Hei
onko kokemuksia kiinteistömaailma tai sp koti yrittäjyydestä ?
mitä tulisi ottaa huomioon yrittäjäksi ryhtyessa franckkari ketjuun ? tai
kannattaako se ?
Onko kokemuksia yrittäjyydestä kiinteistömaailma tai sp koti
5
675
Vastaukset
- Kadulla
Joo
Olin Kiinteistömaailmassa ja konkka tuli
eipä siinäö ketju autellut siinä vaiheessa - kokemuksia
Yrittäjä ei paljon puhu jos niillä menee huonosti
jos saa tilipussin , saattaa vähän hengittää - Anonyymi
Minun kokemukseni on, että kiinteistömaailma yrittäjiksi pääsee helposti. Täällä Tampereella kaikki kelpaa kiinteistömaailmalle yrittäjiksi. Tilanne on kuten EU:ssa joskus Suomellakin oli tiukkaa osoittaa kelpoisuutensa. Nyt on päässyt kaikki "roskavaltiot" jäseniksi. Sääli Kiinteistömaailma oli joskus ihan hyvä firma.
- Anonyymi
Aloittelevat välittäjät kertovat lehdissä ja somessa kuinka hyvin menee ja tämä on oma ala. Saa määrätä mitä tekee jne. Mutta tämä on mainosta ja moni lopettaa muutaman vuoden sisällä. Olen muutaman fränkkäri tarinan vuosien varrella nähnyt. Ei heistä saisi käyttää sanaa yrittäjä vaan riskinkantaja.
- Anonyymi
Kaikista ei ole välittäjiksi eikä yrittäjiksi.
Laittaisitko itse asuntosi isoon Kiinteistömaailmaan vai pienempään myyntiin?
Kiinteistömaailman tarjoushuutokauppa on suurta kusetusta.
Kiinteistömaailman frännkäri maksut ovat isot. Toimipisteitä on liikaa nykymarkkinoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52098Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773