toimit sitten opena/kouluttajana lasten, nuorten tai aikuisten parissa millä asteella tahansa?
3 ärsyttävintä asiaa työssäsi
kouluttaja18v
1
220
Vastaukset
- opex
1. Turha byrokratia ja poliisin hommat (kyttääminen rankaiseminen)
2. Oppilaiden lisääntyneet keskittymiseen ja toiminnanohjaamiseen liittyvät vaikeudet.
3. Se, että osa ihmisistä ei näköjään käsitä opettajuuden olevan ihan vain työ muiden joukossa. Opettajuus ei merkitse sitä, että kuvittelee itsensä joksikin ihme olioksi tai että on sitä. Opettajat ovat ihmisiä. Lomien kadehtiminen on typerää, koska kaikissa töissä on hyvät ja huonot puolensa. Jos haluat samat lomat, suorita sama koulutus ja tee sama työ, jossa on myös ne ikävät puolet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311