Poikapuolisen kaverin kanssa

Happypeople

Oon siis 12 ja mä oon tyttö ja se mun kaveri on jo 13. Sitte eilen se kysyi et voinko olla ja se tuli meille. Vanhemmat sitte lähti siskojen kanssa kaupoille ja tää poika ehdotti et katoisttas telkkuu . Sit se istu mun viereen sohvalle ja viel pikku lisäys et mä vihaan tavallaan tätä poikaa se on ällö ja nolaa mut aina mut joskus panettaaa nii vitusti et toivoisin jotai tapahtuvan mut siis se istu siin mun vieres ja tuli välil vähä lähemmäs. Sit se alko kyselee kaikkee kuukautisista karvoyuksesta ja mun kuppikoosta ja et millaset on hyvät tissit. Olin vaa et just mut sit ku me siis katottii jotai musakanavaa nii sit se hiljens sitä pikkusen ja tuli lähelle ja sano et just sulla on semmoiset täydelliset tissit... Sitte se käänsi mut sillee oudosti sitä päin ja tuli kii
muhun. Sit se otti niist kii vaik ne on nii pienet mut sitte se alko puristelee niit, hieroo ja tuli mun taakse sillee jalat auki ja otti niist tosi kovaa kii... Sitte ku mul oli toppi ja ku kyl mul sen verra tissei on ett niist saa kii nii sit ku mul heru pikkasen nii se laitto käden sinne ja sit ei viittitty kuitenkaan panna nii se riisu multa sen topin ja mul oli vaa rintsikat ja farkut. Sit se löi mua pyllylle ku olin muka sen seksiorja. Sit ku me halattii nii se otti mun pyllyst kii ja puristi kovaa ku se on melko muhkee. OLI NIIN IHANAA!!!!

4

1622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girl

hyvät fantasiat sulla..

• hehehee

epsii!!! Mis asut?

• Happypeople

girl se ei sori vaa ollu fantasia ja asun Vantaal :D

• Anonyymi

Mäki haluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      274
      18373
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10550
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      390
      7079
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      81
      6870
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      41
      4656
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3454
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3018
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2565
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      34
      2335
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      32
      2255
    Aihe