Minä muistan sinut
nauravana.
Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken
tuntumaan vähän kevyemmältä,
kuin huoneeseen olisi tullut lisää valoa
ihan huomaamatta.
Muistan sinun tapasi puhua,
pienet ilmeet,
ne oudotkin jutut,
joille vain me ehkä osasimme nauraa.
Muistan sinut mukavana,
lämpimänä,
joskus hassuna,
joskus kauniin vakavana.
Ja kauniina minä sinut muistan.
En vain kasvoista,
vaan tavasta olla siinä,
liikkua huoneessa,
katsoa,
hymyillä,
olla osa päivää.
Muistan ne hetket,
joissa ei tapahtunut mitään suurta.
Ja ehkä juuri siksi ne jäivät.
Sinä olit siinä.
Minä olin siinä.
Ja maailma oli hetken
ihan tarpeeksi hyvä.
Sellaisena minä sinut muistan.
Mukavana.
Haustana.
Kauniina.
Ja ennen kaikkea
ihmisenä, jonka kanssa
minun oli
hyvä olla. 🍂🍁🚂🔒😥❤️🩹
Minä muistan
45
508
Vastaukset 45
- Anonyymi00001UUSI
Sweet...
- Anonyymi00002UUSI
Kaunis kirjoitus.
- Anonyymi00003UUSI
Siksi ne hetket yhdessä, sai toivomaan lisää yhteisiä hetkiä.
- Anonyymi00004UUSI
Totta puhut ja niitä olisin minäkin halunnut lisää. Ja sinä iltana kun tulin kotiin olisin korjannut kaiken... 😥🍁🍂🐒
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Totta puhut ja niitä olisin minäkin halunnut lisää. Ja sinä iltana kun tulin kotiin olisin korjannut kaiken... 😥🍁🍂🐒
Kauanko illasta on aikaa?
Aika jännä, kirjoitus sopisi minulle, kuten varmaan monelle muullekin.
Tälläisiä kirjoituksia varten ikävä palsta on ❤️ - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kauanko illasta on aikaa?
Aika jännä, kirjoitus sopisi minulle, kuten varmaan monelle muullekin.
Tälläisiä kirjoituksia varten ikävä palsta on ❤️Kesällä niitä iltoja oli useampi mukava ja loppui noin kk sitten. 🐒🍂🍁
- Anonyymi00005UUSI
Nyt minä pidän täältä pienen tauon... On muuta tekemistä. Mukavaa päivää 😥☺️🍁🍂🐒
- Anonyymi00006UUSI
Niin ja minä en täällä mikään palstakiusaaja ole että semmosta. 🐒🍂🍁❤️🩹
- Anonyymi00007UUSI
Kaunista, symppaan sua!
- Anonyymi00009UUSI
Tsemppistä! Toivotaan onnea rakkauvessa 😊
Itse nautin aivan hulluna, kun kaikki kaipaus on loppunut.
Kaikkia kirjoituksia lukee ihan eri tavalla, kun ei kuvittele, eikä halua mitään viestiä itselle.- Anonyymi00012UUSI
Nauti sinä vaan siitä uudesta miehestäsi. Hyvästi.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nauti sinä vaan siitä uudesta miehestäsi. Hyvästi.
Uudesta?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Uudesta?
No varmaan joku jonka tunsit ennen minua ihan sama...
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No varmaan joku jonka tunsit ennen minua ihan sama...
Ei osu nyt ihan 🤔
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei osu nyt ihan 🤔
No en minä tiedä onko sulla ketään vai oletko yksin... 🍂🍁🐒
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
No en minä tiedä onko sulla ketään vai oletko yksin... 🍂🍁🐒
Ei osu nyt kuule yhtään 😁
- Anonyymi00011UUSI
Minäkin lopetan nämä runon rustaamiset ja muunkin täällä. Kun en saa vasta kaikua kaivatulta. Minä hyväksyn sen että hän jätti minut ja on ottanut itselleen jo uuden ihmisen. Minä jäin yksin 😢🐒🍂🍁
- Anonyymi00015UUSI
Tässä on surullista se, että vaikka olen pyrkinyt
olemaan tuollainen toisille, sain silloin paskaa palautetta.
He saattavat kaivata minua,
minä en kaipaa juuri ketään.
Toista kertaa ei voi tulla.- Anonyymi00020UUSI
Keneltä saat palautetta? 🐒🍁🍂❤️🩹
- Anonyymi00018UUSI
Aika paskaa yrittää olla töissä kun itkettää... 🍁
- Anonyymi00021UUSI
No puhelin on hiljaa ja viestejä Ei kuulu niin se kertoo jo kaiken. 🍁🍂❤️🩹🐒 Ja täällä on se porukka joka vinoilee vaan takaisin. Minä en sellaista enää jaksa katsella että pitäkää tunkkinne.
- Anonyymi00022UUSI
🤓 moido!
- Anonyymi00023UUSI
Ehkä helpottaisi jos et matkisi, vttuilis, ja käyttäis toisten tunnisteita.
Tiedoksi vaan ett jotkut ei ole ihan niin tyh miä kuin oletetaan.
Eikä myöskään hiljaa asioista vaikka..- Anonyymi00024UUSI
Enhän minä mitään tulosta täällä ikinä tehnytkään. Minua syytetään ihan turhaan. 🍂🐒🥜🎰😢
- Anonyymi00025UUSI
Juu, olen puhunut liikaa sen minä tunnustan kyllä enkä puhu enää tästä lähtien. Mutta kaikki muut syytökset minä kyllä kiellän. 🐒🥜😢🍂🍁
- Anonyymi00026UUSI
Mutta minä en tykkää siitä että pelataan selän takana jotain likaisia pelejä. Mistään pelailusta tykkää muutenkaan. 🍁🍂
- Anonyymi00027UUSI
Kuvittelin teitä paljon mukavammaksi ihmisiksi 🍁🍂😢🥜🐒
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Juu, olen puhunut liikaa sen minä tunnustan kyllä enkä puhu enää tästä lähtien. Mutta kaikki muut syytökset minä kyllä kiellän. 🐒🥜😢🍂🍁
Mitenkäs esimerkiksi vaikka nuo ..
🙏🏻😔🙈🙉🙊
🍁🍂🥜🚂🛤
🪐🌙✨🔒
En tykkää minäkään ihmisillä "pelailuista" ...... - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mitenkäs esimerkiksi vaikka nuo ..
🙏🏻😔🙈🙉🙊
🍁🍂🥜🚂🛤
🪐🌙✨🔒
En tykkää minäkään ihmisillä "pelailuista" ......Ai anteeksi. Voin jättää ne pois. Anteeksi kun en huomannut tätä kommenttia aiemmin. Minulla on ollut tässä paljon muutakin kun olen töissä.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ai anteeksi. Voin jättää ne pois. Anteeksi kun en huomannut tätä kommenttia aiemmin. Minulla on ollut tässä paljon muutakin kun olen töissä.
Siinähän käytät niitä. En jaksa enää sun pelleilyä. Viimeinen mahdollisuus selvittää asiat ja kertoa täällä totuus.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Siinähän käytät niitä. En jaksa enää sun pelleilyä. Viimeinen mahdollisuus selvittää asiat ja kertoa täällä totuus.
Kyllä minä haluan kertoa mitä sinä haluat kuulla enkä pelailla yhtään mitään. Mikä totuus mitä sinä haluat tietää? Niin minä käytin noita koska haluan että sinä tunnistat minut ja minun viestit kun ne on sinulle tarkoitettu vain ja yksin ainoastaan. 🍁
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mä en ymmärrä mitä tarkoitat pelleilyllä. Olen vaan koittanut saada sinuun yhteyttä. Jos olet tosiaan siinä olen siitä todella iloinen että olet vihdoin ja viimein.
- Anonyymi00028UUSI
Olit ihan erilainen silloin kun olit kesällä täällä. Nyt tuntuu että on vaan jääpalikka. 😢🐒🥜🍁🍂
- Anonyymi00030UUSI
Täällä palstallako kesällä?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kesällä minun luona kotonani 🍂🎰🐒
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei palstalla vaan kotona minun luona oikeassa elämässä. 🐒🎰🍂🥜
- Anonyymi00033UUSI
Tämä on aivan liian ihana! <3
- Anonyymi00034UUSI
Joku tässä tarinassa ei nyt oikein täsmää. Siihen on lisätty jotakin mikä ei kuulu siihen, ja jätetty pois palasia.
Ei mahda mitään. 😔💔 - Anonyymi00035UUSI
Ihan kuin minulle kirjoitettu💗
- Anonyymi00036UUSI
Samoin tunsin💗💗
- Anonyymi00037UUSI
Joo moni voi tietysti omia nuo runot. Ihmisten elämä on niin samanlaista kaikilla. Mutta nämä runot ovat vain sinulle rakas E. Minulla on valtavan kova ikävä ääntäsi ja kaikkea. ❤️😢🐒🍂🚂🚃
- Anonyymi00039UUSI
Ei elämä ole samanlainen kaikilla.
- Anonyymi00041UUSI
Mitenköhän mahtaa työjuttus mennä kun selvii asiat sinnekin?
Älä jaksa enempää tota valehtelua. - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mitenköhän mahtaa työjuttus mennä kun selvii asiat sinnekin?
Älä jaksa enempää tota valehtelua.Minä en valehtele yhtään mitään... En ymmärrä mistä tuollaiset syytökset tulevat. Minä laitan vaikka käden raamatulle. 🍁
- Anonyymi00044UUSI
Minä haluan kertoa sinulle kaiken mitä haluat tietää. En pelaile mitään En ole koskaan pelaillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu501168- 16815
- 63725
- 68722
- 47694
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69678Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9540Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45508Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8490- 4472
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24463Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104459Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113434- 16421
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26417- 33398
- 35389
- 31389