koiran ei myyminen

tyrmistynyt

Haluaisin tietää miksi jotkut kasvattajat eivät myy pentujaan jos ennestään on jo vaikka muutama koira kotona siis ostajalla..?

Oikeesti mua vaan ihmetyttää se että kasvattajilla saa olla monta kymmentä koiraa kotona ja vielä toisten koiria sijoituksissa ja sitten ei myydä jos ostajalla monta koiraa kotona.

Ovathan jotkut kasvattajatkin töissä ja jopa vuorotöissä ja monet vielä silloinkin töissä vaikka pienet pennut kotona. Eli kysymys ei voi olla siitä etteikö ostaja jaksaisi hoitaa montaa koiraa työn ohella.

Enkä usko sitä että collien pennut loppuisivat kesken , koska näitä kasvattajia riittää kyllä ympäri suomea.. :D

3

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+9

En kyllä minäkään myisi ihmiselle jota en henkohtaisesti kunnolla tunne niin koiraa jos hänellä on niitä jo kaksi . Itse en kasvata mutta itselläni on samankasvattajan kautta hankittu oma "lauma" ja tiedän miten kovaa työtä tämän lauman tyytyväisenä pitäminen on . Kolme ei todellakaan mene siinä missä yksi tai kaksi .
      Itse olen myös töissä ja minulla on pieniä lapsia . Muuta vapaa-aikaa kuin koirat ei olekkaan ne ovat minun harrastukseni . Kaikki joudutaan suunnittelemaan niin että koirat otetaan huomioon ...jopa auton ostossa on mietittävä että koirat mahtuu kyytiin .

On hyvä etteivät kasvattajat myy . Vaikka juuri sinä olisitkin juuri oikea henkilö pitämään 3-4 koiraa niin liian moni luulee olevansa vaikkei ole .
      Itse harrastan jokaisella koirallani aktiivisesti niin käyttö kuin näyttö puolella .

Kyllä koirilleen omistautunut ihminen saa kasvattajan vakutettua että jokaiselle koiralle löytyy yksilöllistä aikaa ja että koirat tulevat hoidettua .

En tiedä yllättyisitkö jos tietäisit miten moni pieni pentu palautuu kasvattajalle kun sitä ei hyväksytäkkään laumaan (mikä on täysin ihmisen vika ) . Niin ei pitäisi tapahtua ....pentu ei ole mikään kokeilu kappale .

• jny

Ei se, että on monta koiraa tarkota, että niistä aina huolehditaan asiallisesti. Kasvattajalla oikeus päättää.

Minullakin useampi ja kovaa työtä se on, että kaikille pystyy takaamaan omaa aikaa, jne. Myös rahaa palaa.

• sama aaltopituus

Onkohan se ollut pelkästään koiramäärästä kiinni... Kasvattaja saattoi huomata, että et ehkä ole muutoin henkilö, jolle hän haluaa kasvattinsa luovuttaa. Ei monen koirann omistaminen tee ketään autuaaksi. Se ratkaisee millaisia muut koirasi ovat, miten käyttäytyvät, miten ne on hoidettu, aktivoitu, millainen perheesi, muut harrastukset, jne,jne,jne. Tottakai kasvattaja valitsee kasvatilleen parhaan mahdollisen kodin. Tärkeinpänä, riittääkö ostajaehdokkaan aika ihan oikeasti kaikille koirille, ei pelkälle hihnalenkille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 326
      4721
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2246
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2099
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1476
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      80
      1389
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      992
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      977
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      919
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      844
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      766
    Aihe