Hei kaikki!

Otetahan nyt järki käteen ja ajatellaan asioita ihan rauhallisesti. Susianalyysi keskittyy ihmisen sielunmaisemaan, aivoissa tapahtuviin reaktioihin ja näistä johtuviin yksilön käyttäytymismalleihin.

Jotain konkreettista minulla on pitänyt keksiä luodessani matemaattispsykologista teoriaani. Tähän asiaan liittyy oleellisesti maakuntamatkani plösilöhörhöjen ja susiuskovaisvajakkien asuttamille itsenäisen Suomen alueille. Nyt puhutaan koko yhteiskuntaa koskevasta asiasta. Kuinka suurta taakkaa yheisö kestää, jos joukossa on pohjasakkaa. Viittaan tässä vaikkapa Kreikka- ja Espanjakriisiin.

Jos Suomessa elää satojatuhansia a-kirjaimella alkavia susipelkureita, niin sehän vaikuttaa koko yhteiskuntaan. Parisataa irrallaan olevaa sutta aiheuttaa tämän kokoisessa maassa älytöntä hulabaloota. Pelkurit märisevät kauhuissaan. Märy ja parku oikeasti vaurioittaa koko yhteiskuntaa. Miten joku voi olla niin pöljä, jotta pelkää sutta ja karhua?

Tätä asiaa minä tutkin muitten tutkimusteni joukossa. Pöljä on pöljä ja fiksu syö omenan hillolla.

8

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä onkin faktaa

Huomatkaa kaikki, kuinka asiallista analyytikon teksti on nykyään kun olemme sivistäneet häntä. Me olemme hyviä.

• hunters life

Totta, kyllä siitä vielä yhteiskuntakelvollinen saadaan.

• tämä onkin faktaa
        hunters life kirjoitti:

Totta, kyllä siitä vielä yhteiskuntakelvollinen saadaan.

Mutta ei voi kieltää, etteikö hänen jutuissaan olisi järkeä. Nyt kun teksti on siivottu, niin kyllä sitä kelpaa lukea ja ottaa siitä opiksi.

• niinpä niin....
        tämä onkin faktaa kirjoitti:

Mutta ei voi kieltää, etteikö hänen jutuissaan olisi järkeä. Nyt kun teksti on siivottu, niin kyllä sitä kelpaa lukea ja ottaa siitä opiksi.

kas kun osasit kehua itseäsi, haukkumatta muita, kyllä me sinut sivistämme.
        vaikka järjettömyyksiä vain päästeletkin.

• sivistäjä sen

Mutta aina se vahdin tarvitsee, tyhmä kun on.

• Analyytikko-fani

No ottaisipa nyt analyytikkokin "järjen käteen".... Ja vemputtelisi nyt sitä vaan ihan itsekseen eikä kirjoittelisi tänne matemaattisia (muistanette kuinka kävi siellä matemaatikko-foorumilla?)
      Ja vaikka psykiatri tutkiikin usein, niin eise tee analyytikosta psykologian taitajaa...

• Niinpä.

Ei taksin matkustajasta ole aina taksikuskiksi.

• Hunters life
        Niinpä. kirjoitti:

Ei taksin matkustajasta ole aina taksikuskiksi.

Eikä matematiikan tukioppilaasta matematiikan professoriksi. jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe