Nykyään on, mikä niiden säkäkorkeus ja paino ovat kun näyttävät niin isoilta?
Kysyisin minkä kokoisia belgit
3
185
Vastaukset
- säkääjapainoo
Auikuisen belgin paino on keksimäärin 15-52 kg. Käyttölinjoista tulee toisinaan uskomattoman suuria koiria. Normaalisti nekin 33-35 kiloisia ja säkäkorkeudeltaan rotumääritelmän rajoissa..
- mikä on
käytännössä rotumääritelmän yläraja säkäkorkeudesta, onko esimerkiksi 68cm hyväksyttävä jos koira on sopusuhtainen rakenteeltaan mutta vain isokokoinen?
- kokonaisuus a ja o
mikä on kirjoitti:
käytännössä rotumääritelmän yläraja säkäkorkeudesta, onko esimerkiksi 68cm hyväksyttävä jos koira on sopusuhtainen rakenteeltaan mutta vain isokokoinen?
66 cm uroksen yläraja rotumääritelmässä, mutta 70 senttisetkin saavat valioita mukisematta, jos ovat muutoin kunnollisia. Ei muutama sentti ylös tai alas merkise mitään kokonaisudessa. Suojelulajeissa pienetkin koirat voitaneet mestaruuksia yhtälaila kuin isotkin. Viimeksi 70 senttinen narttu menestyi tokossa MM-tasolla saaden pronssia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059