Yöt on menneet valvoessa. Voidaanko lapset pakottaa ohjelmaan, jos ei halua
esiintyä.
Jouduin kevätjuhlaohjelmaan väkisin
Osku.
1
90
Vastaukset
Moi, kuulostaa kurjalle. En tiedä tilanteestasi tai (koulunne) tavoista, mutta pakottamalla ei tuollaisia asioita voi hoitaa. On turhan paljon aikuiseksi kasvaneita nuoria, jotka ovat saaneet elinikäisen kammon kaikkea esilläoloa kohtaan, kun on kerran pakotettu johonkin.
Voisitko vielä yrittää puhua ohjelman järjestäjille ja kertoa avoimesti miten tilanne sinuun vaikuttaa? Kaikkeahan voi kokeilla kertaalleen ja niinhän se on ruuan maistamisenkin kanssa; jotta tietäisi mistä jää seuraavalla kerralla paitsi:)
Tsemppiä
Erityisnuorisotyönohjaaja Hnsq
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940