lapsemme puhuvat jostain wifistä, eli selvitinkin jo että se on siis langaton verkko iäkäs blondi kun olen :) toimiiko wifi Alanyan hotelleissa? Ja onko sitä siis turvallinen käyttää esim. kännykän kautta? ettei tuu yllärinä laskua kun palataan suomeen. kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen.
Wifi turvallinen käyttää?
7
608
Vastaukset
- harmaa blondi
Mummo 60
En tiedä onko oikea paikka kysyä, mutta tuli mieleen ed. viestistä.
Minulllla on kotona kannettava tietokone ja kaapeliyhteys. Sitten on puhelimessa netti, mutta siinä on kytky, että korttia ei voi vaihtaa, eikä siis verkkoa.
Jos hommaan jonkun pienen läpyskän ulkomaan reissuja varten ja haluaisin hyödyntää free Wifin, niin pitääkö siihenkin olla joku maksullinen liittymä täällä Suomessa? Mitenkä pääsen mahdollisimman halvalla?- Ceepe
Ei tartte. Ota vaan se läppärisi mukaan. Älä ota koskaan yhteyttä modeemilla, todennäköisesti ei edes anna ottaa yhteyttä. Kaikkialla on kahviloissa, hotelleissa, rantakojuissa ym. ilmaisia wlaneja ja wifejä, salasanat saat tarjoilijoilta tai henkilökunnalta. Anna tietsikan tallentaa salasanat, niin voit käydä surffaamassa myöhemmin myös lähellä yhteyspaikkaa....
- Hyi hyi hyi
Ceepe kirjoitti:
Ei tartte. Ota vaan se läppärisi mukaan. Älä ota koskaan yhteyttä modeemilla, todennäköisesti ei edes anna ottaa yhteyttä. Kaikkialla on kahviloissa, hotelleissa, rantakojuissa ym. ilmaisia wlaneja ja wifejä, salasanat saat tarjoilijoilta tai henkilökunnalta. Anna tietsikan tallentaa salasanat, niin voit käydä surffaamassa myöhemmin myös lähellä yhteyspaikkaa....
"Anna tietsikan tallentaa salasanat, niin voit käydä surffaamassa myöhemmin myös lähellä yhteyspaikkaa.... "
Kreikkalainen huijari! - ......
Hyi hyi hyi kirjoitti:
"Anna tietsikan tallentaa salasanat, niin voit käydä surffaamassa myöhemmin myös lähellä yhteyspaikkaa.... "
Kreikkalainen huijari!Ihan laillistahan tuo on jos ilmainen netti on tarjolla, sama se surffaako ravintolassa tai sen terassilla. Ei ne langattomat netit taida kilometrejä kantaa kumminkaan.
- menossa
...... kirjoitti:
Ihan laillistahan tuo on jos ilmainen netti on tarjolla, sama se surffaako ravintolassa tai sen terassilla. Ei ne langattomat netit taida kilometrejä kantaa kumminkaan.
Vielä "sekaannun", eli sim-kortti ja nettitikku kannattaa siis jättää kotiin, jos ei mieli isoja laskuja surffaamisesta. Meillä on myös tarkoitus ottaa läppäri lasten iltojen iloksi mukaan. Meidän koko hotellissa on ilmainen nettiyhteys.
- Ilmainen
menossa kirjoitti:
Vielä "sekaannun", eli sim-kortti ja nettitikku kannattaa siis jättää kotiin, jos ei mieli isoja laskuja surffaamisesta. Meillä on myös tarkoitus ottaa läppäri lasten iltojen iloksi mukaan. Meidän koko hotellissa on ilmainen nettiyhteys.
nettiyhteys ei vaadi nettitikkua tai SIM-korttia.
Käyttäjätunnus ja salasana vaan respasta...
- free hotspot
Käytössäni on HTC diamond kännykkä , johon en ole edes laittanut sim-korttia ja surfailen sillä aina avoimen langattoman verkon käsiini saatua. Sama toimii hotelleissa. Ei voi siis tulla laskua, kun ei ole datayhteyttä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006