Missä peleissä olisi hyvä driftata? Onko peliä jossa olisi pelkästään driftaamista?
Vastaukset 10
- ☻
riippuu konsolista, mutta jos on boxi niin Forzat on mahtavia drift-pelejä
- Mojova mukava
Mercedes Benz World Racing on loistava drift peli.
- Kiinnostavaaaaarfg
Nosto.
- Kiitos
Papukaija merkki sille joka vaivautuu kertomaan jonkun pelin.
- Teemu Kyrpälä
Race Driver Grid, siinä on yks osio driftauskisoja, tuleva Grid 2 sisältänee myös. Kaikkien aikojen paras rallipeli saa siis kohta kolme vuotta odotetun kakkososan. Kuukausi vielä, njam.
- Sitä jotakin odotan
Asiaa! Lisää!
- näin
Jos haluat realistista driftailua niin GT5
- Tutisee
Haluan, mutta vaatii ensin ps3 konsolin. Tässä olis tietokoneelle Logitech MOMO Force Feedback ratti, vanha ku mikä mut ui ku se on hyvä. Ratille hyviä drift pelejä?
- LFS all the way from
Live For Speed A.K.A. LFS on erittäin hyvä vaikkei grafiikat parhaimmasta päästä mutta kaikki muu täysin realistista
- ilmainen2
Muuten hyvä mutta liian vähän sisältöä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459