Hei
onko kokemuksia kiinteistömaailma tai sp koti yrittäjyydestä ?
mitä tulisi ottaa huomioon yrittäjäksi ryhtyessa franckkari ketjuun ? tai
kannattaako se ?
Onko kokemuksia yrittäjyydestä kiinteistömaailma tai sp koti
5
978
Vastaukset
- Kadulla
Joo
Olin Kiinteistömaailmassa ja konkka tuli
eipä siinäö ketju autellut siinä vaiheessa - kokemuksia
Yrittäjä ei paljon puhu jos niillä menee huonosti
jos saa tilipussin , saattaa vähän hengittää - Anonyymi
Minun kokemukseni on, että kiinteistömaailma yrittäjiksi pääsee helposti. Täällä Tampereella kaikki kelpaa kiinteistömaailmalle yrittäjiksi. Tilanne on kuten EU:ssa joskus Suomellakin oli tiukkaa osoittaa kelpoisuutensa. Nyt on päässyt kaikki "roskavaltiot" jäseniksi. Sääli Kiinteistömaailma oli joskus ihan hyvä firma.
- Anonyymi
Aloittelevat välittäjät kertovat lehdissä ja somessa kuinka hyvin menee ja tämä on oma ala. Saa määrätä mitä tekee jne. Mutta tämä on mainosta ja moni lopettaa muutaman vuoden sisällä. Olen muutaman fränkkäri tarinan vuosien varrella nähnyt. Ei heistä saisi käyttää sanaa yrittäjä vaan riskinkantaja.
- Anonyymi
Kaikista ei ole välittäjiksi eikä yrittäjiksi.
Laittaisitko itse asuntosi isoon Kiinteistömaailmaan vai pienempään myyntiin?
Kiinteistömaailman tarjoushuutokauppa on suurta kusetusta.
Kiinteistömaailman frännkäri maksut ovat isot. Toimipisteitä on liikaa nykymarkkinoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888