Ihastumisen osoittaminen: Miten edetä!?!

APUA!!!

Olen nyt seitsemäsluokkalainen poika, siirtymässä kasille ja olen vahvasti ihastunut erääseen rinnakkaisluokkalaiseen tyttöön. Tapaamme harvoin, mutta silloin, meidän katseet kohtaavat jotenkin sattumalta. Hän näyttää hieman pelästyneeltä, kun katsomme toisiamme silmiin, laskee katseensa alas ja sitten vilkaisee minua kohti minun hymyillessä. Yleensä hän hymyilee takaisin. Olemme onnistuneet myös vaihtamaan pari sanaa, mutta ne ovat olleet enemmän hänen kysymyksiä, mutta tänään minä onnistuin kysymään häneltä myös erään kysymyksen, joka ylitti järkevyydeltään tason "Mitä kello on?".

On siis oletuksena, että hän pitää minusta. Mutta pelkään niin paljon sitä, että saisin pakit. Mutta nytten olen ajatellut rohkaistua, mutta toisaalta, en tiedä mitä tehdä. Omistamme toisemme puhelinnumerot, kun olemme eräässä projektissa kummatkin (projektissa on monia muita).¨

Mutta onko ehdotuksia mitä tehdä, aika alkaa käydä vähiin?!?

9

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8lk..Girll

      Sano sille jtn. "et se on nätti" yms. kehu sitä ja sano et tykkäät siit, sillee "ujosti/varovasti" ettet säikäitä sitä (Kokemusta on):)..Jos tulee pakit nii ompahan ekat pakit saatu:D..sit on ehk tosi huono-olo, mut se menee ohi ku unohat sen tai jos tulee joku uus..Mut älä lannistu jos se ei susta tykkää, toi mitä kerroit viittaa kyl siihe et se tykkäis sust:) Onneevaa yrityksii

    • Alkuper. kirjoittaja

      Juu, yritän huomen jonkinmoista silmäpelii ja sit tyylii sanon sille moi ja etenen sillee varovasti. Ne ekat pakit kyl masentais mut varmaa aik pitkäks aikaa, kun kerran ei oo käsitystäkään toisesta vaihtoehdosta.

      Mutta sellaistahan se rakastuminen on...

      • aaööl

        Ekat pakit on "jollekkin vaikee päästä yli”Mutkun löytää toisen tuntuu kuin ei olis koskaan saanu pakkei.


    • jcpojroeijcroirj

      Ajattele näin: jos yrität, mahdollisuudet on 50% onnistuminen, joka sitten on jotain aivan ihanaa, tai 50% epäonnistuminen joka tosiaan masentaa.
      Mutta jos et yritä niin tiedät sisimmissäsi että olet pelkuri etkä edes saanut yrittää. Eikö puhdas logiikka sano että kannattaa siis yrittää? Parempi yrittää ja epäonnistua kuin jättää yrittämättä vai mitä? Itseäni ainakin syö niin perhanasti jos en ole uskaltanut tehdä jotain, ja se on pitkällä aikavälillä mielestäni jopa pahempaa kuin epäonnistuminen ja siitä seuraava väliaikainen masennus.

      • Alkuper. kirjoittaja

        Tottahan tuo on. Ja onneksi omistan hänen puhelinnumeron. Yritän kertoa tunteeni hänelle tekstiviestin kautta. Hankalaahan se toki olisi.

        Voin myös sopivan paikan tullen kertoa tunteet face to face tilanteessa, mieluiten niin, ettei muita löytyisi paikalta.


    • Moikka!

      Mukavaa, että tunnet ihastusta. Kannattaa ehkä edetä rauhallisesti, ettei tyttö säikähdä ja peräänny. Hienoa, että olet jo uskaltanut ottaa ensimmäisiä askelia. Siitä se lähtee. Koita hankkia lisää tilanteita, jossa katseenne kohtaa ja pääsisitte juttelemaan taas. Tsemppiä tutustumiseen!

      Sari ja Sara Nettisaappaasta

    • 132549780

      sano sille että haistaa pitkän ja vetisen paaskan

    • tiedoks vaa

      Tyttö ainaki vaikuttaa siltä et se ois myös ihastunu suhun, ainaki noitte mukaa mitä kerroit, oon kans tehny tollee ihastukselle(jonka kans ollaan oltu vuosi yhessä) Mut ei kannat heti mitää alaks juttui, sit vast ku oot varma asiasta, zemppii =)

    • dlksakgp

      pane peppuun....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3407
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1860
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      92
      1355
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe