Oulussa on joku hälytyssireeni soinut joskus yöllä kolmen aikaan useampana yönä.
Se sama ulina mikä soi joskus maanantaisin klo 12 testauksen vuoksi, kun kaikki hälytyssireenit testataan.
Eli jossain sireenissä on nyt joku vika.
Ei sen kummempia outoja ääniä.
Tuttuja ääniä Oulussa
tuttuja ääniä
4
186
Vastaukset
- Käyttäjätunnus!
Ilmahälytys, sillä uhvot hyökkää.
- Jonne_98
Hehheh! Ufo-hörhöt kuulee taas jotain ääniä! Vittu ootte vajaita!
- tuttuja ääniä
Kysymys on siis tunnistetusta äänestä joka soi ilmeisesti syyttä ja väärään aikaan.
- tgrt
Olen minäkin kuullut kerran ilmahälytyksen "väärään aikaan", vaikka en Oulusta olekaan. Ilmeisesti osa sireeneistä on vanhoja, toisen maailmansodan aikaisia, ja siksi temppuilevat.
Monessa maassa sireeneistä on muuten pääosin luovuttu, mikä on valitettavaa, koska ne ovat hyvä järjestelmä, jota voidaan joskus tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584