Riittääkö mahkut

Anonyymi-ap

Kaivattuusi 🤭.

75

1020

Vastaukset 75

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei riitä.

Siksihän minä täällä olenkin. Mies (jonka kirjainta en tässä tohdi sanoa, kun jotkut hermostuu) on niin hyvä ja ihana, ettei pelimerkit riitä.

• Anonyymi00002

Millaiset pelit ja merkit pitäisi olla

• Anonyymi00006

sanoisin siihen poistuneeseen kommenttiin, että on aivan se ja sama mitä siellä alpäässä on, jos yläpäässä on tyhjää.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Millaiset pelit ja merkit pitäisi olla

No paremmat kaikilla osa-alueilla.

• Anonyymi00017

Minä ainakin toivoisin, että sitä päätöstä ei tehtäisi minun puolestani. Päätän sen itse, kuka minulle riittää.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Minä ainakin toivoisin, että sitä päätöstä ei tehtäisi minun puolestani. Päätän sen itse, kuka minulle riittää.

Sinähän sen päätätkin ihan itse ja toimit sitten sen mukaan.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sinähän sen päätätkin ihan itse ja toimit sitten sen mukaan.

Totta. Jos joku ei vaikuta kiinnostuneelta, niin päätän jättää hänet rauhaan. En voi tietää syitä siellä taustalla.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Totta. Jos joku ei vaikuta kiinnostuneelta, niin päätän jättää hänet rauhaan. En voi tietää syitä siellä taustalla.

Eli toisen pitää ensin osoittaa kiinnostusta?

• Anonyymi00052

Ai joku julkkis varmaa?

• Anonyymi00072
        UUSI

Maltti voi olla monesti valttia. Turvallinen hyvä kumppani aina kiinnostaa ainakin tätä miestä.

• Anonyymi00003

Poliisitkin puuttuu.

• Anonyymi00005

Kaipailisin oikeudenmukaista ja rehellistä toimijaa, joka paneutuisi tämän palstan toimintaan ottaen huomioon ihmisten kokemukset ilman ennakkoasennetta. Sellaista joka ei omasta mielestään ole etevämpi tai kaukokatseisempi kuin esimerkiksi perustuslain laatijat.

Tältä palstalta sellaista ei löydy.

• Anonyymi00009

Korjaan: sen alkuperäisen perustuslain laatijat.

• Anonyymi00007

Ei riitä siihen mieheen. Tuskin riittää kehenkään.

• Anonyymi00015

Varmasti riittää

• Anonyymi00008

En ole koskaan ollut pessimisti joten 😜

• Anonyymi00010

Minussa on pari vikaa jolloin totesin jo alussa ettei riitä. Eihän se poista kuitenkaan tunteita häneen. Ehkä jonain päivänä hän on siinä tilanteessa missä minä ja esteitä ei ole. Aika näyttää.

• Anonyymi00011

Ei riitä mahkut mihkään oon ruma mies

• Anonyymi00013

Asenne ratkaisee enemmän

• Anonyymi00022
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Asenne ratkaisee enemmän

Ei ratkaise.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei ratkaise.

Kyllä ratkaisee 😊. Hymyile ja keskustele niiden tuttujen tai vaikka sukulsisten sekä naapureiden what ever sun läheisyydessä on, mieti mitä hyvää sun elämässä jo on. Olet selvästi masentunut siitäkin pääsee uudella ajattelu tavalla.

Ootko terve ehkä pientä masennusta mutta siihenkin pätee elämän tavat. Pidä huolta itsestäsi eli syö terveellisesti ja liiku riittävästi. Jokaiselle on joku!

Lisäksi huolehdi myös omasta ulkonäöstä pidä hampaat kunnossa, käy parturissa, siistit hyvin istuvat vaatteet.
        Hymyile enemmän yleisesti. Anna itsestäsi positiivinen ja elämänmyönteinen mielikuva ympäristöön! 🥰 se ei sen enempää vaadi.

On ne muutkin löytäneen ihmisen elämäänsä mutta sä oot nyt synkkien ajatusten alas painama joka näkyy ympäristöön. Se ei houkuttele tutustumaan. Onko sulla harrastuksia jos aloitat jonkun sua kiinnostavan harrastuksen se yksistään tuo uutta elämääsi. Itsevarmuus se on se mitä eniten nyt tarvitset. Tsemppiä!🫵☺️

• Anonyymi00014

Näyttää hänellä riittävän

• Anonyymi00016

Toivottavasti

• Anonyymi00018

Ehkä....toivon että riittää.

• Anonyymi00020

Ei riitä mieheen

• Anonyymi00021

En etsi ketään juuri eronneena.

Tulin tänne katselemaan kiusaajien(i) karkeloita ja säälimään ihmiskunnan typeryyttä. <3

- Mina, xxo.

• Anonyymi00023

Yksin paras. Joku joskus sanoikin että ei tuolla ulkonäöllä tarvitse haaveilla puolisosta

• Anonyymi00024

Uskon, että meidän olisi hyvä olla yhdessä. Se riittää.

• Anonyymi00025

Jos ihmisten on täällä kaivattava ja haaveiltava niin mitäpä luulet.

• Anonyymi00026

Hänellä ei riitä minuun.

• Anonyymi00028

Mulle on tehty selväksi ettei seura kiinnosta ja en kelpaa mihinkään. En ole etsimässä seuraa kenestäkään, enkä halua viettää aikaa kenenkään kanssa. Mutta tämäkään ei käy, kun on kuulemma vikaa, ja pitää toimia muiden sylkyastiana silti.

• Anonyymi00029

Se on kummallista, että miten ensin eristetään kaikista ja sen jälkeen pyöritään ympärillä vielä nälvimässä että mikset nyt huomaa, ootko vähä outo, liian erikoinen, mee töihin, ai et kelpaa, no jää auton alle sitte.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Se on kummallista, että miten ensin eristetään kaikista ja sen jälkeen pyöritään ympärillä vielä nälvimässä että mikset nyt huomaa, ootko vähä outo, liian erikoinen, mee töihin, ai et kelpaa, no jää auton alle sitte.

Narsistit tuota tekee, myös minullekin.

- Mina, xxo.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Narsistit tuota tekee, myös minullekin.

- Mina, xxo.

No narsistit onkin sairaita jotka pitäis viedä muiden ihmisten luota jonnekin kaukaiselle saarelle toinen toistaan kiusaamaan.

Saa terveet olla noista rauhassa.

• Anonyymi00032

Ei ole, toisaalta, en ole ahne. Nautin tilaisuuden tullen seurasta.

• Anonyymi00033

Muhkut riittää

🖐️😂🤏

• Anonyymi00034

Jos ei alle nelikymppisenä kelvannut kenellekään, niin ei kyllä kelpaa sitten yli nelikymppisenäkään. Jäi rakkaus kokematta tässä elämässä...

• Anonyymi00049

Miksi ei muka yli nelikymppisenä löytyis enää ketään? Tiedätkö ett tässä maailmassa on miljoonia jotka löytäneet onnensa yli nelikymppisenä? Eli etpä tiedä oletko sinäkin vielä jonkun ajan päästä yks heistä

• Anonyymi00058

Vika on sun asenteessa, ei iässä

• Anonyymi00035

Alan vähitellen ajatella että ei riittänyt mahkut mihinkään. Yksinäinen elämä odottaa.

• Anonyymi00036

En kait jotenki oo oikein ikinä uskonut että hän vois silleen enää oikeesti oikeesti tosissaan musta tykätä.Jotenki vähä ristiriitainen olo.

• Anonyymi00037

Ei mitenkään, eikä uskokaan, vaikkei se ole uskon asia.

• Anonyymi00038

Riittää...kunhan opin hänen tyylinsä

• Anonyymi00039

Minun ainoa toivoni on, että nainen rakastaa minua. Sitten kyllä riitän hänelle. Mutta minä en tee helpoksi rakastamista. Kun itsetuntoni on huono. En pidä itseäni ollenkaan riittävänä.

• Anonyymi00040

Miks ei riittäis jos moinen olis

• Anonyymi00041

Jos ihmisessä on jotakin sairautta niin ei se ihmistä pahenna ja sellaista ihmistä on vaikeaa löytää kenellä ei olisi mitään vikaa. M -N.

• Anonyymi00050

Se on juurikin näin. Täydellistä ihmistä ei oo olemassakaan.😊

• Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Se on juurikin näin. Täydellistä ihmistä ei oo olemassakaan.😊

No, sellaisia itseään täydellisenä pitävinä kyllä on tässä riittänyt riittävästi.
        Toisia pitää katsoa sillä silmällä mitä vikoja on missä ympäristössä on kasvanut, kaikki vaikuttaa kaikkeen, että miksi ihminen on juurikin sellainen kuin on, toiset tekee liian äkkinäisiä stereopäätöksiä ihmissestä et toi on just tollanen. M -N.

• Anonyymi00055

Itse asiassa tuo sairaus on hyvä juttu kun ihminen on tutkittu ja tavallaan turvassa kun sairaus on hallinnassa. Yhä yleistyvä ongelma on melkein minkä ikäiset miehet tahansa, jotka kuvittelevat olevansa terveitä, eivät käy lääkärissä ja saattavat kuolla laakista sydänkohtaukseen. Ihmisten stressitaso on ihan toista luokkaa nykyään kuin ennen.

• Anonyymi00042

Ostin BMWn, jo samana päivänä kävi flaxi ja nyt naisia riittää, valitsen parhaat päältä.

• Anonyymi00043

No ainakaan me naiset, jotka jotain autoista tietää, niin ei bemareista innostu. :D Toyota on järkevän miehen ratkaisu.

• Anonyymi00045

Voi naisparkoja!

• Anonyymi00051
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Voi naisparkoja!

Joo naisena oon hämmentynyt. Ei vois vähempää kiinnostaa onko miehellä autoa ollenkaan vai joku millä saa asiansa hoidettua. Ihmisillä on kummia käsityksiä niistä kelpaamisperusteista.

Eikö se tärkein oo se ett sen ihmisen lähellä on niin hyvä olla ettei kaipaa ketään muuta.

• Anonyymi00044

Muhkut on ihan sämpylää.

• Anonyymi00046

Ei tietenkään. Hänhän on uudessa suhteessa. Ainoastaan ikävöin täällä.

• Anonyymi00054

Kysymys kuuluu... että riittääkö kenelläkään mahkuja tähän. Yritystä on liiaksikin ja suurin osa törppöilee omissa suuruuskuvitelmissaan mitä tulee jo mielenjuoksuun.

• Anonyymi00056

Juuri näin!

• Anonyymi00057

Sanoisin, ulkoisten tekijöiden kannalta ei ole järkeä miettiä, riittääkö mahkut. Köyhä voi olla huomenna rikas ja päinvastoin. Jos ihminen on sisäisesti rikas ja luova, en usko että hän etsii välttämättä yhtä ”kykenevää” ihmistä, sillä jos tavoitteena on löytää itselle sopiva ihminen henkisesti ja fyysisesti, silloin painopiste siirtyy persoonaan, luonteeseen, tunteisiin ja yksinkertaisesti siihen miten nainen ja mies kokevat toisensa, millainen on yhteenkuuluvuuden taso, onko toisen lähellä hyvä ja turvallinen olla, haluaako toista suudella ja hyväillä ja olla hänen lähellään vaikka tekemättä mitään.

• Anonyymi00060

Kun ei tarvitse esittää mitään niin on helppoa olla vieressä tekemättä mitään, saumaton yhteenkuuluvuus, silloin toimii mikä vaan vaikka yhteisen projektin hoitaminen alusta loppuun täydessä yhteisymmärryksessä, alussa päätetyt asiat toimii alusta loppuun, vähän kuin pohjanaalais meininki. M-N.

• UUSI

Jahka taas on vattujen aika, niin sen verran puskaan yltää jotta yhden vattusen kai sieltä poimii.

• Anonyymi00061
      UUSI

En tiedä, yritetty on.

• Anonyymi00062
      UUSI

• Anonyymi00063
      UUSI

Ei riittänyt

• Anonyymi00064
      UUSI

En tiedä mutta ainakin seksin suhteen hän joutuisi tyytymään ja sitä kautta hän hakisi lisätarpeensa muualta, joten vastaan ei. En riitä ja se siitä.

• Anonyymi00065
      UUSI

En ole varma. Mutta jotain miielenkiintoa näyttäisi olevan. 🤭

• Anonyymi00066
        UUSI

Onks komea?

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Onks komea?

Kyllä! Sellainen kunnon miehekäs mies.

• Anonyymi00067
      UUSI

Hänellä on niitä komeampia ja fiksumpia ottajia.

• Anonyymi00068
      UUSI

What is mahkut baby don't hurt me

• Anonyymi00069
        UUSI

Mahdollisuudet

• Anonyymi00070
      UUSI
    • Anonyymi00073
      UUSI

Ihmettelen suuresti jos riittää mut kyllähän ne katseet jotaki kertoi salaisista tunteista 😘🤩

• Anonyymi00074
      UUSI

Jos musta on kiinni kiin kyllä mä susta välitän, ei mikään muutu, tähtisimmu. M -N.

• Anonyymi00075
      UUSI

En jaksa enää

• Anonyymi00076
      UUSI

Ei riitä tosi on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      45
      2083
    2. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      84
      1361
    3. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      79
      1351
    4. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      15
      1234
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      1115
    6. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      98
      1042
    7. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      75
      1020
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      160
      867
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      56
      792
    10. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      62
      763
    11. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      87
      741
    12. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      13
      739
    13. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      720
    14. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      153
      717
    15. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      45
      711
    16. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      29
      703
    17. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      698
    18. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      692
    19. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    20. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      52
      654
    Aihe