Aleksin kanssa /2

Nousin Aleksin sylistä seisomaan hänen eteensä ja katselin häntä ehkä hieman arvioivalla katseellani. Huomasin, että Aleksi tunsi olonsa ehkä vähän epämukavaksi eikä ihme sillä se oli ensimmäinen kerta kun tapasimme kasvokkain ja katselin häntä arvioivasti. Hän varmasti ajatteli, etten pitäisi hänestä sellaisena ja häipyisin hänen elämästään lopullisesti. En kestänyt sitä ajatusta joten murskasin Aleksin mahdolliset aatokset heti alkuunsa ”Näytät paremmalta kuin kuvittelin.” Enkä edes valehdellut. Hän tosiaan näytti paremmalta kuin osasin kuvitella. Hän oli hyvin pitkä, ainakin satakahdeksankymmentäseitsemän senttiä. Ehkä pari milliä heittoa sinne tai tänne ja todella hoikka. Minä olin vain satakuusikymmentäyhdeksän senttiä pitkä ja ehkä vähän pullukka. En mikään adonis. ”Heh, kiitos..” Hänen lauseensa jäi kesken. Aivan kuin hän ei olisi kehdannut sanoa sitä loppuun. Ajattelin päästää hänet pienestä pinteestä ”Oot myös komeampi kuin olin ajatellut” Hänen silmissään näkyi ilo ja pystyin näkemään, että sanomani merkitsi hänelle paljon. Olin uskaltanut sanoa rakkaalleni kasvokkain, että hän on komea. Minusta se oli -hupsua kyllä- saavutus. Minä olen loppujen lopuksi aika ujo, mutta äkkiä tutustun uusiin tuttavuuksiin. ”Voi kiitos, kultaseni”, Aleksi sanoi ja se upposi suoraan sydämeeni. Huomasin hänen lyhyeksi leikatut hiukset. Ne olivat miehekkään lyhyet. Hän oli varmasti sävyttänyt hiuksiaan, mutten maininnut siitä mitään. Hänellä oli aikaisemmin hieman tummemmat hiukset, mutta nyt ne olivat melko vaaleat. Ne sopivat hänelle oikein hyvin. Hiukset olivat kuitenkin melko pitkät ja olisi tehnyt mieli sekoittaa niitä. Olimme molemmat aivan hiljaa eikä ainakaan minun olo ollut ollenkaan vaivaantunut. Päinvastoin.

Päätin rikkoa hiljaisuuden, tai sen hiljaisuuden mitä nyt keskellä kaupunkia voi olla ”Mentäisiinkö vaikka jonnekkin kahvilaan juomaan kahvit tai kaakaot ja vähän juttelemaan?” Hän näytti aivan siltä, kuin olisi odottanut kysymystäni. ”Mennään vain” Hän nousi, laski kätensä olkapäälleni ja kumartui kuiskatakseen jotakin, mutta ihmisiä käveli ohitsemme ja hän jätti sanomisensa sanomatta. Lähdimme kävelemään läheiseen kahvilaan jonka olin valikoinut etukäteen ihan tätä varten, mutten kuitenkaan sanonut sitä Aleksille. Koko matkan hän piti kättään harteilleni kiedottuna. Minä otin kahvin suurkuluttajana maitokahvin ja croissantin kun Aleksi puolestaan otti lämpimän kaakaon ja croissantin. ”No, rakas, ootko sä niinkun hotellissa vai asuuko sulla täällä joku sukulainen tai jotain?” ”Oon juu hotellissa. Ei mulla ketään sukulaisia täällä asu, enkä oikein tykkää olla sukulaisten luona, kun ne on niin kauhean uteliaita” ”En mäkään oikein, mutta mun sisko asuu täällä niin voin asua sen luona. Mitä muuten sun äitis sano, kun kerroit lähteväs tänne?” ”Ai.. Heh.. Mun äiti.. En mä sille tarkkaan ottaen sanonu mitään. Jätin lapun vaan pöydälle...” ”Teit mitä?!” ”No en mä sille voinu sanoo mitään. Ois vaan saarnannu ja ois ottanu puhelimet ja kaiken muun pois” ”Onko se ottanu yhteyttä jotenki?” "Laitto se viestiä” ”Kai sä vastasit” Tiesin ettei Aleksi pitänyt siitä, etten ollut kertonut ja olin vain hiljaa ja katsoin kuppiani. ”Hei Arttu!” Nostin päätäni ja kohotin kulmaani kysyvästi. ”Sä et vastannu, ethän?” Olin hetkisen hiljaa ja nielaisin ”En vastannut en” ”Sun pitää vastata. Kohta sut hakee poliisit ja mua syytetään, että oisin kidnapannut sut” Voisi sanoa että järkytyin lievästi. En tullut ajatelleeksi tuota. Hän oli ensinkin minua hieman vanhempi. En toisaalta pitänyt siitä että hän järkeili niin kovasti, mutta osin minä pidin siitä. Kun hän järkeili, se korosti hänen miehisyyttään. Mua alkoi hymyilyttämään. ”No mikä nyt naurattaa, sekö että poliisi tulee ja heittää mut putkaan?” ”No ei tietenkään”, minä tuhahdin. ”No mikäs sitten?”, hän sanoi jo lempeämmällä äänellä. Minäkin olin ihan oma rauhallinen itseni. ”Ajattelin vain hassuja juttuja. Ei siitä sen enempää” ”Okei. Ootatkos, jos käyn vessassa?” ”Käy vaan. Oottelen tässä” Aleksi nousi ja käveli vessoille. Hän katosi pieneen syvennökseen ja sitten minä toimin; nousin, menin kassalle ja pyysin kahta jäätelöä, toinen mansikka ja toinen suklaa. Aleksi piti suklaasta kovasti ihan niinkuin minäkin, mutta päätin ottaa tällä kertaa mansikkaa. Otin molempiin kaksi palloa ja maksoin ne ystävälliselle naispuoliselle vaaleaverikölle. Kävelin takaisin pöydällemme ja ehdin juuri istua ennen kuin Aleksi tuli takaisin. ”Ajattelin ostaa jäätelöt. Kai sulle maistuu?” ”Voi kun oot ihana ja tottakai maistuu”, hän vastasi ja vinkkasi silmää. En oikein ymmärtänyt miksi hän iski silmää, mutta hymyilin vienosti. ”Mistä tiesit että tykkään suklaasta?” ”Joskus mainitsit siitä ohimennen” ”Vai niin..” Samalla kun nuolin jäätelöäni katselin Aleksia suoraan silmiin. Hänen silmänsä olivat aivan tummansiniset. Värin huomasi tarkasti jos

3

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nenät koskettaisivat. Hänellä oli hento hymy ja hän katsoi minua arvioivasti ”Et sinäkään hullumman näkönen ole, tiesitkös sitä?” ”Ootko tosissas?” Aleksi naurahti ”Totta kai olen tosissani” Hänellä putosi jäätelöä paidallensa, mutta ei hän sitä huomannut, kun niin tiiviisti minua katseli. Nappasin tarjottimeltani servetin ja kumarruin pöydän yli puhdistamaan paitaa. Kastoin paperia pöydällä olevaan vesilasiin, otin paidasta kiinni ja venytin sitä hieman saadakseni puhdistettua sen mahdollisimman hyvin. Pitihän poikaystäväni näyttää hyvältä. Hän kyllä näytti minun silmääni hyvältä milloin vain; vasta herättyään, nukkuessaan, valveilla, väsyneenä, vihaisena, itkuisena.. Ihan milloin vain. Sain tahran osittain puhdistettua ja nostin päätäni. Katsoin Aleksia suoraan tummansinisiin silmiin. Hän katsoi minua ja sanoi ”Sulla on tuossa jäätelöä” "Ai missä?" kysyin ja katsoin paitaani. "Ei. Tuossa" hän sanoi ja suuteli minua pitkään. Häkellyin, mutta yhdyin suuteloon. Se oli ihana suudelma. En ollut koskaan suudellut, mutta mielestäni se meni aika hyvin. Aleksi ei tiennyt etten ollut koskaan suudellut. Saattoi hän arvata, mutta pysyi hiljaa. Istuin takaisin omalle tuolilleni ja huomasin muutaman ihmisen katsovan meitä. Punastuin hieman ja hymyilin. Se oli hieman kiusallista, mutta katsoin vain Aleksia ja huomasin hänenkin olevan hieman kiusallisen oloinen. Kaksi poikaa suutelemassa kahvilassa. Ei sitä välttämättä ihan joka päivä näe. Ehkä eniten mua kummastutti se, että Aleksi oli kaikille kaapissa ja suuteli minua keskellä kahvilaa. Ainoastaan Aleksin sisko ja paras ystävä tiesivät. Ja tietenkin minä, mutta voiko minut edes laskea mukaan. ”Aleksi.. Haluaisitko lähtee mun kanssa hotellille. Kävisin hakemassa aurinkolasit, kun ulkona paistaa aurinko niin kirkkaasti?” ”Joo lähden toki” Aleksi laittoi takkinsa roikkumaan toiselle käsivarrelle ja kietoi taas toisen kätensä harteilleni. Hänen seurassaan oloni tuntui turvalliselta. Hotellini ei onneksi ollut kaukana. Viisi minuuttia.

      Huiskautin vastaanotossa olleelle pirteälle nuorelle naiselle. Hän katsoi jotenkin iloisesti meitä kahta rakastavaista. Menimme neljänteen kerrokseen jossa huoneeni sijaitsi. Työnsin avainkortin oven lukijaan. Lukijassa vilahti vihreä valo merkiksi siitä, että lukko aukesi. Päästin Aleksin ensin sisälle. Hän oli kovin kohtelias vaikka olimmehan me yhdessä. Tiesin että hänellä oli aika tiukka kasvatus. Minä olin ennemminkin vapaan kasvatuksen tulosta. Osasin minä kyllä käyttäytyä kohteliaasti. Luojan kiitos käytöstavat opetetaan koulussa. Hän otti kenkänsä pois ja katsoi minua vähän kysyvästi ja nyökkäsi peremmälle huoneeseen. ”Juu mee vaan” Hän istahti sängyn laidalle ja vilkuili ympärilleen. ”Käyn veskissä” huikkasin Aleksille. Hän ei vastannut, muttei hänen tarvinnutkaan. Hetken päästä astuin vessasta ulos ja menin Aleksin luokse. Istuin hänen viereen sängylle. Laskin käteni hänen reidelleen ja aloin hieromaan hänen reittä. Hän ei estellyt. Nousin ja istuin hänen syliinsä. Hän katsoi minua hieman oudoksuen ja koitti saada selkoa tekemisistäni. Otin hänen päästään kiinni ja vedin sen ihan lähelleni ja kuiskasin ”Mä... Haluan... Sua... Nyt...” Hänen silmissään pilkahti valo. Hän halusi mua vähintään yhtä paljon kuin minä häntä. Me oltiin puhuttu seksistä ja rakastelusta yleensä hyvin paljon ja me molemmat oltiin valmiita. En ajatellut mitään vaan suutelin häntä intohimoisesti ja aloin riisumaan häneltä paitaa. Hän alkoi avaamaan paidastani napin kerrallaan. Tunsin pienen kiihotuksen ja etumuksessani oli pienoinen kohouma. Hän kellautti minut selälleni sängylle ja avasi loput napit paidastani ja riisui sen alla olleen t-paidan. Minä avasin hänen vyön soljen ja laskin hänen housut alas. Hän veti ne kokonaan pois. Hän avasi minun farkkujen napin ja vetoketjun vetääkseen housuni pois jalastani. Minulla ei ollut muuta kuin sukat jalassani samoin kuin Aleksillakin. Me molemmat olimme niin kutsuttuja versatilejä, eli kummallekkin kävi olla päällä tai alla. Tiesin kuitenkin, että molemmille kävi parhaiten minun oleminen alla ainakin ensimmäisellä kerralla. Aleksi oli minua isompi ja hänen oli helpompi kiepauttaa minut eri asentoihin, mikäli tilanne niin vaatisi. Hänellä seisoi jo kivikovana ja hänen peniksensä oli ainakin seitsemäntoistasenttinen. Minulla oli perussuomalainen. Noin viisitoista senttiä. Minusta se oli ihan sopiva. ”Kävisipä tämä Aleksillekkin” ajattelin. Olimme kummatkin aivan kiimassa ja Aleksi alkoi suudella alastonta vartaloani pitkin suudelmin enkä voinut muuta kuin voihkia.

    • Laakerinlehti

      Muuten hyvä, mutta mä ainakin suosittelisin huomattavasti tiheämpää kappalejakoa. Mulla on tapana vaihtaa kappale viimeistään viiden virkkeen jälkeen, ja jokainen vuorosana tulee omalle rivilleen. En toki pakota, mutta suosittelen. Tarinaa on sen jälkeen helpompaa lukea.

      Lisäksi mua häiritsi (no, sehän olen vain mä, mutta kuitenkin) mä- ja hän-sanojen sekalainen käyttö. Kannattaa kirjoittaa joko 'mä' ja 'se' tai 'minä' ja 'hän'. Saattaa tuntua pikkuasialta, mutta toistuvana tuollainen sekametelisoppa pistää silmään. :D

      Etenkin jos tää on sun ensimmäinen tarinasi, tuollaiset 'virheet' ovat varsin ymmärrettäviä. En mäkään kehtaa julkaista mun tekstejä ennen kuin ultris on tarkistanut ne. :D

      • Heh, joo no mä oon niin sekanen ihminen ittekki että kirjottaessa käytän myös kirja- ja puhekieltä sekasin.. =D Mutta otampa neuvostasi vaarin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe