Tervetuloa,viime vuodesta viisastuneena ostin isokokoisen sakemannin pitämään teidät kurissa ja olemaan hipelöimättä toisten autoja keskellä yötä.
Kyllä saatiin makoisat naurut kun nappasin asuntovaununne töpselin pois yleisten huoltotilojen pistokkeesta :) Meni vartti ja rupes Rositaa valumaan asuntovaunusta valittaen kuumuutta.
Onko mandoliineja tulossa taas Rauhalahteen?
1
307
Vastaukset
- No joopa joo
En tiedä tarkoitatko mandoliineillä romaneja? Itse olen käynyt vuosittain Rauhalahdessa muutaman kerran kesässä ja joka kerta paikalla on ollut runsaasti myös romaneja. Minua heidän läsnäolonsa ei ole haitannut pätkääkään, vaan he ovat tuoneet oman "mausteensa" tähän soppaan. Minusta on kiva käydä kuuntelemassa karaokea, jossa heitä esiintyy ja eipä tule ainakaan pitkäveteistä viikonloppua heidän naapurinaan. Esim. juhannuksena heillä on jonkinlainen kokoontuminen Rauhalahdessa ja se onkin aiheuttanut sen, että Rauhalahti on varmaan yksi hiljaisimmista leirintäalueista juhannuksen aikaan. Ainakin viime juhannuksena ainoat joihin olin lähellä hermostua, olivat mökeissä asuvat kantasuomalaiset aikamiespojat runsaine juomineen ja älämölöineen. Romanit tervehtivät meitä kohteliaasti ja antoivat meidän olla omissa oloissamme. Tietenkin heidänkin joukoistaan löytyy ikäviä poikkeuksia, kuten meisä kaikista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770