Kuinka monta kertaa viikossa Tiibetinmastiffin turkkia pitää harjata? Meillä on Tiibetinmastiffi,ja ollaan harjattu noin 3 kertaa viikossa,mutta haluan vaan tarkistaa ja kysyä muiden mielipidettä että miten asia on.. :)
Vastaukset 8
- _okmn
Meillä 2 Tiibetinmastiffia eikä harjata niitä kuin silloin tällöin.
- Niilo Näppi
En tiijjä, ku en oo ikinä harjannu.
Okei. :) Tuleeks niille sit koskaan takkuja tai mitää?
- Niilo Näppi
Mille? Ei mulla oo mitään tiibetinmastiffia...
- _okmn
Ei ole meille ainakaan tullut. Yllättävän hyvin pysyy Tiibetinmastiffin turkki puhtaana ja takkuttomana. :)
- Tiffiss
Mä en harjaa omaa tiffiä ikinä (ei tule takkuja), paitsi karvanlähdön aikana.
- Helppo turkki
Aikuisen tiffin turkki on oikeanlaatuisena ja oikean pituisena hyvin helppo, hylkii likaa eikä takkuunnu. (Pois lukien karvanlähtöaika keväällä jolloin villojen irrotessa takkujakin helpommin tulee) Pentukarva on erilaista, likaantuu herkemmin ja se saattaa takkuuntua, etenkin irrotessaan. Nykyisin on paljon erityisen pitkäkarvaisia tiffeja joiden karvanlaadussa olisi paljon parannettavaa, niiden karvan takkuuntumisesta en sano mitään. Tiffiä voi harjata viikottain, ei pitäisi haitata mutta eipä se pakollistakaan ole, kuukausittain ehkä järkevämpi. Tiedän, että osa omistajista harjaa vain tarvittaessa, näyttelyyn mennessä tai karvanlähdön aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497