Kaivattuusi 🤭.
Vastaukset 75
- Anonyymi00001
Ei riitä.
Siksihän minä täällä olenkin. Mies (jonka kirjainta en tässä tohdi sanoa, kun jotkut hermostuu) on niin hyvä ja ihana, ettei pelimerkit riitä.- Anonyymi00002
Millaiset pelit ja merkit pitäisi olla
- Anonyymi00006
sanoisin siihen poistuneeseen kommenttiin, että on aivan se ja sama mitä siellä alpäässä on, jos yläpäässä on tyhjää.
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
Millaiset pelit ja merkit pitäisi olla
No paremmat kaikilla osa-alueilla.
- Anonyymi00017
Minä ainakin toivoisin, että sitä päätöstä ei tehtäisi minun puolestani. Päätän sen itse, kuka minulle riittää.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä ainakin toivoisin, että sitä päätöstä ei tehtäisi minun puolestani. Päätän sen itse, kuka minulle riittää.
Sinähän sen päätätkin ihan itse ja toimit sitten sen mukaan.
- Anonyymi00027
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinähän sen päätätkin ihan itse ja toimit sitten sen mukaan.
Totta. Jos joku ei vaikuta kiinnostuneelta, niin päätän jättää hänet rauhaan. En voi tietää syitä siellä taustalla.
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Totta. Jos joku ei vaikuta kiinnostuneelta, niin päätän jättää hänet rauhaan. En voi tietää syitä siellä taustalla.
Eli toisen pitää ensin osoittaa kiinnostusta?
- Anonyymi00052
Ai joku julkkis varmaa?
- Anonyymi00072UUSI
Maltti voi olla monesti valttia. Turvallinen hyvä kumppani aina kiinnostaa ainakin tätä miestä.
- Anonyymi00003
Poliisitkin puuttuu.
- Anonyymi00005
Kaipailisin oikeudenmukaista ja rehellistä toimijaa, joka paneutuisi tämän palstan toimintaan ottaen huomioon ihmisten kokemukset ilman ennakkoasennetta. Sellaista joka ei omasta mielestään ole etevämpi tai kaukokatseisempi kuin esimerkiksi perustuslain laatijat.
Tältä palstalta sellaista ei löydy.- Anonyymi00009
Korjaan: sen alkuperäisen perustuslain laatijat.
- Anonyymi00007
Ei riitä siihen mieheen. Tuskin riittää kehenkään.
- Anonyymi00015
Varmasti riittää
- Anonyymi00008
En ole koskaan ollut pessimisti joten 😜
- Anonyymi00010
Minussa on pari vikaa jolloin totesin jo alussa ettei riitä. Eihän se poista kuitenkaan tunteita häneen. Ehkä jonain päivänä hän on siinä tilanteessa missä minä ja esteitä ei ole. Aika näyttää.
- Anonyymi00011
Ei riitä mahkut mihkään oon ruma mies
- Anonyymi00013
Asenne ratkaisee enemmän
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Asenne ratkaisee enemmän
Ei ratkaise.
- Anonyymi00047
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei ratkaise.
Kyllä ratkaisee 😊. Hymyile ja keskustele niiden tuttujen tai vaikka sukulsisten sekä naapureiden what ever sun läheisyydessä on, mieti mitä hyvää sun elämässä jo on. Olet selvästi masentunut siitäkin pääsee uudella ajattelu tavalla.
Ootko terve ehkä pientä masennusta mutta siihenkin pätee elämän tavat. Pidä huolta itsestäsi eli syö terveellisesti ja liiku riittävästi. Jokaiselle on joku!
Lisäksi huolehdi myös omasta ulkonäöstä pidä hampaat kunnossa, käy parturissa, siistit hyvin istuvat vaatteet.
Hymyile enemmän yleisesti. Anna itsestäsi positiivinen ja elämänmyönteinen mielikuva ympäristöön! 🥰 se ei sen enempää vaadi.
On ne muutkin löytäneen ihmisen elämäänsä mutta sä oot nyt synkkien ajatusten alas painama joka näkyy ympäristöön. Se ei houkuttele tutustumaan. Onko sulla harrastuksia jos aloitat jonkun sua kiinnostavan harrastuksen se yksistään tuo uutta elämääsi. Itsevarmuus se on se mitä eniten nyt tarvitset. Tsemppiä!🫵☺️
- Anonyymi00014
Näyttää hänellä riittävän
- Anonyymi00016
Toivottavasti
- Anonyymi00018
Ehkä....toivon että riittää.
- Anonyymi00020
Ei riitä mieheen
- Anonyymi00021
En etsi ketään juuri eronneena.
Tulin tänne katselemaan kiusaajien(i) karkeloita ja säälimään ihmiskunnan typeryyttä. <3
- Mina, xxo. - Anonyymi00023
Yksin paras. Joku joskus sanoikin että ei tuolla ulkonäöllä tarvitse haaveilla puolisosta
- Anonyymi00024
Uskon, että meidän olisi hyvä olla yhdessä. Se riittää.
- Anonyymi00025
Jos ihmisten on täällä kaivattava ja haaveiltava niin mitäpä luulet.
- Anonyymi00026
Hänellä ei riitä minuun.
- Anonyymi00028
Mulle on tehty selväksi ettei seura kiinnosta ja en kelpaa mihinkään. En ole etsimässä seuraa kenestäkään, enkä halua viettää aikaa kenenkään kanssa. Mutta tämäkään ei käy, kun on kuulemma vikaa, ja pitää toimia muiden sylkyastiana silti.
- Anonyymi00029
Se on kummallista, että miten ensin eristetään kaikista ja sen jälkeen pyöritään ympärillä vielä nälvimässä että mikset nyt huomaa, ootko vähä outo, liian erikoinen, mee töihin, ai et kelpaa, no jää auton alle sitte.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Se on kummallista, että miten ensin eristetään kaikista ja sen jälkeen pyöritään ympärillä vielä nälvimässä että mikset nyt huomaa, ootko vähä outo, liian erikoinen, mee töihin, ai et kelpaa, no jää auton alle sitte.
Narsistit tuota tekee, myös minullekin.
- Mina, xxo. - Anonyymi00048
Anonyymi00030 kirjoitti:
Narsistit tuota tekee, myös minullekin.
- Mina, xxo.No narsistit onkin sairaita jotka pitäis viedä muiden ihmisten luota jonnekin kaukaiselle saarelle toinen toistaan kiusaamaan.
Saa terveet olla noista rauhassa.
- Anonyymi00032
Ei ole, toisaalta, en ole ahne. Nautin tilaisuuden tullen seurasta.
- Anonyymi00033
Muhkut riittää
🖐️😂🤏 - Anonyymi00034
Jos ei alle nelikymppisenä kelvannut kenellekään, niin ei kyllä kelpaa sitten yli nelikymppisenäkään. Jäi rakkaus kokematta tässä elämässä...
- Anonyymi00049
Miksi ei muka yli nelikymppisenä löytyis enää ketään? Tiedätkö ett tässä maailmassa on miljoonia jotka löytäneet onnensa yli nelikymppisenä? Eli etpä tiedä oletko sinäkin vielä jonkun ajan päästä yks heistä
- Anonyymi00058
Vika on sun asenteessa, ei iässä
- Anonyymi00035
Alan vähitellen ajatella että ei riittänyt mahkut mihinkään. Yksinäinen elämä odottaa.
- Anonyymi00036
En kait jotenki oo oikein ikinä uskonut että hän vois silleen enää oikeesti oikeesti tosissaan musta tykätä.Jotenki vähä ristiriitainen olo.
- Anonyymi00037
Ei mitenkään, eikä uskokaan, vaikkei se ole uskon asia.
- Anonyymi00038
Riittää...kunhan opin hänen tyylinsä
- Anonyymi00039
Minun ainoa toivoni on, että nainen rakastaa minua. Sitten kyllä riitän hänelle. Mutta minä en tee helpoksi rakastamista. Kun itsetuntoni on huono. En pidä itseäni ollenkaan riittävänä.
- Anonyymi00040
Miks ei riittäis jos moinen olis
- Anonyymi00041
Jos ihmisessä on jotakin sairautta niin ei se ihmistä pahenna ja sellaista ihmistä on vaikeaa löytää kenellä ei olisi mitään vikaa. M -N.
- Anonyymi00050
Se on juurikin näin. Täydellistä ihmistä ei oo olemassakaan.😊
- Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Se on juurikin näin. Täydellistä ihmistä ei oo olemassakaan.😊
No, sellaisia itseään täydellisenä pitävinä kyllä on tässä riittänyt riittävästi.
Toisia pitää katsoa sillä silmällä mitä vikoja on missä ympäristössä on kasvanut, kaikki vaikuttaa kaikkeen, että miksi ihminen on juurikin sellainen kuin on, toiset tekee liian äkkinäisiä stereopäätöksiä ihmissestä et toi on just tollanen. M -N. - Anonyymi00055
Itse asiassa tuo sairaus on hyvä juttu kun ihminen on tutkittu ja tavallaan turvassa kun sairaus on hallinnassa. Yhä yleistyvä ongelma on melkein minkä ikäiset miehet tahansa, jotka kuvittelevat olevansa terveitä, eivät käy lääkärissä ja saattavat kuolla laakista sydänkohtaukseen. Ihmisten stressitaso on ihan toista luokkaa nykyään kuin ennen.
- Anonyymi00042
Ostin BMWn, jo samana päivänä kävi flaxi ja nyt naisia riittää, valitsen parhaat päältä.
- Anonyymi00043
No ainakaan me naiset, jotka jotain autoista tietää, niin ei bemareista innostu. :D Toyota on järkevän miehen ratkaisu.
- Anonyymi00045
Voi naisparkoja!
- Anonyymi00051
Anonyymi00045 kirjoitti:
Voi naisparkoja!
Joo naisena oon hämmentynyt. Ei vois vähempää kiinnostaa onko miehellä autoa ollenkaan vai joku millä saa asiansa hoidettua. Ihmisillä on kummia käsityksiä niistä kelpaamisperusteista.
Eikö se tärkein oo se ett sen ihmisen lähellä on niin hyvä olla ettei kaipaa ketään muuta.
- Anonyymi00044
Muhkut on ihan sämpylää.
- Anonyymi00046
Ei tietenkään. Hänhän on uudessa suhteessa. Ainoastaan ikävöin täällä.
- Anonyymi00054
Kysymys kuuluu... että riittääkö kenelläkään mahkuja tähän. Yritystä on liiaksikin ja suurin osa törppöilee omissa suuruuskuvitelmissaan mitä tulee jo mielenjuoksuun.
- Anonyymi00056
Juuri näin!
- Anonyymi00057
Sanoisin, ulkoisten tekijöiden kannalta ei ole järkeä miettiä, riittääkö mahkut. Köyhä voi olla huomenna rikas ja päinvastoin. Jos ihminen on sisäisesti rikas ja luova, en usko että hän etsii välttämättä yhtä ”kykenevää” ihmistä, sillä jos tavoitteena on löytää itselle sopiva ihminen henkisesti ja fyysisesti, silloin painopiste siirtyy persoonaan, luonteeseen, tunteisiin ja yksinkertaisesti siihen miten nainen ja mies kokevat toisensa, millainen on yhteenkuuluvuuden taso, onko toisen lähellä hyvä ja turvallinen olla, haluaako toista suudella ja hyväillä ja olla hänen lähellään vaikka tekemättä mitään.
- Anonyymi00060
Kun ei tarvitse esittää mitään niin on helppoa olla vieressä tekemättä mitään, saumaton yhteenkuuluvuus, silloin toimii mikä vaan vaikka yhteisen projektin hoitaminen alusta loppuun täydessä yhteisymmärryksessä, alussa päätetyt asiat toimii alusta loppuun, vähän kuin pohjanaalais meininki. M-N.
Jahka taas on vattujen aika, niin sen verran puskaan yltää jotta yhden vattusen kai sieltä poimii.
- Anonyymi00061UUSI
En tiedä, yritetty on.
- Anonyymi00062UUSI
- Anonyymi00063UUSI
Ei riittänyt
- Anonyymi00064UUSI
En tiedä mutta ainakin seksin suhteen hän joutuisi tyytymään ja sitä kautta hän hakisi lisätarpeensa muualta, joten vastaan ei. En riitä ja se siitä.
- Anonyymi00065UUSI
En ole varma. Mutta jotain miielenkiintoa näyttäisi olevan. 🤭
- Anonyymi00066UUSI
Onks komea?
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Onks komea?
Kyllä! Sellainen kunnon miehekäs mies.
- Anonyymi00067UUSI
Hänellä on niitä komeampia ja fiksumpia ottajia.
- Anonyymi00068UUSI
What is mahkut baby don't hurt me
- Anonyymi00069UUSI
Mahdollisuudet
- Anonyymi00070UUSI
rakkaus voittaa usein mutta joskus pienet merkit osoittavat että se jää unholaan.
https://www.youtube.com/watch?v=MyA24lQByPQ&list=RDMyA24lQByPQ&start_radio=1 - Anonyymi00073UUSI
Ihmettelen suuresti jos riittää mut kyllähän ne katseet jotaki kertoi salaisista tunteista 😘🤩
- Anonyymi00074UUSI
Jos musta on kiinni kiin kyllä mä susta välitän, ei mikään muutu, tähtisimmu. M -N.
- Anonyymi00075UUSI
En jaksa enää
- Anonyymi00076UUSI
Ei riitä tosi on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen452083Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841361- 791351
Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m151234Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291115Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.981042- 751020
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok160867Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast56792Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62763Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.87741Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13739Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25720- 153717
- 45711
- 29703
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27698Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98692Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667- 52654