin sim-kortin numerot näkyviin, juuri kuten ohjeistat, paitsi että epätietoisena, mulla meni siihen pidempi tovi.
Joten kiitän ja kumarran tästä avusta, ja nyt sitten teidän jatkossa, miten toimia jos numerot taas katoaa vahingossa.- Anonyymi
Toni_Bufu kirjoitti:
Sain eilen sittenkin takaisin sim-kortin numerot näkyviin, juuri kuten ohjeistat, paitsi että epätietoisena, mulla meni siihen pidempi tovi.
Joten kiitän ja kumarran tästä avusta, ja nyt sitten teidän jatkossa, miten toimia jos numerot taas katoaa vahingossa.Jatkossa unohda Sim-kortille tallentamisen ja tallenna Google tilille. Kas näin numerot eivät koskaan poistu vaan ne seuraa aina tilin mukana uusiin laitteisiin. Näin olen itse tehnyt jo yli 10-vuoden ajan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026