Kummasta tilaaminen tulee halvemmaksi, jos ei ole käytössä luottokorttia? Voiko kumpaankaan maksaa tilisiirtoa EU-maksuna, jolloin ei menisi tilisiirtokuluja? Mitenkäs postiennakon laita?
Ny-camera vs. Pixmania
6
2332
Vastaukset
- Tuomas
Pixmaniasta en tiedä, mutta NY-Camerasta ostaminen on sattumasta kiinni. Hyvällä onnella tavara tulee nopeasti (ensimmäinen tilaukseni), mutta huonolla onnella voit joutua odottamaan kuukausitolkulla (toinen ja viimeinen tilaukseni).
Itselläni on nyt ollut tilaus sisällä kesäkuun puolestavälistä. Rahat firma kyllä huoli, mutta tavarasta ei ole tietoakaan. En ole viitsinyt valittaa sinne, koska netissä liikkuvien tietojen mukaan valitukset kaikuvat kuuroille korville. Sen sijaan tilaukseni Pixass:sta (www.pixass.de) tuli hienosti pari viikkoa tilauksen jälkeen. Kyseistä nettifirmaa kannattaa ainakin käydä katsomassa.
Jos nyt välttämättä haluat kuitenkin testata NY-Cameran omalta osaltasi, niin voit tosiaan maksaa sinne tuotteen etukäteen EU-maksuna. NY-Camera kuittaa maksun saapuneeksi, mutta sen jälkeen ei ehkä sitten kuulu yhtään mitään.- Mike
Itse olen tilannut sieltä kaksi kameraa, enkä voi moittia toimituksia. Molemmat tulivat 2 viikon sisällä.
- Tuomas
Mike kirjoitti:
Itse olen tilannut sieltä kaksi kameraa, enkä voi moittia toimituksia. Molemmat tulivat 2 viikon sisällä.
Ilmeisesti käsittelyn nopeus NY-Camerassa riippuu tilattavasta tuotteesta ja tilauksen käsittelystä. Jos tuote on heillä hyllyssä eikä käsittelijänä ole Graham Maclean, niin tilaus onnistuu. Herra Macleanista taas on muillakin kuin minulla huonoja kokemuksia.
Jokainen tekee tietysti miten itse tahtoo, mutta omalta osaltani jätän NY-Cameran rauhaan. Jätin oman tilaukseni 12.6.2004 ja odotan yhä tuotteita. Koska en tilannut mitään tärkeää, en ole toistaiseksi valittanut tilauksesta. Mielestäni ei ole asiakkaan velvollisuus muistuttaa yritystä, että heidän pitää käsitellä saamansa tilaukset.
- jope
postiennakolla tilaukseen lisätään hinta tuotteen painon mukaan 1kg16eur 2kg22eur.
tilaa sähköpostilla niin saat tuotteen jopa viikossa ja tilaus menee perille - Tuomas
Kannattaa rekisteröityä www.digicamera.net:n foorumeihin. Siellä on asiallinen viestiketju otsikolla "Jos kaupat epäonnistuivat Ny-Camerasta". Muutama turhautunut asiakas on jo ottanut yhteyttä kuluttajasuojaan. Erään ketjun kirjoittajan mukaan "Kuluttajansuojasta kertoivat että ny-cameralla on ollut vakavia ongelmia, tarkemmin ei kertonut."
- JoPo
Ostin KonicaMinolta A2:n postiennakolla Ny-camerasta ja minun kohdallani kaikki sujui hienosti. Kameran saatavuudesta en löytänyt tietoa heidän nettisivuiltaan ja niinpä soitin sivuilta löytyneeseen palvelunumeroon. Sain asialliset vastaukset kaikkiin kysymyksiini. Heti tilauksen jälkeen sähköpostiin tupsahti tieto tilauksen onnistumisesta ja pari päivää tämän jälkeen tuli uusi sähköposti jossa kerrottiin, että paketti on lähtenyt liikkeelle ja että sen pitäisi saapua 4-7 päivän kuluessa. Paikalliseen postiin paketti saapui seitsemässä päivässä, eli luvatun ajan puitteissa. Tämän kokemukseni perusteella antaisin mitä tahansa vastaavaa kaupantekoa suunnittelevalle neuvon, että jos joku asia epäilyttää tai mietityttää, käyttäkää puhelinta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726308- 1385712
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4753562Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1141985- 391331
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3911319- 731153
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471024Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54920