Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
Vastaukset 89
- Anonyymi00001UUSI
Jos molemmat tuntee näin niin ehdottomasti kimppaan.
- Anonyymi00002UUSI
Rakastin niin paljon, että olisin antanut mitä vain. Tulen aina rakastamaan, mutta nyt on aika lopettaa odottaminen ja haaveet. Rakentaa elämää, kokea iloja ja suruja ja ihan kaikkia tunteita, vastoinkäymisiä ja onnistumisia, sillä siitä koostuu se elämä, aidosta vereslihalla eletystä elämästä.
Minä toivon sinulle elämääsi kaikkea hyvää ❤️
-ankkalinnan asukki- Anonyymi00003UUSI
Ei ei tällä tavalla. Ihan oikeasti ei. Ei täällä. Minä tulen sinne ja sitten jutellaan. oikeasti. Sinun pitää uskaltaa kohdata minut.
- Anonyymi00004UUSI
Minä haluan nähdä sinut, ja jutella kaikista asioista. Muuten en saa rauhaa. Oli ne sinun asiat mitä tahansa, niin lupaan olla suuttumatta sinulle. 😥🛤
- Anonyymi00005UUSI
Et voi tehdä tätä minulle.
- Anonyymi00006UUSI
Minä pyydän rakas älä jätä minua näin 😥💔
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä haluan nähdä sinut, ja jutella kaikista asioista. Muuten en saa rauhaa. Oli ne sinun asiat mitä tahansa, niin lupaan olla suuttumatta sinulle. 😥🛤
Minne Siperiaan noi kiskot vie?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei ei tällä tavalla. Ihan oikeasti ei. Ei täällä. Minä tulen sinne ja sitten jutellaan. oikeasti. Sinun pitää uskaltaa kohdata minut.
Sen kun päivän ihan näkisi.
Nyt menen nukkumaan.
Toivon, että et leiki ihmisten tunteilla enempää. Hyvää yötä. Saat anteeksi, senkin apina. En halua, että joudut loppuelämää miettimään, jäinkö itkemään...
ankkalinnan asukki - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa kenellekään joten täysin turhaa one edes jutella kenenkään kanssa kasvotusten!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nyt menen nukkumaan.
Toivon, että et leiki ihmisten tunteilla enempää. Hyvää yötä. Saat anteeksi, senkin apina. En halua, että joudut loppuelämää miettimään, jäinkö itkemään...
ankkalinnan asukkiMinä en todellakaan halua leikkiä tunteillasi. Jos olet se keneksi nyt luulen ja uskon nyt olevan, niin Minä rakastan sinua todella todella paljon,.Haluan sinun kanssa kaikkea kivaa mitä on ollut ja enemmänkin. Ei ole toista yhtä ihanaa kuin sinä. 🛤🌌
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja kyse ei ole minun uskalluksesta, vaan sinun. En usko ikipäivänä, että uskalluksesi voisi riittää ihan kasvokkain kohtaamiseen. Sori, mutta siperia opettaa ja näytöt on vähäiset.
ankkalinnan asukki - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nyt menen nukkumaan.
ankkalinnan asukkiMinkälainen ihminen kutsuu toista apinaksi?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nyt menen nukkumaan.
ankkalinnan asukkiMinä tulen sinne ihan oikeasti. Olen sen päättänyt. Olisi pitänyt tulla jo viikkojan sitten, mutta kun en uskaltanut.. Mutta koko ajan tiesin että minun pitää saada olla sinun kanssa. Itken nytkin 😥❤💓🐒
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ja kyse ei ole minun uskalluksesta, vaan sinun. En usko ikipäivänä, että uskalluksesi voisi riittää ihan kasvokkain kohtaamiseen. Sori, mutta siperia opettaa ja näytöt on vähäiset.
ankkalinnan asukkiSiperia opetaa niin. Minuun sattuu tämä erossa oleminen ihan älyttömästi. 🐒
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siperia opetaa niin. Minuun sattuu tämä erossa oleminen ihan älyttömästi. 🐒
Kauanko olette olleet erossa? 4 viikkoa?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kauanko olette olleet erossa? 4 viikkoa?
Liian kauan 🐒
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
ankkalinnan asukkiOutoa syyllistää toista, jos ei ole itse tehnyt mitään.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Outoa syyllistää toista, jos ei ole itse tehnyt mitään.
Älkää alkako arvostelemaan häntä. Nyt annetaan asian olla rauhassa. Minä löysin hänet ja se riittää nyt tälle illalle. Rakastan häntä 🐒💓
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä en todellakaan halua leikkiä tunteillasi. Jos olet se keneksi nyt luulen ja uskon nyt olevan, niin Minä rakastan sinua todella todella paljon,.Haluan sinun kanssa kaikkea kivaa mitä on ollut ja enemmänkin. Ei ole toista yhtä ihanaa kuin sinä. 🛤🌌
Minua ei kiinnosta keneenkään tutustuminen, koska olen jo ollut kauan kestäneessä parisuhteessa ja toista suhdetta en enää koskaan koe tarvitsevani! Joten minä en halua mitään kivaa enää koskaan kenenkään kanssa! Harmi kun projektin aloittajat eivät älynneet kysyä niitä kysymyksiä!
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä tulen sinne ihan oikeasti. Olen sen päättänyt. Olisi pitänyt tulla jo viikkojan sitten, mutta kun en uskaltanut.. Mutta koko ajan tiesin että minun pitää saada olla sinun kanssa. Itken nytkin 😥❤💓🐒
Junalla ilmeisesti? Koita nyt sopia jossain muualla asiasta, että olisi joku vastassa asemalla. 🙄
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä tulen sinne ihan oikeasti. Olen sen päättänyt. Olisi pitänyt tulla jo viikkojan sitten, mutta kun en uskaltanut.. Mutta koko ajan tiesin että minun pitää saada olla sinun kanssa. Itken nytkin 😥❤💓🐒
Eli koetat laittaa odottamaan jälleen? Ja jos tuon usko niin...odotan, sydän riutuu...mietin, miksi teen näin itselleni...katsos, kun siinä käy niin...että odotan pitserian penkissä niin kuin siinä elokuvassa...ketään ei tule...eikä se mies ole kuillut, vasn ihan elossa.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
ankkalinnan asukkiHyvää yötä rakas ankkalinnan asukki kultainen 🐒💓🌌🛤😘
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eli koetat laittaa odottamaan jälleen? Ja jos tuon usko niin...odotan, sydän riutuu...mietin, miksi teen näin itselleni...katsos, kun siinä käy niin...että odotan pitserian penkissä niin kuin siinä elokuvassa...ketään ei tule...eikä se mies ole kuillut, vasn ihan elossa.
Nyt ihan oikeasti tulen sitten. Ja toivon että minua ollaan vastassa ja odotetaan. 💓🐒
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
ankkalinnan asukkiJos kyse on "naisesta" niin se on todellakin niin, etten halua koskaan tutustua sinuun enkä yhteenkään mieheen enää koskaan!
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Nyt menen nukkumaan.
ankkalinnan asukkiOlipa taas niin dramaattista.
- Anonyymi00007UUSI
Rakastanut en minäkään ole ketään varmaan yhtä paljon kuin erästä nuorempaa. m>n
- Anonyymi00009UUSI
Minä en ole rakastanut ketään 20 vuotta tapahtuneen eroni jälkeen! Tykkään yksin olemisesta, enkä halua yhdenkään ihmisen häiritsevän enää rauhaani koskaan!
- Anonyymi00016UUSI
Oletko ap ihana v-nainen? 🤗❤️
- Anonyymi00019UUSI
Olen mies! 🐒
- Anonyymi00022UUSI
Rakkaus on turhaa.
- Anonyymi00034UUSI
Rakkaus on turhaa, kun on ollut jo 30vuotta kestäneessä parisuhteessa ja on sen jälkeen halunnut vain olla yksin, koska halut loppuneet ja tykkää paljon yksin olemisesta!
- Anonyymi00037UUSI
Ei ole. Se on kaikkein tärkein asia maan päällä 🐒
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei ole. Se on kaikkein tärkein asia maan päällä 🐒
Et voi sanoa noin kenenkään toisen puolesta!
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Jokaisella saa olla oma mielipiteensä toki, mutta aika surullista se on jos joku ei tunne rakkautta. 🐒
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tietysti hän voi sanoa noin, jokainen puhuu omasta näkökulmastaan. Ei kukaan "sun puolesta" täällä kirjoita.
- Anonyymi00026UUSI
Tulen aina tarvitsemaan sinua enemmän tai vähemmän tavalla tai toisella
- Anonyymi00029UUSI
Kultaseni... Älä huoli kaikki on valmista ja elämä edessä
- Anonyymi00030UUSI
Tarjoan rauhallisen kodin ja rakkautta ja huolenpitoa meille kaikille
- Anonyymi00035UUSI
Minulle tämä ei voi olla, koska en halua muuttaa muualle koskaan tästä paikasta jossa nyt asun!
- Anonyymi00032UUSI
Onko rakastaminen tykkäämistä, vaihtokauppaa ( annat jotain - saat jotain ), hyvää oloa toisen kanssa, vai jotain muuta?
- Anonyymi00033UUSI
Rakastaminen on paljon syvällisempää. Se on toisesta huoltapitämistä joka päivä. Ja sitä ettei pysty ajattelemaankaan että on ilman toista. Vaan sydämmessään sen tuntee. 🐒
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Rakastaminen on paljon syvällisempää. Se on toisesta huoltapitämistä joka päivä. Ja sitä ettei pysty ajattelemaankaan että on ilman toista. Vaan sydämmessään sen tuntee. 🐒
Vaikka ei pitäisikään toisesta tippaakaan?
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Minulla se ollut eroni jälkeen aivan toisin päin, koska olin jo 30v kestäneessä parisuhteessa ja siksi juuri en pysty edes ajattelemaan elämääni yhdessä kenenkään kanssa enää koskaan!
- Anonyymi00041UUSI
Tai tätä kaikkea ja paljon muuta.
Sivusta - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Nyt en ymmärrä...
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
SivustaTottakai paljon muutakin 🐒
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sepä se juuri olisikin "todellista rakkautta" heh, heh..
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
SivustaMinutta saat varmasti pakit, oletpa minkä ikäinen tahansa!
- Anonyymi00036UUSI
Kiitos jumala 🌌🐒🙏🏼
- Anonyymi00038UUSI
Eli sinä olet se "Mr*******" jota tuo ankkalinnan asukki tuolla toisessa viestissä kaipaa? Ohhoh. No hyvä teille. :)
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Eli sinä olet se "Mr*******" jota tuo ankkalinnan asukki tuolla toisessa viestissä kaipaa? Ohhoh. No hyvä teille. :)
Rakastan häntä koko sydämestäni. Niin paljon kyyneleitä vuodattanut kun olen ollut ilman yhteyttä. Nytkin. Ei tuntuisi tältä jos en oikeasti hänestä välittäisi ja rakastaisi ja haluaisi olla hänen omansa, hautaan asti.🐒😭
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Rakastan häntä koko sydämestäni. Niin paljon kyyneleitä vuodattanut kun olen ollut ilman yhteyttä. Nytkin. Ei tuntuisi tältä jos en oikeasti hänestä välittäisi ja rakastaisi ja haluaisi olla hänen omansa, hautaan asti.🐒😭
No sehän on hyvä. Ilmeisesti et sitten vain huomannut tuota aiempaa viestiä "Mr*******" otsikolla, kun et ole vastannut siihen hänelle mitään?
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
No sehän on hyvä. Ilmeisesti et sitten vain huomannut tuota aiempaa viestiä "Mr*******" otsikolla, kun et ole vastannut siihen hänelle mitään?
Kyllä minä sen huomasinkin, mutta täällä on todella varovainen, eikä heti oikein tiedä että kenestä on kyse. Sinne jotain kirjoitin ilman tunnisteita. Harmittaa etten tajunnut aikaisemmin. 🐒
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kyllä minä sen huomasinkin, mutta täällä on todella varovainen, eikä heti oikein tiedä että kenestä on kyse. Sinne jotain kirjoitin ilman tunnisteita. Harmittaa etten tajunnut aikaisemmin. 🐒
Hämmästyttävää että tunnistitte kuitenkin, hyvä te. :)
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
niin ja en minä oikein tajunnut että mikä tuo Mr******* on? En tosin tiedä vieläkään. 🐒
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
niin ja en minä oikein tajunnut että mikä tuo Mr******* on? En tosin tiedä vieläkään. 🐒
...noh, se ei sitten ehkä ole hyvä juttu, vai mitä? Nimittäin näin sivullisen silmin minusta ei vaikuta oikein osuvalta, jos "ankkalinnan asukki" kaipaa jotakuta "Mr*******" nimistä, ja "apina" ei sitä nimeä tunnista. :/
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Hämmästyttävää että tunnistitte kuitenkin, hyvä te. :)
No pienellä varauksella yhä koska anonyyminä edelleen. Toive on korkealla tällä mussukalla ja senkin apinalla 🐒
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
No pienellä varauksella yhä koska anonyyminä edelleen. Toive on korkealla tällä mussukalla ja senkin apinalla 🐒
Aamu on varmasti iltaa viisaampi. 👍
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
👍
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ei todellakaan ole, jos luulet minun haluavan tutustua sinuun!
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
..Kukaan EI halua, usko ko, tällä palstallakin susta ja sun jankutuksesta saa jo ihan liian ison annoksen. 👀
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Tutustua?! Joku ihme sivusta huutelija nyt :D 🐒
- Anonyymi00059UUSI
Minua alkaa pelottamaan jos ei olekaan oikea tuo ankkalinan asukki... Sitten minä murskaannun kyllä. 🐒😥
- Anonyymi00061UUSI
Älä sure sitä nyt, etukäteen. Mene lepäämään, varhainen ja virkku apina banaanin nappaa. :)
- Anonyymi00062UUSI
Olen olemassa oikeasti ja kerron jo tässä heti, etten halua yhtäkään uutta ihmistä elämääni enää koskaan!
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Älä sure sitä nyt, etukäteen. Mene lepäämään, varhainen ja virkku apina banaanin nappaa. :)
Mutta enhän minä ole aikaisin nukkumaan menijä niin kuin ei hänkään ole. Aina kukuttiin kaikki yöt yhdessä 🐒😊
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Olen olemassa oikeasti ja kerron jo tässä heti, etten halua yhtäkään uutta ihmistä elämääni enää koskaan!
Sinä et olekaan hän...
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Mutta enhän minä ole aikaisin nukkumaan menijä niin kuin ei hänkään ole. Aina kukuttiin kaikki yöt yhdessä 🐒😊
Ja sitä on niin ikävä sitä aikaa nyt 🐒😊💓
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Jos et sitä otsikkoa tunnista. Et oikeasti ehkä ole hän, jota kaipasin. Luulisin, että hän tietäisi mistä kyse. En halua sinulle turhaa toivoa ja odotusta, että petyt.
Ihana, jos oikeasti tapaat hänet, jota kaipaat. Minä en ole häntä ennen ikinä tavannut kasvotusten, kirjoitimme viestejä useamman vuoden ajan. Olisi kummallekin aivan kauhea tilanne, että sydän jännitystä ja varmuutta täynnä, odottaisimme tahoillamme...en tiedä miten olisit ilmoittanut tulostasi...ja minuutit valuisivat tunneiksi, ketään ei tulisi...kuinka se murtaisi sinut ja minut...kuulostat liian hyvälle ollaksesi totta.
-ankkalinnan asukki - Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ja sitä on niin ikävä sitä aikaa nyt 🐒😊💓
En ole häneltä saanut koskaan postikorttia.
-ankkalinnan asukki - Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jos et sitä otsikkoa tunnista. Et oikeasti ehkä ole hän, jota kaipasin. Luulisin, että hän tietäisi mistä kyse. En halua sinulle turhaa toivoa ja odotusta, että petyt.
Ihana, jos oikeasti tapaat hänet, jota kaipaat. Minä en ole häntä ennen ikinä tavannut kasvotusten, kirjoitimme viestejä useamman vuoden ajan. Olisi kummallekin aivan kauhea tilanne, että sydän jännitystä ja varmuutta täynnä, odottaisimme tahoillamme...en tiedä miten olisit ilmoittanut tulostasi...ja minuutit valuisivat tunneiksi, ketään ei tulisi...kuinka se murtaisi sinut ja minut...kuulostat liian hyvälle ollaksesi totta.
-ankkalinnan asukkiNo minä olen hänen kanssaan ollut ihan oikeasti tekemisissä ja viime kesän yhdessä 🐒
- Anonyymi00068UUSI
Menen minäkin nyt nukkumaan hyvillä mielin. Hän on siellä ja edelleen välittää minusta ja minä hänestä 💓🐒🙏🏼🌌
- Anonyymi00069UUSI
haluan vielä laittaa tämän. 💓🐒🌙
https://www.youtube.com/watch?v=Jl5itm7Vcis
Eve & Ossi - Sielläkin- Anonyymi00073UUSI
Kaunis laulu. Se taisi kertoa Jeesuksesta? Kirjoitin siitä ylempänä, miten se murtaisi meidät ja tuossa laulussakin kauniisti siitä sitten laulettiin... että, siellä on läsnä silloinkin. Hän laittaisi juuri tuommoisia biisejä minulle :) puhuisimme viimein samalla taajuudella.
-ankkalinnan asukki - Anonyymi00074UUSI
Saan varmaan silti tuon biisin ottaa itselleni kuin se olisi häneltä (tietyltä ihmiseltä), sieltä jostain juuri minulle yksin?
-ankkalinnan asukki - Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Saan varmaan silti tuon biisin ottaa itselleni kuin se olisi häneltä (tietyltä ihmiseltä), sieltä jostain juuri minulle yksin?
-ankkalinnan asukkiSe on vain sinulle yksin. Halauksin ja suudelmin. Sinulle sinne jonnekin kauas 🐒
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Se on vain sinulle yksin. Halauksin ja suudelmin. Sinulle sinne jonnekin kauas 🐒
Jos siis todella olet hän? 🐒
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Kaunis laulu. Se taisi kertoa Jeesuksesta? Kirjoitin siitä ylempänä, miten se murtaisi meidät ja tuossa laulussakin kauniisti siitä sitten laulettiin... että, siellä on läsnä silloinkin. Hän laittaisi juuri tuommoisia biisejä minulle :) puhuisimme viimein samalla taajuudella.
-ankkalinnan asukkiEttei olis pikonlinnan asukki.
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Ettei olis pikonlinnan asukki.
Ei naurata vittu ei sitten niin yhtään tämä nyt 🐒
- Anonyymi00070UUSI
Iines ja Aapo löysi toisensa 😅
- Anonyymi00072UUSI
Ankkalinnassa voi ihan yhtä hyvin asua myös Matilda, Dora, Milla, Riitta, Jaana tai miksei Juuso, Aku Hannu, Roope tai Anterokin.
- Anonyymi00081UUSI
Ei paljon naurata
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Ankkalinnassa voi ihan yhtä hyvin asua myös Matilda, Dora, Milla, Riitta, Jaana tai miksei Juuso, Aku Hannu, Roope tai Anterokin.
Ompas siellä porukkaa. Ovatko ne laillisesti siellä?
- Anonyymi00080UUSI
Niin ei sitten ollut oikea...miksi minulle tehdään tämmöistä mitä tämä taas on... Minä tapan kohta itseni. 😥🐒
- Anonyymi00082UUSI
Mä jotenkin kyllä epäilin ja arvasin tämän 😥🐒
- Anonyymi00085UUSI
Minä en täällä palstalla asu, enkä kellekään muulle ole kirjoittanut kun sinulle e vain. 🐒
- Anonyymi00086UUSI
Jos antaa kaikkensa ja pettyy, se ei varmasti tunnu oikealta. Siksi pitäisi yrittää keskustella asianosaisen kanssa ihan kahden kesken, jos on tunteita, ei tämmöisillä epämääräisillä tunnisteilla jossain palstalla. Täällä voi joku kiinnostua ja kerätä niitä annettuja palasia, siksi täällä pelataan vain epämääräisten vihjeiden avulla, toki se aika epätoivoista hommaa on. Jos joku täältä sen kaivattunsa löytäisi, taitaisi kerroin olla suurempi kuin lottovoitossa. Silti täällä pelataan isoilla panoksilla ja odotetaan jatkuvasti. Onko niin ettei sinulla todella ole hänen yhteystietojaan? Eihän paikalle tuleminenkaan olisi tuottanut tulosta, jos se toinen ei tietäisi milloin tulla ja minne.
Minä en silti ole hän. Me ei ole oltu yhdessä kesää. Minun ja hänen rakkaus on ollut ihan puhtaasti hengellistä. Mutta samalla hän ihmisenä on minulle ainutkertainen, vain yksi ihminen maailmassa. En lähtisi tapaamaan ketään toista. Hänen kanssaan voisin yrittää selvittää, mitä se kaikki oli ja miksi olen niin vahvasti kokenut henkilönä häntä kohtaan. Sitä mahdollisuutta tuskin edes enää voi tulla, että se selviäisi koskaan ja hyväksyn sen.
-ankkalinnan asukki - Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Jos antaa kaikkensa ja pettyy, se ei varmasti tunnu oikealta. Siksi pitäisi yrittää keskustella asianosaisen kanssa ihan kahden kesken, jos on tunteita, ei tämmöisillä epämääräisillä tunnisteilla jossain palstalla. Täällä voi joku kiinnostua ja kerätä niitä annettuja palasia, siksi täällä pelataan vain epämääräisten vihjeiden avulla, toki se aika epätoivoista hommaa on. Jos joku täältä sen kaivattunsa löytäisi, taitaisi kerroin olla suurempi kuin lottovoitossa. Silti täällä pelataan isoilla panoksilla ja odotetaan jatkuvasti. Onko niin ettei sinulla todella ole hänen yhteystietojaan? Eihän paikalle tuleminenkaan olisi tuottanut tulosta, jos se toinen ei tietäisi milloin tulla ja minne.
Minä en silti ole hän. Me ei ole oltu yhdessä kesää. Minun ja hänen rakkaus on ollut ihan puhtaasti hengellistä. Mutta samalla hän ihmisenä on minulle ainutkertainen, vain yksi ihminen maailmassa. En lähtisi tapaamaan ketään toista. Hänen kanssaan voisin yrittää selvittää, mitä se kaikki oli ja miksi olen niin vahvasti kokenut henkilönä häntä kohtaan. Sitä mahdollisuutta tuskin edes enää voi tulla, että se selviäisi koskaan ja hyväksyn sen.
-ankkalinnan asukkiEi tunnu oikealta nyt ei yhtään. Masentaa ja ahdistaa...
Minähän yritän päästä hänen kanssa yhteyteen, kun ei muuta keinoa ole ollut kuin tämä, meille molemmille tuntema paikka, nyt näin etäisyyden päästä ja täällä ei tunnista ketään oikeaksi.
Vaikka hän voisi ihan hyvin laittaa minulle sähköpostia, tai soittaa hälyrin verran, jos haluaisi vaan. Minulla on tajuttoman kova ikävä häntä. En voi käsittää tätä tilannetta millään. Minä lähden sinne missä hän on. Minusta tuntuu että se on pakko. 🐒 - Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
-ankkalinnan asukkiKyllä minulla on hänen puhelinnumerot ja kaikki, vaan kun ei yhteyttä saa... ja nyt tämä ahdistaa kyllä enemmän kuin mikään. En pysty elämään tässä epätietoisuudessa. 🐒😭😭😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu581432- 241039
- 80915
- 64778
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131685- 89680
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.11662Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13636Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605- 106589
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140581- 36580
- 4572
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18492
- 37487
- 37481