Sain oheisen sisältöisen viestin. Maksaisivatkohan etukäteen vaikka kahden viikon palkan?
"We invite you to work in the remote assistant position.
This work takes 2-3 hours per week and requires absolutely no investment.
The essence of this work for incoming client requests in your city.
The starting salary is about 2500 EUR per month bonuses.
You get paid your salary every 2 weeks and your bonuses after fulfilling each task!
We guarantee work for everyone. But we accept applications this week only!
Therefore, you should write a request right now. And you will start earning money, starting from next week.
Please indicate in the request:
Your name:
Your email address:
City of residence:
Please send the request to my email [email protected] and I will answer you personally as soon as possible
Sincerely,
Lester Dupree"
Töitähän en kaipaa, rahaa kuitenkin. :) Saisikohan näiltä irtoamaan jollakin keinoin? Yleensähän on niin, että itse täytyy näille huijareille maksaa.
Tämän tyyppisiä viestejä tulee aika ajoin.
Töitä tarjottu :D
1+2
1
206
Vastaukset
- trumpinternational
Minulle tulee jotain kutsuja aina Donald Trump -yhtiöltä että kutsuja ja jotain ilmaislippuja hotelleihin, en itsekään tiedä mistä on ongittu minun osoite oikein, joskus luen niitä joskus en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898