Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Anonyymi-ap

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.

88

765

Vastaukset 88

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miten joku voi olla noin ilkeä?

• Anonyymi00005

Mitä muuta ilkeyttä näet palstaäijän aloituksissa kuin katkeruuden naisia kohtaan? Älä lue hyvä mies näitä hyvästejä herneitä nenääs vetäen sillä siitä sovinistin särystä pääsee. T naiselta

• Anonyymi00007

Terveisiä sinne studioon, Teppo yli-narri nimi muutettu

• Anonyymi00036
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Terveisiä sinne studioon, Teppo yli-narri nimi muutettu

Täältä myös sivummalta samalle kosteikkokasville.

• Anonyymi00094
        UUSI

Ilkeys on muotia tämän päivän Suomessa.

• Anonyymi00002

tee mitä lystäät

• Anonyymi00003

Ei hätää tulen perässä kyllä

• Anonyymi00037

Kuulostiko aloittajan kirjoitus mielestäsi kutsulta vai ymmärsinkö jotain väärin?

• Anonyymi00011

Minunkin on aika kahtoo vähitellen vähän mualimoo. Minun kotini on siellä, missä minusta pidetään ja minä pidän myös.

• Anonyymi00075

Tunnistan sut. -sivusta

• Anonyymi00012

Onpa erikoista. Minä lueskelin aamulla netistä Norjaan muuttamisesta ja työlupa-asioista. Ja nyt tämä aloitus täällä. Minä en sitä kirjoittanut. Enkä kutsuisi itseäni ämmäksi.

• Anonyymi00016

Miten on mahdollista? Kertokaapa te viisaat?

• Anonyymi00017

Harva nyt kutsuisikaan itseään ämmäksi. Itse en lukenut tuota Norjaan muuttamisesta kertovaa juttua, mutta sinnehän on muuttanut paljon esimerkiksi terveydenhuoltohenkilökuntaa parempien palkkojen takia. En pidä alotusta mitenkään sen oudompana kuin muitakaan aloituksia täällä, vaikken ymmärräkään, miksi joku ilmoittaisi muutostaan täällä. Toisaalta kyllähän täällä näkyy niitä poistumisilmoituksiakin tämän tästä, joissa poistutaan palstalta lopullisesti.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Harva nyt kutsuisikaan itseään ämmäksi. Itse en lukenut tuota Norjaan muuttamisesta kertovaa juttua, mutta sinnehän on muuttanut paljon esimerkiksi terveydenhuoltohenkilökuntaa parempien palkkojen takia. En pidä alotusta mitenkään sen oudompana kuin muitakaan aloituksia täällä, vaikken ymmärräkään, miksi joku ilmoittaisi muutostaan täällä. Toisaalta kyllähän täällä näkyy niitä poistumisilmoituksiakin tämän tästä, joissa poistutaan palstalta lopullisesti.

Totta. Tuollaisia yhteensattumia vaan tullut aiemminkin. Aika harva kuitenkin pohtii juuri samana aamuna tuota asiaa. Norjaan lähtijöitä on aika harvassa verrattuna palstan jättäjiin.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Miten on mahdollista? Kertokaapa te viisaat?

Täällä juuri tuollainen on mahdollista, ja sen ovat huomanneet monet henkilöt. Kohteina puolustuskyvyttömiä ihmisiä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Totta. Tuollaisia yhteensattumia vaan tullut aiemminkin. Aika harva kuitenkin pohtii juuri samana aamuna tuota asiaa. Norjaan lähtijöitä on aika harvassa verrattuna palstan jättäjiin.

Vastasin sulle vielä toisen viestin. Tuossa yllä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Vastasin sulle vielä toisen viestin. Tuossa yllä.

Toivottavasti oli vain sattumaa. Muutoin olisi mielellä leikkimistä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Riippuu, kuinka usein tuollaista tapahtuu.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Riippuu, kuinka usein tuollaista tapahtuu.

Siis se, onko sattumaa, riippuu siitä kuinka usein tuollaista tapahtuu.

Toisaalla on väitetty, että tänne ilmaantuu vihjailuja ja ihan suoriakin kertomuksia siitä, mitä ihmisten kotona tapahtuu. Samassa viestissä kerrottiin myös tuollainen sinun viestissäsi kuvailema asia, eli että se mitä oli netissä selaillut ennen palstalle menemistä, oli yhtäkkiä jossain viestissä. Tämä kirjoittaja etsi vastaavan kokeneita tällä palstalla.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Toisaalla on väitetty, että tänne ilmaantuu vihjailuja ja ihan suoriakin kertomuksia siitä, mitä ihmisten kotona tapahtuu. Samassa viestissä kerrottiin myös tuollainen sinun viestissäsi kuvailema asia, eli että se mitä oli netissä selaillut ennen palstalle menemistä, oli yhtäkkiä jossain viestissä. Tämä kirjoittaja etsi vastaavan kokeneita tällä palstalla.

Sattuma ei riipu tapahtuman määrästä ollenkaan. Se joko on tai ei sattumaa. Todennäköisyys on eri asia. Summa summarum, en voi tietää asianlaitaa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sattuma ei riipu tapahtuman määrästä ollenkaan. Se joko on tai ei sattumaa. Todennäköisyys on eri asia. Summa summarum, en voi tietää asianlaitaa.

Rikolliset on olleet tämänkin edellä. He tietävät heitä jahdattavan ja sumuttavat viranomaisia. Antavat välillä vasiten väärää infoa eli jos uhrit on kertoneet mitä tietoja kotoa on tänne kirjoitettu aikaisemmin reaaliajassa. 3-vuoden aikana ensimmäinen vuosi oli puhtaasti ja pelottomasti minustakin kirjoitettu asioita.kun siitä kirjoitin tänne että olen huomannut alkoi krytiset viestit ja kohdentui melkein kaikki pelkästään minuun ne nöyryytys viestit.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sattumaa ei ole.

• Anonyymi00030

Katselin sinua tietysti kamerasi kautta. Miksi et teippaa sitä. Ja uskot kaiken tottakai. 👻

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Katselin sinua tietysti kamerasi kautta. Miksi et teippaa sitä. Ja uskot kaiken tottakai. 👻

En jaksa, maito on jo kaatunut.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Koko laitteet oli siirretty pois asunnosta, kaveri etänä katseli tätä,todisti et tänne kirjoitettiin minun toimet.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Koko laitteet oli siirretty pois asunnosta, kaveri etänä katseli tätä,todisti et tänne kirjoitettiin minun toimet.

*kamerasta se ei ollut.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mindgames are the most rewarding games 👻 t. I

• Anonyymi00047
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Rikolliset on olleet tämänkin edellä. He tietävät heitä jahdattavan ja sumuttavat viranomaisia. Antavat välillä vasiten väärää infoa eli jos uhrit on kertoneet mitä tietoja kotoa on tänne kirjoitettu aikaisemmin reaaliajassa. 3-vuoden aikana ensimmäinen vuosi oli puhtaasti ja pelottomasti minustakin kirjoitettu asioita.kun siitä kirjoitin tänne että olen huomannut alkoi krytiset viestit ja kohdentui melkein kaikki pelkästään minuun ne nöyryytys viestit.

Kertoneet siis psykiatrille

• Anonyymi00053
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kertoneet siis psykiatrille

Halpamainen kommentti.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00033 kirjoitti:

On se kyllä outoa mikä luotto ihmisillä on yhteisiin pelisääntöihin. On olevinaan ihan varma asia, että kukaan koskaan missään ei voisi tehdä mitään noin törkeää. No, piilokameroita on asettanut ihan poliisikin sivistysvaltioina pidetyissä maissa. Suomessa ihmisen kuvaaminen kotonaan on kiellettyä kaikilta toimijoilta, mutta olen kuullut erääseen isoon rikosjuttuun liittyen että jonkun kotona olisi epäilty olleen niitä laittomasti. Kyse oli vain puheesta, jonka luotettavuudesta on vaikea mennä sanomaan. Radiohaastattelussa oli tästä.

Ei se vaadi kuin sen, että joku tai jokin toimija päättää rikkoa yhteiset pelisäännöt ja kaikesta huolimatta tekee jotain noin törkeää. Maailman tappiinko asti ihmisiä ohjataan psykiatrille tätä vaihtoehtoa esitellessä, kun eihän se nyt vain mitenkään voi olla mahdollista.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Minä en usko sattumiin. Kaikki menee niinkuin on suunniteltu menevän.

• Anonyymi00013

Loistava päätös👍

• Anonyymi00014

Onhan Norja Suomen tasolla tai vähän yli. Jos ajattelee maata romanttisessa mielessä, niin voisi kuvata; turskan suudelma. Itse kyllä haluan elää kokonaisvaltaisesti intohimoisessa paikassa, jossa kaikki on mahdollisimman valmista hyvään tunnelmaan ja on itsestä kiinni millaisen rakkauden sopan saa naisen kanssa keitettyä.

• Anonyymi00039

Tämä kuulostaa oikein hyvältä tälläisen henkilön korvaan joka pitää tunnelmallisuudesta ja vaihtaa sisustusta kuin sukkia. Näistä vain yksi voi tunnistaa.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Tämä kuulostaa oikein hyvältä tälläisen henkilön korvaan joka pitää tunnelmallisuudesta ja vaihtaa sisustusta kuin sukkia. Näistä vain yksi voi tunnistaa.

Oot varmaa sitte joku yksjalkanen pimeen tavaran torikauppias.
        Mun pesukone ku ei oo vieläkään oppinu syömään sukkia sen enempää ku pesee rahaakaan. -19paritonta

• Anonyymi00015

Minäkin harkitsen niin eipä tarvitsisi olla ainakaan täällä Kannelmäkipaskassa saati joutua kipuamaan Kelan almuja. Kyllä se vaan on niin, että jos asuomesta saisin vain jotain paskaa fyysistä työtä niin ulkomailla muuttaminen kiehtoo tällä hetkellä hyvinkin suuresti. Lisäksi positiivisena puolena se ettei olisi Prisma- ja Nestepaskoja.

• Anonyymi00021

Sinun pihas haisee pskalle spurgu.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sinun pihas haisee pskalle spurgu.

Menepä itse spurguilemaan, jos aihepiiri sinua kiinnostaa. Itseäni ei kiinnosta päihdeongelmaisten touhut, vaan arvostan heitä, jotka kykenevät kohtuuteen alkoholin suhteen vaikken absolutismia vaadi tai odota.

• Anonyymi00049

Hyvin syöneitä rottia siellä kantsussa. Yhdenkin turkki oikein kiilteli auringossa 😊

• Anonyymi00076
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Hyvin syöneitä rottia siellä kantsussa. Yhdenkin turkki oikein kiilteli auringossa 😊

Sama huomio sivummalta.

• Anonyymi00025

Norjassa toimii myös netti eli palstalla nähdään.

• Anonyymi00028

Onko ne surullisen kuuluisat pitkät piuhat? Niistähän puhuttiin paljon vuonna 23-24.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Onko ne surullisen kuuluisat pitkät piuhat? Niistähän puhuttiin paljon vuonna 23-24.

Minä en liity näihin juttuihin mitenkään kuuten kuin, että piuhojen pituus voi olla vuosia kun vasta nyt saavutti kohteen.

• Anonyymi00043

Ulkomailla oleskelu onkin ainoa järkevä ja pätevä perustelu palstailla. Saa säilytettyä yhteyden äidinkieleensä.

• Anonyymi00031

eli ämmälle ämmä, selvä vai onko sittenkin vaan jonkun aivopieruisen sanahelistin taas toiminnassa?

• Anonyymi00035

Joitakin kutuu vuono osaa vuoret tai viidakot sekä palmut lämpimät tuulet juu.

• Anonyymi00042

Suomessa yli 5 miljoonaa henkee ja aika moni muuttaa ulkomaillekin.

• Anonyymi00044

(i)?

• Anonyymi00059

kuka oot niistä 5 miljoonasta?(!)

• Anonyymi00067
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Yksi niistä ämmä(i)sitä joita et tule koskaan saamaan, mutta ei se mitään. Kyllä lohduttaja piisaa.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Kolme niitä kai Suomessa ja vielä vähemmän. Ei kaikki ole ikäisiäsi

• Anonyymi00045

Teillä on söpöt lärpäkkeet 😍 Kiva katsoa

• Anonyymi00060

"Lalle Nuppakorva".

• Anonyymi00048

Analysoikaa AV-mammat ja itseään täynnä olevat poikamiesboxin sotkuttelijat

• Anonyymi00050

Ei ulkomaille, vaan huvilalle järven rannalle.

• Anonyymi00051

Kenen kanssa?

• Anonyymi00061

ohi

• Anonyymi00065
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kenen kanssa?

Ei kuulu teille.

• Anonyymi00056

Ei ämmät kirjota noin. Aloittaja on mies.

• Anonyymi00063

Eivät niin, mutta ilmeisesti tahtovat muistuttaa siitä, kuin paskaa henkilökohtaisen avustajan työ on.

• Anonyymi00074

Jos se on ämmä=M

• Anonyymi00080
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Jos se on ämmä=M

Voihan aloittaja siitä huolimatta olla mies.

• Anonyymi00091

Niin sinä luulet.

• Anonyymi00062

Maarit Bergenin keksi tehtaalle. -monostin

• Anonyymi00084

Hilkka päässä pussittaa ihan simona taikinanyytit pohjasta uusiks raavittuna.

• Anonyymi00069

"tiedoksianto"

• Anonyymi00070

ÄMMÄN takia norjan reissu on ihan liian kallis

• Anonyymi00071

Olen nyt jo vanhuuseläkkeellä. Useampia töitä ehdin tehdä asiantuntijana ja esimiehenä. Parhaat muistot jäi opiskeluaikojen kesätöistä Jäämeren rannalta. Silloin tällöin pohdin, että pakkoko sieltö oli pois tulla.

• Anonyymi00077

Kenenä esiinnyt,missä kävit esimies koulun vai jäljennitkö jonkun todistuksen myös muista koulutuksista! Työn antajat olkaa tarkkoina noista todistuksista,jos epäilette,ett ne ei ole aitoja!

• Anonyymi00073

Joko menit? Please mene äkkiä.

• Anonyymi00078

Juu ei tuu ikävä,molemmat maat voittaa yks horoperse vähemmän.

• Anonyymi00092

Norge 1
        Suomi 0

• Anonyymi00079

Juu johonkin missä ei ehdotella jatkuvasti, että keksi mahdollisimman edullisia tapoja elää niin ei tarvitse tienata. Ennemmin tienaan ja elän haluamallani tavalla.

• Anonyymi00081

Toi on varmasti totta,onnea valitsemallasi tiellä.

• Anonyymi00082

Ei oo A naielta siten tää
      Sivusta

• Anonyymi00093

Kyllä siinä on A, ainakin yksi
        - suoraan ytimestä

• Anonyymi00083

Milloin palaat takaisin ?

• Anonyymi00085

Tässäkin ketjussa joku kertoo että oli juuri selaillut Norjaan muutosta ja työluvista netissä ja seuraavaksi täällä on tällainen aloitus, joka selvästikin on trollausta, koska aloittaja ei vastaa mihinkään mitään eli ei oikeasti halua keskustella aiheesta.

Silti ihmiset vastailevat muka tosissaan ikään kuin trollaus ei olisi todennäköisin vaihtoehto.

• Anonyymi00086

Sitähän se täällä on.

• Anonyymi00087

Sai sillä paniikin aikaiseksi.

• Anonyymi00089

Ap ei keskustele, koska tuossa ei ollut mitään kysymystä. Tämä oli ilmoitusluontoinen aloitus, jonka tarkoitus oli tavoittaa henkilö, joka kuvittelee, että ap:tä kiinnostaa.

• Anonyymi00095
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Sai sillä paniikin aikaiseksi.

kenelle herkkiksele

• Anonyymi00088

👌👌👌👌

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      46
      1092
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      83
      887
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      877
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      824
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      29
      765
    6. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      197
      700
    7. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      697
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      40
      653
    9. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      612
    10. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      42
      576
    12. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      118
      563
    13. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      525
    14. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      8
      522
    15. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      510
    16. 39
      485
    17. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      475
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      73
      471
    19. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      467
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      467
    Aihe