Tervetuloa,viime vuodesta viisastuneena ostin isokokoisen sakemannin pitämään teidät kurissa ja olemaan hipelöimättä toisten autoja keskellä yötä.
Kyllä saatiin makoisat naurut kun nappasin asuntovaununne töpselin pois yleisten huoltotilojen pistokkeesta :) Meni vartti ja rupes Rositaa valumaan asuntovaunusta valittaen kuumuutta.
Onko mandoliineja tulossa taas Rauhalahteen?
1
305
Vastaukset
- No joopa joo
En tiedä tarkoitatko mandoliineillä romaneja? Itse olen käynyt vuosittain Rauhalahdessa muutaman kerran kesässä ja joka kerta paikalla on ollut runsaasti myös romaneja. Minua heidän läsnäolonsa ei ole haitannut pätkääkään, vaan he ovat tuoneet oman "mausteensa" tähän soppaan. Minusta on kiva käydä kuuntelemassa karaokea, jossa heitä esiintyy ja eipä tule ainakaan pitkäveteistä viikonloppua heidän naapurinaan. Esim. juhannuksena heillä on jonkinlainen kokoontuminen Rauhalahdessa ja se onkin aiheuttanut sen, että Rauhalahti on varmaan yksi hiljaisimmista leirintäalueista juhannuksen aikaan. Ainakin viime juhannuksena ainoat joihin olin lähellä hermostua, olivat mökeissä asuvat kantasuomalaiset aikamiespojat runsaine juomineen ja älämölöineen. Romanit tervehtivät meitä kohteliaasti ja antoivat meidän olla omissa oloissamme. Tietenkin heidänkin joukoistaan löytyy ikäviä poikkeuksia, kuten meisä kaikista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 964819
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2351954- 811573
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401180Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3281127Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051090- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111019
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974