Varasin hotellin hotels.com sivuilta ja luotin siihen, että sivuston antamat tiedot pitävät paikkansa. Pettymys oli suuri, kun huoneissa ei ollutkaan parveketta, kylpytakkia tai tossuja. Hotelli oli muuten ihan hyvä ja lähellä kaikkea mukavaa, kuten kauppahalli, Vaci Utca, Liberty Bridge ja Kellertin kylpylä. Jatkossa tarkistan kyllä hotellin omilta sivuilta mitä hintaan sisältyy.
Hotelli Mercure Korona Budapest
9
330
Vastaukset
- Jugga
No voi kakka
- hyvä hotelli on
Oliko Hotels .com sivuilla mainittu ,että on parveke, ja kylpytakki, ja tossut ???
- 16+19
Jos hotels.comin sivuilla huonevaraukseen on kuulunut nuo mainitsemasi asiat niin te ette ole saaneet sitä huonetta minkä varasitte.
- 16+10
Kävitkö tarkistamassa arvostelut Tripadvisorin sivulta? Itse en varaa yhtään minulle uutta hotellia lukematta ensin asiakkaiden arvosteluita.
- Matkaaja
Olin samassa hotellissa työmatkalla. Unkarissa oli joka paikassa ihania tuoreita vihanneksia ja marjoja, mutta hotellin aamupalapöydästä ei löytynyt edes perus tomaattia tai kurkkua. Henkilökunta tuli omilla avaimilla huoneeseen koputtamatta, vaikka olin paikalla. Henkilökohtaiset tavarat pengottiin ja minulta hävisi suljetun kosmetiikkalaukun sisätaskusta rahaa juuri ennen lähtöä. Kysyin respassa, että olisiko heillä asiakaspalaute lomakkeita, ei ollut, eikä asiakaspalautetta kuulemma voi antaa.
- valinnanmahdollisuus
Hotelleiissa on tylsää majoittautua! Kerran sain siivoojan kiinni kun pesi hammasharjallani pesualtaan vesihanaa!!! En koskaan enää jätä hammasharjaani esille!
Yksityismajoitukset ovat tilavampia, halvempia per. henkilö, eikä tarvitse orjailla henkilökuntaa, aamiaisen saa syödä juuri niin laadukkaana kuin itse haluaa... siis kertakaikkiaan luxusta! Siivouksenkin saa tilata ihan niin kuin itselle sopii.
Oma tupa = oma lupa :) nii ne huijaa voi niitenkaa parhaat paikat on venere.com
- Kokemusta on ...
Koronassa on kuitenkin aika hyvä sauna :-)
Mutta tosiaan, vika on varmaankin joko siinä, että hotels.com -sivulla lukee väärät tiedot, tai olet saanut vastaanotossa väärän huoneen. Hotels.comin kautta varattavissa huoneissa pitäisi kaikissa olla kylpytakit ja parvekkeet. http://fi.hotels.com/ho118268/mercure-budapest-korona-hotel-budapest-unkari/
Tuollainen kannattaa kyllä selvittää heti respassa. Huonettahan voi myös vaihtaa. - reissuvaari
Menikö reissusi pilalle ,kun ei ollut huoneessa tossuja ?? Oliko lakanat sentin liian lyhyet ??
Olette tavallisia valittajia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822