Hei
onko kokemuksia kiinteistömaailma tai sp koti yrittäjyydestä ?
mitä tulisi ottaa huomioon yrittäjäksi ryhtyessa franckkari ketjuun ? tai
kannattaako se ?
Onko kokemuksia yrittäjyydestä kiinteistömaailma tai sp koti
5
868
Vastaukset
- Kadulla
Joo
Olin Kiinteistömaailmassa ja konkka tuli
eipä siinäö ketju autellut siinä vaiheessa - kokemuksia
Yrittäjä ei paljon puhu jos niillä menee huonosti
jos saa tilipussin , saattaa vähän hengittää - Anonyymi
Minun kokemukseni on, että kiinteistömaailma yrittäjiksi pääsee helposti. Täällä Tampereella kaikki kelpaa kiinteistömaailmalle yrittäjiksi. Tilanne on kuten EU:ssa joskus Suomellakin oli tiukkaa osoittaa kelpoisuutensa. Nyt on päässyt kaikki "roskavaltiot" jäseniksi. Sääli Kiinteistömaailma oli joskus ihan hyvä firma.
- Anonyymi
Aloittelevat välittäjät kertovat lehdissä ja somessa kuinka hyvin menee ja tämä on oma ala. Saa määrätä mitä tekee jne. Mutta tämä on mainosta ja moni lopettaa muutaman vuoden sisällä. Olen muutaman fränkkäri tarinan vuosien varrella nähnyt. Ei heistä saisi käyttää sanaa yrittäjä vaan riskinkantaja.
- Anonyymi
Kaikista ei ole välittäjiksi eikä yrittäjiksi.
Laittaisitko itse asuntosi isoon Kiinteistömaailmaan vai pienempään myyntiin?
Kiinteistömaailman tarjoushuutokauppa on suurta kusetusta.
Kiinteistömaailman frännkäri maksut ovat isot. Toimipisteitä on liikaa nykymarkkinoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1526309
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461033
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se47928Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384876Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845