Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
Nai sinä siniö
- Anonyymi00005
Kuulunko johonkin draamaan? Nain vain -94 syntynyttä ja enemmänkin jos tämä tieto nyt yhtään selventää johonkin suuntaan tilannetta
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuulunko johonkin draamaan? Nain vain -94 syntynyttä ja enemmänkin jos tämä tieto nyt yhtään selventää johonkin suuntaan tilannetta
Sivusta tämä siis. S
- Anonyymi00030
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sivusta tämä siis. S
Ohi!
- Anonyymi00002
Ei kuulu minulle suhteesi!
- Anonyymi00003
En minä ole mikään luovuttaja tyyppi. olisi mukava saada tietää jotain.
- Anonyymi00004
Järki alkaa voittaa.
- Anonyymi00023
Pakkohan se on, koska en halua yhtäkään uutta ihmistä elämääni! Projektin aloittajat eivät olleet ajan tasalla ollenkaan, koska luulivat tietävänsä minua paremmin minkälaista elämää minä haluan elää! Mutta juuri sen takia olen voinut huonosti koko projektin ajan, koska minun ei ole annettu elää omanäköistä elämää! Eli sitä, että viihdyn todella hyvin yksin ja en ole kokenut yksin olemista koskaan huonona asiana!
- Anonyymi00007
En luovuta koskaan. Vedän vain hetken happea että jaksaa taas. Kaipaaminen on aika rankka laji.
- Anonyymi00026
Hyi, ällöttäviä tuollaiset ihmiset kaikin puolin!
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olet sen projektin johtaja,kuulemma!
- Anonyymi00037
S mies olet todella kuvottava.
- Anonyymi00039
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mikäs sinä olet arvostelemaan ja ällöttäväksi sanomaan, kun et minua tunne! Toisekseen... kaikkea ei pidä ottaa niin kirjaimellisesti, vaan elämässä on hyvä olla mukana vähän huumoria ja pilkettä silmäkulmassa, jota sinulle ei kaikestapäätellen ole suotu.
Naiselta.
- Anonyymi00008
En ennen kuin ollaan puhuttu että annetaanko kaiken olla vai jokin muu ratkaisu.
- Anonyymi00009
Kyllä. Et halua minua, minä en roiku sinussa.
- Anonyymi00027
Onko sanonut niin?
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Onko sanonut niin?
Ei. Mutta siltä tuntuu ja osaan tulkita ihmisiä.
- Anonyymi00010
Niin tapahtui.
- Anonyymi00011
Mies tuntuu liian omalta, vaikea luovuttaa.
- Anonyymi00013
Tietääkö hän sinusta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tietääkö hän sinusta.
Tietääkö mitä?
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tietääkö mitä?
Tuossahan se lukee: tietääkö hän sinusta. Olemassaolostasi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Juurikin niin tai että välität hänestä.
- Anonyymi00038
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tietää varsin hyvin..
- Anonyymi00012
Ei olla edes lähtöviivalla vielä.
- Anonyymi00024
Eikä tulla koskaan olemaankaan! Teen sinusta valituksen poliisille, jos et lopeta minun stalkkaamista! Ja se päivä on hyvin lähellä, kun sen teen!
- Anonyymi00034
Eikä tulla koskaan olemaankaan! Haista pitkä pa..a!
- Anonyymi00014
Rakastan. En luovuta. 🐒🥜🍂🔒
- Anonyymi00017
En tietenkään luovuta. Olen sinussa kiinni kuin takiainen.
- Anonyymi00025
Hyi, kuinka vastenmielinen tapa ajatella!
- Anonyymi00028
Hyvä!
- Anonyymi00020
Sä et osannu muuta kuin pelleillä kanssani mieti mitä teit
- Anonyymi00021
No en tosiaankaan ole.
- Anonyymi00022
Olen todellakin luovuttanut, jos kyselijä on oman lapseni ikäinen henkilö! Ja en ole koskaan halunnut tutustua yhteenkään mieheen koskaan, koska olen kokenut elämäni todella hyväksi olla ja elää ilman yhtäkään miestä!
- Anonyymi00029
Olen avoin mahdollisuuksille ja rakkaudelle, ihmiselle joka on sopiva ja on kiinnostunut myöskin ja jos sellainen tulee vastaan. Ei ole ollut koskaan tiedossa että hän olisi kiinnostunut minusta. Päinvastoin, minulle on kerrottu että hänet on jätettävä rauhaan. Eli kyllä olen luovuttanut.
- Anonyymi00032
Vaihda se kasetti,soinut koko ajan!
- Anonyymi00035
Tuon tiedon otan ilolla vastaan! Vihdoinkin alan voidaa hiukan paremmin ja muistakaa, etten halua yhtäkään uutta ihmistä koskaan elämääni pilaamaan! Olen nauttinut kaikista hiljaisista päivistä ja siitä ettei, että saan olla ja elää omassa hiijaisuudessani! Eikä kukaan muu kuin oma lapseni saa puhua minulle!
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tuon tiedon otan ilolla vastaan! Vihdoinkin alan voidaa hiukan paremmin ja muistakaa, etten halua yhtäkään uutta ihmistä koskaan elämääni pilaamaan! Olen nauttinut kaikista hiljaisista päivistä ja siitä ettei, että saan olla ja elää omassa hiijaisuudessani! Eikä kukaan muu kuin oma lapseni saa puhua minulle!
Ja myös muut lapseni, sillloin kun käyvät luonani! Ja lasteni isä, jos on jotain todellista asiaa toisillemme
- Anonyymi00040
Etäisyyden ottaminen on ainakin saanut näkemään selkeämmin.
- Anonyymi00041
Tapasin jonkun. Lopetan sinussa roikkumisen.
- Anonyymi00042
Tuskin!
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tuskin!
Hän on samaa ikäluokkaa. Jaetaan samat kiinnostuksen kohteet.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Hän on samaa ikäluokkaa. Jaetaan samat kiinnostuksen kohteet.
lippu salkoon mielikuvitus ihmisen kansa.
- Anonyymi00045
En ollut koskaan edes kiinnostunut.
Käsitit väärin.
.- Anonyymi00046
olisihan sen voinut aiemmin jo ilmoittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761245
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241185Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔821167Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129975Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m7958- 60864
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.78781Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132692Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50662Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80642- 146574
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90550- 48547
- 25527
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11510Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää46506- 36505
- 45492
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.86472- 19466