Tervajoella joka helkkarin akalla on koira sängyssä ja voi helvati, kun nainen käyttää dödöä ja yrittää sillä peittää koirasta tulevan ulon hajun.
Ymmärrän kyllä metsästyskoiran ja pihalla vahtikoiran mutta nuo sängyssä koiraa pitävät menevät yli hilseen. Siihen vielä kissa ruikkaa hajunsa niin koktaili valmis.
Ihmisten sänkykoirat inhottaa!
23
326
Vastaukset
- peippoonenko?
Ootkos sä se sama häiriintynyt äijä, joka aiemmin huuteli piharakeista? Mistäs sä tiedät kuka koiran kanssa nukkuuu? ootko kurkkija?
- tervajoki
Onko sulla nenä tukossa, haistaahan tuon normaali ihminen.
Koirankarvoja kauluksessa ja haisee ällölle. ei ne piharakit levitä myskiä hienon naisen vaatteisiin.
Ootko sä se sama nainen joka käyttää esileikeissä ... - peippoonen
Viranomaiset tuollaisen kurkkijan perään pitäisi laittaa.
- koiran omistaja
Ilmoita vain poliisille, että tuo aloittaja on ollut kurkistelemassa sinun ikkunasta, kun kerta tietää, että nukut koiran kanssa ja käytät eläintä kielletyllä tavalla.
Pallo jalkaan vain miehelle.
- hys
Tiedetään, kaljahöyryissä kesoililla kertoi, että ensin oli muija laittanut hunajaa reidelle ja sitten vähän joka paikkaan.
On yleinen salaisuus josta ei niin kerrota ja toivottavasti pysyykin. Koiran pitäminen on iso rasite joten siitä pitää olla jotain hyötyäkin. - Hae apua.
Kyllä jotkut on niin sairaita että ei voi kuin ihmetellä.
- vaasasta
Olen kyllä ihmetellyt miksi lapsia ja aviomies on naisella, eikä hän ehdi hoitaa edes näitä kunnolla mutta koira on niin rakas, että sen hoito ja paijaaminen syrjäyttää kaikki muut asiat.
Sairastahan tuo lipittäminen on. - peippoonen
Sä taidatkin olla semmonen aisankannattaja, joka ei pysty naista saamaan, tai pitämään. Siksikö oot seonnut? Hyi kurkkija!
- joopajoo
Peiponen luulee turhia. Ei sinun ikkunasi takana ole kurkistelijoita, sillä aviomies tai sen tapainen huomaa joskus tuollaisen toiminnan naisesta.
Miten sen asian tuo esille, että suhde ei lopu, jos antaa suoran kommentin niin kontakti naiseen ja lapsiin loppuu.
Ei kuitenkaan ole kovin kivaa, kun tulee kotiin työpäivän jälkeen, niin penni on hoitanut innokkaasti isännän hommat. Onneksi ei lapsiluku suurene, siihen tarvitaan vielä isäntää.
- jjjhkhkljjllj
Mun tutuissa on moni jättänyt koirat pois perheestä, kun lapsi on syntynyt. Niin meilläkin nääs vaimo sanoi, että nyt hän keskittyy hoitamaan lasta eikä hänellä ole aikaa koiralle. Minä olisin pitänyt koiran. Ketjun luettuani arvostan häntä enemmän.
- .*.
Vai kurkkii joku ikkunan takana kun paljastui mustin käyttö sänkykaverina. On tuo ”musti” parempi kuin ennen vanhaan lehmä. Mansikkia oli niin pitkä matka käydä suukottelemassa.
- Iisraeli Efram
Meirän Moosekselta leikataan tasa väleen kyntyyset jottei kraavi niin äireen selekää. Mukavaahan tuaton kattua kunei itte kykene enää.
- smurffit.
Paljon näkee kun ehtii katsoa akkunasta ja puhaltaa kuumaa ilmaa niin ei tarvii öisin valvoa mutta parempi odottaa ennen kuin kertoo lisää.
- minäkin tiedän
Voi kauheaa, tarkoitatko sitä satama-allasjuttua, kun leikki sukellusvenettä muutaman viikon ja oli koiranruokaa suussa.
- kummitusgerhart
Kerro lisää.
- tässä tulee
Niin sen sukellusveneen pakoputkessa oli aidspanos mutta ei se sukellusvene esiintynyt atlettina. Se ei anabolisilla pilannut siitoskykyä.
Atletin kanssa kokeilleet huomasivat, että samaa lämmintä kaasua tuli kummastakin reijästä, joten sama vaikka vipran varustais, maho mikä maho ...
- kuka vakoilee mua
Musta tuntuu että mua seurataan... Jokaista liikettä tarkkaillaan... Kuka seuraa koko ajan..? Meen piiloon!
- marlboroman
Ne on ne CIA:n agentit. Nyt ne tulee. Olkaa tarkkana. Siellä ne on, puskissa.
- Raihnaanen.
On tämä kevät raskasta aikaa. Vika on vika, on se jalaas taika pääs.
- .*.
En kans viitti lisätä vikaa vaikka olis paljon vielä kysyttävää siltä miehenkroppaiselta naiselta.
- järripeippoonen
Kuka puhuu? Ettekö te kuule?
- huomattu
KGB-kiikaroi metsästä ja lähettää ääniaaltoja.
- narttumustiko
Ettei äijä ite hinkkaa koiraansa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984