tuli syöåähoidosta ohjelma
Telkkarissa
8
137
Vastaukset
- Näin se on
Älä -ra ujostele, laita vaan oma nimimerkkisi.
- eräs vaan
Millainen ohjelma? Enpä sattunut huomaamaan. Oliko jotain uutta ja tärkeää?
- dhdhdhdhdhdhdhdh
Niin, olis hyvä vaikka sanoo sen ohjelman nimi edes, niin voisi etsiä Yle Areenasta tai miltä kanavalta se mahtoikaan tulla.
- gfhfhfgh
Tarkoitatko ohjelmaa jossa kerrottiin rsvinnoista saatavaa syöpää estävää ruokasuosituksia.Siinä mies jolla oli kurkkusyöpä ja levinnyt esim. maksaan.Sellaiselle potilaalle ei paljoa aikaa luvata.Hän kertoi että esim. lirkuma mausta estää syöpää leviämästä.samoin kaikki kaaliruoat,parsa,marjat,tee ym.Mies itse teki itselleen ruoat.Elinaikaa hänelle ei paljoa luvattu,vaan hän selätti sen pirulaisen ruokavaliolla,eikä syöpää enään tavattu.
- Näin se on
Ketjussa Ira vastaa itsellensä, näin saa aina mieleisensä vastauksen.
- eräs vaan
Kiva kun vastasit, en ole sitä ohjelmaa nähnyt. Olisi mielenkiintoinen, miten hän söi, että paransi syövän.
Ei siinä ole mitään pilkkaamista...
- ;====))))))
trallaa lallaa ira se taas rallatteleee:)
- lirkunkurkun
Lirkuma? Ettei olis ollut kurkuma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023