2 aikuista pieni koira etsii mökkiä vuosivuokralle. n100-150km helsinsingistä ja mökin lähelle pitäisi bussillakin päästä. Kalastus mahdollisuus ja omaranta.
Sähköt ja sauna. En oikein noitten hakukoineitten kautta löydä tietoa vuosivuokrattavista mökeistä. Siistejä ja raittiita ollaan, että hyvää huolta mökistä pidettäisiin=)
Vuosivuokralle mökki
1
207
Vastaukset
- malinw
Hei!
Minulla olisi yksi mökki vielä vapaana:
Se on Nauvossa (Paraisilla).
Mökissä on kaksi pientä makuuhuonetta (4 sänkyä), sauna, ulkovarasto ja
ulkohuussi.
Mökkiin kuuluu soutuvene ja venepaikka pienvenesatamalla, noin 150 metriä
mökistä. Merinäkymä, mutta ei oma ranta. Kalavedet.
Porakaivo ulkona.
Mökki on juuri remontoitu, m.m. uusi terassi on rakennettu, kaikki on
maalattu, ja laminaattilattia laitettu.
Lähin bussipysäkki on 5 km mökin päästä.
Hinta: 3700 euroa/vuosi sähkö kulutuksen mukaan jätemaksu (maksetaan
Turun Seudun Jätehuollolle, noin 120 euroa/vuosi jos itse kompostoidaan)
Terveisiä Nauvosta.
T. Malin Westerby
040-5112705
Kuvia löytyy täältä:
http://www.myyjaosta.com/announcements/search-results/1532633/7/3/Kesamokki saaristossa Parainen Varsinais-Suomi Loma-asunnot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805