Hotelli Mercure Korona Budapest

Lasse

Varasin hotellin hotels.com sivuilta ja luotin siihen, että sivuston antamat tiedot pitävät paikkansa. Pettymys oli suuri, kun huoneissa ei ollutkaan parveketta, kylpytakkia tai tossuja. Hotelli oli muuten ihan hyvä ja lähellä kaikkea mukavaa, kuten kauppahalli, Vaci Utca, Liberty Bridge ja Kellertin kylpylä. Jatkossa tarkistan kyllä hotellin omilta sivuilta mitä hintaan sisältyy.

9

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jugga

      No voi kakka

    • hyvä hotelli on

      Oliko Hotels .com sivuilla mainittu ,että on parveke, ja kylpytakki, ja tossut ???

    • 16+19

      Jos hotels.comin sivuilla huonevaraukseen on kuulunut nuo mainitsemasi asiat niin te ette ole saaneet sitä huonetta minkä varasitte.

    • 16+10

      Kävitkö tarkistamassa arvostelut Tripadvisorin sivulta? Itse en varaa yhtään minulle uutta hotellia lukematta ensin asiakkaiden arvosteluita.

    • Matkaaja

      Olin samassa hotellissa työmatkalla. Unkarissa oli joka paikassa ihania tuoreita vihanneksia ja marjoja, mutta hotellin aamupalapöydästä ei löytynyt edes perus tomaattia tai kurkkua. Henkilökunta tuli omilla avaimilla huoneeseen koputtamatta, vaikka olin paikalla. Henkilökohtaiset tavarat pengottiin ja minulta hävisi suljetun kosmetiikkalaukun sisätaskusta rahaa juuri ennen lähtöä. Kysyin respassa, että olisiko heillä asiakaspalaute lomakkeita, ei ollut, eikä asiakaspalautetta kuulemma voi antaa.

    • valinnanmahdollisuus

      Hotelleiissa on tylsää majoittautua! Kerran sain siivoojan kiinni kun pesi hammasharjallani pesualtaan vesihanaa!!! En koskaan enää jätä hammasharjaani esille!
      Yksityismajoitukset ovat tilavampia, halvempia per. henkilö, eikä tarvitse orjailla henkilökuntaa, aamiaisen saa syödä juuri niin laadukkaana kuin itse haluaa... siis kertakaikkiaan luxusta! Siivouksenkin saa tilata ihan niin kuin itselle sopii.
      Oma tupa = oma lupa :)

    • nii ne huijaa voi niitenkaa parhaat paikat on venere.com

    • Kokemusta on ...

      Koronassa on kuitenkin aika hyvä sauna :-)

      Mutta tosiaan, vika on varmaankin joko siinä, että hotels.com -sivulla lukee väärät tiedot, tai olet saanut vastaanotossa väärän huoneen. Hotels.comin kautta varattavissa huoneissa pitäisi kaikissa olla kylpytakit ja parvekkeet. http://fi.hotels.com/ho118268/mercure-budapest-korona-hotel-budapest-unkari/

      Tuollainen kannattaa kyllä selvittää heti respassa. Huonettahan voi myös vaihtaa.

    • reissuvaari

      Menikö reissusi pilalle ,kun ei ollut huoneessa tossuja ?? Oliko lakanat sentin liian lyhyet ??
      Olette tavallisia valittajia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1333
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      989
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      949
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      924
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      840
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      831
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      829
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      828
    Aihe